Napraattopic deel 113

09-06-2019 17:07 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Anárion schreef:
13-06-2019 21:49
Ik zou heel graag voor een dagje mod willen zijn, ben benieuwd wat je dan allemaal achter de schermen ziet.

Gewoon de muur achter het scherm van je laptopje.
Hetzelfde laptopje waar je ondertussen je theorie rijexamen op aan het oefenen bent.
Zo teruggelezen.

Ik vond de post van de Juun niet gepast, zeker niet als sommige forummers daar een ban voor krijgen of worden verplaatst naar dit topic. Dit is het hele probleem op dit forum, dat er met 2 maten gemeten wordt. De één krijgt meteen een perma en de ander komt er onderuit en begint weer van voor af aan.

Waar is de duidelijkheid?

Humor is zéér subjectief en zeker in deze context, waar de regels op het modtopic gelden, dat er niet offtopic geluld mag worden.
Afbeelding
Nou wat Orisa zegt.

:yawnee:
Pipistrello schreef:
13-06-2019 22:33
Nou wat Orisa zegt.

Mee eens
Nou wat Pipistrello zegt.

When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Orișa schreef:
13-06-2019 22:32
Afbeelding

Dr. Cox :rofl:
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
DuchessMeganMarkle schreef:
13-06-2019 22:26
Ik vond de post van de Juun niet gepast, zeker niet als sommige forummers daar een ban voor krijgen of worden verplaatst naar dit topic. Dit is het hele probleem op dit forum, dat er met 2 maten gemeten wordt. De één krijgt meteen een perma en de ander komt er onderuit en begint weer van voor af aan.

Waar is de duidelijkheid?

Humor is zéér subjectief en zeker in deze context, waar de regels op het modtopic gelden, dat er niet offtopic geluld mag worden.
How does it feel
To treat me like you do?
When you've laid your hands upon me
And told me who you are?
Thought I was mistaken
I thought I heard your words
Tell me, how do I feel?
Tell me now, how do I feel?
We used to be friends...
Orișa schreef:
13-06-2019 22:32
Afbeelding
:biggrin:
Fuck die spaarrekening, ik stack in schoenendoos
mods moeten zelf wel hun eigen beleid hanteren natuurlijk. de reactie van de juun was niet vervelend (hoewel ik hem aanvankelijk verkeerd interpreteerde omdat ik context miste) maar het modbeleid is wel vervelend en daardoor worden mensen zuur. Kijk als je steeds een bekeuring krijgt voor fietsen zonder licht terwijl de politie ook zelf geen licht aan heeft dan wordt je daar wel chagrijnig van. waarschijnlijk maak je er ook een zeikerige opmerking over, overgang of niet
S-Meds schreef:
13-06-2019 22:57
mods moeten zelf wel hun eigen beleid hanteren natuurlijk. de reactie van de juun was niet vervelend (hoewel ik hem aanvankelijk verkeerd interpreteerde omdat ik context miste) maar het modbeleid is wel vervelend en daardoor worden mensen zuur. Kijk als je steeds een bekeuring krijgt voor fietsen zonder licht terwijl de politie ook zelf geen licht aan heeft dan wordt je daar wel chagrijnig van. waarschijnlijk maak je er ook een zeikerige opmerking over, overgang of niet
Ja klopt. Ik word daar niet chagrijnig van, maar ik ben wel van de gelijke monniken gelijke kappen.

Zo creëer je dus wel onduidelijkheid en chaos.
‘Een zeikerige opmerking’ of 15 pagina’s aan zeikerige opmerkingen? Eigenlijk is de hele napraat nu alleen nog maar gezeik. Maar goed, dat was blijkbaar de bedoeling.
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Malagueña schreef:
13-06-2019 23:09
‘Een zeikerige opmerking’ of 15 pagina’s aan zeikerige opmerkingen? Eigenlijk is de hele napraat nu alleen nog maar gezeik. Maar goed, dat was blijkbaar de bedoeling.
Ja, daar was het ook voor bedoeld.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
blijfgewoonbianca schreef:
13-06-2019 23:13
Ja, daar was het ook voor bedoeld.

Leuk
Malagueña schreef:
13-06-2019 23:09
Daar is dit topic ook voor :lightbulb:.
Je hoeft niet mee te lezen hè.
Malagueña schreef:
13-06-2019 23:13
Leuk
Best lekker, soms. En wil je slowchatten over alles behalve het forum dan maak je een groepsapp, of je zoekt een kletstopic.
13-06-2019 23:16
Best lekker, soms. En wil je slowchatten over alles behalve het forum dan maak je een groepsapp, of je zoekt een kletstopic.

Ja zoiets had ik al begrepen.. alles in aparte topics, lekker duidelijk en overzichtelijk ;-)
DuchessMeganMarkle schreef:
13-06-2019 23:16
Daar is dit topic ook voor :lightbulb:.
Je hoeft niet mee te lezen hè.

Ik begin steeds beter te begrijpen waarom mensen hier altijd zo bot reageren op alles wat jij zegt :idee:
Malagueña schreef:
13-06-2019 23:18
Ja zoiets had ik al begrepen.. alles in aparte topics, lekker duidelijk en overzichtelijk ;-)
Precies. Moet je ook nog even de goede pijler uitzoeken. Verhalen over je seksleven, of het gebrek er aan, waardeert men niet zo op de pijler Eten.
Maar in een random kletstopic op Overige kun je zowel je weekmenu als je bedweekprestaties bespreken.Hoe fijn is dat ? En dan houden we dit in principe voor Napraat ipv prietpraat over alles behalve over het forum.
Malagueña schreef:
13-06-2019 23:18
Ja, je praat nu na over Napraat in het kletstopic.
Bedankt voor de toegevoegde Jip en Janneke uitleg over de indeling van topics en pijlers :)
13-06-2019 23:31
Ja, je praat nu na over Napraat in het kletstopic.
Zeg maar gerust zeuren en zuur doen
Malagueña schreef:
13-06-2019 23:31
Bedankt voor de toegevoegde Jip en Janneke uitleg over de indeling van topics en pijlers :)
Graag gedaan, hoor. Ik ben nooit te beroerd om mensen die het niet snappen even wegwijs te maken. Nou maar hopen dat je het kunt onthouden, he.
13-06-2019 23:33
Graag gedaan, hoor. Ik ben nooit te beroerd om mensen die het niet snappen even wegwijs te maken. Nou maar hopen dat je het kunt onthouden, he.
:proud:
bethweeter schreef:
13-06-2019 23:32
Zeg maar gerust zeuren en zuur doen

Nee hoor, ik lach juist veel. Had begrepen dat humor hier niet wordt gewaardeerd, dus dat doe ik nu in het kletstopic. Is het weer niet goed? Wat een verrassing. Nou ik ben er wel mee klaar mee en ga wat anders doen voordat ik straks ook zo zuur eindig :bye:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven