Huilende moeder moederdag

12-05-2019 22:44 86 berichten
Bedankt voor de reacties
anoniem_316083 wijzigde dit bericht op 12-05-2019 23:23
Reden: Antwoord gehad
96.01% gewijzigd
redbulletje schreef:
12-05-2019 23:01
En er is maar één persoon je moeder. Dat je kaarten naar andere vrouwen gaat sturen vind ik ook ongepast. Die zijn jouw moeder niet.
Dan had ze hier een topic over een jankende schoon of stiefmoeder kunnen openen. Je doet het als dochter nou eenmaal niet snel goed. Ik vind het juist lief dat TO geen onderscheid hierin maakt.
anoniem_360094 wijzigde dit bericht op 12-05-2019 23:04
Reden: Typo
1.12% gewijzigd
redbulletje schreef:
12-05-2019 23:01
En er is maar één persoon je moeder. Dat je kaarten naar andere vrouwen gaat sturen vind ik ook ongepast. Die zijn jouw moeder niet.
Dit snap ik ook niet idd. Juist als je het een nonfeestdag vindt, waarom zou je hen dan kaarten sturen?
Ow, wat ben ik blij met mijn familie en ouders in dit geval ( die hebben echt een pleurishekel aan opgelegde gezelligheid met dit soort dagen) als ik zo'n tekst van Lemoos lees, wat een nare kijk op je familie en hun keuzes.
Belle73 schreef:
12-05-2019 22:47
Ik denk dat er meer speelt dan jij hier vertelt. :popcorn:
Dit. Ze is onzeker. Waarom?

En waarom stuur je andere vrouwen een kaart?
@Lucifer ik ook! Wat een gedoe allemaal.
Maelstrom schreef:
12-05-2019 23:03
Dan had ze hier een topic over een jankende schoon of stiefmoeder kunnen openen. Je doet het als dochter nou eenmaal niet snel goed. Ik vind het juist lief dat TO geen onderscheid hierin maakt.
Het is toch compleet beledigend om de moeder van je vriendje en de nieuwe partner van je vader op gelijke voet te zetten met je moeder.
Ik zou fictief pissed zijn op mijn fictieve dochter: kinderen, je krijgt er zoveel voor terug....NOT ;-D
Serieus TO afbranden omdat schoonmoeder een andere vrouw is en je daar geen kaart heen mag sturen??

Echt WTF. Koekkoek.
Alle reacties Link kopieren
Madeliefjees schreef:
12-05-2019 22:56
Wacht maar tot je eigen kinderen later jou afschepen met een kaart.
Ik hoop dat mijn kinderen mij goed genoeg leren kennen om te weten dat het mij totaal niet interesseert of ik wel of niet iets voor moederdag krijg.
Maelstrom schreef:
12-05-2019 23:07
@Lucifer ik ook! Wat een gedoe allemaal.
Weet niet wat ik lees hier. o_o
Dus je man is ook niet naar zn moeder geweest? Dat zijn dan later die oudjes in t verzorgingstehuis waar de kinderen te beroerd zijn om een keer langs te komen.
ik geef mn bek ook maar een douw
Moederdag is leuk als je kleine kinderen hebt die wat voor je knutselen, daarna slaat die hele dag toch nergens op. Wat een gedoe om niks zeg.
Madeliefjees schreef:
12-05-2019 23:09
Dus je man is ook niet naar zn moeder geweest? Dat zijn dan later die oudjes in t verzorgingstehui[/b]s waar de kinderen te beroerd zijn om een keer langs te komen.

Die zijn er dan helemaal niet meer. Nu al amper. :-D
Jammerende Jennie en de karige kaart.
Damned if I don’t
Lucifer2018 schreef:
12-05-2019 23:08
Serieus TO afbranden omdat schoonmoeder een andere vrouw is en je daar geen kaart heen mag sturen??

Echt WTF. Koekkoek.
Moederdag draait om JOUW moeder, niet om andermans moeders.
*Kettricken* schreef:
12-05-2019 23:10
Moederdag is leuk als je kleine kinderen hebt die wat voor je knutselen, daarna slaat die hele dag toch nergens op. Wat een gedoe om niks zeg.

Is gewoon door de commercie bedacht, goed gelukt ook. Nu zijn er dus echt mensen die daar hun hele bestaansrecht en waardering als moeder uithalen.

Beetje sneu.
ViezeHond schreef:
12-05-2019 23:11
:HA:
Je moeder heeft je opgevoed en alles en zo veel voor je gedaan. (Neem ik aan)... kan je niet 1 dag per jaar je schikken naar wat zij wil omdat het voor haar blijkbaar belangrijk is?
redbulletje schreef:
Moederdag draait om JOUW moeder, niet om andermans moeders.

Moederdag draait helemaal niet om mijn moeder hoor. Die spoort namelijk wel gewoon. :-D :-D :-D

Het draait hier vooral om zelfgemaakt knutsels van mijn kinderen en een knuffel. Dan is het wel klaar hoor. En later wil ik ze helemaal niet zien op moederdag. Kom maar als je er echt behoefte aan hebt. Gewoon voor de gezelligheid, als het jou uitkomt. Dom geleuter dit.
anoniem_370013 wijzigde dit bericht op 12-05-2019 23:16
20.56% gewijzigd
*Kettricken* schreef:
12-05-2019 23:10
Ik was juist blij toen ik niet meer hoefde knutselen en we gewoon als gezin lekker uit eten gingen ter gelegenheid van moeder- en vaderdag. Wees blij dat je je moeder nog hebt en er tijd mee door kunt brengen.
redbulletje schreef:
12-05-2019 23:07
Het is toch compleet beledigend om de moeder van je vriendje en de nieuwe partner van je vader op gelijke voet te zetten met je moeder.
Ik zou fictief pissed zijn op mijn fictieve dochter: kinderen, je krijgt er zoveel voor terug....NOT ;-D
Hangt van de moeder af: als ze een manipulerend kreng is en m'n stiefmoeder is een schatje en m'n schoonmoeder maakt bv 2x per maand t hele huis schoon An zou ik hen zeker ook een kaart sturen. Alleen maar omdat je een bloedband hebtet iemand wil dat niet zeggen dat diegene meer waard is dan een schoon/stiefje.
Lucifer2018 schreef:
12-05-2019 23:12
Is gewoon door de commercie bedacht, goed gelukt ook. Nu zijn er dus echt mensen die daar hun hele bestaansrecht en waardering als moeder uithalen.

Beetje sneu.
Wel meer dan een beetje....
redbulletje schreef:
12-05-2019 23:14
Ik was juist blij toen ik niet meer hoefde knutselen en we gewoon als gezin lekker uit eten gingen ter gelegenheid van moeder- en vaderdag. Wees blij dat je je moeder nog hebt en er tijd mee door kunt brengen.

Ook zo'n slap dooddoenertje. Dat kan gewoon op elke willekeurige dag. Als je al leuke ouders hebt natuurlijk. En als je dat per se ook op deze dag wil doen. Prima. Wil je dat niet. Ook prima.
Lucifer2018 schreef:
12-05-2019 23:12

Beetje sneu.
Maar wel de commercie achterna hollen met kerst en pasen en wie weet ook nog sinterklaas en valentijnsdag.
Hoe commercieel je het maakt bepaal je zelf, er hoeven geen (dure) kado's aan vast te hangen. Maar blijkbaar is zelfs langsgaan al te veel moeite geweest voor TO.
ViezeHond schreef:
Ik moet ineens aan Suske en Wiske denken...
Lucifer2018 schreef:
12-05-2019 23:15
Ook zo'n slap dooddoenertje. Dat kan gewoon op elke willekeurige dag. Als je al leuke ouders hebt natuurlijk. En als je dat per se ook op deze dag wil doen. Prima. Wil je dat niet. Ook prima.
Natuurlijk kan dat op elke dag. Voor ons was dat dit jaar vrijdag. Die zondag is natuurlijk niet heilig he.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven