Napraattopic deel 110

02-04-2019 16:41 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Betty_Slocombe schreef:
23-04-2019 11:32
7500 Euro netto verdienen en dan zeggen dat je niet klaagt, maar echt ruim is het ook niet he.
Hoe hoog je inkomen ook is, je zult altijd keuzes moeten maken.
En deze postster realiseert zich dat ze een prima inkomen hebben, maar dat ook zij keuzes moeten maken.
Ik las het meer alsof ze zich daar zelf over verbaasde.
Appreciate the little things in life. They're all you'll ever achieve.
Week 32 van de Extremely Demotivational Calendar
Solomio schreef:
23-04-2019 11:45
En deze postster realiseert zich dat ze een prima inkomen hebben, maar dat ook zij keuzes moeten maken.
Maar met elk inkomen moet je keuzes maken, tenzij je de sultan van Brunei bent. Ook met een netto-inkomen van 6 ton per jaar kun je niet elke dag een nieuwe Bentley kopen. Ik vind het nogal mal om daar dan heel verbaasd over te doen en wat vervelend voor mensen die met moeite rond moeten komen ook.
Betty_Slocombe schreef:
23-04-2019 11:50
Maar met elk inkomen moet je keuzes maken, tenzij je de sultan van Brunei bent. Ook met een netto-inkomen van 6 ton per jaar kun je niet elke dag een nieuwe Bentley kopen. Ik vind het nogal mal om daar dan heel verbaasd over te doen en wat vervelend voor mensen die met moeite rond moeten komen ook.
Ik las het eerst ook met enige verbazing, maar ik heb onder mijn beste vrienden mensen met nog veel hogere inkomens en snap best dat die niet elke dag stilstaan bij hoe goed ze het hebben.
En dat zo'n topic dat dan weer even duidelijk maakt.
Appreciate the little things in life. They're all you'll ever achieve.
Week 32 van de Extremely Demotivational Calendar
Malagueña schreef:
23-04-2019 11:33
Waar?
Sticky op psyche.
Ik vond het ook bizar, toen ik het las. Maar mss besef je dat pas weer als je zo'n topic leest en zelf bij de hoogste inkomens hoort? Ik vind het iig veel. Alles hangt natuurlijk af van je vaste lasten, een inkomen zegt niet zoveel.
Life is short. Eat dessert first.
Solomio schreef:
23-04-2019 11:45

Zo las ik het ook.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Waar is die 'ervaringsdeskundige'?
the_Wicked_Witch schreef:
23-04-2019 11:59
Sticky op psyche.

:facepalm: Echt een hoop :blabla:
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
yasmijn schreef:
23-04-2019 12:03
Waar is die 'ervaringsdeskundige'?

Sticky op psyche dus :biggrin:
OMG, die antwoorden kunnen we zelf ook bedenken :facepalm:
Solomio schreef:
23-04-2019 11:56
Ik las het eerst ook met enige verbazing, maar ik heb onder mijn beste vrienden mensen met nog veel hogere inkomens en snap best dat die niet elke dag stilstaan bij hoe goed ze het hebben.
En dat zo'n topic dat dan weer even duidelijk maakt.
Dan zal ik het wel verkeerd begrepen hebben. Ik hoop dat ze zich door verschillende topics weer een beetje bewust is van haar financiële rijkdom.
yasmijn schreef:
23-04-2019 12:07

Gezien de lappen tekst over niks denk ik dat ze stiekem gewoon Suzy hebben ingehuurd.
23-04-2019 12:09
Gezien de lappen tekst over niks denk ik dat ze stiekem gewoon Suzy hebben ingehuurd.
:lol:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
:proud:
De ervaringsdeskundige is vrijwilliger bij een telefonische hulpdienst maar mag medisch advies geven? Wat bijzonder.
:HA:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
:HA:
yasmijn schreef:
23-04-2019 12:16
De ervaringsdeskundige is vrijwilliger bij een telefonische hulpdienst maar mag medisch advies geven? Wat bijzonder.

Heel bijzonder. Maar eigenlijk zegt ze natuurlijk gewoon niets behalve wat politiek correct geneuzel dat het goéd is dat er over gepraat wordt.
Laatste post is iemand met echt heftige problematiek, daar mag dan blijkbaar wel over geadviseerd worden, zolang ze maar geen paracetamolletje vraagt.
23-04-2019 12:19
Heel bijzonder. Maar eigenlijk zegt ze natuurlijk gewoon niets behalve wat politiek correct geneuzel dat het goéd is dat er over gepraat wordt.
Laatste post is iemand met echt heftige problematiek, daar mag dan blijkbaar wel over geadviseerd worden, zolang ze maar geen paracetamolletje vraagt.
Bizar dat ze dit doen inderdaad. Mensen reageren met serieuze vragen en de 'deskundige' kan daar gewoon geen antwoord op geven. Maar ze doen het wel zo impliceren in de openingspost.
Tenenkrommend, dat medisch advies topic!
Zou zo opgedreund kunnen zijn uit een cliché foldertje wat die zogenaamde adviseur schrijft.
yasmijn schreef:
23-04-2019 12:07
Dit dus!
Volkomen nietszeggende shit.
Op het wat je niet hardop wilt zeggen topic post er een de laatste dagen ook vrij opmerkelijk
Yas :biggrin:
broekrok schreef:
22-04-2019 16:22
Yas :high5:

:yes: :yes: jaaaaaaaa :cheer2: :cheers: :cheer2:

Afbeelding
Info van 'ervaringsdeskundige' is ook nog eens onjuist want er hoeft helemaal niet 1 traumatische gebeurtenis aan vast te hangen bij EMDR. Dat is onwijs achterhaalde informatie.
broekrok schreef:
23-04-2019 12:38
Yas :biggrin:

:cheers:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven