Zwanger van ex
woensdag 3 april 2019 om 15:28
Hallo,
Kort maar krachtig: ik ben zwanger van mijn ex. Ik gebruik overigens WEL de pil, maar ik galsteentjes, dus daardoor periodes dat ik veel op het toilet zit. En NEE, spiraaltjes heb ik al gehad, en die stoot ik uit, dus dat is geen optie helaasch.
Situatieschets: wij hadden ongeveer tweeënhalf jaar en relatie, ik heb deze in januari 2018 beëindigd. Officieus zijn we elkaar echter blijven zien. Ik sliep nog vaak bij hem. Dat ging door, ook toen hij zijn huidige vriendin leren kennen zo'n half jaar geleden. M.a.w.: we hebben gewoon doorgeneukt toen hij z'n nieuwe vriendin kreeg, godzijdank weet zij dat niet en ik ga het haar niet zeggen. Tegen mij zei hij altijd dat hij polyamoureus is aangelegd en dat vind ik persoonlijk prima (toen wij samen waren had hij ook een tijdje iemand erbij), dus ik keek niet raar op dat hij mij erbij hield... Onderhand wonen zij een aantal maanden samen in zijn woning. Ik vind haar erg aardig. Een paar keer per maand kom ik daar dan ook, en dan hebben we het ''gezellig'' met zijn drie, om het maar zo uit te drukken. Hint hint.
Hij houdt ook van mij, zo heeft hij dat naar haar gecommuniceerd, maar zij heeft het er wel moeilijk mee dat hij mij ook nog met mij vrijt (lees: huilbuien). Dat vind ik natuurlijk vreselijk en zij mag daar geen verdriet van ondervinden, heb ik de ex ook gezegd. Ik had al meermaals aangegeven dat we moesten stoppen als de vriendin het emotioneel niet meer aankon, maar dat wil ze dan ook weer niet. Met mij kan ze haar lesbische kant exploreren. Ex heeft al een paar keer geopperd dat ik wel bij hen kon komen wonen, maar ik pieker er niet over, ik woon ook ver bij hen uit de buurt en ik voel me thuis waar ik nu woon.
Dus deze reeds complexe driehoeksverhouding is nu ontaard in een nog grotere mess, een k*tsituatie. In een vorige relatie met een andere partner heb ik een miskraam gehad, en ik wil het eigenlijk niet weg laten halen. Ex en z'n vriendin weten nog van niks en ik heb geen idee hoe en OF ik dit moet laten weten. Ik wil haar niet breken en ik wil ook geen bom onder hun relatie leggen. Anderzijds sta ik ook niet te springen mijn eigen kind weg te halen, want ik heb zelf ook een kinderwens. De ''easy way out'' door het contact te verbreken en het kind stiekem alleen te krijgen heb ik overwogen, maar praktisch niet haalbaar, want men komt daar toch achter.
Eerlijk en ongezouten advies welkom.
Kort maar krachtig: ik ben zwanger van mijn ex. Ik gebruik overigens WEL de pil, maar ik galsteentjes, dus daardoor periodes dat ik veel op het toilet zit. En NEE, spiraaltjes heb ik al gehad, en die stoot ik uit, dus dat is geen optie helaasch.
Situatieschets: wij hadden ongeveer tweeënhalf jaar en relatie, ik heb deze in januari 2018 beëindigd. Officieus zijn we elkaar echter blijven zien. Ik sliep nog vaak bij hem. Dat ging door, ook toen hij zijn huidige vriendin leren kennen zo'n half jaar geleden. M.a.w.: we hebben gewoon doorgeneukt toen hij z'n nieuwe vriendin kreeg, godzijdank weet zij dat niet en ik ga het haar niet zeggen. Tegen mij zei hij altijd dat hij polyamoureus is aangelegd en dat vind ik persoonlijk prima (toen wij samen waren had hij ook een tijdje iemand erbij), dus ik keek niet raar op dat hij mij erbij hield... Onderhand wonen zij een aantal maanden samen in zijn woning. Ik vind haar erg aardig. Een paar keer per maand kom ik daar dan ook, en dan hebben we het ''gezellig'' met zijn drie, om het maar zo uit te drukken. Hint hint.
Hij houdt ook van mij, zo heeft hij dat naar haar gecommuniceerd, maar zij heeft het er wel moeilijk mee dat hij mij ook nog met mij vrijt (lees: huilbuien). Dat vind ik natuurlijk vreselijk en zij mag daar geen verdriet van ondervinden, heb ik de ex ook gezegd. Ik had al meermaals aangegeven dat we moesten stoppen als de vriendin het emotioneel niet meer aankon, maar dat wil ze dan ook weer niet. Met mij kan ze haar lesbische kant exploreren. Ex heeft al een paar keer geopperd dat ik wel bij hen kon komen wonen, maar ik pieker er niet over, ik woon ook ver bij hen uit de buurt en ik voel me thuis waar ik nu woon.
Dus deze reeds complexe driehoeksverhouding is nu ontaard in een nog grotere mess, een k*tsituatie. In een vorige relatie met een andere partner heb ik een miskraam gehad, en ik wil het eigenlijk niet weg laten halen. Ex en z'n vriendin weten nog van niks en ik heb geen idee hoe en OF ik dit moet laten weten. Ik wil haar niet breken en ik wil ook geen bom onder hun relatie leggen. Anderzijds sta ik ook niet te springen mijn eigen kind weg te halen, want ik heb zelf ook een kinderwens. De ''easy way out'' door het contact te verbreken en het kind stiekem alleen te krijgen heb ik overwogen, maar praktisch niet haalbaar, want men komt daar toch achter.
Eerlijk en ongezouten advies welkom.
anoniem_638f8c827878c wijzigde dit bericht op 03-04-2019 15:42
3.60% gewijzigd
woensdag 3 april 2019 om 19:03
Vlinderbril12 schreef: ↑03-04-2019 18:16Dank VIxxen voor je nuttige reacties.
Ik moet inderdaad zelf een beslissing nemen, er is nog tijd.
Hoewel het gedrag er wel naar is, ben ik zelf geen 19-jarige meer.
Mijn grootmoeder en haar zusters kwamen vervroegd in de overgang,
dus dat zit ook in de familie en ik kan niet ontkennen dat ik dat mee
laat wegen in de afweging. Duivels dilemma dat ik mede zelf heb
gecreëerd.
Succes en veel sterkte! Hopelijk kom je er uit!
woensdag 3 april 2019 om 19:05
O van mij was ook niet belerend bedoeld hoor
En eens dat het wat kort door de bocht is dat je als je aan de pil bent dan wel gelijk voor de abortus (moet) gaat/gaan.
woensdag 3 april 2019 om 19:07
woensdag 3 april 2019 om 19:10
viva-amber schreef: ↑03-04-2019 19:07Hoeft ook niet maar wanneer je mentaal jong bent zoek dan hulp bij die beslissing ipv je te focussen op van alles wat niet ter zake doet en dit is al de 2de keer.....
Het lijkt me inderdaad goed dat TO met wat objectieve/professionele mensen gaat praten.
woensdag 3 april 2019 om 19:32
Ik moet ook nog koken en opruimen thuis. Was eventjes met andere dingen bezig dus.Marigold1986 schreef: ↑03-04-2019 19:25TO, waarom beantwoord je mijn vragen niet? Ik roep je ter verantwoordelijkheid, en jij negeert de vraag telkens... Ik ga er vanuit dat ik in dat geval mijn conclusies zelf mag trekken? Doe ik dan...
Wat heb je me allemaal gevraagd?
woensdag 3 april 2019 om 19:41
woensdag 3 april 2019 om 19:58
Beste TO, ik ga niet oordelen over jouw liefdesleven, dat is helemaal aan jullie.
Ik proef uit jouw woorden dat je het kindje graag wil houden en het kindje is ook verwekt door iemand waar jij veel van houdt.
Ik zou toch open kaart spelen met je ex en vriendin waarschijnlijk zullen ze het in eerste instantie niet leuk vinden maar liegen of verzwijgen heeft geen zin, en abortus wil je ook niet.
Eerlijkheid duurt het langst en is ook in het belang van het kindje.
Sterkte!
Ik proef uit jouw woorden dat je het kindje graag wil houden en het kindje is ook verwekt door iemand waar jij veel van houdt.
Ik zou toch open kaart spelen met je ex en vriendin waarschijnlijk zullen ze het in eerste instantie niet leuk vinden maar liegen of verzwijgen heeft geen zin, en abortus wil je ook niet.
Eerlijkheid duurt het langst en is ook in het belang van het kindje.
Sterkte!
woensdag 3 april 2019 om 20:17
Als je moeder wil worden, dan natuurlijk niet weg laten halen, wat wie dan ook zegt. Ten minste, je moet er natuurlijk ook rekening mee houden dat je er mss alleen voor komt te staan (je weet niet wat je ex en zijn vriendin willen).Vlinderbril12 schreef: ↑03-04-2019 19:41@ Marigold1986 ik zie van jou 1 vraag: Of ik niet gewoon moeder wil worden.
Antwoord: gedeeltelijk ja. Ik heb ook altijd gezegd dat ik liever een kind heb dan een man, als het er echt op aan komt. Maar dan was een anonieme spermadonor wellicht meer een idee geweest. Je weet wel, BAM-moeder
Ik begrijp best, dat als je als je wellicht al iets ouder bent, of zoals jij noemde, dat je ws vroeg in de overgang komt, je op deze manier kiest om moeder te worden.
In dat geval wens ik je veel succes, maar ook veel geluk
woensdag 3 april 2019 om 20:23
Jij moet lezen! Er staat letterlijk "galsteentjes".
woensdag 3 april 2019 om 20:33
DankjewelMarigold1986 schreef: ↑03-04-2019 20:17Als je moeder wil worden, dan natuurlijk niet weg laten halen, wat wie dan ook zegt. Ten minste, je moet er natuurlijk ook rekening mee houden dat je er mss alleen voor komt te staan (je weet niet wat je ex en zijn vriendin willen).
Ik begrijp best, dat als je als je wellicht al iets ouder bent, of zoals jij noemde, dat je ws vroeg in de overgang komt, je op deze manier kiest om moeder te worden.
In dat geval wens ik je veel succes, maar ook veel geluk![]()
woensdag 3 april 2019 om 20:47
je weet toch wel dat de pil niet veilig is bij diarree?Vlinderbril12 schreef: ↑03-04-2019 20:25Diarree is een klacht die kan worden veroorzaakt door galstenen.
En zoals een ander hier al zei, hevige koliekpijnen die je over de vloer laten rollen van pijn.
waarom gebruik je geen condooms met al die wisselende contacten
woensdag 3 april 2019 om 20:52
hoezo dubbel,
je hebt net heel snel de reactie op mijn foto verwijdert!!!!
advies: vraag aan je huisarts een doorverwijzing aan een goede hulpverlener.
woensdag 3 april 2019 om 21:07
Nee, ik vond hem juist heel grappig, maar ik zag alleen dat ik jouw bericht had gequote enouwewijsneus schreef: ↑03-04-2019 20:52hoezo dubbel,
je hebt net heel snel de reactie op mijn foto verwijdert!!!!
advies: vraag aan je huisarts een doorverwijzing aan een goede hulpverlener.
mijn reactie stond er niet in. Zo'n aansteller ben ik nou ook weer niet.
anoniem_638f8c827878c wijzigde dit bericht op 03-04-2019 21:09
2.46% gewijzigd
woensdag 3 april 2019 om 21:08
Ik heb geen wisselende contacten en heb tot op heden van ex Pietje Puk nul SOA's gehad,
ben nog getest in februari. Maar ik begrijp dat jullie van hem het beeld hebben van
de viespeuk die zijn pik overal in steekt.
woensdag 3 april 2019 om 21:18
Nou, nou. Wat je wel zeker weet, is dat hij niet eerlijk is.Vlinderbril12 schreef: ↑03-04-2019 21:08Ik heb geen wisselende contacten en heb tot op heden van ex Pietje Puk nul SOA's gehad,
ben nog getest in februari. Maar ik begrijp dat jullie van hem het beeld hebben van
de viespeuk die zijn pik overal in steekt.
woensdag 3 april 2019 om 21:27
ik twijfel nog