Napraattopic deel 109

02-03-2019 20:37 3026 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Een uren durende docu over MJ en 1 itempje in RTL Boulevard over een Argosuitzending: het verhaal van Lisa.
:-|
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Ik ben het wel eens met Betty. Een discussie over de schuld of onschuld van MJ heeft geen enkele zin.

Mijns inziens gaat de documentaire vooral over hoe een kindvriendelijk, vertrouwd persoon tegelijkertijd een kindermisbruiker kan zijn. Hoe zelfs degenen die er met hun neus bovenop zitten, niks vermoeden. Het mooie van het feit dat we MJ allemaal 'kennen', is dat we door het verhaal van Robson en Safechuck geconfronteerd worden met de twijfel aan ons eigen beoordelingsvermogen. Net als wanneer zo'n situatie in je eigen familie blijkt te spelen.

Dit topic kan beter gebruikt worden om elkaar een beter inzicht te verschaffen. Het is pijnlijk en mooi dat naast de nutteloze discussie ook ervaringsdeskundigen hun verhaal komen doen. Laten we ervan leren en ons bewust worden dat de daders meestal mensen zijn waarvan we denken dat ze geen vlieg kwaad doen. Hoe zit dat met ons beoordelingsvermogen? Wat zijn valkuilen, wat zijn signalen? Hoe handel je als je vermoedt dat er in je omgeving sprake is van een ongezonde relatie tussen een volwassene en een kind?
Mooi gezegd Yette. Zal alleen hier op het vf nooit lukken. Jammer.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Da's idd een mooie manier om ernaar te kijken yette.
Voordat je door kunt gaan met het bezoeken van het forum, moet je je wachtwoord veranderen.
dan heb je 3 film apps (Videoland, Netflix en Ziggo Go) en dan nog staat de film die je wilt kijken er niet op. :nooo:
kopjechino schreef:
09-03-2019 19:54
dan heb je 3 film apps (Videoland, Netflix en Ziggo Go) en dan nog staat de film die je wilt kijken er niet op. :nooo:
Welke wil je kijken?
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
yette schreef:
09-03-2019 17:30
Ik ben het wel eens met Betty. Een discussie over de schuld of onschuld van MJ heeft geen enkele zin.

Mijns inziens gaat de documentaire vooral over hoe een kindvriendelijk, vertrouwd persoon tegelijkertijd een kindermisbruiker kan zijn. Hoe zelfs degenen die er met hun neus bovenop zitten, niks vermoeden. Het mooie van het feit dat we MJ allemaal 'kennen', is dat we door het verhaal van Robson en Safechuck geconfronteerd worden met de twijfel aan ons eigen beoordelingsvermogen. Net als wanneer zo'n situatie in je eigen familie blijkt te spelen.

Dit topic kan beter gebruikt worden om elkaar een beter inzicht te verschaffen. Het is pijnlijk en mooi dat naast de nutteloze discussie ook ervaringsdeskundigen hun verhaal komen doen. Laten we ervan leren en ons bewust worden dat de daders meestal mensen zijn waarvan we denken dat ze geen vlieg kwaad doen. Hoe zit dat met ons beoordelingsvermogen? Wat zijn valkuilen, wat zijn signalen? Hoe handel je als je vermoedt dat er in je omgeving sprake is van een ongezonde relatie tussen een volwassene en een kind?

Men speelt liever op de man. Treurig.
Star² schreef:
09-03-2019 20:22
Men speelt liever op de man. Treurig.
Zoals zo vaak hier op het Vivaforum. Heeft iemand een andere mening dan is het meteen een reden om lullig te reageren.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Toch mooi. Freja opent een topic over het MJ topic (denk ik, ik vind die hele kwestie zo weinig boeiend dat ik het topic niet gelezen heb) en in dat topic komen er binnen 5 posts 3 mensen achter dat ze onder de negeer staan. Ga ik ook doen, topics openen en alleen de reacties laten staan van mensen die het áltijd met me eens zijn. Wat wordt de wereld daar overzichtelijk van! :couple:
Thordis* schreef:
10-03-2019 10:41
Toch mooi. Freja opent een topic over het MJ topic (denk ik, ik vind die hele kwestie zo weinig boeiend dat ik het topic niet gelezen heb) en in dat topic komen er binnen 5 posts 3 mensen achter dat ze onder de negeer staan. Ga ik ook doen, topics openen en alleen de reacties laten staan van mensen die het áltijd met me eens zijn. Wat wordt de wereld daar overzichtelijk van! :couple:

Lijkt me heerlijk simpel :heart:
Thordis* schreef:
10-03-2019 10:41

Hah, ik wilde via loepje van Freja even kijken welk topic je het over had maar blijkbaar sta ik ook onder de negeer want ik kon niet loepen.
Wat sneu.
kopjechino schreef:
09-03-2019 19:54
Misschien op NPO plus.
Ik heb ze allemaal :$
Malagueña schreef:
09-03-2019 20:06
Welke wil je kijken?
Suicide Squad!
Moire schreef:
10-03-2019 12:53
Misschien op NPO plus.
Ik heb ze allemaal :$
Wow, dan kun je je tv abbo opzeggen. Ik heb Videoland, Netflix en NLZiet, de laatste vind ik niet echt nodig, ik denk dat die ga opzeggen. Ik wil de Game of Thrones volgen, waar kan ik dat kijken?
Onverdraagzame enge mensen unite! Ik heb niets eens gepost in dat MJ topic, daarom wilde ik haar loepen omdat ik niet begreep waar het over ging :cry: .
Pipistrello schreef:
10-03-2019 12:41
Hah, ik wilde via loepje van Freja even kijken welk topic je het over had maar blijkbaar sta ik ook onder de negeer want ik kon niet loepen.
Wat sneu.
Ik kan ook niet loepen met dit account. Wel met een oude niet langer actieve Nick, dacht even kijken of het misschien een bug is. Dat is het dus niet.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
DuchessMeganMarkle schreef:
10-03-2019 12:59
Wow, dan kun je je tv abbo opzeggen. Ik heb Videoland, Netflix en NLZiet, de laatste vind ik niet echt nodig, ik denk dat die ga opzeggen. Ik wil de Game of Thrones volgen, waar kan ik dat kijken?
Ziggo
TV abo zit gewoon in je pakket, kan je niet uitzetten. Ik kijk inderdaad zelden tv, zoon nooit.
Is dat weer nieuw? Een grijs vlak wat je weg moet klikken anders kun je de tekst niet meer lezen..
Het nieuwe seizoen bedoel je ?
Moire schreef:
10-03-2019 13:13
Ziggo

Movies & Series XL van Ziggo om precies te zijn. Daar heb je een aanvullend abonnement voor nodig.
RikM schreef:
10-03-2019 13:45
Movies & Series XL van Ziggo om precies te zijn. Daar heb je een aanvullend abonnement voor nodig.
Oh geen idee. Het is het tv abo van lief.
kopjechino schreef:
Onverdraagzame enge mensen unite! Ik heb niets eens gepost in dat MJ topic, daarom wilde ik haar loepen omdat ik niet begreep waar het over ging :cry: .

Ik ken heel freja niet maar sta blijkbaar ook onder de negeer.
Boeiend.
RikM schreef:
10-03-2019 13:45
Kun je dat ook zonder Ziggo-abbo?
10-03-2019 14:05
Kun je dat ook zonder Ziggo-abbo?
Nee helaas niet :(

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven