Mode & Beauty alle pijlers

Teva ervaringen

24-04-2019 21:44 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor onze zomervakantie heb ik een paar goede sandalen nodig.
Omdat ik vaak lovende verhalen hoor over teva heb ik een paar besteld.
Vandaag kreeg ik ze binnen.
Ze lopen prima....maar ik vind de bandjes niet van heel zacht materiaal. Deze voelen wat stug.
Ik ben bang dat ik er wellicht blaren van krijg.
Weet iemand of de bandjes soepeler en minder prikkelig zullen voelen?
Deze sandalen zijn het, Teva sanborn

https://www.ziengs.nl/product/teva-sanb ... 190400040/
Ohhhh Jezusnikes
Hello, can you hear me?
valisa schreef:
25-04-2019 05:19
Mag ik heel eerlijk zeggen dat ik ze niet mooi vind, ze zijn wat grof.
Zal even kijken wat merrel nog meer heeft.

Tja; ik vind elke sandaal lelijk. Dus al kreeg ik geld toe, ging ik er nog niet op lopen. Maar smaken verschillen.
Kijk, dàt zijn nuttige bijdragen :yes:
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
S0LEIL schreef:
24-04-2019 23:50
Welk model is dat? Ik wil voor de komende vakantie weer fijne, maar liefst iets minder lelijk dan mijn Tirra's.
Merrell Maya Backstrap heten ze dacht ik. Merrell heeft een winkel in Amsterdam met bijbehorende site, daar staan veel modellen op. Ook echt andere modellen dan de typische outdoor sandaal.
Maar Geox heeft dus ook veel aanbod met goed voetbed. Maar die zijn niet voor outdoor.
Ik heb Wolfskin sandalen. Die zijn breder qua voetbed en ik vond de bandjes zachter. Met Teva’s liep ik blaren aan de voorkant. En ik hou niet van jelly/shock demping in de zool. Dan wiebelen mijn knieën en krijg ik last. Ik wil een stugge zool.

En ik koop dit soort sandalen niet omdat ze mooi zijn :lol:
Ik ben gek op teva-slippers maar de sandalen zijn me echt te lelijk (tja, het oog wil ook wat, sorry)

Mij is het comfort positief meegevallen van.. crocs! Voordat je gaat gillen.. deze:

Afbeelding
Ik heb teva’s voor mijn dochter, maar bij het laatste paar zijn de bandjes ook heel stug en ruw. Die draagt ze dus niet meer zo vaak. Is de hurricane als ik me niet vergis.

Voor mezelf geen teva’s genomen. Ik heb deze van Perry sport en die lopen heerlijk! Is hun eigen merk Wildebeast, maar deze hebben ze niet meer. Vind het juist zo fijn dat ze achterop ook te verstellen zijn.

Afbeelding
Ik heb deze voor komende zomer voor ‘mooi’, lopen ontzettend lekker en zijn mega zacht!
Voor wie ook wat mooier wil i.p.v. (of naast) de teva/outdoor-gedrochten.

Afbeelding
Waar zijn die van, Hobbelster?
Frizz schreef:
24-04-2019 23:19
Ik heb laatst net als in de reclame wel 15 paar sandalen online besteld.
Ik kwam tot de conclusie dat Merrell er bovenuit springt qua comfort, van al die sandalen is het voetbed echt goddelijk.
Ik ga die eens voor mijn man proberen!
Whomi schreef:
26-04-2019 06:43
Waar zijn die van, Hobbelster?
Gabor
Frizz schreef:
25-04-2019 07:51
Merrell Maya Backstrap heten ze dacht ik. Merrell heeft een winkel in Amsterdam met bijbehorende site, daar staan veel modellen op. Ook echt andere modellen dan de typische outdoor sandaal.
Maar Geox heeft dus ook veel aanbod met goed voetbed. Maar die zijn niet voor outdoor.
Dank! Ik zal eens op zoek naar Merell. Zag al een plaatje bus Google van een paar dat ik ook niet al te lelijk vind.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven