Yo en Wes gaan scheiden

dinsdag 5 maart 2019 om 17:36
Altijd al eens een roddeltopic willen openen xD
Wat ik ermee wil bereiken, helemaal niets.
Maar voor wie het nog niet wist,
Yo en Wesley gaan scheiden
bron:
https://www.ad.nl/show/yolanthe-en-wesl ... ~ac268f0c/
Wat ik ermee wil bereiken, helemaal niets.
Maar voor wie het nog niet wist,
Yo en Wesley gaan scheiden
bron:
https://www.ad.nl/show/yolanthe-en-wesl ... ~ac268f0c/

dinsdag 19 maart 2019 om 16:15
Manager Yolanthe: Nooit het woord echtscheiding in de mond genomen.
Xenia Kasper, de manager van Yolanthe Cabau van Kasbergen (34), heeft geen idee hoe het momenteel gaat met de huwelijksperikelen van Yo en haar man Wesley Sneijder (34). Namens het koppel maakte Kasper begin maart bekend dat de twee na een huwelijk van 8 jaar uit elkaar gaan. Maar of het daadwerkelijk zal uitdraaien op een echtscheiding? ,,Ik ben niet helderziend. Het kan dus alle kanten op’’, reageerde ze vanmorgen aan deze site. ,,Ik heb nooit het woord scheiding in de mond genomen.’’
slotje maar dan ? en ik zeg 5 jaar mediastilte ,dit is ziek er zijn kinderen bij betrokken vecht je ruzietjes dan niet in de media uit
Xenia Kasper, de manager van Yolanthe Cabau van Kasbergen (34), heeft geen idee hoe het momenteel gaat met de huwelijksperikelen van Yo en haar man Wesley Sneijder (34). Namens het koppel maakte Kasper begin maart bekend dat de twee na een huwelijk van 8 jaar uit elkaar gaan. Maar of het daadwerkelijk zal uitdraaien op een echtscheiding? ,,Ik ben niet helderziend. Het kan dus alle kanten op’’, reageerde ze vanmorgen aan deze site. ,,Ik heb nooit het woord scheiding in de mond genomen.’’
slotje maar dan ? en ik zeg 5 jaar mediastilte ,dit is ziek er zijn kinderen bij betrokken vecht je ruzietjes dan niet in de media uit

dinsdag 19 maart 2019 om 17:15
lizenlotte schreef: ↑19-03-2019 17:11Nah, dus het was op het nos journaal en alles zonder enige rectificatie en een maand later gaat je manager dan pas zeggen dat je niet gaat scheiden en dat dat ook nooit gezegd is?? Ok dan..![]()
Wat op zich al van de zotte is, vind ik. Nou goed, dat hebben we dan ook weer gehad he,