Het wordt nu wel heet hé??

25-06-2019 13:05 76 berichten
Het is nu 30,5 graden bij mij binnen.
Hoe zit dat bij jullie?
Ik werd vanmorgen wakker met droge strot joh.
Stikte bijna.

Vandaag maar veel water drinken!
Hier ook 31 graden binnen. Ik word daar geen gezellig persoontje van
ook warm
lekker jurkje aan
afwisselend buiten binnen

kom de dag wel door
Alle reacties Link kopieren
Hier 25 graden binnen. Voelt heerlijke koel aan, als je van buiten komt dan 😊. Ik hou nu wel echt alles dicht; deuren, ramen en beneden de gordijnen, boven de rolluiken. Hoewel ik het heerlijk vindt om de tuindeuren open te zetten maakt dat op dit moment zoveel uit qua temperatuur dat ik het nu allemaal maar dicht hou.
Hier nog op 25 gelukkig wel heel de dag alles dicht en donker en s'nachts alles tegen elkaar open zetten!

Nog een tip voor mensen met een harde vloer
(laminaat/plavuizen) laat een ventilator schuin over de vloer blazen dan krijg je vanzelf koudere lucht omdat de vloer koel is ;) Werkt goed hier.
25 graden hier. Alle schermpjes dicht en zojuist ventilator aan gezet. Prima te doen.
Hier is het heerlijk koel binnen.
Naar buiten ga ik op het heetst van de dag niet, als het niet hoeft.
Verder vind ik het erg meevallen. Morgen is het weer voorbij.
ja hier ook bloedheet binnen. ik heb de ramen tegen elkaar open gezet, dat helpt wel wat
Don't cry, buy a bag and move on.
zit op een koel kantoor, in een zomerjurkje
(te balen, dat ik niet naar buiten kan, ik houd van dit weer)
snorriemorrie schreef:
25-06-2019 13:09
Hier ook 31 graden binnen. Ik word daar geen gezellig persoontje van
Ik ook echt niet hoor!
Word licht in mijn hoofd van die warme lucht.
Heb momenteel twee ventilators op mezelf gericht dat helpt iets.

Daarnet naar de supermarkt geweest, heerlijk koel daarbinnen, heb er even over na gedacht om daar te bivakkeren met mijn laptop maar toch maar niet gedaan. :-P
Binnen 25 graden, heerlijk koel vergeleken met buiten. Buiten wordt het nu enorm heet, maar dochter speelt in een badje en mijn voeten mogen daar ook in. Heerlijk!
Hier ook 25 graden en alles dicht incl gordijnen. Wel ventilator aan.
Voor iedereen een groene tuin
Ik vind het ook wel lastig met een kersverse baby. Blijven maar heel de dag binnen. Gelukkig hebben we een mobiele airco die de lucht binnen dragelijk maakt (niet koel, wel aangenaam).
Tintelfris schreef:
25-06-2019 13:20

Daarnet naar de supermarkt geweest, heerlijk koel daarbinnen, heb er even over na gedacht om daar te bivakkeren met mijn laptop maar toch maar niet gedaan. :-P
er zijn cafe's die er mee adverteren "bij ons staat de airco aan"
Ga je lekker daar zitten, colaatje, boek
Hier is het 25,5 en ik vind het wel goed te doen. Zit wel pal voor de ventilator.
Moet straks tegen 17:00 op de fiets naar mijn werk, dat fietsen is wel even een dingetje waar ik tegenop zie.
Ik heb het ontzettend snel warm en zag vreselijk op tegen deze week maar ik moet zeggen dat het me goed af gaat!
Smorgens laat ik de peuter lekker wat uitrazen, smiddags blijven we binnen met de airco aan. Eind van de middag weer naar buiten in de tuin, in het zwembadje. En veel ijsjes eten😁😁
Hier is het 26 graden binnen. Zit in een luchtige blouse en een korte broek en vind het wel uit te houden zo. Heb de ventilator hier wel staan, maar vind het nog niet nodig om eerlijk te zijn. Vanmiddag nog even wandelen en hoop dat er weer een koelere wind waait.
anoniem_292651 wijzigde dit bericht op 25-06-2019 13:38
Reden: foutje
0.38% gewijzigd
Seriously?
Hier 27 graden. Gister nergens last van, maar vandaag heb ik het zwaar pff.
MeredithGrey schreef:
25-06-2019 13:30
Hier is het 36 graden binnen. Zit in een luchtige blouse en een korte broek en vind het wel uit te houden zo. Heb de ventilator hier wel staan, maar vind het nog niet nodig om eerlijk te zijn. Vanmiddag nog even wandelen en hoop dat er weer een koelere wind waait.
36??
Op mijn werk is het lekker koel. Er werden zelfs waterijsjes uitgedeeld. Straks om vijf uur wel nog een uur naar huis fietsen... Wel met de elektrische fiets gelukkig.
daenerys79 schreef:
25-06-2019 13:17
ja hier ook bloedheet binnen. ik heb de ramen tegen elkaar open gezet, dat helpt wel wat
Maar nu komt de warmte juist naar binnen.
Ik doe de ramen open zodra het buiten koeler is dan binnen.
Emceetje schreef:
25-06-2019 13:32
Maar nu komt de warmte juist naar binnen.
Ik doe de ramen open zodra het buiten koeler is dan binnen.
ja maar de hele dag binnen met de deuren dicht dat vind ik toch zo zonde van dit weer! het is warm maar ik vind het eigenlijk heel lekker. ik heb zo uitgekeken naar de zomer. Dat ik plak aan alle kanten interesseert me lekker niks :-D
gisteren om 22.30 was het nog warm buiten dus het maakt volgens mij niks uit of de ramen nou open zijn of dicht. nu heb ik een aangenaam briesje binnen dat me af en toe wat afkoelt. Heerlijk.
daenerys79 wijzigde dit bericht op 25-06-2019 13:38
18.90% gewijzigd
Don't cry, buy a bag and move on.
31 graden in huis, ondanks alles al dagen de hele dag dicht (inclusief gordijnen) en de ventilator op max.

's Nachts heb ik alle ramen open maar het is amper een graadje afgekoeld om 7:00, en om 9:00 was het weer net zo warm als de avond ervoor. :@@:
lilalinda schreef:
25-06-2019 13:25
er zijn cafe's die er mee adverteren "bij ons staat de airco aan"
Ga je lekker daar zitten, colaatje, boek
Het is redelijk uit te houden nog, rond een uurtje of 3 leg ik mijn werkzaamheden neer, daarna een lange verkwikkende douch en de uren aftellen in mijn bikini. ;-)
dolfje schreef:
25-06-2019 13:30
36??
Nee joh, godzijdank niet. 26 bedoelde ik :P
Seriously?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven