Minder van Tinder- deel 10

14-08-2018 18:45 918 berichten
Deel 10 alweer! :cheer2: Hier bespreken we het lief en leed rondom daten. De teleurstellingen, succeservaringen en hilarische anekdotes!

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!

Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-9/list_ ... #p27228688
Alle reacties Link kopieren
Hmm ja sterker nog, ik ben wel van het initiatief nemen en had hem mijn 06 gestuurd met daarbij de uitnodiging op WA verder te kletsen. En blijkbaar zit hij zelfs daar niet op te wachten. Ik ben er eigenlijk wel klaar mee.

Nu stop ik met het topic kapen ;-D .
Timetraveler schreef:
02-03-2019 11:31
Hmm ja sterker nog, ik ben wel van het initiatief nemen en had hem mijn 06 gestuurd met daarbij de uitnodiging op WA verder te kletsen. En blijkbaar zit hij zelfs daar niet op te wachten. Ik ben er eigenlijk wel klaar mee.

Nu stop ik met het topic kapen ;-D .
Misschien wil die niet meer weten of daten. Zit hij gezellig te chatten.
Ja ik denk dat er ook een groep is die echt alleen voor de aandacht op Tinder zit en nooit de intentie om te daten. Dan kun je maanden doorgaan met chatten zonder dat het ergens toe leidt. Daarom dus max 2 weken chatten en als er geen voorstel voor een date ligt, afkappen. Zonde van je tijd
Grappig hoe op dit forum aan de ene kant gezegd wordt "geef niet zomaar aan mensen die je niet kent je nummer" en "als je het niet vertrouwt gebruik dan kik", en aan de andere kant hoor je hier "een man die zijn nummer niet geeft is verdacht" en als hij kik wil gebruiken is hij sowieso een vreemdganger. Apart altijd.
HKr schreef:
04-03-2019 13:08
Grappig hoe op dit forum aan de ene kant gezegd wordt "geef niet zomaar aan mensen die je niet kent je nummer" en "als je het niet vertrouwt gebruik dan kik", en aan de andere kant hoor je hier "een man die zijn nummer niet geeft is verdacht" en als hij kik wil gebruiken is hij sowieso een vreemdganger. Apart altijd.
Waar zie jij dat eerste dan? ik zie dat hier nooit voorbij komen hoor.
Nou... Ik had een hele leuke man ontmoet. Bij de eerste date was er echt een klik en waren beide erg enthousiast. Tweede date stelde hij voor... maar ik kwam er 1 uur van te voren achter dat hij me overal geblokkeerd en verwijderd had.

Snap je dat nou??? Hoe moeilijk is het om te zeggen: Ik wil toch niet afspreken of dit gaat hem niet worden.
Terwijl hij zelf die dag een voorstel deed en Ohoh wat wou die me graag zien.. :jump:
Hier hetzelfde meegemaakt. Beide enthousiast, hand in hand, zoenen (ik weet het volgende keer zijn dit voor mij ook alarmbellen) en hij kwam direct met een voorstel voor een volgende date.

Enfin, dag later had ie er nog eens over nagedacht en werd het hem toch niet.

Duss, eentje uit Utrecht toevallig?

Jouw verhaal spant trouwens wel de kroon! Gewoon blokkeren, echt horken tegenwoordig. Zo laf ook. Zou mooi zijn als je zulke nog eens tegen kan komen.

Next!
Wat is Kik? Ik geef gewoon mijn nummer, want ik wil meer foto's van iemand zien voor ik afspreek.
Skylar88 schreef:
17-03-2019 23:00
Jouw verhaal spant trouwens wel de kroon! Gewoon blokkeren, echt horken tegenwoordig. Zo laf ook. Zou mooi zijn als je zulke nog eens tegen kan komen.

Next!
Ik kon het ook echt niet geloven dat dit serieus gebeurde, vooral omdat hij de gene was met een voorstel. Voelde me op dat moment goed lullig omdat hij me de hele dag vrolijk had geappt, er was echt niks aan af te lezen.

Ik heb hem daarna gebeld (nam natuurlijk niet op) en gesmst over hoe ik erover dacht. Wat was ik boos zeg.. Heb me lang afgevraagd waardoor hij nou ineens van gedachte was veranderd zonder dat te melden. (Waarschijnlijk iemand anders ontmoet?)

Niet omgeving Utrecht.
Tinder is ook wel het walhalla voor emotioneel onbeschikbare horken. In hun profiel hebben ze dat ze een maatje zoeken, maar na een paar zinnen...
Er is heel veel keuze en vaak heeft men meerdere contacten en wordt er afgesproken met meerdere dates. Ik had ooit 2 hele leuke, lange dates en daarna bleef het stil. Bleek dat hij de dag na onze date met een ander had afgesproken en dat voelde beter. Lullig, maar zo werkt dat. Het zorgt er wel voor dat ik meer terughoudend ben, wat ook niet goed is.
Gelukkigworden schreef:
17-03-2019 20:09
Nou... Ik had een hele leuke man ontmoet. Bij de eerste date was er echt een klik en waren beide erg enthousiast. Tweede date stelde hij voor... maar ik kwam er 1 uur van te voren achter dat hij me overal geblokkeerd en verwijderd had.

Snap je dat nou??? Hoe moeilijk is het om te zeggen: Ik wil toch niet afspreken of dit gaat hem niet worden.
Terwijl hij zelf die dag een voorstel deed en Ohoh wat wou die me graag zien.. :jump:
Toevallig voorletter R. Uit U?
Julus schreef:
18-03-2019 08:28
Er is heel veel keuze en vaak heeft men meerdere contacten en wordt er afgesproken met meerdere dates. Ik had ooit 2 hele leuke, lange dates en daarna bleef het stil. Bleek dat hij de dag na onze date met een ander had afgesproken en dat voelde beter. Lullig, maar zo werkt dat. Het zorgt er wel voor dat ik meer terughoudend ben, wat ook niet goed is.
Dit begrijp ik zeker. Maar dan maak je toch niet iemand lekker met een nieuwe date en dan vervolgens dezelfde dag niet komen? Plus zoiets kun je toch eerlijk zeggen ipv blokkeren en nooit meer opnemen.

Nee niet uit Utrecht.

Merk wel dat ik hierdoor niet weet of ik wel weer wil daten voorlopig. Kan altijd uitlopen op niks maar vond dit zo laf.
Gelukkigworden schreef:
18-03-2019 09:11
Merk wel dat ik hierdoor niet weet of ik wel weer wil daten voorlopig. Kan altijd uitlopen op niks maar vond dit zo laf.
Laat je hier niet door uit het veld slaan hoor. Dit zegt echt alles over hem. Die man is dus niet wie je dacht dat hij was en het zal voor hem met niemand werken. Hij heeft namelijk gewoon nare karakter trekken zie je wel.

Wel heb ik voor mezelf voorgenomen geen waarde te hechten aan een 2e date voorstel totdat die ook daadwerkelijk plaats vindt. Ik hoor en lees te vaak dat men gemakkelijk nog afhaakt.
Skylar88 schreef:
18-03-2019 10:20
Laat je hier niet door uit het veld slaan hoor. Dit zegt echt alles over hem. Die man is dus niet wie je dacht dat hij was en het zal voor hem met niemand werken. Hij heeft namelijk gewoon nare karakter trekken zie je wel.

Wel heb ik voor mezelf voorgenomen geen waarde te hechten aan een 2e date voorstel totdat die ook daadwerkelijk plaats vindt. Ik hoor en lees te vaak dat men gemakkelijk nog afhaakt.
Je hebt ook wel gelijk. Maar vond hem zo leuk en dacht echt een klik te hebben die zeldzaam is. Wat een giller he, en was best heuverig maar hij wist denk ik nu achteraf precies hoe die vrouwen moet inpalmen.

En wat je zegt beter afwachten.. alleen je verheugd je erop en als ze je dan laten zitten is niet tof. Misschien voortaan maar een backup plan bedenken voor als het niet doorgaat..
Ik ken dat dilemma inderdaad. Je kunt jezelf ook niet helemaal afstompen. Maar ik probeer het meer op ratio nog op afstand te houden totdat ik bewijzen heb dat iemand naast zijn woorden het ook in daden laat zien..

Zit nu zelf in dubio met iemand op Tinder. Mogelijk dat we nog een drankje zouden doen gisterenavond als hij op tijd van zijn weekend terug was. Ik heb zaterdag gevraagd hoe het daar is. Geen reactie, tot vanochtend. Ineens issie boven water en stelt een drankje voor vanavond voor. Ik vond het best vervelend dat hij gisteren niet gewoon nog even had laten weten of het nog ging lukken of niet of überhaupt een reactie op mijn vraag.

Ik weet dus even niet wat ik ga doen. Heb ergens de behoefte om het wel te benoemen dat ik nog een reactie had verwacht.
Nee het is zo lastig. Je mag niet te enthousiast zijn, je mag niet te snel willen. Je wilt te graag of je bent te heuverig of te afstandelijk... Als het goed voelt dan voelt het voor mij goed. En ga ik mee in het contact en zie ik wel waar we uitkomen. Alleen zo vergist in hem, dan baal ik flink van mezelf.

Hmmm als je hem echt wilt zien zou ik gewoon afspreken? Je kunt het dan toch altijd aan hem vragen. Communiceren zijn mannen niet echt goed in maar lijkt wel door Tinder dat ze alles wat ze doen normaal vinden.
Een man die nu al zijn afspraken niet nakomt gaat dat ook in een relatie niet doen.

Ik ga gewoon uit van mijn gevoel. Als het klikt vraag ik hem gewoon uit. Maar ik laat het soms ook doodbloeden als hij dan een selfie stuurt en toch anders lijkt dan op zijn foto's. Laatst een leuke man en tijdens foto's sturen bleek hij een enorm ranzig bruin gebit te hebben...
Gelukkigworden schreef:
18-03-2019 10:57
Nee het is zo lastig. Je mag niet te enthousiast zijn, je mag niet te snel willen. Je wilt te graag of je bent te heuverig of te afstandelijk... Als het goed voelt dan voelt het voor mij goed. En ga ik mee in het contact en zie ik wel waar we uitkomen. Alleen zo vergist in hem, dan baal ik flink van mezelf.

Hmmm als je hem echt wilt zien zou ik gewoon afspreken? Je kunt het dan toch altijd aan hem vragen. Communiceren zijn mannen niet echt goed in maar lijkt wel door Tinder dat ze alles wat ze doen normaal vinden.
Hij is een sukkel die geen manieren heeft. Next!
Je moet niet van jezelf balen! Dat deed ik primair ook maar als het zometeen wat meer gesleten is zie je hopelijk net als ik dat je het met jouw goede eer en geweten niet had aan kunnen zien komen. Jij hebt gewoon gezond gereageerd!

Een keiharde afspraak was het niet dat hij gisterenavond nog iets had laten weten maar ik had het zelf gewoon netjes gevonden. Maar ik ga denk toch afspreken, in het echt zie ik veel meer van iemand dan via chat en dan weet je meer. Het was trouwens happn.
Dankjewel!! @Elpis en Skylar88 Jullie hebben gelijk, lekker vergeten en doorgaan. Blijf wel even van tinder af misschien over een tijdje nog maar eens proberen.

@Skylar88 Veel plezier als het doorgaat, laat je ons vast wel even weten en hoe het dan is geweest.
Ik doe binnen 3 dagen zelf een voorstel.
Ik breng even verslag uit van de date vanavond:

Ik ben positief verrast!! Het was erg gezellig en veel gelachen. Een vervolgdate lijkt eraan te komen want is uitgesproken en nummers uitgewisseld.

Ik blijf nu toch nog wat reserves houden, al kan dat ook komen doordat ik zelf niet weet of dit echt serieus relatiemateriaal is. De man komt uit een hoop lange relaties en gaf dat ook aan niet er weer snel en zomaar in te duiken. Ik denk dat hij voor de time being sowieso wel leuk materiaal gaat zijn ;-) En verder zie ik wel waar het schip strandt..

Tot zover!
Leuke match, blijkt hij kleiner dan ik... doe maar niet. :facepalm:
Heb nog niet eerder meegeschreven op dit topic, maar wel al langere tijd in de tindervijver aan het vissen. In het verleden wel wat dates gehad, zeker niet allemaal even succesvol.

Heb echt moeite om leuke mannen tegen te komen van mijn leeftijd (30) en vaak wanneer ik dan een leuke match heb blijkt het een viespeuk te zijn.

Heb Badoo geprobeerd, maar daar word ik helemaal gek van de vele berichtjes die binnenkomen. Het lijkt of daar erg weinig vrouwen lid zijn.

Jullie nog tips?
Je meent het..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven