Minder van Tinder- deel 10

dinsdag 14 augustus 2018 om 18:45
Deel 10 alweer!
Hier bespreken we het lief en leed rondom daten. De teleurstellingen, succeservaringen en hilarische anekdotes!
Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!
Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-9/list_ ... #p27228688

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!
Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-9/list_ ... #p27228688

woensdag 9 januari 2019 om 10:49
Die onrust inderdaad, daar heb ik ook last van.Levade schreef: ↑08-01-2019 22:22Klopt. Ik vond het na enkele maanden al prima alleen, maar ben nou eenmaal erg op mezelf. Het daten geeft toch een bepaalde onrust en wil je dat wel weer? Verliefdheid geeft ook bepaalde onzekerheid, heb je daar wel zin in? Ik had mentaal meer rust als single. Iemans nu echt toelaten is ook een dingetje. (Zelfs mijn horoscoop zei dat en daar geloof ik niet eens in)
Ik vermaak me prima alleen, maar ik zou het heel leuk vinden om in een fijne serieuze relatie te zitten.
Aan mijn vriendinnen zie ik ook dat die relaties echt kunnen bestaan en daardoor is het toch weer gaan kriebelen.
Het is allemaal maar lastig

Heeft iemand van jullie wel een gespeeddate? Dat schijnt weer hip te zijn
woensdag 9 januari 2019 om 14:36
Ik heb na jaren een relatie beëindigd die in verhouding tot wat ik in mijn omgeving zag zelfs goed was. Iedereen dacht dat we elkaar gevonden hadden. Schijn bedriegt.
Vond het ook lastig en maar vreemd hoe het daten lijkt te gaan. Ook het inwisselbare en vooral geen verwachtingen mogen hebben.
Toch lopen er uitzonderingen rond.. kom je vanzelf tegen
Vond het ook lastig en maar vreemd hoe het daten lijkt te gaan. Ook het inwisselbare en vooral geen verwachtingen mogen hebben.
Toch lopen er uitzonderingen rond.. kom je vanzelf tegen

woensdag 9 januari 2019 om 15:41
Ik herken dit ook... ben het alleen niet weleens maar heel vaak zat en dan verdwijn ik weer voor een tijdje. Moet ook zeggen dat daar wel gegronde redenen voor zijn. Tussen mijn matches teveel mannen die een relatie blijken te hebben of in ieder geval gedrag vertonen wat dat doet vermoeden. Gewoon daten en dan erachter komen dat er niets in zit vind ik niet erg als we toch een leuke avond hebben gehad. Maar al die streken maken wel dat ik er elke keer geen zin meer in heb.
zaterdag 16 februari 2019 om 11:39
Net weer een date, of beter gezegd, poging tot een date gehad. Wat mij doet afknappen op Tinder is niet de mislukte dates of rare mannen maar het feit dat ik al diverse malen meemaakte dat ik al helemaal in de startblokken stond, soms letterlijk met mijn jas aan en dan een appje kreeg dat er iets gebeurd was waardoor het niet kon doorgaan
Hebben jullie hier ook last van, is zo'n afknapper. ik maak er toch wat werk van, make up, iets leuks aan en dan zit je daar ineens weer op de bank, voel me dan zo'n sufferd...
Gisteravond een match gehad met iemand hier in de buurt, leuk gesprek, overgegaan op whats app, even getelefoneerd. we spraken af vandaag even naar het strand te gaan om te genieten van het voorjaar. Nou, hij heeft zich verslapen en het gaat niet door. So far voor het enthousiasme.
Nogmaals, hebben jullie dit ook zo vaak?

Hebben jullie hier ook last van, is zo'n afknapper. ik maak er toch wat werk van, make up, iets leuks aan en dan zit je daar ineens weer op de bank, voel me dan zo'n sufferd...
Gisteravond een match gehad met iemand hier in de buurt, leuk gesprek, overgegaan op whats app, even getelefoneerd. we spraken af vandaag even naar het strand te gaan om te genieten van het voorjaar. Nou, hij heeft zich verslapen en het gaat niet door. So far voor het enthousiasme.
Nogmaals, hebben jullie dit ook zo vaak?
zaterdag 16 februari 2019 om 14:35
Ik weet niet of ik nog een keer wil afspreken, hij vertelde later dat hij misschien een uurtje later zou komen, daarna dat hij maar niet op gang kwam en het em niet ging worden. ik denk dan graag of niet maar knap dan wel een beetje af nadat hij de avond daarvoor zo enthousiast was.
Ik vind het vooral vervelend dat dit me regelmatig overkomt
Ik vind het vooral vervelend dat dit me regelmatig overkomt

zaterdag 16 februari 2019 om 14:59
Snap ik. Ik zou er überhaupt geen zin meer in hebben als hij ‘te lui’ is om op tijd op date te gaan. Zo komt het nu over iig. Niet op gang kunnen komen vind ik maar vreemd.
Spreek je altijd snel af of chat je soms ook langer voor je op een date gaat? Misschien gaat het te impulsief?
Ik was eigenlijk niet klaar om te daten dus hield het te lang af voor het leuke. Denk dat de meerderheid al afgehaakt zou zijn. Andersom had ik dat wel gedaan namelijk.
Spreek je altijd snel af of chat je soms ook langer voor je op een date gaat? Misschien gaat het te impulsief?
Ik was eigenlijk niet klaar om te daten dus hield het te lang af voor het leuke. Denk dat de meerderheid al afgehaakt zou zijn. Andersom had ik dat wel gedaan namelijk.

zaterdag 16 februari 2019 om 15:18
Ik zou gelijk klaar zijn met die persoon. Verslapen kan, kom dan gelijk met een nieuw idee. Als je dan 'ook nog slecht op gang kom', is het klaar. Dan wil je kennelijk geen moeite doen, ga ik ook geen moeite doen..
Persoonlijk ben ik sowieso niet van het in de middag matchen en dan de volgende dag afspreken. Er zit minimaal een week hier tussen en dan spreek ik ook alleen af als ik iets van een 'klik' merk. Mijn tijd is kostbaar.
Verder is tinder ook bij mij met periodes actief, momenteel merk ik dat er veel dezelfde types zitten en dat zijn niet de mijnes. Ondanks dat ik single zijn echt niet leuk vind, ben ik niet wanhopig opzoek.
Persoonlijk ben ik sowieso niet van het in de middag matchen en dan de volgende dag afspreken. Er zit minimaal een week hier tussen en dan spreek ik ook alleen af als ik iets van een 'klik' merk. Mijn tijd is kostbaar.
Verder is tinder ook bij mij met periodes actief, momenteel merk ik dat er veel dezelfde types zitten en dat zijn niet de mijnes. Ondanks dat ik single zijn echt niet leuk vind, ben ik niet wanhopig opzoek.
zaterdag 16 februari 2019 om 18:59
Nee, spreek normaal ook niet snel af. Dit was ingegeven door het mooie weer. Had zin in een verzetje en dit kwam ineens op. Maar goed, heb er geen traan om gelaten, verbaas me enkel om het gedrag. Nou ja, weet ik gelijk dat ik hier geen energie meer in ga steken.
En ja, ook met langere contacten gebeurt het dat ze op het laatst afzeggen.
En ja, ook met langere contacten gebeurt het dat ze op het laatst afzeggen.

zaterdag 16 februari 2019 om 19:13
Ik denk dat ze dan iets anders leuker vinden om te doen. Een ander contact of liever met een vriend ofzo. Ze willem dus niet graag genoeg, zien het als tijdverdrijf omdat ze nog niks hadden gepland.
Ik ben van Tinder af na heel kort proberen. Ik had donderdag een chat van 6 uur. Zo lang heb ik nog nooit meegemaakt. Maar ik heb twijfels over wie hij zegt dat hij is. Hij zegt een bepaald beroep te hebben en alles wat hij vertelt is volgens Google echt zo. Maar ik vraag me af of iemand met een dergelijk beroep op een datingsite zou zitten..en de tijd heeft om zoveel te chatten. Het was wel vanaf 2000 tot 's nachts. Ik weet niet..waarom zou zo iemand mij interessant vinden? Het is zeg maar zoiets als Pretty Woman of Maid in Manhattan en dat is niet realistisch. Googlen levert geen uitsluitsel op, hij is niet vindbaar. Ik doe niks en wacht of hij weer iets zegt. Het is ook mijn onzekerheid aangezien dit een reteslimme man is. Wel ben ik echt mezelf. Want ik ben wie ik ben
Ik ben van Tinder af na heel kort proberen. Ik had donderdag een chat van 6 uur. Zo lang heb ik nog nooit meegemaakt. Maar ik heb twijfels over wie hij zegt dat hij is. Hij zegt een bepaald beroep te hebben en alles wat hij vertelt is volgens Google echt zo. Maar ik vraag me af of iemand met een dergelijk beroep op een datingsite zou zitten..en de tijd heeft om zoveel te chatten. Het was wel vanaf 2000 tot 's nachts. Ik weet niet..waarom zou zo iemand mij interessant vinden? Het is zeg maar zoiets als Pretty Woman of Maid in Manhattan en dat is niet realistisch. Googlen levert geen uitsluitsel op, hij is niet vindbaar. Ik doe niks en wacht of hij weer iets zegt. Het is ook mijn onzekerheid aangezien dit een reteslimme man is. Wel ben ik echt mezelf. Want ik ben wie ik ben

zaterdag 16 februari 2019 om 20:16
Als hij onvindbaar is dan klopt er dus iets niet. Een man die onvindbaar is op internet begin ik niet eens aan.
...

zaterdag 16 februari 2019 om 20:55

zaterdag 16 februari 2019 om 23:16
Goed zo

Voor iedereen een groene tuin
zondag 17 februari 2019 om 14:28
Ik heb een keer gehad dat een man niet kwam opdagen en een keer dat ie vlak vantevoren afzegde, terwijl ik inderdaad mn mooiste jurk aanhad en er piekfijn uitzag. Ik zou als ik jou was een back up plan hebben: bij die eerste date besloot ik lekker te gaan lunchen en heb ik meteen een mooie reis geboekt, bij die tweede heb ik gekeken wat er in het plaatselijke theater speelde en heb ik onverwacht een prachtige dansvoorstelling gezien.Margootje83 schreef: ↑16-02-2019 11:39
En als je daar geen zin in hebt, ga je lekker op de bank een nieuwe Netflixserie ontdekken. Ik ben dan allang blij dat ik mijn tijd niet aan zo'n sufkop besteed heb.
Wat betreft die man die zich verslapen heeft: kan altijd gebeuren, maar je kunt verdorie wel een betere smoes bedenken dan 'ik kan niet op gang komen'. Zeg dan dat je ziek bent en spreek meteen een nieuwe datum af. Dit soort shit moet je niet accepteren, want daardoor zadel je jezelf onnodig op met slappe mannen in plaats van leuke exemplaren. Zonder woorden er aan vuil maken ontmatchen of blokkeren, daar valt toch niks meer aan te redden...
Occam's razor
zondag 17 februari 2019 om 14:32

zondag 17 februari 2019 om 15:31

zondag 17 februari 2019 om 15:39
Ahaaa. Een pathologisch leugenaar. Dat zou deze ook zomaar kunnen zijn. Hij strooit met feiten en namen en dat zou niet nodig hoeven zijn. Ik ga ervan uit dat ik met een fantast te maken had. Er is niks waaruit blijkt dat hij echt is.
En soms gebruiken ze nicknames maar hij noemde zijn bijnaam voor vrienden. Zo mocht ik hem ook noemen waarop ik zei dat wij geen vrienden zijn
En soms gebruiken ze nicknames maar hij noemde zijn bijnaam voor vrienden. Zo mocht ik hem ook noemen waarop ik zei dat wij geen vrienden zijn

zondag 17 februari 2019 om 15:49
Ik laat altijd weten met wie ik ben, je weet maar nooit met internet. Als er dan iets is weet mijn vriendin meteen om wie het gaat.
Hoe meer details hoe groter de leugen. Als jij naar de tandarts gaat vertel je ook niet in detail wat ze deden. Maar als je liegt wil je de ander overtuigen dat je echt een wortelkanaalbehandeling had.
Hoe meer details hoe groter de leugen. Als jij naar de tandarts gaat vertel je ook niet in detail wat ze deden. Maar als je liegt wil je de ander overtuigen dat je echt een wortelkanaalbehandeling had.