Napraattopic deel 110

02-04-2019 16:41 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Pipistrello schreef:
22-04-2019 22:41
Nog niet alles gelezen dus misschien ben ik wel mosterd maar Coolpack heeft ervaring met dat tapen.
Toch CP? Ik weet dat je dat 2jr geleden had toen we in U gemeet hadden.
Ja, klopt! Ik hoor bij de groep waarbij het wel wat verlichting gaf, maar medicijnen zeker niet de deur uit konden. Ik gebruik het in de heftigste periode voor wat verlichting. Ik heb kennelijk niet echt last van berk, want het gaat nog redelijk op de medicijnen. Merk wel dat het dragen van contactlenzen weer minder aangenaam begint te worden.
Maar ik zou het gewoon proberen met die tape;is zo gezet en niet duur (misschien zelfs vergoed).
Ik vind dit allemaal verdacht veel op medisch advies lijken, ik hoop dat er snel een hooikoortservaringsdeskundige komt!
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
doornroosje9 schreef:
22-04-2019 22:52
Het hoeft niet per se van berken te zijn. Hoe dichter de bijenkorven bij je huis staan, hoe beter. Mijn man heeft een berkenpollen en graspollenallergie. Toen ik ging googlen kwam ik meerdere keren 'lokale honing helpt bij allergieën' tegen en toch maar eens geprobeerd. Ik ben echt heel erg sceptisch over zulke dingen, maar bij hem werkt het dus echt. Hij nam heel vaak antihistamine, kon het gras bijna niet meer maaien en een berkenbos bij ons huis hielp ook al niet. Al meer dan twee jaar volledig klachtenvrij. Ik hoop dat het zo blijft.
Ik dus ook! Ben echt verbaasd dat het zoveel effect heeft. En ook heel blij anders was het echt een naar jaar geweest.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Goddank heb ik geen allergieën, ik vind honing zo vies.
Appreciate the little things in life. They're all you'll ever achieve.
Week 32 van de Extremely Demotivational Calendar
Malagueña schreef:
22-04-2019 22:56
Ik vind dit allemaal verdacht veel op medisch advies lijken, ik hoop dat er snel een hooikoortservaringsdeskundige komt!
(6) :lol:
Solomio schreef:
22-04-2019 22:59
Goddank heb ik geen allergieën, ik vind honing zo vies.
Gelukkig zijn er ook pilletjes :cheer2: .
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Yildizlar schreef:
22-04-2019 22:51
Iemand nog tips tegen de traanogen ?
En dan houd ik er verder over op misschien moeten we een hooikoorts topic openen of is dat er al ?
Zoals al gezegd: komkommer en ik heb nu verse aloe vera (de eetbare soort!) in de koelkast staan. Slijmerige gel-prut (ik heb het even in de blender gedaan) maar wel heel fris en koel aan je ogen zeker recht uit de koelkast. Dan afspoelen met water, ik doe het soms wel 3x op een dag, bij het wakker worden, eind van de middag en begin van de nacht.
I.i.g. een zacht velletje, en geen rode ogen tot nog toe!

Tsja, een hooikoortstopic zóu leuk en nuttig zijn. Maarrrr.... magnie :nope:
anoniem_648f5a0e87365 wijzigde dit bericht op 22-04-2019 23:49
Reden: fout eruit
4.58% gewijzigd
Kia•Ora schreef:
22-04-2019 23:00
Die ik ook niet hoef. :cheer2:
DuchessMeganMarkle schreef:
22-04-2019 20:46
Geen ramen open en je haren wassen als je naar bed gaat I.v.m. Stuifmeel op je kussen. Ik word er niet gelukkig van, ik vind het ergelijk. Kun je er ooit van afkomen?
Bij mij begon het rond mijn 35e en ben nu halverwege de 50. Ken wel mensen die er opeens vanaf waren dus ik blijf hopen.

Elke avond mijn haar wassen is geen doen, wat ik wel doe is elke avond een schone kussensloop en mijn haar 'uitschudden' zeg maar, ik heb lang krullend haar, blijft het heerlijk in zitten :(
Wel veeg ik mijn haar a.h.w. ook af met 2 vochtige washandjes en doe mijn haar in een losse vlecht. Alle beetjes helpen, beter dan nix enzo!
Kia•Ora schreef:
22-04-2019 23:00
Die heb ik ook, en neusspray, en oogdruppels.
Maar van de pillen wordt je suf, dus innemen als je gaat slapen en ik heb dan het vreemde gevoel dat ik de max. werking ervaar als ik in een pollen-arme of zelfs pollenvrije slaapkamer..

Toch neem ik ze wel, dan maar wat extra koffie. Ik rij geen auto, wandel alleen maar en verder heb ik eigenlijk geen bijwerkingen. Alles wat een beetje helpt neem ik in. Maar toch mooi dat ik nog geeneen keer naar de Ventolin heb hoeven grijpen, dat is echt heel bijzonder na zoveel mooie zomerse dagen!
Solomio schreef:
22-04-2019 23:03
Die ik ook niet hoef. :cheer2:
Je bent een mazzelbips! :cheer:
Kia•Ora schreef:
22-04-2019 23:39
Je bent een mazzelbips! :cheer:
Mazzel? Dat heb ik gewoon goed geregeld, door mijn immuunsysteem de juiste triggers te geven werkt het nu optimaal.
Open gezellig een topic!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
23-04-2019 08:06
Open gezellig een topic!
Er is al een topic:
gezondheid/de-gouden-tip-tegen-slapeloz ... ges/440592

Dus daar praten we over na.
Nouschi schreef:
Open gezellig een topic!
He Nous, wij hadden een mooi feestje gisteren 🤩
yasmijn schreef:
23-04-2019 10:03
He Nous, wij hadden een mooi feestje gisteren 🤩
Ja absoluut. Tot volgend jaar! :mrgreen:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Solomio schreef:
23-04-2019 08:16
Er is al een topic:
gezondheid/de-gouden-tip-tegen-slapeloz ... ges/440592

Dus daar praten we over na.
Nou dan snap ik het al helemaal niet. Post daar dan gewoon?!
Nouschi schreef:
Open gezellig een topic!
Nog een week! :cheer2:
Life is short. Eat dessert first.
Nouschi schreef:
23-04-2019 10:04
Ja absoluut. Tot volgend jaar! :mrgreen:
👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
Nou, de ervaringsdeskundige is begonnen hoor, ik heb het eerste nietszeggende antwoord al gelezen.
7500 Euro netto verdienen en dan zeggen dat je niet klaagt, maar echt ruim is het ook niet he.
the_Wicked_Witch schreef:
23-04-2019 10:44
Nou, de ervaringsdeskundige is begonnen hoor, ik heb het eerste nietszeggende antwoord al gelezen.
Waar?
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
the_Wicked_Witch schreef:
23-04-2019 10:44
Ah, lag niet aan mij.
Betty_Slocombe schreef:
23-04-2019 11:32
7500 Euro netto verdienen en dan zeggen dat je niet klaagt, maar echt ruim is het ook niet he.
Graag aandacht willen dus.
Betty_Slocombe schreef:
23-04-2019 11:32
Niet !
Welk topic ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven