Wat was jouw afknapper?

27-04-2019 15:14 254 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waar knapte jij op af in een prille relatie?

Ik trap af;
- Hij bleek zwaar in de Heere. Vind ik prima, zij het niet dat hij me maar bleef proberen te bekeren.
- Hij ( ander) klaagde aan een stuk door over hoe claimerig zijn ex was.
BWitched schreef:
03-05-2019 07:44
Best bijzonder dat je überhaupt nog contact zocht met hem, gezien het verleden.
Wel ja, het was meer uit nieuwsgierigheid eigenlijk, in eerste instantie of ie mij ook zou 'liken' en toen dat zo was of hij misschien eindelijk volwassen was geworden. Een mens kan toch veranderen in 16 jaar... Het heeft dan ook nog geen vijf minuten geduurd dit contact en nu weet ik iig waar ik aan toe ben als ik hem weer tegenkom..
Seriously?
Flaffy schreef:
02-05-2019 20:54
Tijdje terug een date gehad met een jongen in het begin al aangaf zenuwachtig te worden van mij. Tijdens de date zelf zei hij weinig, alles kwam vanuit mij. Achteraf bleek dat dat was omdat hij de nacht ervoor uit was geweest en alcohol had gedronken wat hij niet mocht ivm add medicatie. Na een 1,5 uur gaf ik aan dat ik zo naar huis wilde(ik vond er echt geen bal aan, het was zo awkward stil telkens), 10 minuten later stelde meneer voor of ik hem hem mee naar huis wilde om samen te koken (om half 4 's middags ofzo). De hint was dus niet duidelijk.

Daarna heeft hij via de app nog gesmeekt om een 2e date, hij vond dat hij die kans verdiende. Ik maar uitgelegd dat als hij blijkbaar sprakeloos wordt van een kater, dat ie maar niet zoveel moet drinken als hij de dag erna een date heeft. Snapte hij niet. Van de week stuurde hij me een berichtje op instragram(had hem al geblokkeerd op whatsapp), en snapte niet dat ik niet met hem wilde praten.
Wat een afknapper.
Ik zie het eigenlijk voor me... Iemand die niets zegt, hoe ongemakkelijk
Seriously?
Leuk topic!
Ik had een paar maanden geleden een date met iemand. Leuke foto’s, leuk gesprek. Hij bleek enorm zenuwachtig, heel raar lachen bij alles, en kon zijn handen en voeten haast niet stilhouden waardoor ik regelmatig een schop kreeg.
Het was echt verschrikkelijk.

Ik probeerde het een kans te geven, ook nog proberen te praten over die zenuwen maar na 1 drankje ben ik, toch nog met een smoes naar huis gegaan.
Hij snapte het gelukkig wel.
Cleidy36 schreef:
02-05-2019 08:36
100 punten idd.
Hij voelt het niet aan dus gebruikt jouw input in zijn “vervolgprocedure”.
:-D

En beraadt zich op de volgende iteratie

:rofl:
lineola schreef:
02-05-2019 17:10
Wat komen er toch een dingen voorbij :-D

Nog een paar afknappers:

-Doen alsof ze heel veel mensenkennis hebben, en je gratis en ongevraagd van een complete (meestal fout ook nog) psycho-analyse voorzien,
Als ik daar zin in heb ga ik wel in therapie.
Ja zo eentje hier ook een keer gehad en dan nog de toevoeging 'dat ie voelde dat ie daar erg goed in was, in analyseren'.

