Singles topic
woensdag 18 maart 2009 om 17:34
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.
Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.
Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.
Het lijstje voor alle nieuwe Singles:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht m/v ?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.
Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.
Het lijstje voor alle nieuwe Singles:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht m/v ?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?

donderdag 26 maart 2009 om 19:48
ik ben er klaar voor, draai de cd grijs van V &K, zo'n zin in, denk dat dit de topper van het theaterseizoen wordt! Kopje koffie sla ik dus even af, MP. Maar hey, veel plezier morgen en hopelijk dit weekend! spannend!
En WM, beterschap en hopelijk toch een topavond met Indi morgen!
Was gisteren pas 12 uur thuis van koor...nog flink doorgeborreld na repetitie. hele diepe gesprekken over relaties gehad, ik bleef over met man van 41 en meisje van 26 en zo grappig hoe de kijk op relaties zo verschillend is, echt een andere levensfase. Kom er nog wel even op terug komend weekend!
Have fun!
XX
En WM, beterschap en hopelijk toch een topavond met Indi morgen!
Was gisteren pas 12 uur thuis van koor...nog flink doorgeborreld na repetitie. hele diepe gesprekken over relaties gehad, ik bleef over met man van 41 en meisje van 26 en zo grappig hoe de kijk op relaties zo verschillend is, echt een andere levensfase. Kom er nog wel even op terug komend weekend!
Have fun!
XX

donderdag 26 maart 2009 om 21:06

vrijdag 27 maart 2009 om 00:03
quote:Indi schreef op 26 maart 2009 @ 22:05:
Nou het is nog een mail naar die leuke meneer..
Ik heb nu even gratis full membership, dus kon al zijn foto's bekijken en ik vind het een steeds leukere meneer
Leuk indi
Hoe zit het trouwens met die tijdelijke full memberships? Heb wat berichtjes gehad, maar kan niet reageren En om nu direct te gaan betalen..
Vleer ben ook wel beetje nieuwsgierig
Nou het is nog een mail naar die leuke meneer..
Ik heb nu even gratis full membership, dus kon al zijn foto's bekijken en ik vind het een steeds leukere meneer
Leuk indi
Hoe zit het trouwens met die tijdelijke full memberships? Heb wat berichtjes gehad, maar kan niet reageren En om nu direct te gaan betalen..
Vleer ben ook wel beetje nieuwsgierig
vrijdag 27 maart 2009 om 00:19
Vleer heeft zeer gristelijke collegas.. Niets mis mee heur .. Ze zijn erg lief en aardig.. Maar er springt 1 collega uit die alles afkeurt.. En dat ook vooral in wil wrijven.. En dan vooral op mij de pik heeft met mijn amsterdamse leventje en homo vrienden..
En vanavond kon ik daar ff niet meer tegen ( na paar wijntjes) en heb haar gezegd dat ik mijn eigen leven leid/lijdt.. En dat zij daar gewoon geen snars mee te maken heeft.. Dat ik happy ben als single woman .. En dat ik mij prima vermaak en wanneer haar mijn levenstijl incl homo vrienden (tja dat kan dus niet in haar kerk) niet aanstaat zij een probleem heeft en niet ik ..
Daarna sprak ze met een paar andere collegas over mijn *brutale* mond.. Collega's grepen ook toen de kans om te zeggen dat wanneer zij zich zo bekrompen opstelt het nogal logisch is dat mensen haar afkeurend aankijken.. Collegas hebben het iets netter aangepakt dan ik .. Maar goed ik ben dan ook NIET tactvol
En vanavond kon ik daar ff niet meer tegen ( na paar wijntjes) en heb haar gezegd dat ik mijn eigen leven leid/lijdt.. En dat zij daar gewoon geen snars mee te maken heeft.. Dat ik happy ben als single woman .. En dat ik mij prima vermaak en wanneer haar mijn levenstijl incl homo vrienden (tja dat kan dus niet in haar kerk) niet aanstaat zij een probleem heeft en niet ik ..
Daarna sprak ze met een paar andere collegas over mijn *brutale* mond.. Collega's grepen ook toen de kans om te zeggen dat wanneer zij zich zo bekrompen opstelt het nogal logisch is dat mensen haar afkeurend aankijken.. Collegas hebben het iets netter aangepakt dan ik .. Maar goed ik ben dan ook NIET tactvol
vrijdag 27 maart 2009 om 00:23
En Vleer heeft eh tegen die gristelijke collega gezegd toen ze aan mij vroeg of ik vaker een wijntje dronk en toen ik die wedervraag aan haar stelde zij nee antwoordde.. haar gezegd dat je met alcohol op ONWIES fijne sex kan hebben .. Konz e niet echt waarderen ..
Gaypride en ik als hetero vrouw , zuster en in een christelijk huis dat kon echt neit volgens haar..
Tja.. jammer dan voor haar , heb haar aangeraden om naar AT5 te kijken of t nieuws te volgen op de 1e zaterdag van augustus
Gaypride en ik als hetero vrouw , zuster en in een christelijk huis dat kon echt neit volgens haar..
Tja.. jammer dan voor haar , heb haar aangeraden om naar AT5 te kijken of t nieuws te volgen op de 1e zaterdag van augustus
vrijdag 27 maart 2009 om 06:44