Napraattopic deel 112
dinsdag 21 mei 2019 om 18:23
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

donderdag 30 mei 2019 om 21:04
Betty_Slocombe schreef: ↑30-05-2019 20:59Ik heb kinderen en ik hou veel van ze. Mijn keuze. Iemand anders heeft geen kinderen en leidt een vervullend/fijn/gelukkig/waardevol leven. Haar keuze. Niet mijn zaak, want waar bemoei ik me mee.
Helemaal mee eens. Maar er zijn altijd mensen die zichzelf beter willen voelen door anderen naar beneden te halen en zichzelf superieur op te stellen. Dat zijn imo meestal nogal gemankeerde mensen.
donderdag 30 mei 2019 om 21:06
Ja Ik ook en dat allemaal dankzij supermom.Jawlensky schreef: ↑30-05-2019 20:46Oh, nu snap ik eindelijk hoe het zit. Ik heb geen kinderen omdat ik geindoctrineerd ben door een antibabylobby die mij bang heeft gemaakt. Gelukkig maar! Ik was al bang dat ik zelf die vervelende verantwoordelijkheid voor mijn keuzes moest nemen. Maar gelukkig kan ik dat nu afschuiven op anderen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

donderdag 30 mei 2019 om 21:14
Waar zouden we zijn zonder haar.
Al was er in dat topic geloof ik nog zo'n dumbass die zulke onzin verkondigde. Maar normaal heb ik die pijler onder de negeer, dus heb alleen heel even gekeken en die naam niet onthouden.

donderdag 30 mei 2019 om 21:29
Ja er zal vast wel een gelijkgestemde zijn. Ik las alleen de post van Supermom. Voor mij een reden om daar weg te omdat ik niet iets wil posten waarvoor ik een ban krijg.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 30 mei 2019 om 21:30
Waarom ga je weg RB?Blondie456 schreef: ↑30-05-2019 21:24Niet weg gaan hoor Redbulletje! Zonder te slijmen maar ik vind jou de leukste van het hele viva forum.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
donderdag 30 mei 2019 om 21:31
In een chocoladebadje
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!

donderdag 30 mei 2019 om 21:47
Ja daarin is ze enorm getalenteerd. Waar anderen voor het minste of geringste een ban krijgen post zij op een manier die geen permaban oplevert.
donderdag 30 mei 2019 om 21:56
Zo ken ik er meer.charlottew88 schreef: ↑30-05-2019 21:47Ja daarin is ze enorm getalenteerd. Waar anderen voor het minste of geringste een ban krijgen post zij op een manier die geen permaban oplevert.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

donderdag 30 mei 2019 om 22:11
Ik ga er bijna van blozenBlondie456 schreef: ↑30-05-2019 21:24Niet weg gaan hoor Redbulletje! Zonder te slijmen maar ik vind jou de leukste van het hele viva forum.

donderdag 30 mei 2019 om 22:22
Wat een ontzettend slecht gevoel voor humor had jouw vader.

donderdag 30 mei 2019 om 22:24
Dat is nog mild uitgedrukt.

donderdag 30 mei 2019 om 22:37
Betty_Slocombe schreef: ↑30-05-2019 22:33Ik zal wel weer een harteloze biatch zijn, maar bij "zwanger en erg ziek" had ik me toch iets anders voorgesteld dan een nare verkoudheid met een keelontsteking.
Ik ben uiteraard opgelucht dat het niets ergers is, voor men daar weer aan twijfelt.
Ik dacht ongeveer hetzelfde. Ik heb momenteel ook een forse verkoudheid met koorts en mijn maag is van streek. Dus ik denk dat ik ook erg ziek ben. Gelukkig ben ik niet zwanger, dat dan weer niet.

donderdag 30 mei 2019 om 22:38
Tja, het is niet dat we ooit paardenvlees hebben gegeten. En het was ook niet dat ze het niet leuk vond. Mijn vader zou haar nooit echt kwetsen.
De ‘paardenslager’ eet nog zelden vlees overigens en zijn dochter helemaal niet meer.

donderdag 30 mei 2019 om 22:40
Ik twijfel er niet aan dat TO zich rot voelt, maar ik had gewoon iets anders bedacht bij "erg ziek." Zou iemand die zwanger is in zo'n geval echt niets mogen hebben aan antibiotica? Ik dacht altijd van wel. Maar goed, ik wil ook geen medisch advies geven.
donderdag 30 mei 2019 om 22:42
Heel veel mensen aten goedkoop paard.
https://m.youtube.com/watch?v=SeJnFSvTtcI
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
donderdag 30 mei 2019 om 22:42
Betty_Slocombe schreef: ↑30-05-2019 22:40Ik twijfel er niet aan dat TO zich rot voelt, maar ik had gewoon iets anders bedacht bij "erg ziek." Zou iemand die zwanger is in zo'n geval echt niets mogen hebben aan antibiotica? Ik dacht altijd van wel. Maar goed, ik wil ook geen medisch advies geven.
Ik heb bij mn eerste zwangerschap een longontsteking gehad en kreeg gewoon antibiotica
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!