Wat denken jullie
woensdag 8 mei 2019 om 07:43
Dat kun je toch niet verwachten van iemand die je nog nauwelijks kent en nog niet eens live ontmoet hebt?Lolake schreef: ↑08-05-2019 07:36Hij is 32 jaar. We wouden elkaar vorige week zaterdag ontmoeten maar vanwege slechte weer hebben we beiden besloten om afspraak te annuleren.
Vijf dagen voor de afspraak zei hij dat als het klikt hij een serieuse relatie wilt met mij. Maar dan denk ik als iemand een serieuse relatie wilt dan moet hij toch diepe, zinvolle gesprekken doen.
Joh, voordat ik met mijn bff de gesprekken had die we nu hebben nadat we elkaar jaren kennen, dat heeft echt wel een paar jaar geduurd.
Als je meteen al dat soort eisen gaat stellen ipv dat je het de tijd geeft dan kun je idd beter kappen met contact want zo werkt dat niet.
Je kunt niet van iemand die je nauwelijks kent verwachten om meteen de diepte in te gaan.
En denken te weten hoe iemand in elkaar zit puur n.a.v. bel en appgedrag is kort door de bocht i.m.o.
anoniem_377639 wijzigde dit bericht op 08-05-2019 07:48
6.08% gewijzigd
woensdag 8 mei 2019 om 07:45
woensdag 8 mei 2019 om 07:51
waarom wacht je niet totdat jullie elkaar in het echt ontmoet hebben. Niet iedereen is een beller of een apper.
En jij mag ook gewoon bellen. Waarom hem nu al opdracht geven dat hij jou moet bellen?
Jullie denken beide al veel te ver vooruit, al in relaties en toekomst samen. Ga eerst eens daten. Maak een paar afspraakjes, ook met slecht weer. Kijk of dat het gezellig en leuk genoeg is om een volgende afspraak te maken.
En jij mag ook gewoon bellen. Waarom hem nu al opdracht geven dat hij jou moet bellen?
Jullie denken beide al veel te ver vooruit, al in relaties en toekomst samen. Ga eerst eens daten. Maak een paar afspraakjes, ook met slecht weer. Kijk of dat het gezellig en leuk genoeg is om een volgende afspraak te maken.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
explore, dream & discover
woensdag 8 mei 2019 om 08:13
Was dat maar de enige fout .Phoebe-returns schreef: ↑08-05-2019 07:52![]()
Serieuze gesprekken willen maar wouden schrijven ipv wilden.
Wouden zijn bossen TO...
Sorry, flauw...