Napraattopic deel 111

29-04-2019 15:24 3041 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
08-05-2019 23:06
:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
:hug: :hug: :hug:
Life is short. Eat dessert first.
:hug: voor alle mede-ajaxieden :@@:
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
:hug:
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Afbeelding
Afbeelding
Nouschi schreef:
Jah
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Gloeiende gloeiende gloeiende gloeiende gloeiende, en hoezo 5 min. erbij?? Kutscheids!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Afbeelding

Volgens mij heeft morgen half NL een pesthumeur :mrgreen:
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Nouschi schreef:
08-05-2019 23:14
Gloeiende gloeiende gloeiende gloeiende gloeiende, en hoezo 5 min. erbij?? Kutscheids!
Géén idee maar man zei dat de tijd klopte door blessures en wissel.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Enn schreef:
08-05-2019 23:17
Géén idee maar man zei dat de tijd klopte door blessures en wissel.

Vraag even aan man welke blessures.
En nog een minuut door Onana's getijdrek :facepalm:
anoniem_127265 wijzigde dit bericht op 08-05-2019 23:21
0.95% gewijzigd
Nouschi schreef:
08-05-2019 23:18
Vraag even aan man welke blessures.
Inmiddels zijn eigen, hij likt zijn wonden :biggrin:
broekrok schreef:
08-05-2019 23:19
En nog een minuut door Onana's getijdtrek :facepalm:
Ja dat was stom. O_o
I like being a mess. It's who I am.
broekrok schreef:
08-05-2019 23:19
En nog een minuut door Onana's getijdrek :facepalm:
Stom van hem!
Enn schreef:
08-05-2019 23:20
Inmiddels zijn eigen, hij likt zijn wonden :biggrin:
:)
Ik vind t stom
Een zebra is geen paard met strepen
AeonOfWinter schreef:
08-05-2019 23:16
Afbeelding

Volgens mij heeft morgen half NL een pesthumeur :mrgreen:
Wordt rustig op kantoor 😁
Nouschi schreef:
Meh. :hug:
Nouschi schreef:
:hug:

Mijn collega die heeft een doodswens, die zegt net "het is maar een spelletje". :O
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Leuke Freudiaanse verschrijving in het bantopic: angelakoch heeft een spermaban :rofl:
Ik ben net thuis. Ik heb achter de bar gewerkt in onze voetbalkantine met heel veel Feyenoordsupporters. Na de rust zijn er al mensen chagrijnig naar huis gegaan. Nooit gedacht dat de avond zo mooi zou eindigen. Ik ben wat langer open gebleven om het te vieren met bier en bitterballen. Ik verbaas me wel hoe veel grappige filmpjes er nu al zijn over het verlies van Ajax. De mooiste vond ik wel dat men aan het aftellen was vanaf 10 en de 1 hebben ze niet gehaald want toen scoorde Tottenhem :yes: :-D :puh: :cheers: Ik ben zooo blij en ook voor de TO die 1 juni haar bruiloft heeft.
Blondie456 schreef:
09-05-2019 01:30
Ik ben net thuis. Ik heb achter de bar gewerkt in onze voetbalkantine met heel veel Feyenoordsupporters. Na de rust zijn er al mensen chagrijnig naar huis gegaan. Nooit gedacht dat de avond zo mooi zou eindigen. Ik ben wat langer open gebleven om het te vieren met bier en bitterballen. Ik verbaas me wel hoe veel grappige filmpjes er nu al zijn over het verlies van Ajax. De mooiste vond ik wel dat men aan het aftellen was vanaf 10 en de 1 hebben ze niet gehaald want toen scoorde Tottenhem :yes: :-D :puh: :cheers: Ik ben zooo blij en ook voor de TO die 1 juni haar bruiloft heeft.
Vrij triest dit.
bethweeter schreef:
09-05-2019 06:54
Vrij triest dit.
Ik zocht nog een passende reactie, maar dit geeft het vrij aardig weer.

Ik heb helemaal niks met voetbal, maar ik kan me nog net voorstellen dat het voor anderen een enorme teleurstelling is.
Dan even komen melden dat je zo blij bent is idd wel heel triest.
Your job is safe. No one wants to do your work.
Week 23 van de Extremely Demotivational Calendar
Blondie456 schreef:
09-05-2019 01:30

Wow, word je daar nou blij van, van zo zuigen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven