Napraattopic deel 112
dinsdag 21 mei 2019 om 18:23
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

woensdag 29 mei 2019 om 17:06
Wauw, straf leidt dus wel tot bezinningPipistrello schreef: ↑29-05-2019 16:57Kun je echt niet zelf bedenken dat sommige mensen een heel goede reden hebben voor een nieuwe nick?
Een meelezende schoonmoeder of ex of mensen die je op forum liever mijdt.
Het is niet aan een ander om dan de nieuwe nick aan de oude te koppelen en hier op Napraat te zetten.
Als je iemand herkent kun je ook een PB sturen of gewoon accepteren dat iemand een andere nick heeft.
Nou heb ik zelf laatst ook 24 uur gekregen voor nickhinten. Vrij dom van mij, was omdat ik dacht dat het algemeen bekend was.
Maar niet zo slim en onnodig om te doen dus.

Helemaal gelijk.
woensdag 29 mei 2019 om 17:06

Dierproeven.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.

woensdag 29 mei 2019 om 17:17
Pipistrello schreef: ↑29-05-2019 16:57Kun je echt niet zelf bedenken dat sommige mensen een heel goede reden hebben voor een nieuwe nick?
Een meelezende schoonmoeder of ex of mensen die je op forum liever mijdt.
Het is niet aan een ander om dan de nieuwe nick aan de oude te koppelen en hier op Napraat te zetten.
Als je iemand herkent kun je ook een PB sturen of gewoon accepteren dat iemand een andere nick heeft.
Nou heb ik zelf laatst ook 24 uur gekregen voor nickhinten. Vrij dom van mij, was omdat ik dacht dat het algemeen bekend was.
Maar niet zo slim en onnodig om te doen dus.
Natuurlijk kan je een reden hebben om je nick te wisselen. Maar daar is anonimiseren voor. En je kan dan met een willekeurige nick terug komen zonder koppeling naar je oude nick. En zelfs als je dan al herkend wordt door iemand die dat dat ook nog wereldkundig maakt, dan moet die schoonmoeder dat ook nog lezen. En dat zelf dan weer niet kunnen ontdekken zonder die hints van anderen.
Dus als je EN te herkenbaar typt EN te herkenbaar blijft typen EN anonimiseren ook niet helpt EN je een actieve schoonmoeder hebt op het forum EN je dat weet want die schoonmoeder is dan ook heel herkenbaar (?) MAAR die schoonmoeder heeft toch actieve hints van anderen nodig om je weer te herkennen EN je perse toch hier onherkenbaar voor je schoonmoeder wil forummen DAN lost die regel dus iets op?
woensdag 29 mei 2019 om 17:20
Ik snap het wel in sommige gevallen, maar in dit geval werd er helemaal niets inhoudelijk gezegd. Maar goed een verwijzing naar dat het iemand is die al langer op het forum is, is dus ook al te veel, check.
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!

woensdag 29 mei 2019 om 17:25
SHIFTY schreef: ↑29-05-2019 17:17Natuurlijk kan je een reden hebben om je nick te wisselen. Maar daar is anonimiseren voor. En je kan dan met een willekeurige nick terug komen zonder koppeling naar je oude nick. En zelfs als je dan al herkend wordt door iemand die dat dat ook nog wereldkundig maakt, dan moet die schoonmoeder dat ook nog lezen. En dat zelf dan weer niet kunnen ontdekken zonder die hints van anderen.
Dus als je EN te herkenbaar typt EN te herkenbaar blijft typen EN anonimiseren ook niet helpt EN je een actieve schoonmoeder hebt op het forum EN je dat weet want die schoonmoeder is dan ook heel herkenbaar (?) MAAR die schoonmoeder heeft toch actieve hints van anderen nodig om je weer te herkennen EN je perse toch hier onherkenbaar voor je schoonmoeder wil forummen DAN lost die regel dus iets op?
Sjissus wat een drampost. Fijn dat jij zo perfect bent maar voor wie dat niet is en voor wie er geen zin aan heeft dat iedereen rondblaat dat jij vroeger dieendie was is dit een prima regel die een hoop gezeik voorkomt.
woensdag 29 mei 2019 om 17:34
Ben ik niet mee eens, het is fijn dat je je kunt anonimiseren. Ik ben inderdaad altijd herkenbaar, maar ik ben niet dezelfde persoon, als toen ik hier net kwam.SHIFTY schreef: ↑29-05-2019 17:17Natuurlijk kan je een reden hebben om je nick te wisselen. Maar daar is anonimiseren voor. En je kan dan met een willekeurige nick terug komen zonder koppeling naar je oude nick. En zelfs als je dan al herkend wordt door iemand die dat dat ook nog wereldkundig maakt, dan moet die schoonmoeder dat ook nog lezen. En dat zelf dan weer niet kunnen ontdekken zonder die hints van anderen.

woensdag 29 mei 2019 om 17:36
Blablabla.SHIFTY schreef: ↑29-05-2019 17:17Natuurlijk kan je een reden hebben om je nick te wisselen. Maar daar is anonimiseren voor. En je kan dan met een willekeurige nick terug komen zonder koppeling naar je oude nick. En zelfs als je dan al herkend wordt door iemand die dat dat ook nog wereldkundig maakt, dan moet die schoonmoeder dat ook nog lezen. En dat zelf dan weer niet kunnen ontdekken zonder die hints van anderen.
Misschien moet je een eigen forum beginnen.

woensdag 29 mei 2019 om 17:37
Pipistrello schreef: ↑29-05-2019 17:25Sjissus wat een drampost. Fijn dat jij zo perfect bent maar voor wie dat niet is en voor wie er geen zin aan heeft dat iedereen rondblaat dat jij vroeger dieendie was is dit een prima regel die een hoop gezeik voorkomt.
Eens. Heel erg eens.

woensdag 29 mei 2019 om 17:52
Heeft niks met mij te maken, ik stel gewoon de vraag. Maar ik begrijp hier uit dat jullie mij geheel los van het verleden van mijn vorige nick benaderen dus?
Maar, je kan het dus niet uitleggen. En de enige reden is dat het zo is en dat je 'erg geen zin aan hebt'. Ik denk dat je daarmee wel volledig op 1 lijn zit met het doorsnee standpunt van de mods bij vragen over het beleid, dus je zal wel gelijk hebben.
Maar, je kan het dus niet uitleggen. En de enige reden is dat het zo is en dat je 'erg geen zin aan hebt'. Ik denk dat je daarmee wel volledig op 1 lijn zit met het doorsnee standpunt van de mods bij vragen over het beleid, dus je zal wel gelijk hebben.
woensdag 29 mei 2019 om 17:56
Ga ik straks doen na het eten ga ik naar de ijssalon en 4 bolletjes ijs eten. Gewoon omdat het kan

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

woensdag 29 mei 2019 om 17:58
Nou, fijn.SHIFTY schreef: ↑29-05-2019 17:52Heeft niks met mij te maken, ik stel gewoon de vraag. Maar ik begrijp hier uit dat jullie mij geheel los van het verleden van mijn vorige nick benaderen dus?

woensdag 29 mei 2019 om 17:59
Oooohhhhh, nou weet ik wie jij was!SHIFTY schreef: ↑29-05-2019 17:52Heeft niks met mij te maken, ik stel gewoon de vraag. Maar ik begrijp hier uit dat jullie mij geheel los van het verleden van mijn vorige nick benaderen dus?
woensdag 29 mei 2019 om 18:01
Hint?
(Dit was een grapje..)
anoniem_374045 wijzigde dit bericht op 29-05-2019 18:01
Reden: Toevoeging omdat ik niet gestaft wil worden voor vissen naar nickhinten
Reden: Toevoeging omdat ik niet gestaft wil worden voor vissen naar nickhinten
8.89% gewijzigd
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
woensdag 29 mei 2019 om 18:05
Ja? Ik weet alleen dat ie eerder kleine letters had.
There is always something happening, and it's usually right now

woensdag 29 mei 2019 om 18:06
charlottew88 schreef: ↑29-05-2019 17:56Ga ik straks doen na het eten ga ik naar de ijssalon en 4 bolletjes ijs eten. Gewoon omdat het kan![]()
You go girl!!

woensdag 29 mei 2019 om 18:10
Ik zou degene staffen van wie je die informatie hebt hoor!

woensdag 29 mei 2019 om 20:10
Waarom is dit bericht dan niet off topic?ModeratorViva schreef: ↑29-05-2019 20:09Dat begrijpen wij maar daar is dit topic niet voor bedoeld. Dat is wat wij probeerden te zeggen.
We waarderen de feedback zeer zeker daarom vragen wij ook om dit (bijvoorbeeld) op de mail te zetten.
Met vriendelijke groet,
Moderator VIVA
woensdag 29 mei 2019 om 20:10

woensdag 29 mei 2019 om 20:14
Als het goed is moet jij ook een waarschuwing hebben voor off topic.Grobbekuiken_ schreef: ↑29-05-2019 20:10Ah, het wordt weer te lastig dus.
Jammer idd dat jullie dit weer zo oppakken, of eigenlijk niet oppakken.
Dacht ik het niet. Dit stond dus in het Modtopic.