Napraattopic deel 111
maandag 29 april 2019 om 15:24
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 8 mei 2019 om 23:17
Géén idee maar man zei dat de tijd klopte door blessures en wissel.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
woensdag 8 mei 2019 om 23:20
woensdag 8 mei 2019 om 23:44
Wordt rustig op kantoor
donderdag 9 mei 2019 om 01:30
Ik ben net thuis. Ik heb achter de bar gewerkt in onze voetbalkantine met heel veel Feyenoordsupporters. Na de rust zijn er al mensen chagrijnig naar huis gegaan. Nooit gedacht dat de avond zo mooi zou eindigen. Ik ben wat langer open gebleven om het te vieren met bier en bitterballen. Ik verbaas me wel hoe veel grappige filmpjes er nu al zijn over het verlies van Ajax. De mooiste vond ik wel dat men aan het aftellen was vanaf 10 en de 1 hebben ze niet gehaald want toen scoorde Tottenhem
Ik ben zooo blij en ook voor de TO die 1 juni haar bruiloft heeft.
donderdag 9 mei 2019 om 06:54
Vrij triest dit.Blondie456 schreef: ↑09-05-2019 01:30Ik ben net thuis. Ik heb achter de bar gewerkt in onze voetbalkantine met heel veel Feyenoordsupporters. Na de rust zijn er al mensen chagrijnig naar huis gegaan. Nooit gedacht dat de avond zo mooi zou eindigen. Ik ben wat langer open gebleven om het te vieren met bier en bitterballen. Ik verbaas me wel hoe veel grappige filmpjes er nu al zijn over het verlies van Ajax. De mooiste vond ik wel dat men aan het aftellen was vanaf 10 en de 1 hebben ze niet gehaald want toen scoorde Tottenhem![]()
![]()
![]()
donderdag 9 mei 2019 om 06:56
Ik zocht nog een passende reactie, maar dit geeft het vrij aardig weer.
Ik heb helemaal niks met voetbal, maar ik kan me nog net voorstellen dat het voor anderen een enorme teleurstelling is.
Dan even komen melden dat je zo blij bent is idd wel heel triest.
Your job is safe. No one wants to do your work.
Week 23 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 23 van de Extremely Demotivational Calendar
donderdag 9 mei 2019 om 07:11
Blondie456 schreef: ↑09-05-2019 01:30Ik ben net thuis. Ik heb achter de bar gewerkt in onze voetbalkantine met heel veel Feyenoordsupporters. Na de rust zijn er al mensen chagrijnig naar huis gegaan. Nooit gedacht dat de avond zo mooi zou eindigen. Ik ben wat langer open gebleven om het te vieren met bier en bitterballen. Ik verbaas me wel hoe veel grappige filmpjes er nu al zijn over het verlies van Ajax. De mooiste vond ik wel dat men aan het aftellen was vanaf 10 en de 1 hebben ze niet gehaald want toen scoorde Tottenhem![]()
![]()
![]()
Wow, word je daar nou blij van, van zo zuigen?