Napraattopic deel 112

21-05-2019 18:23 3019 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
feow schreef:
01-06-2019 12:47
Dan ga je vechten met nummer twee en hebben de andere wachtenden ook eens iets om naar te kijken en komt er een artikel in de krant, wat op raadselachtige wijze toch als een soort reclame uitpakt.
En als nummer drie er tussen springt ben je op slag verliefd, verlaat je voor diegene je partner en open je daarover een topic op dit forum wat na de eerste golf voorspelbare reacties en rellerige sfeer uitmondt in een enorm feelgoodtopic over ware liefde. En dan leef je nog lang en gelukkig.

Oh, cool! Dat ga ik doen! Ben al járen niet meer verliefd geweest :love:
MarindaH schreef:
01-06-2019 12:42
En als er nou drie mensen 'ja' roepen hierop?
Wat nou als er een horde Ellens de Starbucks bestormt? Dat vraag ik me wel eens af. Of dat de plaatselijke plattelandsvrouwenvereniging een dagje in de grote stad is. 6 Gea's, 3 Alies en 2 Hannies.
Vergeet de 4 Jannies niet!
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
AeonOfWinter schreef:
01-06-2019 13:07
Vergeet de 4 Jannies niet!
Ik bedoel maar. Dat personeel daar wordt helemaal gek. Of die oude katholieke mannetjes van de KBO hier, die allemaal Gerhard en Herman heten.
Solomio schreef:
01-06-2019 12:14
Hé, Blondie werkt bij de Speld.

https://speld.nl/2019/06/01/champions-l ... xDwAQxQg-c
:rofl:

Ik denk dat ze de kroketten al lekker in de frituur laat spartelen.
Betty_Slocombe schreef:
01-06-2019 13:10
Ik bedoel maar. Dat personeel daar wordt helemaal gek. Of die oude katholieke mannetjes van de KBO hier, die allemaal Gerhard en Herman heten.
Oh echt? Hier heten ze Johan of Johannes. Of Henk. Of Ton.
En we hebben ook 4 Franken en 5 Margo's.
Phineas schreef:
01-06-2019 16:49
Oh echt? Hier heten ze Johan of Johannes. Of Henk. Of Ton.
Katholieke oude mannen heten Gerhard of Herman, dat komt omdat we vlak aan de grens zitten. Niet-katholieke oude mannen heten altijd Henk of Jan.
Dat was nog lekker voorspelbaar namen geven vroeger.
Betty_Slocombe schreef:
01-06-2019 16:53
Katholieke oude mannen heten Gerhard of Herman, dat komt omdat we vlak aan de grens zitten. Niet-katholieke oude mannen heten altijd Henk of Jan.
Dat was nog lekker voorspelbaar namen geven vroeger.
In deze streek heten oude katholieke mannen dus weer anders. Kun je er uiteindelijk dus nog geen peil op trekken of iemand nu katholiek is of niet.
Even wat anders: wat is een kalkoenkut eigenlijk? Ik durf het niet aan de TO te vragen....
Phineas schreef:
01-06-2019 17:00
Even wat anders: wat is een kalkoenkut eigenlijk? Ik durf het niet aan de TO te vragen....

Ik gok eentje met hele grote flappen.
Such fun!1
Phineas schreef:
01-06-2019 16:58
In deze streek heten oude katholieke mannen dus weer anders. Kun je er uiteindelijk dus nog geen peil op trekken of iemand nu katholiek is of niet.
Ik kijk altijd even of ze stiekem een kruis slaan wanneer ik langs loop :proud:

Wat zijn sommige mensen toch schraalhazen. Waarom zou je je kind boterhammen weigeren wanneer het in de groei is en ze gewoon netjes opeet?
yette schreef:
01-06-2019 09:01
Ik snap het nog steeds niet hoor. Hele topics ontsporen (wordt er gevraagd naar traktaties, komen er reacties over hoe zielig het is om te blijven zitten) maar dat is blijkbaar niet off-topic. Onzekere TO's worden compleet voor gek versleten en in de pan gehakt, maar da's niet op de man.

Ik vind het dus wel een goede vraag eigenlijk @(
Helemaal mee eens!!
Phineas schreef:
01-06-2019 17:00
Welk topic?
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
roosje1976 schreef:
01-06-2019 17:13
Helemaal mee eens!!

Maar die vraag moet je dan aan de mods stellen hè? Die maken het beleid, wij niet.
Solomio schreef:
01-06-2019 17:20
Welk topic?
Schaamlipcorrectie. Lekkere TO daar. En Pejeka vindt er ook wat van. Ik geloof dat ik zelfs een keer met hem eens ben!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Betty_Slocombe schreef:
01-06-2019 17:04
Ik kijk altijd even of ze stiekem een kruis slaan wanneer ik langs loop :proud:

Wat zijn sommige mensen toch schraalhazen. Waarom zou je je kind boterhammen weigeren wanneer het in de groei is en ze gewoon netjes opeet?
:rofl: Ben jij de antichrist???
MarindaH schreef:
01-06-2019 17:02
Ik gok eentje met hele grote flappen.
Ik gok eentje met rode bultjes.
.
impala schreef:
01-06-2019 19:14
Ik gok eentje met rode bultjes.
Ik gok eentje die klokkende geluiden maakt
Ranveig schreef:
01-06-2019 19:41
Ik gok eentje die klokkende geluiden maakt

:HA:
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Of met veren. Dat zou verrassend zijn.
Of gewoon 1 die graag goed gevuld is
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Of eentje die bij je schoonouders op tafel komt met kerst, voor de hele familie.
Malagueña schreef:
01-06-2019 19:47
Of gewoon 1 die graag goed gevuld is
Erotisch verhaal: “Met kerst is mijn man heel enthousiast!”
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Phineas schreef:
01-06-2019 18:31
:rofl: Ben jij de antichrist???
Het scheelt weinig. Ik heb nog net geen hoefjes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven