Heb ik het verpest?

06-03-2019 22:40 101 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Een jongen waarmee ik twee erg leuke dates heb gehad is nu op vakantie. De eerste dagen van zijn vakantie was ons contact erg leuk en hebben we veel gepraat, dit kwam omdat hij best alleen was. Daarna heeft hij besloten om een paar dagen naar een andere plek te gaan.

Zijn ex komt uit het land waar hij nu op vakantie is en is daar ook, evenals een aantal vrienden. Dit heeft hij gewoon gezegd via de app. Hij zei dat hij de eerste dag op die nieuwe plek met zn ex op pad was (ik vind dit wel een beetje gek). Sindsdien doet hij een beetje afstandelijk. En heeft hij het volgende gezegd: let’s take it easy. We hebben elkaar pas twee keer gezien en dat was erg leuk! Maar ik weet nog niet zo goed hoe ik erin sta.. maar dat wil ik wel ontdekken wanneer ik weer terugben.

Ik heb hierop geantwoord: ik wil ook niet te hard van stapel lopen. Maar vond het wel heel gezellig met je en ben indd ook benieuwd waar het naar kan leiden als je terugbent.

Hier heb ik vervolgens geen bericht op terug gekregen en dit maakt me eerlijk gezegd wel een beetje onzeker. Wat denken jullie van de situatie?
Moire schreef:
06-03-2019 23:00
Waar komt die andere vrouw vandaan dan?

Uit de OP.
Voordat je door kunt gaan met het bezoeken van het forum, moet je je wachtwoord veranderen.
Moire schreef:
06-03-2019 23:00
Waar komt die andere vrouw vandaan dan?
Zijn ex is daar toch? Om er maar eentje te noemen?
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
MarindaH schreef:
06-03-2019 23:01
Uit de OP.
Een ex. Dus iedereen die zijn ex nog ziet heeft er ook nog seks mee? God, wat zullen veel mensen het dan heel erg druk hebben.
Susan schreef:
06-03-2019 23:02
Zijn ex is daar toch? Om er maar eentje te noemen?
Jij pijpt ook je ex nog even als je die tegenkomt?
Susan schreef:
06-03-2019 22:59
Hij wil na de vakantie wel verder met haar op date en hij wil geen gezeur als het uiteindelijk wel een vaste relatie wordt en zij erachter komt dat hij op vakantie, tussen date 2 en 3, iets heeft gedaan met een andere vrouw. Dus maakt hij vast op voorhand duidelijk dat ze nog niet serieus zijn om dat te voor te zijn.

Tijdens de datingfase ben je niet exclusief en ben je zo vrij als een vogeltje. TO heeft geen zeurrechten, mocht het ooit een serieuze relatie worden. Het leven is geen sprookje waarbij de prins op het witte paard het hopeloze prinsesje kust en daarna maar gelijk trouwt om daarna nog lang en gelukkig te leven.
I told you walking was idiotic.
Moire schreef:
06-03-2019 23:03
Jij pijpt ook je ex nog even als je die tegenkomt?
Wat reageer jij vervelend.

Nee, dat doe ik niet, maar uit zijn bericht heb ik de indruk dat hij niet uitsluit dat er iets kan gebeuren en dus geen zin heeft om daar achteraf gezeur over te krijgen als hij verder gaat daten met TO.
Moire schreef:
06-03-2019 23:02
Een ex. Dus iedereen die zijn ex nog ziet heeft er ook nog seks mee? God, wat zullen veel mensen het dan heel erg druk hebben.

Je hebt Lezen en je hebt Begrijpend lezen.
Voordat je door kunt gaan met het bezoeken van het forum, moet je je wachtwoord veranderen.
Susan schreef:
06-03-2019 23:05

Nee, dat doe ik niet, maar uit zijn bericht heb ik de indruk dat hij niet uitsluit dat er iets kan gebeuren en dus geen zin heeft om daar achteraf gezeur over te krijgen als hij verder gaat daten met TO.
De indruk. Dus gewoon datgene wat jij verzint.
MarindaH schreef:
Je hebt Lezen en je hebt Begrijpend lezen.
En je hebt aannames en verzinsels.
TO vraagt toch wat wij denken van de situatie? Ik denk iets en jij denkt iets anders. En verder ben ik wel even klaar met dit gesprek.
Susan schreef:

Ik heb de indruk dat die man aangeeft geen tijd meer te hebben om uitgebreid te appen als in die eerste twee dagen maar hij na zijn vakantie graag nog met TO op date wil. Ik heb het idee dat hij haar een soort van gerust wil stellen. Hij is open en eerlijk over wat hij doet en met wie.
I told you walking was idiotic.
Moire schreef:
06-03-2019 23:06
En je hebt aannames en verzinsels.

Je hebt helemaal gelijk hoor. Als het om een brief van de Belastingdienst zou gaan :proud:.
Susan schreef:
06-03-2019 23:07
TO vraagt toch wat wij denken van de situatie? Ik denk iets en jij denkt iets anders. En verder ben ik wel even klaar met dit gesprek.
Doeg dan.
ReginaMills schreef:
06-03-2019 23:08
Ik heb de indruk dat die man aangeeft geen tijd meer te hebben om uitgebreid te appen als in die eerste twee dagen maar hij na zijn vakantie graag nog met TO op date wil. Ik heb het idee dat hij haar een soort van gerust wil stellen. Hij is open en eerlijk over wat hij doet en met wie.
Ik ook. En wat valt er in te dekken als hij die ex al neukt? Zal nooit uitkomen tenslotte. Sterker nog, dan had hij haar niet eens genoemd.
Exen zijn heksen.
ik geef mn bek ook maar een douw
Best vervelend als je je oog op iemand hebt waar je niet zeker van bent.

Dat is nou typisch liefde. Mooi maar wreed als het niet in dezelfde mate wederzijds is.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Moire schreef:
06-03-2019 22:48
Waarom wordt er altijd vanuit gegaan dat elke man zich een slag in de rondte neukt terwijl hij een ander date of een relatie mee heeft?
Omdat dit het vivaforum is, waar vrouwen elkaar zo snel mogelijk uit iedere kans op enige vorm van leuk contact met een man proberen te praten. Het begint op het schoolplein en het houdt nooit op, is gewoon biologie. Geen grotere vijand van vrouwen dan vrouwen
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
retrostar schreef:
06-03-2019 23:26
Best vervelend als je je oog op iemand hebt waar je niet zeker van bent.

Dat is nou typisch liefde. Mooi maar wreed als het niet in dezelfde mate wederzijds is.
Liefde na 2 dates, serieus??
Moire schreef:
06-03-2019 22:48
Waarom wordt er altijd vanuit gegaan dat elke man zich een slag in de rondte neukt terwijl hij een ander date of een relatie mee heeft?
Dit dus.
Wat een achterdochtige reacties dat hij het er op vakantie van wil nemen.
Hij heeft nog niks met TO behalve 2 leuke dates en zegt dat nader te willen voortzetten met TO, parkeer eea dan tot na die vakantie zou ik zeggen.

Dat ie met ex en (gezamenlijke) vriendengroepje is hoef je niet per sé iets achter te zoeken of onzeker van te raken, tis niet voor niks uit, mag je toch aannemen?
Ook niet onzeker worden dat ie nu niet berichten stuurt, jeetje, hij is op vakantie en je bent nog maar net aan het daten samen, ik zou het eerder vreemd vinden als je verwacht dat ie zelfs dan steeds met jou bezig is, of mee in contact is, je ziet het wel ná zijn vakantie hoe het met jullie loopt!
Ik snap nooit zo dat men op eoa manier tegenwoordig denkt meteen zó'n onweerstaanbare indruk te (horen te) maken dat ie hele dagen met jou in gedachten rondloopt, zelfs op vakantie waar ie de hele dag bezig is met andere mensen, dingen en indrukken.

Heb wat geduld, neem de tijd om elkaar te ontdekken als ie terug is, je ontdekt het vanzelf of er potentieel in zit of niet!
Enne, als hij jou ook erg leuk vindt verpest je het niet zomaar om iets onbenulligs hoor, dan kijkt hij daar ook wel doorheen (en zo niet, dan verlies je er niks aan).
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
loisnvt schreef:
06-03-2019 23:39
Liefde na 2 dates, serieus??
Als het niet over liefde ging zou TO niet zo teleurgesteld zijn.
Maar goed, ja TO, je hebt het verpest. Wie uit onzekerheid op dit forum een topic opent zal nooit meer dezelfde zijn.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
JollyRider schreef:
06-03-2019 23:48
Maar goed, ja TO, je hebt het verpest. Wie uit onzekerheid op dit forum een topic opent zal nooit meer dezelfde zijn.
:rofl:
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Volgende keer niet zo snel iets verwachten, maar ja als je iemand echt leuk vindt is dat moeilijk. Dan ben je al aan het dromen geslagen en eenmaal begonnen met dromen dan stop je daar niet makkelijk mee, maar voor de ander kan het nog alle kanten uit. Sterkte en succes.
Bedankt allemaal, best goed advies eigenlijk. Ook de wat nare opmerkingen hebben op de een of andere manier geholpen.

Ik wacht het inderdaad af tot hij terug is. Hij is met zijn ex inderdaad en ik denk dat hij nog gevoelens voor haar heeft vandaar mijn onzekerheid eigenlijk. Maarja wat zijn twee dates.. waarom maak ik me druk om wat een vreemde doet? Geen idee eigenlijk maar het doet me wel wat blijkbaar anders had ik er geen topic over geopend.

Meer advies of discussies zijn welkom :)
hopelozesingle schreef:
07-03-2019 00:35
Bedankt allemaal, best goed advies eigenlijk. Ook de wat nare opmerkingen hebben op de een of andere manier geholpen.

Ik wacht het inderdaad af tot hij terug is. Hij is met zijn ex inderdaad en ik denk dat hij nog gevoelens voor haar heeft vandaar mijn onzekerheid eigenlijk. Maarja wat zijn twee dates.. waarom maak ik me druk om wat een vreemde doet? Geen idee eigenlijk maar het doet me wel wat blijkbaar anders had ik er geen topic over geopend.

Meer advies of discussies zijn welkom :)
Aan de hand van dit topic en je vorige topic is mijn antwoord: Je doet je naam echt eer aan! :facepalm:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven