Gezondheid alle pijlers

Nog steeds chronische pijnen

29-12-2018 22:05 2913 berichten
Een vast aantal groepje forummers die praten over pijnen, werk, thuis en ook algemeen.
Voel je vrij om mee te schrijven.

Niets moet en respect naar elkaar

Weet helaas niet hoe je een link plakt
anoniem_329315 wijzigde dit bericht op 30-12-2018 18:45
12.57% gewijzigd
lise1985 schreef:
01-03-2019 16:25
Ze verwachten wel dat het volledig geneest yellow?
Nee niet echt meer. Het is afhankelijk van hoeveel last ik ervan blijf houden of ze het opnieuw open gaan maken. Omdat ik dan een nog grotere open wond krijg dan de vorige keer.

Ok nu word ik een beetje misselijk. :$
YellowLemon schreef:
01-03-2019 16:26
Nee niet echt meer. Het is afhankelijk van hoeveel last ik ervan blijf houden of ze het opnieuw open gaan maken. Omdat ik dan een nog grotere open wond krijg dan de vorige keer.

Ok nu word ik een beetje misselijk. :$
Wat raar eigenlijk dat dat zo slecht of niet geneest
lise1985 schreef:
01-03-2019 16:28
Wat raar eigenlijk dat dat zo slecht of niet geneest
Dit is regenboog zijn uitleg:
Door de plek word het 100x per dag open getrokken, waardoor het nooit echt aan elkaar hecht. Als je staat, dan staat er al spanning op zodat het niet aan elkaar kan groeien.

Ik heb ook al een beetje wildvlees aan de buitenkant. :-?
YellowLemon schreef:
01-03-2019 16:34
Dit is regenboog zijn uitleg:
Door de plek word het 100x per dag open getrokken, waardoor het nooit echt aan elkaar hecht. Als je staat, dan staat er al spanning op zodat het niet aan elkaar kan groeien.

Ik heb ook al een beetje wildvlees aan de buitenkant. :-?
Zoiets had ik ook bedacht ja. En vanwege het abces is hechten geen optie.
Wat naar.
Alle reacties Link kopieren
Wat naar voor je Yellow :hug:
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
:hug: Yellow
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Yellow - ook van mij een :hug:
Yellow :hug:
Wat vervelend Yellow :hug:
Jeetje wat vervelend Yellow. :redrose:

En goedemorgen iedereen! :sun:

Ik zon vanmorgen, maar die is weer weg. Zoon liet hond uit, dus ik kon blijven liggen en nu heb ik de zon gemist. Het is wat. Heb wel hoofdpijn. Enzo

Fijn weekend iedereen
Later is nu
lise1985 schreef:
28-02-2019 17:12
Zelfde plek als bij mij dus.

Ik voel me niet aangevallen door jou hoor, maar door heel veel gedoe en het continu moeten uitleggen wat ik wel en niet kan, ben ik daar soms even zat van.
Ik begrijp wat je bedoelt en dat je het goed bedoelt (dat laatste ga ik vanuit tenminste ;-) ) en daar gaat het om.

Het is een lang verhaal, heb in de afgelopen anderhalf jaar een hoop ellende over me heen gekregen van werkgever, bedrijfsartsen en keuringsartsen. Ik moest me continu verdedigen en dat moet ik nog steeds helaas.

Het fijne aan de mensen in dit topic is dat ze het inmiddels weten. Jouw vraag is volkomen legitiem, maar kwam even op het verkeerde moment. En dat kon je niet weten. No hard feelings.
Het mooie is dat ik geen vraag had, ik reageerde op jou hernia hoe dat bij mij ook ooit zo is begonnen en heeft geresulteerd in hoe ik nu ben 3 operaties later.
Omdat ik niks van jou reactie begrijp ben ik terug gaan lezen en las dat je eerder moeite had met nieuwe mensen, kan hoor maar je begrijp dat ik geen zin heb om me te bewijzen of ik wel goede bedoelingen heb. Ik kan mijn energie wel beter gebruiken eerlijk gezegd.
Chronisch pijnpatienten maken een hoop mee, je bent echt niet de enige, ik kan ook wel een boekwerk schrijven maar dat hoef je nog niet op een ander af te reageren, je druk tenslotte zelf op de knop versturen.

Er valt een hoop te leren van elkaar, ondanks alle pijn ellende jammer dat je daar niet voor open staat. Zelf ben je hier ook ooit nieuw gekomen. Gelukkig voor je kwam je toen geen types tegen die zo tegen jou deden.

Het was maar van korte duur maar bedankt en heel veel sterkte iedereen!
Voor jou ook yellow, jou last ik het laatst.
chia, je bent nog steeds van harte welkom.

Je gevoel klopt in mijn visie wel, toen ik hier nieuw kwam leek het ook alsof sommigen zich aangevallen voelden.

Ik denk omdat het een redelijk vast clubje is. Wat mij betreft ben je nog steeds welkom.
chia schreef:
02-03-2019 09:20
Het mooie is dat ik geen vraag had, ik reageerde op jou hernia hoe dat bij mij ook ooit zo is begonnen en heeft geresulteerd in hoe ik nu ben 3 operaties later.
Omdat ik niks van jou reactie begrijp ben ik terug gaan lezen en las dat je eerder moeite had met nieuwe mensen, kan hoor maar je begrijp dat ik geen zin heb om me te bewijzen of ik wel goede bedoelingen heb. Ik kan mijn energie wel beter gebruiken eerlijk gezegd.
Chronisch pijnpatienten maken een hoop mee, je bent echt niet de enige, ik kan ook wel een boekwerk schrijven maar dat hoef je nog niet op een ander af te reageren, je druk tenslotte zelf op de knop versturen.

Er valt een hoop te leren van elkaar, ondanks alle pijn ellende jammer dat je daar niet voor open staat. Zelf ben je hier ook ooit nieuw gekomen. Gelukkig voor je kwam je toen geen types tegen die zo tegen jou deden.

Het was maar van korte duur maar bedankt en heel veel sterkte iedereen!
Voor jou ook yellow, jou last ik het laatst.
Je doet nu wat aannames die absoluut niet kloppen. Het fijne van dit topic is juist dat we van elkaar kunnen leren en er met elkaar over kunnen praten. Ik sta daar ook zeker voor open.

Jammer dat je zo reageert, sterkte met alles! Ik hoop dat het voor jou een gunstig verloop gaat hebben. :hug:
Gele_Suikerspin schreef:
02-03-2019 09:25
chia, je bent nog steeds van harte welkom.

Je gevoel klopt in mijn visie wel, toen ik hier nieuw kwam leek het ook alsof sommigen zich aangevallen voelden.

Ik denk omdat het een redelijk vast clubje is. Wat mij betreft ben je nog steeds welkom.
Ik denk dat je daar wel een punt hebt. Men kent elkaar hier al, een nieuwkomer is van harte welkom, maar het duurt even eer je elkaar en de verhalen leert kennen.
Soms schiet je te snel in een modus die door de ander geïnterpreteerd kan worden als zich aangevallen voelen, maar als chronisch pijnpatiënt heb je, volgens mij dan, wat meer te verduren. Je moet je in je leven al wat vaker verdedigen omdat andere mensen het niet begrijpen, ten onrechte ga je dat dan alleen maar vaker doen.

Ik hoop dat je hier blijft meeschrijven Chia, juist omdat we veel overeenkomsten hebben in onze aandoening.
En goedemorgen allemaal,

Helaas grijs, grauw en koud buiten.
Mijn energieniveau is niet zo hoog als ik zou willen, of dat nou komt door die voedselvergiftiging nog, geen idee.

Sterkte yellow :hug:
Misschien is het een mooie les, dat we ook nog iets vertrouwen hebben in de goedbedoelde mens.

In zijn algemeenheid; En sommige gezonde mensen ook dingen echt goed kunnen bedoelden of uit interesse. Niet aanvallend maar omdat ze je willen zien.
Gele_Suikerspin schreef:
02-03-2019 09:36
Misschien is het een mooie les, dat we ook nog iets vertrouwen hebben in de goedbedoelde mens.

In zijn algemeenheid; En sommige gezonde mensen ook dingen echt goed kunnen bedoelden of uit interesse. Niet aanvallend maar omdat ze je willen zien.
Helemaal mee eens.

Ik heb dat ook heel erg gemerkt in mijn omgeving. Hele vage kennissen die met hele goede tips kwamen waar ik echt wat aan had.
Goedemorgen allemaal,

Ik heb 12 uur geslapen. Al 2 dagen zijn mijn broer en man aan het klussen in huis. Ik kan er niet tegen dat ik mijn eigen ritme niet aan kan houden en had knallende hoofdpijn.

Chia, je bent van harte welkom om mee te blijven schrijven.
Goedemorgen!

Even snel bijgelezen, wat mij betreft is echt iedereen van harte welkom om mee te schrijven.

Ik heb sinds gistermorgen migraine met flinke misselijkheid. Ga nog proberen wat te slapen want dat lukte vannacht niet zo.
Goedemorgen.
Ik heb weer zo'n week waarin ik veel slaap en hele aparte dromen heb. Geen enge gelukkig, maar het zorgt er wel voor dat ik brak wakker word.
Dit weekend extra werken vanwege carnaval. Ik geef er echt helemaal niets om, dus had gezegd: Ik wil wel werken voor de collega's die willen carnavallen.
Ik werk nu wel 4 dagen achter elkaar, maar dat heeft wel het voordeel dat ik volgende week maar 2 diensten hoef te werken.
Kwebbeltje, kan dat samenhangen met je hormonen, die dromen? Volgens mij noemde Lientje zoiets eens, naar aanleiding van mijn dromerij.

jammer dat sommigen zich niet welkom voelen hier in het begin. Ik weet dat ik irl wel eens stug over kan komen als er een 'nieuwe' bij mijn 'groepje' komt. Daar ben ik ooit op de havo op gewezen, door iemand die ik nu nog steeds als vriendin beschouw. Ik hoop te leren :proud:

Maar ik vind het inderdaad soms wel lastig te reageren op nieuwelingen, aangezien ik met de oude garde al amper weet wat iedereen nou ook alweer heeft. En misschien hoeft dat ook niet altijd. We hebben pijn, dat lijkt me genoeg.

:redrose:
Later is nu
Ja het zou goed kunnen hoor dreamer, dat het met hormonen te maken heeft.
Ik heb ook aparte dromen. Waarin ik veel huil.
Volgens de dromenencyclopedie is mijn geest emotionele opruiming aan het houden en een nieuwe emotionele balans aan het zoeken.
Het zal wel.
Vind het allemaal nogal heftig die dromen, maar word er niet met een rotgevoel wakker van.
Eerder een apart gevoel van opluchting.
Héél bizar.

Ik ga mijn huis maar eens schoonmaken, is behoorlijk nodig . Man komt pas 11 maart weer thuis dus ik kan mijn eigen tempo bepalen. Dat is dan wel weer fijn, hoewel ik hem wel mis.
Fijn weekend iedereen en sterkte voor degene die het nodig hebben.
lientje69 wijzigde dit bericht op 02-03-2019 17:13
0.17% gewijzigd
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Bij mij heeft het vaak ook nog te maken met een druk leven op het moment (misschien voelt dat in een bepaalde periode van de cyclus ook drukker) en wat ik lees. Maar brak wakker worden is naar, als je je rust wel kunt gebruiken.

Ik hoop dat het werk tijdens carnaval lekker gaat :-]
Later is nu
Bedankt voor alle knuffels iedereen.

Als dromen samenhangen met hormonen ben ik een hormoonbom. :proud:

Lientje, is een dromenencyclopedie een boekje die verklaring geeft aan dromen?

En ik snapte Lise haar reactie wel een klein beetje als iemand zegt dat je “nog best veel kan” terwijl je de laatste jaren alleen maar aan het inleveren bent geweest. Het is eerder dat er “gelukkig nog wat dingen zijn die je kan met moeite”.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven