Entertainment alle pijlers

Married at first sight 2019

02-04-2019 20:43 1306 berichten
7 april start een nieuw seizoen Married at first sight.

Na drie eerdere seizoenen die niet allemaal even succesvol verliepen, gaat nu een vernieuwd team van experts het experiment opnieuw aan.

Wie kijkt er mee?

De matches:

Peter & Paul
Nick & Maxime
Pascal & Mirjam
Ronald & Monique
Joost & Milly

Het spoilertopic: entertainment/spoilertopic-married-at-f ... ges/440933
anoniem_364102 wijzigde dit bericht op 16-04-2019 09:12
34.67% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er ook :hello:
Ik vind hier dingen van.
Met mijn ogen dicht hoor ik Mike de Boer als ik Peter hoor praten.
Ik vind hier dingen van.
Sabeltandcavia schreef:
05-05-2019 20:12
Met mijn ogen dicht hoor ik Mike de Boer als ik Peter hoor praten.
Hier ook.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Joost is nu al onder de indruk. Ik vind hem aandoenlijk..wellicht ietsje te voor Milly. Zij lijkt me op type foute man te vallen ( zoals de trouwambtenaar ook zei, leren wat ze nodig heeft ipv wat ze wil). Joost is een goedzak denk ik
Julus schreef:
05-05-2019 20:21
Joost is nu al onder de indruk. Ik vind hem aandoenlijk..wellicht ietsje te voor Milly. Zij lijkt me op type foute man te vallen ( zoals de trouwambtenaar ook zei, leren wat ze nodig heeft ipv wat ze wil). Joost is een goedzak denk ik
Ik vond het verhaal van die trouwambtenaar over Milly niet zo positief. Tussen de regels door hoorde ik vooral dat ze een beetje een moeilijk mens is. Ze staat open voor het 'avontuur' en om hem onbevooroordeeld te leren kennen, maar eigenlijk druist dat tegen haar natuur in.. zoiets.
De mannen hebben wel 2 heel verschillende pakken aan, de een in het zwart (lijkt wat winters) en de andere in het zomerblauw
Wat een enthousiast publiek om dat bruidspaar met die lichtdingen. :lol:
Ik vind hier dingen van.
Sabeltandcavia schreef:
05-05-2019 20:40
Wat een enthousiast publiek om dat bruidspaar met die lichtdingen. :lol:
Hahaha
Wat is Monique toch een niet leuk mens.
LieveMona schreef:
05-05-2019 20:36
Ik vond het verhaal van die trouwambtenaar over Milly niet zo positief. Tussen de regels door hoorde ik vooral dat ze een beetje een moeilijk mens is. Ze staat open voor het 'avontuur' en om hem onbevooroordeeld te leren kennen, maar eigenlijk druist dat tegen haar natuur in.. zoiets.
Precies dat! Pittige en ik denk een bepalende vrouw. Ik denk dat Joost vaak zal moeten slikken.

Nick en Maxime ziet er positief uit! Er is veel fysiek contact en het voelt al vertrouwd. Die 2 vallen op elkaar
Oh-happy-day schreef:
05-05-2019 20:45
Wat is Monique toch een niet leuk mens.
Ze heeft iets gemaakts..ze pocht over altijd eerlijk zijn maar ik denk vaak iets te. Venijnig. Als je die tegen je krijgt moet je oppassen
Eerlijk zijn is leuk, maar je kunt ook tactvol naar een ander zijn. Ik heb het idee dat ze van zichzelf meent dat ze heel wat is, terwijl dat best wel weer mee valt.

De mannen, wat zijn die leuk samen!
Julus schreef:
05-05-2019 20:49
Ze heeft iets gemaakts..ze pocht over altijd eerlijk zijn maar ik denk vaak iets te. Venijnig. Als je die tegen je krijgt moet je oppassen
Ja zulke mensen vinden altijd dat ze eerlijk zijn maar ze zijn venijnig. Vreselijke mensen vind ik dat.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ik ook. Mensen die zichzelf als eerlijk omschrijven zijn doorgaans gewoon lomp, bot en hebben weinig oog voor de ander.

Joost lijkt me een lieverd, maar Milly lijkt me eerlijk gezegd (pun intended) niet zo heel leuk.
Hoe vaak zegt die vrouw 'Peter'..
Ja we weten nu wel dat hij Peter heet. Pff, die vriendin noemt in elke zin zijn naam
Hoe vaak kun je "Peter" zeggen :bonk:
Frankly my dear, I don"t give a damn
Hahaa ik kan z'n naam ook niet meer horen
Peter, Peter, Peter, Peter, Peter!!! Is ze bang dat 'ie zijn eigen naam vergeet of zo?
Who wants to clear the fog and all the smog in your mirrors When you could just fall back and wait? ~Doechii~
friezinnetje2014 schreef:
05-05-2019 20:57
Ja we weten nu wel dat hij Peter heet. Pff, die vriendin noemt in elke zin zijn naam
Heel erg irritant.
Peter en Paul(?) vind ik allebei leuk, wellicht zijn ze een goede match.
oh wat een vreselijk opgemaakt bed
Die jurk van Monique ook echt..
Niet geschikt voor haar leeftijd vind ik
Die broers zien er leuker uit :-D
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Jaaa ik kijk ook weer. Heb vorig seizoen overgeslagen maar zag een voorstuk twee weken geleden en ben weer verslaafd. Alleen is het wel flink ergeren deze keer. Wat gaat het langzaam ten opzichte van het eerste seizoen. En wat is die meri? Borsato toch een uhh apart mens. Hoe zij tegen haar klanten doet kan echt niet. Ik heb wel een beter gevoel bij de stellen. Ik verwacht dat deze ronde meer mensen bijelkaar blijven.. wat denken jullie?

Ps weet nu wel wie peter is :facepalm:
OMG

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven