Napraattopic deel 112
dinsdag 21 mei 2019 om 18:23
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 1 juni 2019 om 20:34
Jullie dwalen af: Die TO vindt een kalkoenkut niet wenselijk. Dusss... Niks lekker klaar maken, gewoon snijden voor het vullen. Maar wanneer, wanneer, wanneer???? kan er van jetje gegeven worden? En heeft ze weer kans op 'oepsie' rode bultjes na onbeschermde seks? Spannend!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zaterdag 1 juni 2019 om 20:35
Een gefileerde kalkoenkut met bultjes. JumOudblond schreef: ↑01-06-2019 20:34Jullie dwalen af: Die TO vindt een kalkoenkut niet wenselijk. Dusss... Niks lekker klaar maken, gewoon snijden voor het vullen. Maar wanneer, wanneer, wanneer???? kan er van jetje gegeven worden? En heeft ze weer kans op 'oepsie' rode bultjes na onbeschermde seks? Spannend!
zaterdag 1 juni 2019 om 20:49
Nee het ligt aan mij. Ik vind je een erg leuke mens met dito humor. Maar zelfs met die flitsend hete avatar kan ik de associatie met je naam niet uitzetten. En vooral als je dan dit soort opmerkingen gaat maken.
Tis een soort oorwurm maar dan in beeld .. een soort oogworm dus .. en we zijn weer terug bij af.
zaterdag 1 juni 2019 om 20:51
zaterdag 1 juni 2019 om 20:52
Zit wel wat in. Kan zelf ook nog niet wennen aan deze nick. Maar op zich past het qua opmerkingen welSHIFTY schreef: ↑01-06-2019 20:49Nee het ligt aan mij. Ik vind je een erg leuke mens met dito humor. Maar zelfs met die flitsend hete avatar kan ik de associatie met je naam niet uitzetten. En vooral als je dan dit soort opmerkingen gaat maken.
Tis een soort oorwurm maar dan in beeld .. een soort oogworm dus .. en we zijn weer terug bij af.
zaterdag 1 juni 2019 om 21:11
Klopt, kwam er een tijdje geleden ook achter dat die rond de 30 is. Was stomverbaasd.
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
zaterdag 1 juni 2019 om 21:41
Mijn kind vindt dat ik een leguanen-nek heb en nu blijk ik ook nog een kalkoenkut te hebben (dat heb ik dan weer niet van mijn kind vernomen, even voor de goede orde).
Wat is er nog meer mogelijk, qua dierlijke onderdelen?
Paardenstaart
Muizensnoetje
Wat is er nog meer mogelijk, qua dierlijke onderdelen?
Paardenstaart
Muizensnoetje
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
zaterdag 1 juni 2019 om 21:53
zaterdag 1 juni 2019 om 22:06
Ik ben al lang blij dat je je ava 'een beetje' herkenbaar houdt. Deze blonde heeft nickshanges enso...
zaterdag 1 juni 2019 om 22:07
zaterdag 1 juni 2019 om 22:08
zaterdag 1 juni 2019 om 22:08
Ik bevind me meer in het plantenspectrum. Met een houten reet, knoestige schouders en knappende knieën bij storm.
zaterdag 1 juni 2019 om 22:09
Bloemkooloor. Aarbeienneus.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.