Napraattopic deel 112

21-05-2019 18:23 3019 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Veel te lekker die dingen.

Afbeelding
De gesuikerde dan.
En de laatste van die jullie uitdeelden, daar staat alleen ivm medisch advies.
Wat dan? Geven, ontvangen, vragen? :@@:
Nou ik weet het goed gemaakt. Aangezien ik er geen ban voor over heb, stop ik mooi met het reageren op topics op de medipijler. Jammer dan maar...
Marigold1986 schreef:
27-05-2019 16:53
Nou ik weet het goed gemaakt. Aangezien ik er geen ban voor over heb, stop ik mooi met het reageren op topics op de medipijler. Jammer dan maar...
Je kunt dan ook niet meer bij lijf en lijn en kinderen reageren en vast nog wat andere pijlers.
Sec gezien is het aanraden van een zalfje tegen uitslag ook medisch advies.

Ik begrijp jouw reactie, maar het zou jammer zijn als dat het gevolg is van het “nattevingerwerk” modereren op de gezondheidspijler.
Want met jou zullen anderen ook zo denken.
Cum non tum age
noa schreef:
27-05-2019 17:06
Je kunt dan ook niet meer bij lijf en lijn en kinderen reageren en vast nog wat andere pijlers.
Sec gezien is het aanraden van een zalfje tegen uitslag ook medisch advies.

Ik begrijp jouw reactie, maar het zou jammer zijn als dat het gevolg is van het “nattevingerwerk” modereren op de gezondheidspijler.
Want met jou zullen anderen ook zo denken.
Ik vind het ook erg jammer. Maar ik was best geschrokken van de waarschuwing die ik kreeg. Had ik totaal niet zien aankomen. De eerste volgende keer wordt dat een ban... En tja... weet gewoon niet meer wat wel of niet te mogen zeggen...
Afbeelding
Life is short. Eat dessert first.
Catoo is ook weer eens op haar tenen getrapt :proud:
Die krijgt de tenen steeds langer.

(Didi topic)
Het antwoord wordt al gegeven: de Overgang.
Dat topic over seks met dikke vriend.

Afbeelding
Ik zit Vreemdgaan met Filemon te kijken, erg informatief (gaat over jaloezie). Vrouwen vinden het erger als hun partner emotioneel vreemdgaat en mannen vinden het erg als vrouwen seksueel vreemdgaan. Dat is een pshyco evolutionaire theorie.
DuchessMeganMarkle schreef:
27-05-2019 22:35
Ik zit Vreemdgaan met Filemon te kijken, erg informatief (gaat over jaloezie). Vrouwen vinden het erger als hun partner emotioneel vreemdgaat en mannen vinden het erg als vrouwen seksueel vreemdgaan. Dat is een pshyco evolutionaire theorie.
Zo zo.
Wat is de theorie dan?
Ik vind het vooral de " ik veeg mijn straatje schoon' show van Filemon.

Heel informatief inderdaad. Not.
Open een topic
Pipistrello schreef:
27-05-2019 23:15
Open een topic
Dat is er al. Het minnaarstopic. Daar krijgt ze vast meteen feedback uit de realiteit zonder dat er theorietjes op los gelaten worden.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
entertainment/vreemdgaan-met-filemon/li ... #p29969800
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
RikM schreef:
27-05-2019 21:17
Dat topic over seks met dikke vriend.

Afbeelding
Dat er nog mensen serieus op ingaan. Net nog iemand ‘wat een eerlijk topic dit’.... :facepalm:
Psycho.
En is dat zo?
Tormenta weer op anoniem? Die was toch pas net terug?
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
AeonOfWinter schreef:
28-05-2019 10:01
Tormenta weer op anoniem? Die was toch pas net terug?
Ja, pas net. Maar ze komt vast wel weer terug.
Solo een ban omdat de waarheid voor sommige mensen te hard is. :bonk:
I like being a mess. It's who I am.
Haha, over die prostituee? Niet geheel onverwacht. Wel jammer dat de mods de context niet checken.
Oh echt? Wat heeft ze gezegd?
TO vindt haar partner te dik en onaantrekkelijk en wil geen seks met hem. Echter blijft ze in de relatie omdat partner betaalt aan medische behandeling voor haar naasten. Solo vergeleek dat - terecht - met prostitutie.
anoniem_354418 wijzigde dit bericht op 28-05-2019 11:20
0.69% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven