Wat was jouw afknapper?
zaterdag 27 april 2019 om 16:07
- gast 1: speelde hard to get. Bij ontmoeting alleen en in contact heel open en interesse tonen, maar als je hem met stappen tegenkwam deed ie koeltjes en stoer voor zn vrienden...en toen was ie al bijna 30
- gast 2: geloofde in verregaande complottheorieën, dat de wereld beheerst werd door 3 Amerikaanse families en alles in het leven was doorgestoken kaart. Nadat hij de hele avond daarover bazelde kreeg ik ook nog de opmerking dat ik vrij veel over mezelf praatte, en dat niet altijd even interessant was...ohja en ik moest de volgende date wel even voor het eten zorgen want hij had dit keer al iets gehaald en betaald (voor zes euro ofzo)...next
- gast 3: vond zichzelf super hoffelijk, attent en voelde zich helemaal niet Nederlands want hij had al jaren verschillende vrienden van verschillende nationaliteiten en had daar naar eigen zeggen alles van overgenomen...wist precies hoe hij met vrouwen om moest gaan..oké prima wat jij wil gast. Ik heb nog nooit zon Hollandse boerenhork meegemaakt, hij ging onder andere eten en drinken voor alleen zichzelf pakken zonder mij iets aan te bieden, en ik moest verplicht meekijken naar een show van een comedian die ik haat (dat wist hij al, en ik vroeg ook nog tijdens de aflevering of er iets anders op mocht, maar nee mocht niet, ik moest niet zo zeuren want het was echt wel leuk). En toen ik het uitmaakte zei hij eerst dat hij het heel erg vond maar de volgende dag was het opeens een ‘gezamenlijk besluit’....
Maar no worries: inmiddels samen met mijn droomman
- gast 2: geloofde in verregaande complottheorieën, dat de wereld beheerst werd door 3 Amerikaanse families en alles in het leven was doorgestoken kaart. Nadat hij de hele avond daarover bazelde kreeg ik ook nog de opmerking dat ik vrij veel over mezelf praatte, en dat niet altijd even interessant was...ohja en ik moest de volgende date wel even voor het eten zorgen want hij had dit keer al iets gehaald en betaald (voor zes euro ofzo)...next
- gast 3: vond zichzelf super hoffelijk, attent en voelde zich helemaal niet Nederlands want hij had al jaren verschillende vrienden van verschillende nationaliteiten en had daar naar eigen zeggen alles van overgenomen...wist precies hoe hij met vrouwen om moest gaan..oké prima wat jij wil gast. Ik heb nog nooit zon Hollandse boerenhork meegemaakt, hij ging onder andere eten en drinken voor alleen zichzelf pakken zonder mij iets aan te bieden, en ik moest verplicht meekijken naar een show van een comedian die ik haat (dat wist hij al, en ik vroeg ook nog tijdens de aflevering of er iets anders op mocht, maar nee mocht niet, ik moest niet zo zeuren want het was echt wel leuk). En toen ik het uitmaakte zei hij eerst dat hij het heel erg vond maar de volgende dag was het opeens een ‘gezamenlijk besluit’....
Maar no worries: inmiddels samen met mijn droomman
zaterdag 27 april 2019 om 16:08
Raar..had hij jou geblokkeerd of jij hem?Elpis schreef: ↑27-04-2019 15:57Ik zou wat eten met iemand. Was geen relatie maar zou een date zijn. Hij bleef maar moeilijk doen over zijn invisalign en dat hij dan eerst moest tandenpoetsen en of we niet na etenstijd konden afspreken. Ik had daar al rekening mee gehouden, dus heb gezegd dat ik wat ging eten in de stad met of zonder hem. Uiteindelijk een vriendin gebeld, hem nog een kans gegeven. Toen een week later weer. Geblokkeerd.
Ik heb zelf als kind een beugel gehad en even dat ding (blokbeugel) uitdien als ik ergens ging eten was nooit een probleem.
zaterdag 27 april 2019 om 16:10
In erectie zo klein als een pink, echt niets van gevoeld.Littlebell schreef: ↑27-04-2019 15:23Zijn hele kleine piemel, die was in erectie zo groot als mijn duim. Ja, dat was heel sneu. Maar ik kan geen goede relatie hebben zonder een goed seksleven.
Jaloersheid, hij was al jaloers toen ik met mijn zus ging praten, dus toedeledokie!
het leven is als n neus,haal eruit wat erin zit.
zaterdag 27 april 2019 om 16:13
Wat ik heb meegemaakt en afknappers vond:
-vieze lichaamsgeur (alleen met water wassen en geen deo gebruiken!)
-echt totaal niet kunnen zoenen (helicopterstijl en een ander Sintbernardstijl)
-mij uitnodigen voor de film (na maanden lang het gevraagd te hebben) en dan
niet voor mij betalen en het ergste, na de film vragen of ik een ijsje wil van 50
cent ofzo en die ook niet voor me betalen! (waarom vraag je het dan???)
-nergens naartoe willen met de auto, omdat hij hem nergens durft te parkeren,
"omdat hij zo´n dure auto heeft"
-het woord "homo" als scheldwoord gebruiken
-schelden in het verkeer
-vieze lichaamsgeur (alleen met water wassen en geen deo gebruiken!)
-echt totaal niet kunnen zoenen (helicopterstijl en een ander Sintbernardstijl)
-mij uitnodigen voor de film (na maanden lang het gevraagd te hebben) en dan
niet voor mij betalen en het ergste, na de film vragen of ik een ijsje wil van 50
cent ofzo en die ook niet voor me betalen! (waarom vraag je het dan???)
-nergens naartoe willen met de auto, omdat hij hem nergens durft te parkeren,
"omdat hij zo´n dure auto heeft"
-het woord "homo" als scheldwoord gebruiken
-schelden in het verkeer
zaterdag 27 april 2019 om 16:18
Iemand leren kennen op BlackBunny, soort van VampireFreaks maar dan NL, community voor alternatievelingen. Heel leuk gemsn't en uiteindelijk afgesproken. Toen bleek hij doof te zijn. Op zich vind ik dat geen afknapper, maar dat had ik wel van te voren willen weten. Ik kende geen gebarentaal en hij kon mij niet verstaan. Dus pen en papier gevraagd en hebben briefjes geschreven.
Date netjes afgerond en gezegd dat er voor mij geen 2e keer in zit.
Date netjes afgerond en gezegd dat er voor mij geen 2e keer in zit.
zaterdag 27 april 2019 om 16:21
Had een aantal dates gehad, hij was nog nooit bij mij thuis geweest dus toen hij op mijn verjaardag wilde komen ging ik hem van de trein halen.. Alleen had hij (beide mogelijke) treinen gemist maar zag hij niet de noodzaak om mij dat mee te delen.. Hij nam zijn telefoon niet op, ik zweefde ergen tussen bezorgd en boos, maar thuis ook visite zitten dus maar naar huis. Belt ie 10 minuten laten (hoezo? Je wist al 30 minuten dat je die treinen gemist had
) in de veronderstelling dat ik nog met knikkende knietjes op hem zou staan wachten. Verder ook geen uitleg, verkeerdr planning ofzo noemde hij het. Hij zegt "ik neem de eerstvolgende trein", ik geef aan dat ik liever heb dat hij niet meer komt.. 20 minuten later krijg ik een sms met dat hij op het station is, waar moet ie nu heen? Ik sms terug naar huis. Nooit meer wat van gehoord.
zaterdag 27 april 2019 om 16:27
Ik hem. Geen zin in mensen die overal moeilijk over doen.
zaterdag 27 april 2019 om 16:27
Ik kwam bij hem thuis en had was er erg vies en rommelig. Lagek stof, bruin afwaswater met nog afwas erin in de keuken, een bos haar bij elkaar geveegd in de badkamer, handdoeken zo hard als schuurpapier met de gaten er in
En ander deed niets anders dan opscheppen. Nou hou ik daar al niet van, maar niets van alles kon ie waarmaken.
Een date met wie ik uit eten ging. Kennelijk had ie enorme honger, alles werd naar binnen geschrokt en borden em schaaltjes werden tot de laatste druppel leeggeschraapt met bijbehorend geluid
En ander deed niets anders dan opscheppen. Nou hou ik daar al niet van, maar niets van alles kon ie waarmaken.
Een date met wie ik uit eten ging. Kennelijk had ie enorme honger, alles werd naar binnen geschrokt en borden em schaaltjes werden tot de laatste druppel leeggeschraapt met bijbehorend geluid
zaterdag 27 april 2019 om 16:31
Bah. Word al misselijk als ik het lees.Vergeetmenietje1980 schreef: ↑27-04-2019 16:27Ik kwam bij hem thuis en had was er erg vies en rommelig. Lagek stof, bruin afwaswater met nog afwas erin in de keuken, een bos haar bij elkaar geveegd in de badkamer, handdoeken zo hard als schuurpapier met de gaten er in
zaterdag 27 april 2019 om 16:48
GeweldigAnanasLolly schreef: ↑27-04-2019 16:21Had een aantal dates gehad, hij was nog nooit bij mij thuis geweest dus toen hij op mijn verjaardag wilde komen ging ik hem van de trein halen.. Alleen had hij (beide mogelijke) treinen gemist maar zag hij niet de noodzaak om mij dat mee te delen.. Hij nam zijn telefoon niet op, ik zweefde ergen tussen bezorgd en boos, maar thuis ook visite zitten dus maar naar huis. Belt ie 10 minuten laten (hoezo? Je wist al 30 minuten dat je die treinen gemist had) in de veronderstelling dat ik nog met knikkende knietjes op hem zou staan wachten. Verder ook geen uitleg, verkeerdr planning ofzo noemde hij het. Hij zegt "ik neem de eerstvolgende trein", ik geef aan dat ik liever heb dat hij niet meer komt.. 20 minuten later krijg ik een sms met dat hij op het station is, waar moet ie nu heen? Ik sms terug naar huis. Nooit meer wat van gehoord.
