Zwanger van ex

03-04-2019 15:28 263 berichten
Hallo,

Kort maar krachtig: ik ben zwanger van mijn ex. Ik gebruik overigens WEL de pil, maar ik galsteentjes, dus daardoor periodes dat ik veel op het toilet zit. En NEE, spiraaltjes heb ik al gehad, en die stoot ik uit, dus dat is geen optie helaasch.

Situatieschets: wij hadden ongeveer tweeënhalf jaar en relatie, ik heb deze in januari 2018 beëindigd. Officieus zijn we elkaar echter blijven zien. Ik sliep nog vaak bij hem. Dat ging door, ook toen hij zijn huidige vriendin leren kennen zo'n half jaar geleden. M.a.w.: we hebben gewoon doorgeneukt toen hij z'n nieuwe vriendin kreeg, godzijdank weet zij dat niet en ik ga het haar niet zeggen. Tegen mij zei hij altijd dat hij polyamoureus is aangelegd en dat vind ik persoonlijk prima (toen wij samen waren had hij ook een tijdje iemand erbij), dus ik keek niet raar op dat hij mij erbij hield... Onderhand wonen zij een aantal maanden samen in zijn woning. Ik vind haar erg aardig. Een paar keer per maand kom ik daar dan ook, en dan hebben we het ''gezellig'' met zijn drie, om het maar zo uit te drukken. Hint hint.

Hij houdt ook van mij, zo heeft hij dat naar haar gecommuniceerd, maar zij heeft het er wel moeilijk mee dat hij mij ook nog met mij vrijt (lees: huilbuien). Dat vind ik natuurlijk vreselijk en zij mag daar geen verdriet van ondervinden, heb ik de ex ook gezegd. Ik had al meermaals aangegeven dat we moesten stoppen als de vriendin het emotioneel niet meer aankon, maar dat wil ze dan ook weer niet. Met mij kan ze haar lesbische kant exploreren. Ex heeft al een paar keer geopperd dat ik wel bij hen kon komen wonen, maar ik pieker er niet over, ik woon ook ver bij hen uit de buurt en ik voel me thuis waar ik nu woon.

Dus deze reeds complexe driehoeksverhouding is nu ontaard in een nog grotere mess, een k*tsituatie. In een vorige relatie met een andere partner heb ik een miskraam gehad, en ik wil het eigenlijk niet weg laten halen. Ex en z'n vriendin weten nog van niks en ik heb geen idee hoe en OF ik dit moet laten weten. Ik wil haar niet breken en ik wil ook geen bom onder hun relatie leggen. Anderzijds sta ik ook niet te springen mijn eigen kind weg te halen, want ik heb zelf ook een kinderwens. De ''easy way out'' door het contact te verbreken en het kind stiekem alleen te krijgen heb ik overwogen, maar praktisch niet haalbaar, want men komt daar toch achter.

Eerlijk en ongezouten advies welkom.
anoniem_638f8c827878c wijzigde dit bericht op 03-04-2019 15:42
3.60% gewijzigd
Vlinderbril12 schreef:
03-04-2019 21:29
Ik verkoop het aan GTST . Based on a true story.
Dat programma vind ik ook niet te pruimen maar dit ligt er te dik bovenop :sick:
anoniem_67d31913d4817 wijzigde dit bericht op 03-04-2019 21:39
Reden: ik vergat de kotssmiley
1.94% gewijzigd
Kort maar krachtig: abortus. En dat adviseer ik echt niet vaak, maar dit is zo’n situatie :facepalm:
Heel veel sterkte TO met een wijze keuze.
Relativeer in deze periode ook vooral veel. Hoe zou je dit vinden als je over 10 jaar terug zal kijken? Zou je het dan erg vinden dat je een kind hebt weggehaald?
Vlinderbril12 schreef:
03-04-2019 21:08
Ik heb geen wisselende contacten en heb tot op heden van ex Pietje Puk nul SOA's gehad,
ben nog getest in februari. Maar ik begrijp dat jullie van hem het beeld hebben van
de viespeuk die zijn pik overal in steekt.
oke wel onbeschermde seks
geen galblaasoperatie

klinkt logisch
Effe op de blaren gaan zitten, want zijn andere vriendin zal niet erg happy zijn bij de start.

Vervolgens met 3 gaan samenwonen en kind met zijn 3 opvoeden.
Kan kind gelijk wenen aan dat poly-amoureus gedoe.

Kleine tip:
Zeg tegen je vriend dat hij de ander ook zwanger maakt.
Heeft je kind gelijk een speelkameraadje en zij afleiding.
Alle reacties Link kopieren
Vlinderbril12 schreef:
03-04-2019 20:25
Diarree is een klacht die kan worden veroorzaakt door galstenen.
En zoals een ander hier al zei, hevige koliekpijnen die je over de vloer laten rollen van pijn.
Dat is geen reden om zwanger te raken.
Angie10 schreef:
03-04-2019 18:53
Jemig wat een puinhoop.
Hoe oud ben je eigenlijk?
Heb je een huis en een inkomen?
Denk je stabiel genoeg te zijn alleen een kind groot te kunnen brengen als je onder druk van familie je relatie hebt verbroken.
Heb je een kind voldoende stabiliteit te bieden?
Hoe ziet jouw ideale toekomstplaatje er eigenlijk uit?
Als je door wilt gaan met het huidige gerommel dan geen kind.
Als je kiest voor het kind, wat ik begrijp, gezien je verhaal. Maak de rest van je keuzes dan in het belang van het kind. Daar word jij uiteindelijk ook gelukkig van.

Sterkte en wijsheid gewenst.
dit soort vragen zijn veel relevanter dan al dat eindeloze drama over trio's en polyamoreuze relaties
maar niet als je een verhaal voor gtst zit te verzinnen inderdaad.
Pinda-Kaas schreef:
04-04-2019 15:05
dit soort vragen zijn veel relevanter dan al dat eindeloze drama over trio's en polyamoreuze relaties
maar niet als je een verhaal voor gtst zit te verzinnen inderdaad.
Was het maar waar. Dit is helaas niet verzonnen
Vlinderbril12 schreef:
04-04-2019 15:22
Was het maar waar. Dit is helaas niet verzonnen
Hoe reageerde je ex?
PotjePindakaas schreef:
04-04-2019 17:28
Hoe reageerde je ex?
Nog niet verteld. Er is nog tijd. Zie er heel erg tegenop :-|
Vlinderbril12 schreef:
04-04-2019 17:48
Nog niet verteld. Er is nog tijd. Zie er heel erg tegenop :-|
als jij besluit het niet te houden hoeft hij het niet te weten natuurlijk
Ik zou gewoon doen alsof je een kind off one night stand hebt gehad. Dus alsof het kind niet van hem is. Dan heb je iig de relatie nog met je ex en zn vriendin.

Maar het is niet de beste oplossing haha
Tijdens jullie trio hebben jullie (jij en zn vriendin) beide seks? Zo ja dan gewoon lekker eerlijk zijn girl!
Zo niet, dan moet je kiezen wat je wilt. Zet je het trio op het spel of kies je toch voor je kindje?
Miracle05 schreef:
14-04-2019 12:58
Ik zou gewoon doen alsof je een kind off one night stand hebt gehad. Dus alsof het kind niet van hem is. Dan heb je iig de relatie nog met je ex en zn vriendin.

Maar het is niet de beste oplossing haha
Tijdens jullie trio hebben jullie (jij en zn vriendin) beide seks? Zo ja dan gewoon lekker eerlijk zijn girl!
Zo niet, dan moet je kiezen wat je wilt. Zet je het trio op het spel of kies je toch voor je kindje?
Ja want de vader hoeft natuurlijk helemaal niet te weten dat hij een kind heeft :facepalm:
Als jij een kinderwens heb zou ik zeker geen abortus doen.
Neem aan dat je een eigen woning en inkomen heb.
Waarom zou je dan een abortus willen doen?
Omdat het je ex is en je bang bent voor zijn reacties.
Soory hoor daar zou ik dan schijt aan hebben.
Kap met die trio's en wees eerlijk naar je ex.
Laat je ex met z'n vriendin samen zijn,en jij met je kindje.
Echt je gaat spijt krijgen vooral omdat het kindje door jou wel gewenst is.
Hier TO.

Er zijn heel wat topics waar de TO nooit meer op terugkomt.
Ik wel, bij deze. Inmiddels is het kind van mijn ex en mij geboren, kerngezond
en twee maanden oud nu. De beste keus ooit om geen abortus te plegen.

Ex is nog steeds mijn ex, zijn vriendin is nog steeds bij hem. Ex heeft meteen gezegd dat hij papa wou zijn en dat wil hij nog steeds. De hele zwangerschap
is het drama geweest met haar. Ze heeft het er nog steeds erg moeilijk mee. Zodanig moeilijk dat het voorlopig zo is dat ons kind niet bij hen thuis komt voorlopig, omdat ik haar niet vertrouw inzake de fysieke en mentale gezondheid
van mijn kind.

Het erge is dat ex en ik nog steeds met elkaar slapen. Het trio-verhaal is natuurlijk voorbij. Dat hebben we gedurende de zwangerschap ook gedaan. Zijn vriendin weet het niet, ex heeft haar ervan overtuigd dat er nik meer tussen ons gaande is op dat vlak (maar niet heus). Haar moeder heeft haar er nog naar gevraagd, maar zij gelooft mijn ex heilig. En ik ga mijn mond niet open doen,. Ik weet dat ik het niet zou moeten doen, het is onverantwoordelijk naar de baby en natuurlijk oneerlijk naar zijn vriendin, en ook naar mezelf toe is het niet best.

Een tijd geleden was ik met baby bij ex en vriendin thuis. De vriendin zei: als ik jullie zo zie, hadden jullie het dan niet nog willen proberen samen? Ex heeft niks gezegd, ik heb meteen nee gezegd. Later heeft ex nog gevraagd of ik daar echt niet met die gedachte speel, hij houdt van me, bla bla... dat hij impotent wordt van zijn vriendin, geen zin in haar heeft. Nou ja, ik denk er wel aan, maar de situatie is zo enorm complex dat ik eigenlijk niet weet wat ik wil en hoe ik het wil. Het komt erop neer dat hij bij mij een kind heeft en ook nog met me naar bed gaat en dat niemand dat weet.

De toestand is twee weken terug zo geëscaleerd met de vriendin en mij, dat ik mijn kind niet bij haar in de buurt wil hebben (ex heeft het kind niet erkend en geen ouderlijk gezag). De manier waarop ze naar de baby keek sprak dusdanig veel boekdelen, ze was wederom vreselijk onbeleefd naar mij, chagrijnig, bozig. Tja, ik snap haar wel, en dan weet ze de helft nog niet. Hoe vreemd het wellicht is, ik voel nog steeds geen spatje spijt jegens haar. Maar haar haat jegens mij straalt over op baby en de ex beweert dat ze haar best doet, dus ik moet alles prima vinden. Ik zie duidelijk dat het niet verantwoord is om baby bij haar achter te laten, god weet of ze baby wat aandoet. Ik acht haar er toe in staat.

De situatie is vreselijk vermoeiend en het is allemaal mijn eigen schuld, want ik heb hier zelf voor gekozen. Ergens zou ik willen dat ik het niet aan ex had verteld, gewoon was verdwenen. Dat was beter geweest voor iedereen, ook voor het kind. En dan had ik een prettigere zwangerschap en kraamtijd gehad Maar anderzijds vind ik dat kind en vader het recht hebben elkaar te kennen. Ik weet heel goed dat ik een slechte moeder ben door nog steeds met ex naar bed te gaan, wij zijn daarmee slechte ouders. En toch zie ik niet hoe ik me aan dit alles kan onttrekken. Eigen schuld dikke bult en vooral baby is de sigaar.
ik lees een leuke man en betrokken vader?
je ex heeft een boeiend leven
Oké.. dus je vindt het zelf niet leuk dat het gaat zoals het gaat. De vriendin van je ex al helemaal niet. Je denkt ook dat het niet goed is voor de baby, al die stress. De partner van je ex is mogelijk zelfs gevaarlijk voor de baby.

Voor wie is dit dan wel leuk? Voor je ex? En die staat bij alle betrokkenen op nummer 1?
En hij vindt het oké dat de vrouwen van wie hij houdt ongelukkig zijn? En zijn baby de negatieve vruchten plukt van deze situatie?

Is dit wat je wilt voorleven voor je kind?
Stelletje prutsers
Hetismogelijk schreef:
17-02-2020 22:31
Oké.. dus je vindt het zelf niet leuk dat het gaat zoals het gaat. De vriendin van je ex al helemaal niet. Je denkt ook dat het niet goed is voor de baby, al die stress. De partner van je ex is mogelijk zelfs gevaarlijk voor de baby.

Voor wie is dit dan wel leuk? Voor je ex? En die staat bij alle betrokkenen op nummer 1?
En hij vindt het oké dat de vrouwen van wie hij houdt ongelukkig zijn? En zijn baby de negatieve vruchten plukt van deze situatie?

Is dit wat je wilt voorleven voor je kind?
Voor wie dit wel leuk is, geen idee. Voor niemand dunkt me, maar hoofdzakelijk slecht voor de baby. Verder kom ik op deze manier niet goed vrij van de ex, dus een nieuwe relatie (ooit, moet je met kleine sowieso niet willen) hoef ik dan ook niet aan te beginnen.
Murrmurr schreef:
17-02-2020 22:37
Stelletje prutsers
Dit ja... :facepalm:
Vlinderbril12 schreef:
17-02-2020 22:41
Voor wie dit wel leuk is, geen idee. Voor niemand dunkt me, maar hoofdzakelijk slecht voor de baby. Verder kom ik op deze manier niet goed vrij van de ex, dus een nieuwe relatie (ooit, moet je met kleine sowieso niet willen) hoef ik dan ook niet aan te beginnen.
Misschien besef je het nog niet, maar je komt nooit meer vrij van je ex. Jullie hebben een kind samen...
Vlinderbril12 schreef:
17-02-2020 22:41
en we hebben je nog zo gewaarschuwd
JIJ hebt heel bewust deze situatie opgezocht, JIJ doet je kind dit aan
PotjePindakaas schreef:
17-02-2020 22:44
Misschien besef je het nog niet, maar je komt nooit meer vrij van je ex. Jullie hebben een kind samen...
Helaas.
lilalinda schreef:
17-02-2020 22:45
en we hebben je nog zo gewaarschuwd
JIJ hebt heel bewust deze situatie opgezocht, JIJ doet je kind dit aan
Dat loop ik ook niet te ontkennen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven