Minder van Tinder- deel 10

dinsdag 14 augustus 2018 om 18:45
Deel 10 alweer!
Hier bespreken we het lief en leed rondom daten. De teleurstellingen, succeservaringen en hilarische anekdotes!
Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!
Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-9/list_ ... #p27228688

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!
Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-9/list_ ... #p27228688
zondag 24 maart 2019 om 21:27
Happn vind ik toch iets fijner dan Tinder. Dat al geprobeerd?mrsbasswaldorf schreef: ↑24-03-2019 21:18Heb nog niet eerder meegeschreven op dit topic, maar wel al langere tijd in de tindervijver aan het vissen. In het verleden wel wat dates gehad, zeker niet allemaal even succesvol.
Heb echt moeite om leuke mannen tegen te komen van mijn leeftijd (30) en vaak wanneer ik dan een leuke match heb blijkt het een viespeuk te zijn.
Heb Badoo geprobeerd, maar daar word ik helemaal gek van de vele berichtjes die binnenkomen. Het lijkt of daar erg weinig vrouwen lid zijn.
Jullie nog tips?
maandag 25 maart 2019 om 07:07
Hoor dat Badoo vol weirdo's zit. Maar geen idee.mrsbasswaldorf schreef: ↑24-03-2019 21:18Heb nog niet eerder meegeschreven op dit topic, maar wel al langere tijd in de tindervijver aan het vissen. In het verleden wel wat dates gehad, zeker niet allemaal even succesvol.
Heb echt moeite om leuke mannen tegen te komen van mijn leeftijd (30) en vaak wanneer ik dan een leuke match heb blijkt het een viespeuk te zijn.
Heb Badoo geprobeerd, maar daar word ik helemaal gek van de vele berichtjes die binnenkomen. Het lijkt of daar erg weinig vrouwen lid zijn.
Jullie nog tips?
Bij happn zie ik alleen Sjonnies hier.

maandag 25 maart 2019 om 10:46
Helemaal mee eens..mrsbasswaldorf schreef: ↑25-03-2019 09:19Badoo is inderdaad echt geen succes, volgens mij kun je daar onbeperkt berichten versturen. Je krijgt daar als vrouw ongelooflijk veel binnen, maar er zit geen enkele leuke man bij.
maandag 25 maart 2019 om 10:57
Had ik jaren geleden eens geprobeerd, maar toen zaten er vrijwel alleen van die sportschoolboys, tokkies en ranzige figuren die er alleen voor seksdates zaten. Weet niet of dat nog steeds zo is. En weinig vrouwen idd.mrsbasswaldorf schreef: ↑24-03-2019 21:18Heb Badoo geprobeerd, maar daar word ik helemaal gek van de vele berichtjes die binnenkomen.
We used to be friends...

maandag 25 maart 2019 om 11:00
Is nog steeds zo.. En de mannen die enig sinds leuk overkomen bleken na het daten ook niet zo leuk te zijn.. Dus voor mij geen Badoo meerCourtneyTT schreef: ↑25-03-2019 10:57Had ik jaren geleden eens geprobeerd, maar toen zaten er vrijwel alleen van die sportschoolboys, tokkies en ranzige figuren die er alleen voor seksdates zaten. Weet niet of dat nog steeds zo is. En weinig vrouwen idd.

maandag 25 maart 2019 om 19:55
Ik meen gister wat geschreven te hebben maar blijkbaar is het niet online gekomen.
Nieuwe nicks met de welbekende issues van het internet daten!
Helaas is de visvijver enorm en lijkt het oppervlakkige/inwisselbare meer regel dan norm, herken het maar al te goed.
Voor mij was het een reden om er vanaf te zien en in meer of mindere mate een afkeer te krijgen van het hele gebeuren maar ondanks alles zitten er ook leuke mensen op.
Voor mij vrouwen, voor de meesten hier dan de mannen.
Grappig om te lezen dat het topic nog leeft en hopelijk maken de mensen het goed waar ik tijden mee geschreven heb
Nieuwe nicks met de welbekende issues van het internet daten!
Helaas is de visvijver enorm en lijkt het oppervlakkige/inwisselbare meer regel dan norm, herken het maar al te goed.
Voor mij was het een reden om er vanaf te zien en in meer of mindere mate een afkeer te krijgen van het hele gebeuren maar ondanks alles zitten er ook leuke mensen op.
Voor mij vrouwen, voor de meesten hier dan de mannen.
Grappig om te lezen dat het topic nog leeft en hopelijk maken de mensen het goed waar ik tijden mee geschreven heb

dinsdag 26 maart 2019 om 20:02
Heb je daar ervaring mee?? Lijkt me wat kort door de bocht..
Verder valt me inderdaad echt het ‘inwisselbare’ op bij de datingapps of in elk geval het veranderlijke. De ene dag vraagt men om nog een keer af te spreken om het vervolgens dood te laten bloeden.. echt apart. Gelukkig ben ik zelf nog niet zo afgestompt want het lijkt het me toch lastig voor zulke types om überhaupt nog iets te vinden waar ze blij van worden.
zondag 31 maart 2019 om 22:59
Als een van de weinige, vind ik Badoo wel leuk. Al moet je ook daar wel goed filteren, want er zitten best rare types bij. Wel een aantal dates via de app gehad, waren prima dates.
Nu een aantal dates gehad met iemand via Tinder. Erg leuk! En dat terwijl ik een hele slechter openingszin had gestuurd (we spelen beide pokemon GO, daar moest ik wat mee doen).
Nu een aantal dates gehad met iemand via Tinder. Erg leuk! En dat terwijl ik een hele slechter openingszin had gestuurd (we spelen beide pokemon GO, daar moest ik wat mee doen).
maandag 1 april 2019 om 00:23
Had het 1 dag en kreeg echt berichten van mensen waarbij ik me afvroeg of die wel buiten kwamen...Skylar88 schreef: ↑26-03-2019 20:02Heb je daar ervaring mee?? Lijkt me wat kort door de bocht..
Verder valt me inderdaad echt het ‘inwisselbare’ op bij de datingapps of in elk geval het veranderlijke. De ene dag vraagt men om nog een keer af te spreken om het vervolgens dood te laten bloeden.. echt apart. Gelukkig ben ik zelf nog niet zo afgestompt want het lijkt het me toch lastig voor zulke types om überhaupt nog iets te vinden waar ze blij van worden.
maandag 1 april 2019 om 16:21
Pff.. Ben er wel weer even klaar mee 
Had een leuke match op Tinder, maar hij ging net op vakantie.. Konden pas een maand later afspreken. Superleuk contact, lagen goed op 1 lijn, hij kwam met de datum om af te spreken en de tijd, plaats, had ideeën wat we konden doen enz. Dus dacht, dit zit goed, was ook heel enthousiast. Maar hij kwam terug van vakantie en ineens was hij superdruk met andere dingen, En ineens was hij "te druk" om van de week nog op date te gaan, hij had het druk genoeg met vrienden en geen tijd voor mij.. Vervolgens nog wel leuk appen "wie weet in de toekomst". Ja vast. Wilde hem echt graag zien om te kijken of we elkaar leuk vonden in het echt, maar hij geeft het niet eens een kans. Gebeurd zo vaak dat mensen vlak van te voren ineens afzeggen. Word er moedeloos van

Had een leuke match op Tinder, maar hij ging net op vakantie.. Konden pas een maand later afspreken. Superleuk contact, lagen goed op 1 lijn, hij kwam met de datum om af te spreken en de tijd, plaats, had ideeën wat we konden doen enz. Dus dacht, dit zit goed, was ook heel enthousiast. Maar hij kwam terug van vakantie en ineens was hij superdruk met andere dingen, En ineens was hij "te druk" om van de week nog op date te gaan, hij had het druk genoeg met vrienden en geen tijd voor mij.. Vervolgens nog wel leuk appen "wie weet in de toekomst". Ja vast. Wilde hem echt graag zien om te kijken of we elkaar leuk vonden in het echt, maar hij geeft het niet eens een kans. Gebeurd zo vaak dat mensen vlak van te voren ineens afzeggen. Word er moedeloos van

woensdag 3 april 2019 om 18:02
Wie heeft hier happn? Ik heb het weer eens gedownload na heel lang niet gebruikt te hebben, maar eerst had je zo'n handig overzicht met kleine foto's van profielen. Nu komt er net als tinder steeds 1 persoon in beeld die je weg moet klikken. Kan je niet meer dat overzicht zien ofzo? Ik vind dit juist helemaal niet handig.
woensdag 3 april 2019 om 18:17

donderdag 4 april 2019 om 06:12
donderdag 4 april 2019 om 16:43
Aparte manier van praten over daten vind ik dat steeds. "Rejects", "mensen waarbij ik me afvroeg of die wel buiten kwamen", "er zitten best rare types bij".
Besef je dat je jezelf op dezelfde sites begeeft. En dat anderen dat ook over jou kunnen denken. Vind je jezelf ook een reject, een raar type, etc.? Nee, zelf ben je wel normaal natuurlijk... Met andere woorden, geef elkaar wat meer voordeel van de twijfel. Net zoals jij zelf wat te bieden denkt te hebben staat elk ander daar ook zo in.
Besef je dat je jezelf op dezelfde sites begeeft. En dat anderen dat ook over jou kunnen denken. Vind je jezelf ook een reject, een raar type, etc.? Nee, zelf ben je wel normaal natuurlijk... Met andere woorden, geef elkaar wat meer voordeel van de twijfel. Net zoals jij zelf wat te bieden denkt te hebben staat elk ander daar ook zo in.
donderdag 4 april 2019 om 18:31
Ik heb in januari tinder en happn eraf gegooid. Ben nog steeds wel aan het daten met iemand van happn nu een halfjaar ongeveer. Maar of er echt meer inzit, ik weet het niet.
Verder vind ik prima, momenteel ook even niet goed in vel en denk dat het niet echt juiste moment is om dan echt actief te daten.
Komt wel weer
Verder vind ik prima, momenteel ook even niet goed in vel en denk dat het niet echt juiste moment is om dan echt actief te daten.
Komt wel weer

donderdag 4 april 2019 om 19:21
Ooit op relatieplanet gestaan, 15 jaar terug ( ik ben niet meer piep) en nu maar modern mee doen met tinder... BINGO. Leuke man, helemaal mijn typ. Na paar dagen op whats app, daar 2 weken geappt, elke dag... Ik stuurde weleens een fotootje tussendoor. Van dat ik op de sportschool was ofzo... Hij niks. Leek erg verlegen, maar vond ik ook nog schattig ook, haha. Bellen vond hij ook maar eng... ik ook een beetje, dus liet het er maar bij....
En toen ... de ontmoeting . Eigenlijk nog vrij onverwacht. Beiden hadden we onderhand al vlinders, dus toch maar ingepland om elkaar tussendoor even te zien..... WAT SCHROK IK!!!! Een man met mooie donkerbruine krullen had ik verwacht. Het was grijs kroeshaar, KORT. En hij had een splaakgeblek. Leek wel afasie ofzo... Kon maar een zin elke keer herhalen.... ERG!!!! Toch maar wat gedronken, werd ik godzijdank met spoed door mijn werk weg gebeld hahahaha. Zielig ook wel voor hem, hoor... Maar ja, doe je niet op tinder 15 jaar jonger voor. Ik dacht nog 'Leuk jongensachtig uiterlijk'... Maar hij WAS gewoon nog een jongen toen die fotos gemaakt waren denk ik
En toen ... de ontmoeting . Eigenlijk nog vrij onverwacht. Beiden hadden we onderhand al vlinders, dus toch maar ingepland om elkaar tussendoor even te zien..... WAT SCHROK IK!!!! Een man met mooie donkerbruine krullen had ik verwacht. Het was grijs kroeshaar, KORT. En hij had een splaakgeblek. Leek wel afasie ofzo... Kon maar een zin elke keer herhalen.... ERG!!!! Toch maar wat gedronken, werd ik godzijdank met spoed door mijn werk weg gebeld hahahaha. Zielig ook wel voor hem, hoor... Maar ja, doe je niet op tinder 15 jaar jonger voor. Ik dacht nog 'Leuk jongensachtig uiterlijk'... Maar hij WAS gewoon nog een jongen toen die fotos gemaakt waren denk ik

donderdag 4 april 2019 om 21:03
Ik snap dat echt niet. Het komt toch meteen uit.Jodice schreef: ↑04-04-2019 19:21Ooit op relatieplanet gestaan, 15 jaar terug ( ik ben niet meer piep) en nu maar modern mee doen met tinder... BINGO. Leuke man, helemaal mijn typ. Na paar dagen op whats app, daar 2 weken geappt, elke dag... Ik stuurde weleens een fotootje tussendoor. Van dat ik op de sportschool was ofzo... Hij niks. Leek erg verlegen, maar vond ik ook nog schattig ook, haha. Bellen vond hij ook maar eng... ik ook een beetje, dus liet het er maar bij....
En toen ... de ontmoeting . Eigenlijk nog vrij onverwacht. Beiden hadden we onderhand al vlinders, dus toch maar ingepland om elkaar tussendoor even te zien..... WAT SCHROK IK!!!! Een man met mooie donkerbruine krullen had ik verwacht. Het was grijs kroeshaar, KORT. En hij had een splaakgeblek. Leek wel afasie ofzo... Kon maar een zin elke keer herhalen.... ERG!!!! Toch maar wat gedronken, werd ik godzijdank met spoed door mijn werk weg gebeld hahahaha. Zielig ook wel voor hem, hoor... Maar ja, doe je niet op tinder 15 jaar jonger voor. Ik dacht nog 'Leuk jongensachtig uiterlijk'... Maar hij WAS gewoon nog een jongen toen die fotos gemaakt waren denk ik![]()
![]()
![]()
![]()
![]()