Schoonouders
vrijdag 7 juni 2019 om 18:17
Hey,
Zondag is het zover... ik ga mijn schoonouders onder ogen komen
Nou ken ik hun al langer, en hun kennen mij al, wat eigenlijk wel een voordeel is.
Ik kwam daar gewoon als vriendin.
Nou is het punt als ik daar kwam was het altijd al een beetje ongemakkelijk, we hadden nooit gespreksstof, en meestal was het hallo hoe gaat het met u, en bedankt tot de volgende keer.
Ik ben nu bang dat het een beetje ongemakkelijk gaat worden en er stiltes gaan vallen.
Heeft iemand tips, zodat het gesprek niet stil zou vallen of om het minder ongemakkelijk te maken...?
-Lauren
Zondag is het zover... ik ga mijn schoonouders onder ogen komen
Nou ken ik hun al langer, en hun kennen mij al, wat eigenlijk wel een voordeel is.
Ik kwam daar gewoon als vriendin.
Nou is het punt als ik daar kwam was het altijd al een beetje ongemakkelijk, we hadden nooit gespreksstof, en meestal was het hallo hoe gaat het met u, en bedankt tot de volgende keer.
Ik ben nu bang dat het een beetje ongemakkelijk gaat worden en er stiltes gaan vallen.
Heeft iemand tips, zodat het gesprek niet stil zou vallen of om het minder ongemakkelijk te maken...?
-Lauren
vrijdag 7 juni 2019 om 18:24
vrijdag 7 juni 2019 om 18:44
Begin voorál over geld, politiek, religie en favo-voetbalclub, met gestrekt been (omdat dat kan). Dan weet je gelijk waar je aan toe bent. Succes!!Vlaginvaas schreef: ↑07-06-2019 18:20Vermijd geld, sex, politiek en religie en dan komt t helemaal goed
vrijdag 7 juni 2019 om 18:50
Gatekeeper* schreef: ↑07-06-2019 18:36Ik zou ze complimenteren met hoe goed hun zoon jou uit elkaar kan trekken. Dat ie je als een malle door het nest heen slingert en je gewoon drie dagen niet kan lopen.
![]()
vrijdag 7 juni 2019 om 19:07
Eerst de complimenten/klachten over zijn prestaties/uithoudingsvermogen/originaliteit/fetish in bed, helemaal eensch!Castor1975 schreef: ↑07-06-2019 18:44Begin voorál over geld, politiek, religie en favo-voetbalclub, met gestrekt been (omdat dat kan). Dan weet je gelijk waar je aan toe bent. Succes!!
TO het is waar, ik heb ooit mijn beklag gedaan tgo mijn ex-schoonouders over de seks met ex tijdens het gourmetten met kerst.
Je hebt geen notie van de bijzondere sfeer die daardoor ontstond. Kostelijk!
Denk er nog met veel plezier aan terug, al jaren