Nope dat werd hem ook niet :nope:
Flaffy schreef:
02-05-2019 20:44
Ik vind 4-5x per week als je elkaar (net) kent wel erg veel. Zou ik ook op afknappen.
Nou precies, dat was ook exact mijn punt.
Ten eerste enorm claimerig gedrag en daar ben ik echt allergisch voor. Ik heb ook nog een eigen leven.
Ten tweede maakt het iemand voor mij ook mega onaantrekkelijk als die man blijkbaar zelf geen eigen leven heeft. Kortom dat dat hem niet ging worden was al na die eerste week gelijk duidelijk.
hamaika schreef:
04-05-2019 09:39
Nou precies, dat was ook exact mijn punt.
Ten eerste enorm claimerig gedrag en daar ben ik echt allergisch voor. Ik heb ook nog een eigen leven.
Ten tweede maakt het iemand voor mij ook mega onaantrekkelijk als die man blijkbaar zelf geen eigen leven heeft. Kortom dat dat hem niet ging worden was al na die eerste week gelijk duidelijk.
Ik vind 2, 3 dagen wel normaal in een relatie. Sowieso het weekend.
Dat spreek je samen af. In het begin is 1x per week mooi, om elkaar te leren kennen. En dat dan verder uitbouwen naar gelang de behoeften.
Julus schreef:
04-05-2019 15:58
Dat spreek je samen af. In het begin is 1x per week mooi, om elkaar te leren kennen. En dat dan verder uitbouwen naar gelang de behoeften.
In de datefase wel ja. Maar als het serieus wordt vind ik 1x wel echt weinig.
Ik ook hoor. Maar rustig aan toch. Ook afhankelijk van of je bij elkaar in de buurt woont. Ik heb jarenlang een relatie gehad waarbij we elkaar ieder weekend zagen. Vonden we beiden prima
Wat ik ook vreselijk vind is een vent van in de 30 die mij dronken gaat zitten appen.
Julus schreef:
04-05-2019 15:58
Precies, zo ben ik zelf ook helemaal.
Dat claimerige gedoe van gelijk aan het begin al zowat elke dag willen afspreken moet ik niet. Dan denk ik 'relax even joh ik ken je net'.

Maar goed dat is voor iedereen anders en dat is ook prima. Sommigen zitten graag gelijk al constant bij elkaar of appen elkaar continu. Anderen hechten meer aan hun zelfstandigheid en hebben daar geen behoefte aan. Ik hoor echt tot die laatste categorie. Heb een druk eigen leven met veel vrienden en hobby's en vind 1 x per week in het begin prima.

Maar goed met deze man is het dan ook niks geworden, want onze behoeftes lagen duidelijk kilometers uit elkaar. En onze levensstijlen en levenservaring ook kwamen we al heel snel achter. Ik wens hem het allerbeste maar hij past veel beter bij een ander type vrouw dan dat ik ben :)
anoniem_164584 wijzigde dit bericht op 05-05-2019 09:30
Reden: typo
3.48% gewijzigd
Elpis schreef:
04-05-2019 19:21
Wat ik ook vreselijk vind is een vent van in de 30 die mij dronken gaat zitten appen.
Oh dat is ook afschuwelijk ja.
Grootste afknapper is toch wel een man die zeurt om seks.. Nee, is nee en dat betekent dus dat je NIET met me mee naar huis gaat en ik dus ook niet met jou.. En als ze dan nog doorzeuren als een dreinende kleuter, droog ik helemaal op..
Seriously?
Na een date de volgende ochtend een piemelfoto ontvangen

Tijdens de date het alleen maar over exen hebben en over zijn extreem depressieve leven en het vreemd vinden dat je niet in bent voor een 2e date.

Zichzelf het godswonder vinden voor elke vrouw en niet begrijpen dat ze nog vrijgezel zijn

Alle wijsheid in pacht hebben en het allemaal beter weten

Op elke vraag al een antwoord hebben terwijl het dan direct nee is waardoor ik het hele gesprek nee moet zeggen...
Zeuren over seks
Liegen dat je een kwaadaardige ziekte hebt om zo ‘aandacht’ te krijgen
Liegen in het algemeen
Dronken/met teveel alcohol op achter het stuur kruipen
In het donker in de autorijden met vaartje 100 en dan voor de ‘lol’ de lampen uit doen

(1 ex-vriendje had dit totaalpakket. Gelukkig heeft dit niet lang geduurd. Meneer ging vreemd.
Jaren later heeft hij zich doodgereden met een zatte kop).

Na dit heel kritisch geworden wat mannen betreft. Gelukkig nu een goed exemplaar aan mijn zijde.
Pff wat bestaan er toch veel klojo's.
Elpis schreef:
04-05-2019 19:21
.
Hoe oud moet een vent dan zijn om dat wel te mogen doen ?
Niet geschoten is altijd mis
Bitje93 schreef:
05-05-2019 19:20
.
Hoe oud moet een vent dan zijn om dat wel te mogen doen ?
Lijkt me dat je na je studententijd wel maat leert houden en jezelf niet meer belachelijk maakt.
Stuiterdraakje schreef:
05-05-2019 09:55
Zeuren over seks
Ohh die heb ik ook iets te vaak gehad. Zeuren over mee naar boven mogen (woon op 1e verdieping), als ik dan nee zeg klagerig antwoorden dat het toch gezellig was en hoe kan ik dat nou niet willen als we overduidelijk zoveel chemistry hebben blablablabla. Die zijn meteen exit. :bye:
Vreemd dat zoveel mannen meteen seks willen. Na de hoeveelste is dit dan, MeredithGrey en Mappie88? Toch niet de eerste mag ik hopen...

Naar mijn ervaring volgt seks na verloop van tijd automatisch wel als de rest ook goed zit. Het is niet fout om langzaam op te bouwen: zoenen, voelen, oraal, vaginaal.
Jaren geleden ooit eens een date gehad met een donkere jongen. We zaten op een terrasje en de bediening duurde nogal lang (het was druk). Eindelijk komt de serveerster naar ons toe en vraagt wat we willen. Date gaat gelijk los dat ie vast niet eerder werd geholpen omdat ie zwart was. Serveerster keek mij nog vragend aan met een uitdrukking van "wtf is dit?!". Ik wist niet waar ik kijken moest en schaamde me echt kapot, het was gewoon druk en iedereen moest lang wachten. Mega afknapper en heb hem na de date gelijk de waarheid gezegd, Next!
Charles_Gentle28 schreef:
06-05-2019 14:50
Vreemd dat zoveel mannen meteen seks willen. Na de hoeveelste is dit dan, MeredithGrey en Mappie88? Toch niet de eerste mag ik hopen...

Naar mijn ervaring volgt seks na verloop van tijd automatisch wel als de rest ook goed zit. Het is niet fout om langzaam op te bouwen: zoenen, voelen, oraal, vaginaal.
Na de hoeveelste wat? Het gebeurt gewoon, nadat je met iemand gezoend hebt bijv. in de kroeg ofzo..En op datingapps kom je ook gewoon mannen tegen die uberhaupt meteen seks willen zonder je een keer gezien te hebben. Dat mogen ze best proberen, maar als het antwoord nee is, dan moet je niet gaan dreinen als een peuter die z'n zin niet krijgt.
Seriously?
Ben vrij vaak afgeknapt, maar hieronder mijn twee toppunten:

Tijdens een avondje stappen een leuke jongen ontmoet. Vlak daarna een afspraakje gemaakt. Komt ie me ophalen.... Zwart pantalon, bordeelsluipers en zo'n woonwagenkampblouse. Weet even geen ander woord. Dikke gouden ketting om zijn nek. Ieder zijn ding natuurlijk, maar hier trok ik een grens. Tijdens het stappen droeg hij een spijkerbroek, wit t-shirt en sneakers, dit was dus een volledige verrassing.

Een andere jongen, paar keer wat mee gedronken. Toen gingen we een stapje verder. Er kwam wat borsthaar boven zijn shirtje uit. Geen enkel probleem. Wel jammer dat dat ook het enige haar bleek te zijn nadat het shirtje uit was. Zo bizar, eigenlijk alleen tussen zijn sleutelbenen groeide een toefje haar.

Eigenlijk klinkt dit wel zeer oppervlakkig, dat realiseer ik me. Maar ik trok dit echt niet....
I'm not crazy. My reality is just different than yours.
Charles_Gentle28 schreef:
06-05-2019 14:50

Tja verschilde, soms ook gewoon na de eerste date als er net gezoend was indd.
Proberen staat altijd vrij maar dan moet iemand ook zn verlies nemen als ik geen zin heb ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven