Singles topic
woensdag 18 maart 2009 om 17:34
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.
Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.
Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.
Het lijstje voor alle nieuwe Singles:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht m/v ?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.
Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.
Het lijstje voor alle nieuwe Singles:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht m/v ?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
dinsdag 31 maart 2009 om 10:28
Goedemorgen!
Wat een enorme lap tekst zeg, gelukkig heb ik hier en daar even kort gespiekt
Vleer, al wat in de planning staan met KIM? Misschien een cursusje insemineren? ( ).
MP: in de paar mails die ik zelf heb gestuurd werd de persoonlijk aanpak gewaardeerd. Vooral als je een eerste mail stuurt is het leuk om iets te sturen wat op die persoon betrekking heeft en vooral niet te lang maken!
Lijstjes vind ik persoonlijk wat minder en worden direct overgeslagen
Indi: jammer (?) dat je mailcontact een beetje verwaterd. Had je nog een balletje opgegooid om een keer wat af te spreken?
Voor de rest (want ik ben veeeel vergeten):
Ik heb binnenkort een nieuwe woensdagavond besteding: salsa
Wat een enorme lap tekst zeg, gelukkig heb ik hier en daar even kort gespiekt
Vleer, al wat in de planning staan met KIM? Misschien een cursusje insemineren? ( ).
MP: in de paar mails die ik zelf heb gestuurd werd de persoonlijk aanpak gewaardeerd. Vooral als je een eerste mail stuurt is het leuk om iets te sturen wat op die persoon betrekking heeft en vooral niet te lang maken!
Lijstjes vind ik persoonlijk wat minder en worden direct overgeslagen
Indi: jammer (?) dat je mailcontact een beetje verwaterd. Had je nog een balletje opgegooid om een keer wat af te spreken?
Voor de rest (want ik ben veeeel vergeten):
Ik heb binnenkort een nieuwe woensdagavond besteding: salsa
anoniem_77159 wijzigde dit bericht op 31-03-2009 10:28
Reden: fout fout fout
Reden: fout fout fout
% gewijzigd
dinsdag 31 maart 2009 om 13:38
MP .. recept :
- 8/10 kippenbouten/poten
- 4/6 tenen knoflook
- 1 blik kokos melk
- Veel ketjap
- 1 ui
- beetje olijfolie
- beetje water
- veel Laos (poeder uit zon potje)
- sambal badjak
- sperziebonen
- sajoer (zon vierkant pakje van conimex)
- pandanrijst
Grote ovenschaal daarin de blik kokosmelk, veel ketjap , laos en beetje olijfolie in pleuren.
De knoflooktenen persen/stukjes snijden en in de schaal kwakken , de ui ff snijden en ook in de schaal mikken.
De kippenpoten (ongemarineerd/ongekruid) er ook in mieteren . Oven op 180 graden en de schaal er in zetten in het midden , deze 2,5 uur a 3 uur er in laten staan. Elk half uur ff de kip omdraaien.
Wanneer de kip bijna klaar is ga je de boontjes ff punten en koken idem dito met de pandanrijst.
Wanneer de boontjes gaar zijn , ze afgieten de sajoer erbij doen (evt met nog stukjes gele en/of rode paprika)
ff door elkaar roeren op t vuur.
Rijst afgieten
En tadaaa klaar .. ken alles op tafel zetten
- 8/10 kippenbouten/poten
- 4/6 tenen knoflook
- 1 blik kokos melk
- Veel ketjap
- 1 ui
- beetje olijfolie
- beetje water
- veel Laos (poeder uit zon potje)
- sambal badjak
- sperziebonen
- sajoer (zon vierkant pakje van conimex)
- pandanrijst
Grote ovenschaal daarin de blik kokosmelk, veel ketjap , laos en beetje olijfolie in pleuren.
De knoflooktenen persen/stukjes snijden en in de schaal kwakken , de ui ff snijden en ook in de schaal mikken.
De kippenpoten (ongemarineerd/ongekruid) er ook in mieteren . Oven op 180 graden en de schaal er in zetten in het midden , deze 2,5 uur a 3 uur er in laten staan. Elk half uur ff de kip omdraaien.
Wanneer de kip bijna klaar is ga je de boontjes ff punten en koken idem dito met de pandanrijst.
Wanneer de boontjes gaar zijn , ze afgieten de sajoer erbij doen (evt met nog stukjes gele en/of rode paprika)
ff door elkaar roeren op t vuur.
Rijst afgieten
En tadaaa klaar .. ken alles op tafel zetten
dinsdag 31 maart 2009 om 18:12
Dinsdagmiddag in de zon rose drinken met een vriendin; wat een heerlijk leven Vleer!
Over salsa gesproken; ga volgende week woensdag naar een salsa-workshop en misschien wel inschrijven daarna....
Kunnen we met zn drie-en gaan salsa-en; pop, pv en stuntel-ingel
Erykah: succes met je duik-theorie!
Appel:is het kauutee wel overgegaan in een mooie week?
MP: vind het best een leuke tekst. Maar mij moet je ook niets vragen over dat soort dingen want kdoe niet aan i-netdaten.
Hyves mag voor mij echt afgeschaf worden; welke gein mensen daar in zien is mij een raadsel.... dat in de gaten gehouden worden de hele tijd....brrrr.
Straks een stukje lopen; wat een heeeerliijjk weer!
Over salsa gesproken; ga volgende week woensdag naar een salsa-workshop en misschien wel inschrijven daarna....
Kunnen we met zn drie-en gaan salsa-en; pop, pv en stuntel-ingel
Erykah: succes met je duik-theorie!
Appel:is het kauutee wel overgegaan in een mooie week?
MP: vind het best een leuke tekst. Maar mij moet je ook niets vragen over dat soort dingen want kdoe niet aan i-netdaten.
Hyves mag voor mij echt afgeschaf worden; welke gein mensen daar in zien is mij een raadsel.... dat in de gaten gehouden worden de hele tijd....brrrr.
Straks een stukje lopen; wat een heeeerliijjk weer!
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
dinsdag 31 maart 2009 om 18:59
hey,
net terug van bezoekje aan vriendin en daarna kine, oh dat kan goeddoen!
MP sorry ben der ook nie goed in in zo'n teksten, nogal een reden om nie aan i-daten te beginnen
Hyves is op zich wel leuk Ingel als je het wat prive houd: enkel mensen die je kent toevoegen en veel van mijn foto's zijn enkel zichtbaar voor die vrienden. Ik ben voor men vrienden een openboek dus echt in de gaten houden hoeven ze bij mij nie te doen wat op men hyves verschijnt komen ze zo ook wel te weten
mmmm pannenkoeken (men pa is jarig)
net terug van bezoekje aan vriendin en daarna kine, oh dat kan goeddoen!
MP sorry ben der ook nie goed in in zo'n teksten, nogal een reden om nie aan i-daten te beginnen
Hyves is op zich wel leuk Ingel als je het wat prive houd: enkel mensen die je kent toevoegen en veel van mijn foto's zijn enkel zichtbaar voor die vrienden. Ik ben voor men vrienden een openboek dus echt in de gaten houden hoeven ze bij mij nie te doen wat op men hyves verschijnt komen ze zo ook wel te weten
mmmm pannenkoeken (men pa is jarig)
dinsdag 31 maart 2009 om 21:10
Joehoe! Me too!
Vleer: een koffie-date met KIM ! Leuk hoor! Ga je naar hem thuis toe? Heeft hij een middag vrij ofzo? Spannend?
Reiz: kine ??
Tja, als ik alleen mijn goede vrienden zou toelaten tot mijn hyvesprofiel hoef ik er geen aan te maken; ze weten inderdaad toch al alles van me. Kan ik ze het beter irl zeggen dat digitaal, vind ik.
Vleer: een koffie-date met KIM ! Leuk hoor! Ga je naar hem thuis toe? Heeft hij een middag vrij ofzo? Spannend?
Reiz: kine ??
Tja, als ik alleen mijn goede vrienden zou toelaten tot mijn hyvesprofiel hoef ik er geen aan te maken; ze weten inderdaad toch al alles van me. Kan ik ze het beter irl zeggen dat digitaal, vind ik.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
dinsdag 31 maart 2009 om 21:30
Ing.. koeien hoeven blijkbaar niet de hele dag geinsemineerd te worden .. hehe
Ik moet toch naar een dorp ergens verderop en ik kom dan door zijn dorp heen. Dus dacht laat ik dan ff langs gaan.
Ben benieuwd.. vooral ook omdat de fotos zo eehh .. twijfelachtig zijn.. Maar ikw eet ook dat fotos weer zo verrekte weinig zeggen. Mijn ski meneer zag er op fotos ook zeer belachelijk uit en in real life zag ie er stukken beter uit..
Dus daar houd ik mij dan maar een beetje aan vast..
Ik moet toch naar een dorp ergens verderop en ik kom dan door zijn dorp heen. Dus dacht laat ik dan ff langs gaan.
Ben benieuwd.. vooral ook omdat de fotos zo eehh .. twijfelachtig zijn.. Maar ikw eet ook dat fotos weer zo verrekte weinig zeggen. Mijn ski meneer zag er op fotos ook zeer belachelijk uit en in real life zag ie er stukken beter uit..
Dus daar houd ik mij dan maar een beetje aan vast..
dinsdag 31 maart 2009 om 22:03
Truste Ingel!
Ik maak er gewoon een mooie week van
Zijn we nu de enigen Vleer? Zegt idd vaak niks hè een foto..soms valt het mee soms valt het tegen.
Ik heb besloten dat ik het motorrijden op ga pakken. Ik ga er binnenkort eentje huren. Kreeg weer de kriebels toen ik mn pa hoorde dat ie de motor weer van stal ging halen. Heb net gezocht op marktplaats voor een jack. Tis alweer 10 jaar geleden dat ik voor het laatst gereden heb en heb alleen nog maar een helm.
Ik maak er gewoon een mooie week van
Zijn we nu de enigen Vleer? Zegt idd vaak niks hè een foto..soms valt het mee soms valt het tegen.
Ik heb besloten dat ik het motorrijden op ga pakken. Ik ga er binnenkort eentje huren. Kreeg weer de kriebels toen ik mn pa hoorde dat ie de motor weer van stal ging halen. Heb net gezocht op marktplaats voor een jack. Tis alweer 10 jaar geleden dat ik voor het laatst gereden heb en heb alleen nog maar een helm.
dinsdag 31 maart 2009 om 22:18
Lekker zo'n weekje weg met de kids MP. Kunnen ze lekker hun gang gaan op zo'n camping! En jij onderuit met een boekje
Ja lijkt me weer zo leuk...ben benieuwd of ik nog kan rijden haha, zal wel even wennen zijn. Ik ga eerst maar eens in mn uppie ff oefenen. Eerst misschien wel een lesje ofzo bij de rijschool...
Ja lijkt me weer zo leuk...ben benieuwd of ik nog kan rijden haha, zal wel even wennen zijn. Ik ga eerst maar eens in mn uppie ff oefenen. Eerst misschien wel een lesje ofzo bij de rijschool...