![]()
zaterdag 27 april 2019 om 16:49
Dit snap ik wel hoor. Ik was daar ook heel erg stellig in. Ik wilde zelf graag een gezin stichten maar niet als 2e leg met parttime 'bonus'kinderen erbij... Heel wat verder prima en leuke mannen laten lopen daardoor, maar daardoor wel ook single toen ik mijn (inmiddels) man ontmoette {(die dus ook nog geen kinderen had en wij nu samen wel eentje)
zaterdag 27 april 2019 om 16:50
Ik heb geen maatje 36 en maak daar ook geen geheim van. Tijdens onze eerste date verteld van Hashimoto en dat als ik stabiel zou zijn, wat weer zou probeer af te vallen. Tweede date vraagt hij “ hoeveel ben je al afgevallen?”
Heb hem alleen maar aangekeken, mezelf omgedraaid en ik ben zo weggelopen. Mafklapper!!
Heb hem alleen maar aangekeken, mezelf omgedraaid en ik ben zo weggelopen. Mafklapper!!
zaterdag 27 april 2019 om 16:50
zaterdag 27 april 2019 om 16:52
Precies dit.Hobbelster schreef: ↑27-04-2019 16:49Dit snap ik wel hoor. Ik was daar ook heel erg stellig in. Ik wilde zelf graag een gezin stichten maar niet als 2e leg met parttime 'bonus'kinderen erbij... Heel wat verder prima en leuke mannen laten lopen daardoor, maar daardoor wel ook single toen ik mijn (inmiddels) man ontmoette {(die dus ook nog geen kinderen had en wij nu samen wel eentje)
Ik heb weleens mannen met kinderen gedate. Wat een gezeik. Alles om die kinderen heenplannen. Ex die last minute de kinderen bij hem dropte.
Die kinderen trof geen blaam, waren lief en beleefd. Maar ik kan het niet, alke spontaniteit is weg. En een man die zijn kinderen verwaarloost wil ik al helemaal niks.
zaterdag 27 april 2019 om 16:53
Wow...wat een lul!viavia2013 schreef: ↑27-04-2019 16:50Ik heb geen maatje 36 en maak daar ook geen geheim van. Tijdens onze eerste date verteld van Hashimoto en dat als ik stabiel zou zijn, wat weer zou probeer af te vallen. Tweede date vraagt hij “ hoeveel ben je al afgevallen?”
zaterdag 27 april 2019 om 16:57
Ach, his loss
zaterdag 27 april 2019 om 16:59
Anderszijds ben ik dan wel weer heel blij dat huidige man mij niet heeft laten lopen omdat ik al een zoontje had. Inmiddels nog twee gezamenlijke dochters gekregen en ik vind dat we met ons vijfjes een heel gezellig en warm gezin vormenElpis schreef: ↑27-04-2019 16:52Precies dit.
Ik heb weleens mannen met kinderen gedate. Wat een gezeik. Alles om die kinderen heenplannen. Ex die last minute de kinderen bij hem dropte.
Die kinderen trof geen blaam, waren lief en beleefd. Maar ik kan het niet, alke spontaniteit is weg. En een man die zijn kinderen verwaarloost wil ik al helemaal niks.
zaterdag 27 april 2019 om 16:59
Ik heb maat 38 en kreeg die vraag al. Opgetyft hoor. Heb hem in zijn gezicht uitgelachen.viavia2013 schreef: ↑27-04-2019 16:50Ik heb geen maatje 36 en maak daar ook geen geheim van. Tijdens onze eerste date verteld van Hashimoto en dat als ik stabiel zou zijn, wat weer zou probeer af te vallen. Tweede date vraagt hij “ hoeveel ben je al afgevallen?”
zaterdag 27 april 2019 om 17:01
Sowieso, en hij blijft met dat kutkarakter zitten, jij had er maar heel even last van
zaterdag 27 april 2019 om 17:09
Zo’n afhankelijke, besluiteloze man.
Zullen we naar de film gaan? Ja, alleen als jij het wil hoor!
Film X? Maakt mij niet uit. Beslis jij maar. Doen wat jij leuk vind hoor!
Wil je zondag nog wat afspreken?
Ja, verzin jij maar wat, ik vind alles leuk!
En als ik niks voorstelde kwam er van zijn kant ook niks.
Kom op, maak een beslissing. Als ik film X niks vind stel ik het toch niet voor?
Kom op, maak een beslissing. Als ik film X niks vind stel ik het toch niet voor?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
zaterdag 27 april 2019 om 17:11
Zijn vaak ook enorm needy heb ik gemerkt.himalaya schreef: ↑27-04-2019 17:09Zo’n afhankelijke, besluiteloze man.
zaterdag 27 april 2019 om 17:13
dat is je goed recht. En op die leeftijd moet dat ook nog wel lukken. Ik zie bij vrienden die iets ouders zijn ook deze groep uitsluit en die blijven maar vrijgezel. De vijver wordt dan steeds kleiner.