Wat nu?

11-04-2019 14:53 67 berichten
Alle reacties Link kopieren
...
anoniem_384958 wijzigde dit bericht op 12-04-2019 17:21
Reden:  OP verwijderd
99.90% gewijzigd
Wat zou er allemaal moeten gebeuren wil dit nog een leuke relatie worden?
En op hoeveel van die dingen heb jij invloed?
Zoek eens op: Wet van wuiles..
Aan het eind komt alles goed. Is het niet goed: dan is dat niet het eind.
Ik was al afgehaakt bij ''Tijdens onze breuk schreeuwde ex dat hij mij dood zou maken''. Ex had ook veel moeite met aanpassen in NL en miste soms wel zijn eigen gewoontes en cultuur. Dit alles met familie shit tezamen was volgens hem de reden dat hij zo geflipt ging doen.

Sorry maar je mist toch wat in je bovenkamer als je je partner/ ex partner met de dood bedreigd. Als ik je hele verhaal zo leest is je vriend niet mega stabiel, botsen jullie behoorlijk en als kers op de taart is er ook nog eens veel drama gepaard met jouw familie. Ik zou er lekker mee kappen, ik ben al vermoeid van deze relatie door alleen je OP te lezen.
Fluithaas schreef:
11-04-2019 15:02
Wat zou er allemaal moeten gebeuren wil dit nog een leuke relatie worden?
En op hoeveel van die dingen heb jij invloed?
Sorry Fluithaas ik begrijp je vraag niet helemaal goed?
Lekker meegaan naar zijn land!
Denk dat je het antwoord zelf ook wel weet.. Deze relatie is als vergif. Je moeder is je ondanks alles blijven steunen, maar bij haar is nu ook (terecht) de maat vol. Dit gaat nooit werken. Ik zou lekker even alleen blijven en de banden met je familie gaan herstellen.
Kijk maar uit met je Buitenlandse vriendje, je zal niet de eerste zijn die afgemaakt wordt.
Ik denk dat je je moet afvragen waarom het in eerste instantie mis ging en of er wat dat betreft werkelijk iets veranderd is.
Een ex is meestal niet voor niks een ex. En eentje die roept da hij mij dood gaat maken hoef ik zeker niet terug.

Nog iets: hij vraagt je samen een toekomst in zijn land op te bouwen. Een land met veel criminaliteit waar je moeder niet alleen over straat kan. Hoe zou het leven voor jou daar zijn?
35 en 45. Goh zou zweren dat jullie 15 waren. Wat denk je nou zelf, jullie leven nog lang en gelukkig?
Always look on the bright side of life
.
anoniem_384958 wijzigde dit bericht op 12-04-2019 23:46
98.73% gewijzigd
ongezouten?; jij bent niet wijser, hij is niet wijser

ga vooral verhuizen naar zijn thuisland... doen hoor, topidee
Lorem Ipsum
Olijfje123 schreef:
11-04-2019 15:12
Je HOEFT mijn post niet te lezen. Eigen keus ;-)
Je HOEFT dat evenmin op te zoeken.
Ook eigen keus. knipoog
Je vriend heeft geen fatsoen door zo ruzie met je moeder te maken. Als jij daar gaat wonen, wordt jij daar net zo beperkt voor je eigen "veiligheid" zoals hij met je moeder deed. Maar ach, veel geluk samen.
Al zijn spullen door een familielid bij heb af laten leveren, aangifte doen wegens doodsbedreiging en iets aan je eigenwaarde doen.
Don't judge before you know
Tattooaddict87 schreef:
11-04-2019 15:06
Denk dat je het antwoord zelf ook wel weet.. Deze relatie is als vergif. Je moeder is je ondanks alles blijven steunen, maar bij haar is nu ook (terecht) de maat vol. Dit gaat nooit werken. Ik zou lekker even alleen blijven en de banden met je familie gaan herstellen.
Nou dit dus.
Je bent niet wijs als je willens en wetens vergif tot je blijft nemen
Eat glitter for breakfast and shine all day
Kolere geef mij ook zo’n vent maar niet heus. Ik zou wat meer naar je moeder luisteren.
Olijfje123 schreef:
11-04-2019 15:12
Je HOEFT mijn post niet te lezen. Eigen keus ;-)
Laat ik hem nou wel gelezen hebben..
Aan het eind komt alles goed. Is het niet goed: dan is dat niet het eind.
Ik snap niet hoe je dit neer kan typen en niet zelf kan inzien wat een giftige persoonlijk je vriend heeft.
-
Zet je roze bril eens af. De man sluit jullie in de kamer op. Ik neem aan dat jullie dat niet prettig vonden, zacht uitgedrukt. Het klinkt als gijzelen, dat hij jullie zijn wil wil opleggen dat jullie naar hem moeten luisteren. Vervolgens een dame op leeftijd intimideren door bij de schouders te pakken e.d. Dat is respectloos en agressief. Dat jij iemand zo met je moeder laat omgaan zeg.
Jij klinkt overigens ook niet erg volwassen in je reacties op andere posts, dus realiseer je dat jij degen bent die de zaken rondom je "relatie" niet objectief ziet.
Kappen met deze man. En je excuses aan je moeder aanbieden.
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
Waar je maar zin in hebt.
Wellicht is dat een goede vraag om je eens in te verdiepen: waarom heb jij blijkbaar behoefte aan iemand die zoveel drama in jouw leven veroorzaakt. Wat brengt dat jou? Het idee dat dit een grote meeslepende liefde is misschien?
Wees blij dat je hier vanaf bent! Je familie had gelijk en het feit dat het een buitenlander is zorgt voor extra complicaties want cultuurverschil en gezeik met zijn familie omdat hij iemand uit eigen land/cultuur moet vinden.
Gewoon exit en next! Leer hiervan en vermijd dit soort types als je weer 'n keer op datepad gaat.
Je wil een ongezouten mening. Verbreek de relatie en ga zsm met je moeder naar huis. Dat je hem uberhaubt nog een 2e kans wil geven na alles wat er gebeurd is. Zeker omdat bij jouw familie al heel snel de alarmbellen gingen rinkelen.

Schijnbaar waren de bedreigingen toen ernstig genoeg om de politie in te schakelen en was jouw broer bang genoeg dat jou wat zou overkomen waardoor hij zich genoodzaakt voelde je te beschermen. Wanneer gaan je ogen open?

Hij zei dat zijn gedrag kwam door alles wat er gebeurd was en beloofde beterschap en smeekte om een 2e kans. Je ziet....die kans verdient hij niet want nu jullie op bezoek zijn, gaat hij respectloos door.

In zijn land gaan wonen is je leven opgeven. Dat heeft alleen kans van slagen als er wederzijds respect is. Hoe wil je dat straks doen zonder je familie die om je geeft en met een man die om de haverklap uit zijn stekker gaat?
En dan had ik het stukje over het bedreigen van je moeder nog niet eens gelezen. Zo'n man moet echt vér uit de buurt blijven, hopelijk blijft ie weg uit Nederland en worden er niet nog meer mensen slachtoffer van zijn aggressie.
Hoe kun je in hemelsnaam nog door willen met een man die je moeder zo agressief benaderd? Haar vastpakken. Ze is geen kleuter ofzo. Wat ontzettend respectloos ook. En opsluiten omdat hij wil beslissen wat ze doet en wat goed voor haar is... echt, geen woorden voor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven