Entertainment alle pijlers

Meest irritante reclame - DEEL 2

05-06-2015 11:42 3460 berichten
Aangezien het vorige deel vol is, start ik een tweede en heb ik meteen mijn TVP.

Deel 1: Meest irritante reclame

Wat vinden jullie de meest irritante reclame die direct van televisie mag verdwijnen?
Alle reacties Link kopieren
Specsavers

Hoe slecht moet je bril zijn, dat je een kattenluik bóvenin een deur zet :facepalm: Dat heeft toch niets meer met brillen te maken? Dan ben je toch gewoon niet handig?

Net als een eerdere reclame, dat 2 geliefden naar elkaar toerennen, elkaar van afstand kennelijk zien, maar dan langs elkaar heen rennen. Daar helpt toch geen bril tegen, dan ben je gewoon blind.
Later is nu
Dreamer schreef:
15-06-2019 22:59
Specsavers

Hoe slecht moet je bril zijn, dat je een kattenluik bóvenin een deur zet :facepalm: Dat heeft toch niets meer met brillen te maken? Dan ben je toch gewoon niet handig?

Net als een eerdere reclame, dat 2 geliefden naar elkaar toerennen, elkaar van afstand kennelijk zien, maar dan langs elkaar heen rennen. Daar helpt toch geen bril tegen, dan ben je gewoon blind.
Ik vond die met die kat wel geinig ;-D
Kiiroitori schreef:
08-06-2019 22:54
AAAAAARGGGHHH die mafklappers van ASR zijn weer terug, nieuwe reclame, oude concept met nepaccent
Ik heb serieus gedacht dat die man met dat rare accent niet helemaal 100% was. Later hoorde ik dat het een (soort van?) rapper is?
Kleurfoutje schreef:
16-06-2019 01:10
Ik vond die met die kat wel geinig ;-D

Hij is wel geinig, maar zoveel domheid heeft niets met een bril te maken ;-))
Later is nu
Dreamer schreef:
16-06-2019 21:58
Hij is wel geinig, maar zoveel domheid heeft niets met een bril te maken ;-))
Nu komen de meeste mensen in zo'n reclame niet over alsof ze (boven) gemiddeld intelligent zijn...
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
dianaf schreef:
16-06-2019 22:09
Nu komen de meeste mensen in zo'n reclame niet over alsof ze (boven) gemiddeld intelligent zijn...

Nee, klopt. Die dame van specsavers, die de bril voor je uitzoekt, die krijgt de deur ook pas open als er een man aankomt, terwijl er ondertussen niemand met een sleutel heeft staan zwaaien.
Later is nu
Ik zag net de nieuwe van Ohra. Die is wél leuk. 2 mensen staan met pech langs de snelweg in Frankrijk en al zo lang te wachten dat ze een tent opgezet hebben en alles. En natuurlijk hun veiligheidshesjes aan. Er komt wéér een takelwagen, maar die stoppen dus niet want denken "nee, die niet, dat zijn weer van die gele hesjes" :rofl:
Later is nu
Dreamer schreef:
17-06-2019 18:47
Ik zag net de nieuwe van Ohra. Die is wél leuk. 2 mensen staan met pech langs de snelweg in Frankrijk en al zo lang te wachten dat ze een tent opgezet hebben en alles. En natuurlijk hun veiligheidshesjes aan. Er komt wéér een takelwagen, maar die stoppen dus niet want denken "nee, die niet, dat zijn weer van die gele hesjes" :rofl:
Nog niet gezien maar deze klinkt wel grappig :-D
Ik zit net radio te luisteren met een koptelefoontje op. Er zijn héél veel vervelende reclames op de radio, maar dat ik zojuist in mijn oor wordt geboerd door die viezige Ronnie Flex is toch wel een dieptepuntje hoor.
nessemeisje schreef:
18-06-2019 14:03
Ik zit net radio te luisteren met een koptelefoontje op. Er zijn héél veel vervelende reclames op de radio, maar dat ik zojuist in mijn oor wordt geboerd door die viezige Ronnie Flex is toch wel een dieptepuntje hoor.
:HA:
Zou ik ook niet van gecharmeerd zijn, maar moest toch even lachen.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
-Darkside- schreef:
11-06-2019 18:31
Ja die!! Ik erger me daar al tijden aan omdat het niet klopt.
Hoezo 'gaat ie leuk vinden'? Is het een soort BDSM-achtige relatie waarin ze elkaar pesten door cadeaus te geven waar ze niks aan hebben??

Is het niet een yoga bal, waar je oefeningen op kunt doen als je een slechte rug hebt ofzo?
Sauvage van Dior. Ook al speelt Johnny Depp er in.

J'Adore van Dior ..... irritant.

Durex .... "voor mannen die orgasmes geven" .... Hou aub op! :facepalm:

De reclames waar Jan Smit en Maan in zingen .... :-[

Die reclame van Anna ken ik gelukkig (nog) niet.

En nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer.
flower29 schreef:
11-06-2019 07:26
Is vast al genoemd.

Becam, die geld lening verstrekker met die 2 bouwvakkers op het bouwterrein, waarbij de een tegen de ander zegt hoe goed hij nu zit bij Becam.
Die naam wordt 100x herhaalt in het spotje.
Ik heb altijd het idee dat die 2 mannen de eigenaars van Becam zijn, omdat ze er totaal niet uit zien als bouwvakkers en bovendien niet kunnen acteren. Dat ze dus om kosten te besparen zelf maar die reclame hebben bedacht, gemaakt en gefilmd.
wittegeit schreef:
16-06-2019 21:38
Ik heb serieus gedacht dat die man met dat rare accent niet helemaal 100% was. Later hoorde ik dat het een (soort van?) rapper is?
Dit. Die man lijkt inderdaad niet helemaal goed, ook door de bewust ingebrachte tekstfouten.
Door zo’n achterlijke reclame zal ik echt nooit bij ASR iets gaan afnemen, dat bedrijf neemt hun klanten overduidelijk niet serieus.
Taralina schreef:
19-06-2019 12:47
Dit. Die man lijkt inderdaad niet helemaal goed, ook door de bewust ingebrachte tekstfouten.
Door zo’n achterlijke reclame zal ik echt nooit bij ASR iets gaan afnemen, dat bedrijf neemt hun klanten overduidelijk niet serieus.
En er niet gaan werken. Een poosje geleden kreeg ik een vacature onder ogen, leek op zich best leuk tot ik bij naam van de opdrachtgever terechtkwam: ASR. No way dat ik daarmee geassocieerd wil worden. Dat je op een feestje moet vertellen dat je daar werkt
Never judge someone without knowing the whole story. You may think you understand, but you don't.
Dreamer schreef:
17-06-2019 18:47
Erg grappig! "dit is al de vijfde takelwagen die voorbij rijdt..."

Is overigens hetzelfde echtpaar als de Ohra-reclame met de gipsvlucht.
De reclames van Merci; zo seniel. Nu weer een kerel die de afwas heeft gedaan. Nou, Merci hoor. En dan met mensen die ze van de plaatselijke toneelclub in de grot van Grubbekutteveem hebben gehaald. 'Oh, voor mij.'
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
Die over diabetes. En dan herhalen met soort van lichtflitsen tussendoor? Je zou er een epileptische aanval van kunnen krijgen, zeg.
merano schreef:
28-05-2019 17:58
Het programma "De andere kant van Nederland", over mensen die in de armoede zitten was gister op tv bij RTL. Uiteraard onderbroken door een aantal reclameblokken, want kopen zul je.

Maar dit was wel erg confronterend. Nadat we net hadden gezien hoe een gezin in de schuldsanering aan hun bewindvoerder toestemming moest vragen om 1,40 per week te gebruiken om hun dochterthje wat zakgeld te geven, zodat het wurm kon leren om met geld om te gaan, kwam het bewuste reclame blok.

Geen idee welk merk het was, maar er kwam een poenerig dure sjeesbak in beeld in schreeuwend rood. Daar stapte een man uit en de tekst was iets als:
Laat zien wie je bent.

Echt, van het geld van die ene auto hadden 50.000 kinderen zakgeld kunnen krijgen. Of 300 arme gezinnen een jaar lang met de bus reizen.

We zagen opeens allemaal wie dat was, die man met zijn veel te dure auto:

Een egoïstische klootviool.
Omdat hij met hard werken geld genoeg verdiend om een mooie auto te kopen?
Zouden die mensen uit dat programma ook eens moeten doen :lightbulb:
Frankly my dear, I don"t give a damn
Dreamer schreef:
10-06-2019 21:59
Ja, vréselijke stem ..

In het kader van "ik snáp de reclame niet" nomineer ik de Voltare-gel:
Vrouw geeft een grote (skippy?) bal aan man voor z'n verjaardag. 'Gaat ie leuk vinden' denkt ze genietend. Dan gaat hij er mee voetballen en is ze verbaasd, dat hij ermee speelt. (maar hij had geen pijn meer door de gel.. tuurlijk :nope: )

Hoe
Wát
En vooral ook WAAAROM :blond:
Ik heb eens op gelet en die man kijkt niet blij als hij die bal uitpakt, waardoor zij denkt dat hij zijn cadeau niet leuk vindt
Frankly my dear, I don"t give a damn
calvijn1 schreef:
20-06-2019 13:27
Omdat hij met hard werken geld genoeg verdiend om een mooie auto te kopen?
Zouden die mensen uit dat programma ook eens moeten doen :lightbulb:
En beter een autoreclame dan 'Geld lenen'-reclames. :lightbulb:
"opa, kom je nu mij helpen koffie maken?"
Dat kind zit zo heel erg diep in mijn irritatiezone (en ik vind opa typetechnisch ook niet bijster sympathiek)
calvijn1 schreef:
20-06-2019 13:30
Ik heb eens op gelet en die man kijkt niet blij als hij die bal uitpakt, waardoor zij denkt dat hij zijn cadeau niet leuk vindt
Je ziet hem denken: ja maar, ik héb er al twee :idee: :proud:
calvijn1 schreef:
20-06-2019 13:30
Ik dacht dat het zo'n bal was waar je op moest zitten ipv een stoel.
geneet van 't laeve
Baankje1 schreef:
20-06-2019 13:49
Ik dacht dat het zo'n bal was waar je op moest zitten ipv een stoel.

Precies, dat zei ik dus ook al.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven