Zwanger van ex

03-04-2019 15:28 263 berichten
Hallo,

Kort maar krachtig: ik ben zwanger van mijn ex. Ik gebruik overigens WEL de pil, maar ik galsteentjes, dus daardoor periodes dat ik veel op het toilet zit. En NEE, spiraaltjes heb ik al gehad, en die stoot ik uit, dus dat is geen optie helaasch.

Situatieschets: wij hadden ongeveer tweeënhalf jaar en relatie, ik heb deze in januari 2018 beëindigd. Officieus zijn we elkaar echter blijven zien. Ik sliep nog vaak bij hem. Dat ging door, ook toen hij zijn huidige vriendin leren kennen zo'n half jaar geleden. M.a.w.: we hebben gewoon doorgeneukt toen hij z'n nieuwe vriendin kreeg, godzijdank weet zij dat niet en ik ga het haar niet zeggen. Tegen mij zei hij altijd dat hij polyamoureus is aangelegd en dat vind ik persoonlijk prima (toen wij samen waren had hij ook een tijdje iemand erbij), dus ik keek niet raar op dat hij mij erbij hield... Onderhand wonen zij een aantal maanden samen in zijn woning. Ik vind haar erg aardig. Een paar keer per maand kom ik daar dan ook, en dan hebben we het ''gezellig'' met zijn drie, om het maar zo uit te drukken. Hint hint.

Hij houdt ook van mij, zo heeft hij dat naar haar gecommuniceerd, maar zij heeft het er wel moeilijk mee dat hij mij ook nog met mij vrijt (lees: huilbuien). Dat vind ik natuurlijk vreselijk en zij mag daar geen verdriet van ondervinden, heb ik de ex ook gezegd. Ik had al meermaals aangegeven dat we moesten stoppen als de vriendin het emotioneel niet meer aankon, maar dat wil ze dan ook weer niet. Met mij kan ze haar lesbische kant exploreren. Ex heeft al een paar keer geopperd dat ik wel bij hen kon komen wonen, maar ik pieker er niet over, ik woon ook ver bij hen uit de buurt en ik voel me thuis waar ik nu woon.

Dus deze reeds complexe driehoeksverhouding is nu ontaard in een nog grotere mess, een k*tsituatie. In een vorige relatie met een andere partner heb ik een miskraam gehad, en ik wil het eigenlijk niet weg laten halen. Ex en z'n vriendin weten nog van niks en ik heb geen idee hoe en OF ik dit moet laten weten. Ik wil haar niet breken en ik wil ook geen bom onder hun relatie leggen. Anderzijds sta ik ook niet te springen mijn eigen kind weg te halen, want ik heb zelf ook een kinderwens. De ''easy way out'' door het contact te verbreken en het kind stiekem alleen te krijgen heb ik overwogen, maar praktisch niet haalbaar, want men komt daar toch achter.

Eerlijk en ongezouten advies welkom.
anoniem_638f8c827878c wijzigde dit bericht op 03-04-2019 15:42
3.60% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik zou zsm weer zwanger worden. Dan is het de vriendin ook duidelijk dat jullie nog steeds neuken.

Of je vertelt het haar gewoon. Lijkt me beter.
Alle reacties Link kopieren
Vlinderbril12 schreef:
17-02-2020 22:46
Dat loop ik ook niet te ontkennen
en wat ga je er aan doen dan?
Om het leven van je kind wel normaal & veilig te laten verlopen?
Als je je beseft, dat je er een sooi van maakt, heb je echt hulp nodig
De eerste stap is de huisarts, of, bel Veilig Thuis en overleg eens met hen
Alle reacties Link kopieren
Wat een lul ook om te zeggen dat hij impotent wordt van zijn huidige vriendin..? 🤮
Ik zou gewoon afstand houden van haar, hij moet zijn kind maar ergens anders zien dan.
Bij jou bijvoorbeeld.
Ik zou het ook echt heel erg vinden als ik zijn vriendin was. Jeetje.
Ik denk dat ik dan zelf bij hem was weggegaan. En dan kunnen jullie weer samen komen en gezinnetje spelen.

Waarom wil je dat eigenlijk niet?!
Je gaat toch al gewoon met hem door?!
Maak het dan officieel.
justagirly wijzigde dit bericht op 17-02-2020 22:55
33.52% gewijzigd
lilalinda schreef:
17-02-2020 22:51
en wat ga je er aan doen dan?
Om het leven van je kind wel normaal & veilig te laten verlopen?
Als je je beseft, dat je er een sooi van maakt, heb je echt hulp nodig
De eerste stap is de huisarts, of, bel Veilig Thuis en overleg eens met hen
Never. Veilig thuis of de huisarts zijn opstapjes naar eventueel de kinderbescherming.
Als de raad klaar is ben je wellicht uit de ouderlijke macht gezet, hoewel dat misschien
wat te drastisch geformuleerd is maar oke.
Ik zou nog eerder zelf naar de psycholoog gaan. Ik weet zelf uitstekend wat ik zelf
verkeerd doe, dus dat hoef ik niet te ontrafelen.
anoniem_638f8c827878c wijzigde dit bericht op 17-02-2020 22:55
10.93% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Vlinderbril12 schreef:
17-02-2020 22:53
Never. Veilig thuis of de huisarts zijn opstapjes naar eventueel de kinderbescherming.
Ik zou nog eerder zelf naar de psycholoog gaan. Ik weet zelf uitstekend wat ik zelf
verkeerd doe, dus dat hoef ik niet te ontrafelen.
jouw kind heeft Bescherming nodig
en jij biedt het niet

en als je het zogenaamd zo goed weet, waarom blijf je je kind dan blootstellen aan deze situatie?
lilalinda schreef:
17-02-2020 22:54
jouw kind heeft Bescherming nodig
en jij biedt het niet

en als je het zogenaamd zo goed weet, waarom blijf je je kind dan blootstellen aan deze situatie?
Omdat ik een hedonist ben. En een sukkel. Ik houd van hem.
Alle reacties Link kopieren
Vlinderbril12 schreef:
17-02-2020 22:56
Omdat ik een hedonist ben. En een sukkel. Ik houd van hem.
en je houdt dus niet van je kind?
ik zei toch: jouw kind heeft bescherming nodig, dat je niet naar de huisarts durft, is al bewijs genoeg
Je weet dondersgoed, dat je fout zit
Vlinderbril12 schreef:
17-02-2020 22:56
Omdat ik een hedonist egoïst ben. En een sukkel. Ik houd van hem.
Heb t even voor je aangepast.
Jij hebt het jezelf aangedaan maar dat kind van je sleur je mee in die puinzooi.
"Mijn Moeder was een Hedonist"

Ik zie de memoires al voor me.
Vlinderbril12 schreef:
17-02-2020 22:56
Omdat ik een hedonist ben. En een sukkel. Ik houd van hem.
welnee je bent verslaafd aan drama
en hij houdt zeker niet van jou
je kind in de shit op laten groeien omdat je meer van de vader houdt dan van het kind?
Alle reacties Link kopieren
en of je nou zelf VT belt, of een ander
je kind ben je binnenkort kwijt, als je niet heel snel de situatie totaal verandert
Vlinderbril12 schreef:
17-02-2020 22:56
Omdat ik een hedonist ben. En een sukkel. Ik houd van hem.
de tijd van zelfmedelijden en puberdramaromantiek is voorbij
JE HEBT EEN KIND
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
17-02-2020 23:01

JE HEBT EEN KIND
ach, niet lang meer
lilalinda schreef:
17-02-2020 23:02
ach, niet lang meer
Wedden? Ik was sowieso niet van plan de situatie te laten voortduren. Maar ik weet het niet te doorbreken.
Ik heb dat geprobeerd, in die zin dat ik het kind daar niet wil hebben, en toen werd ex heel boos. Ik werd
ervan beschuldigd terugtrekkende bewegingen te maken.
Alle reacties Link kopieren
Vlinderbril12 schreef:
17-02-2020 23:05
Wedden? Ik was sowieso niet van plan de situatie te laten voortduren. Maar ik weet het niet te doorbreken.
Ik heb dat geprobeerd, in die zin dat ik het kind daar niet wil hebben, en toen werd ex heel boos. Ik werd
ervan beschuldigd terugtrekkende bewegingen te maken.
Dus zoek je hulp
Huisarts kan je helpen
Vlinderbril12 schreef:
17-02-2020 23:05
Wedden? Ik was sowieso niet van plan de situatie te laten voortduren. Maar ik weet het niet te doorbreken.
Ik heb dat geprobeerd, in die zin dat ik het kind daar niet wil hebben, en toen werd ex heel boos. Ik werd
ervan beschuldigd terugtrekkende bewegingen te maken.
Je hebt vrij weinig te willen want hij is net zo goed ouder van jullie kind. Hij kan gezag afdwingen, desnoods via de rechtbank.
Echt, waar zit je met je gedachten. Kom eens in actie, begin in ieder geval met het stoppen van seks hebben met hem.
PotjePindakaas schreef:
17-02-2020 23:09

Echt, waar zit je met je gedachten. Kom eens in actie, begin in ieder geval met het stoppen van seks hebben met hem.
Dat kan ze niet want ze is hedonist en zo. Oh en ze houdt van hem
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
17-02-2020 23:00
je kind in de shit op laten groeien omdat je meer van de vader houdt dan van het kind?
Dit ja!!! Verschrikkelijk voor het Kind.
Minds are Like Parachutes, they Only Function when open #.
Alle reacties Link kopieren
Hoogzwanger én net na de bevalling heb je dus nog stiekem doorgesext..? Dat je daar überhaupt zin in had?!
justagirly wijzigde dit bericht op 17-02-2020 23:14
9.71% gewijzigd
PotjePindakaas schreef:
17-02-2020 23:09
Je hebt vrij weinig te willen want hij is net zo goed ouder van jullie kind. Hij kan gezag afdwingen, desnoods via de rechtbank.
Echt, waar zit je met je gedachten. Kom eens in actie, begin in ieder geval met het stoppen van seks hebben met hem.
Och, dan weet hij dat ik ga beginnen over alimentatie (die hij niet wil betalen). Dus ik schat de kans dat hij naar de rechter
gaat laag in, want dan maak ik werk van een maandelijks bedrag voor baby. Ik wil er gewoon zelf uitkomen. Sowieso niet met
hem meer naar bed.

Het beste wat hij mijns inziens kan doen is zijn relatie beëindigen, wij moeten elkaar verder niet meer zien/seks hebben. Als hij dan een nieuwe
relatie heeft vrij van dit juk, is het een heel ander verhaal.
Vlinderbril12 schreef:
17-02-2020 23:05
Wedden? Ik was sowieso niet van plan de situatie te laten voortduren. Maar ik weet het niet te doorbreken.
Ik heb dat geprobeerd, in die zin dat ik het kind daar niet wil hebben, en toen werd ex heel boos. Ik werd
ervan beschuldigd terugtrekkende bewegingen te maken.
doe niet zo dom, je moet het doorbreken. je wilt je kind niet kwijt. Uitmaken met die man
Alle reacties Link kopieren
Arm kind :facepalm:
Vlinderbril12 schreef:
17-02-2020 23:13
Och, dan weet hij dat ik ga beginnen over alimentatie (die hij niet wil betalen). Dus ik schat de kans dat hij naar de rechter
gaat laag in, want dan maak ik werk van een maandelijks bedrag voor baby. Ik wil er gewoon zelf uitkomen. Sowieso niet met
hem meer naar bed.

Het beste wat hij mijns inziens kan doen is zijn relatie beëindigen, wij moeten elkaar verder niet meer zien/seks hebben. Als hij dan een nieuwe
relatie heeft vrij van dit juk, is het een heel ander verhaal.
De vriendin en baby zijn nou net degene die helemaal niks aan deze situatie kunnen doen. Wake up and smell the coffee, jij en je ex zijn de probleem veroorzakers.

Het beste is als je ex met zijn vriendin bij jou op visite komen voor de baby. Dan ben jij in control met waar en wanneer en wat er precies gebeurd bij jou thuis. Er is geen kans dat jij en ex het bed in duiken en de baby bouwt een band op met de vader.
Alle reacties Link kopieren
Vlinderbril12 schreef:
17-02-2020 23:13
Ik wil er gewoon zelf uitkomen. Sowieso niet met
hem meer naar bed.

Het beste wat hij mijns inziens kan doen is zijn relatie beëindigen, wij moeten elkaar verder niet meer zien/seks hebben.
Waarom stop je het niet zelf?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven