Onderbuikgevoel

26-06-2019 11:07 125 berichten
.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-06-2019 18:35
Reden: OP verwijderd - maatregelen zijn getroffen. Mvg Moderator Viva forum
99.80% gewijzigd
tulpje21 schreef:
26-06-2019 13:37
Zeker aan haar vragen wie het is. Onderbuikgevoelen zegt heus wel iets.
Meestal is het je eigen angst.
Alle reacties Link kopieren
Orișa schreef:
26-06-2019 13:38
Meestal is het je eigen angst.

Inderdaad
Wanna grow up to be
Be a debaser
ja ok, dat zou kunnen.
Misschien een kinderachtige reden om haar te gaan controleren op 'likes.' Maar snap best nadat ze ineens jullie foto verwijdert, je dit verkeerd op gaat vatten.
Probeer er even niet aan te denken tot je haar weer persoonlijk kunt spreken, anders maak je jezelf helemaal gek. Hier krijg je alleen troll reacties omdat niemand anders je kan vertellen wat er echt aan de hand is. Computer uit!
Huh, openingspost is weg. Waarom?
Shit dat doe ik net perongeluk vanaf me tel.
Kan een mod. dit terugzetten?
tulpje21 schreef:
26-06-2019 14:50
Huh, openingspost is weg. Waarom?
Zoals de waard is..., Dan ontdekt ze straks dat hij haar stiekem controleert.
henkgeheim schreef:
26-06-2019 14:57
Shit dat doe ik net perongeluk vanaf me tel.
Kan een mod. dit terugzetten?
Nee.

Je moet minimaal 3 handelingen doen om een bericht te wissen en jou lukt dat per ongeluk?

Bijzonder.
misschien had je vriendin ook alleen maar per ongeluk jullie foto verwijderd :lol:

(en hem geliked)
Lorem Ipsum
Waarom zeg je niet gewoon eerlijk dat de reacties je niet bevallen en je daarom je OP weghaalt?
Orișa schreef:
26-06-2019 14:58
Nee.

Je moet minimaal 3 handelingen doen om een bericht te wissen en jou lukt dat per ongeluk?

Bijzonder.
Die punt erbij ook :whip:
Wauw wat weten jullie alles beter, ongelofelijk.
Waarom zou ik hier in godsnaam over liegen en vragen of een mod. het terug kan zetten?!
henkgeheim schreef:
26-06-2019 15:05
Wauw wat weten jullie alles beter, ongelofelijk.
Waarom zou ik hier in godsnaam over liegen en vragen of een mod. het terug kan zetten?!
Kan jij mij uitleggen hoe je in godsnaam per ongeluk je hele OP kan wissen?
Of je wel of niet op je onderbuik moet vertrouwen is zo moeilijk te zeggen. Ben je altijd een beetje (of veel) wantrouwig en is dit weer zo'n signaal waar je op aanslaat? Of ben je dat juist nooit en heb je dat nu opeens?
In het eerste geval zou ik zeggen: doe even normaal. In het tweede geval: neem het serieus, vraag haar rechtstreeks wie dit is en wees alert.
Beter een half motto....
Orișa schreef:
26-06-2019 15:09
Kan je niet hè? Dat is namelijk godsonmogelijk.
Orișa schreef:
26-06-2019 15:09
Weet ik veel ik zat op me telefoon en wou iets aanpassen, blikbaar was dat het resultaat.
maar ik ga me niet lopen verdedigen om iets waarvan ik zelf weet hoe het zit, denk wat je wilt denken :-)
Bim schreef:
26-06-2019 15:10
Of je wel of niet op je onderbuik moet vertrouwen is zo moeilijk te zeggen. Ben je altijd een beetje (of veel) wantrouwig en is dit weer zo'n signaal waar je op aanslaat? Of ben je dat juist nooit en heb je dat nu opeens?
In het eerste geval zou ik zeggen: doe even normaal. In het tweede geval: neem het serieus, vraag haar rechtstreeks wie dit is en wees alert.
het is inderdaad het 2e geval, ik ben normaal gesproken niet wantrouwend
the_Wicked_Witch schreef:
26-06-2019 11:48
Let op, OP meltdown. Wedden?

Damn, I'm good. :P
henkgeheim schreef:
26-06-2019 15:23
Weet ik veel ik zat op me telefoon en wou iets aanpassen, blikbaar was dat het resultaat.
maar ik ga me niet lopen verdedigen om iets waarvan ik zelf weet hoe het zit, denk wat je wilt denken :-)
Je kunt hem zelf wel weer terugzetten. ;-)
the_Wicked_Witch schreef:
26-06-2019 15:26
Damn, I'm good. :P
:worship:
Je kan je OP niet zomaar per ongeluk laten verdwijnen. Je moet eerst op 'bewerken ' klikken, dan al je tekst weghalen (dat zie je dan lijkt me, dat alles weg is). Dan heb je nog een punt neergezet, en op opslaan geklikt

:D
TS, wel eens van het begrip "passief agressief" gehoord?
Maar goed we hebben het topic toch al gelezen. Wat vind je van de reacties TO? Wat ga je doen? Ga je het laten rusten of ga je het met haar bespreken?
ja zeker ik heb veel aan jullie reacties gehad.

Ik ben tot de conclusie gekomen dat het slecht is om met dit gevoel te blijven zitten en ik mijn gevoel gewoon bespreekbaar moet maken, dat mag immers in een relatie, vragen stellen wanneer je die hebt.

Wat daarop volgt zal blijken, ik ben wel positief gestemd hoor, ik wil gewoon van dit rot gevoel af.
henkgeheim schreef:
26-06-2019 15:23
Er gaat bij jou wel veel ‘per ongeluk’ en je zegt wel vaak ‘weet ik veel’ als het om dit soort dingen gaat. Over het kijken op Facebook, hoe Facebook werkt en nu wijzig je per ongeluk je OP. Ik geloof dat je allemaal heel goed weet hoe dit werkt, maar dat je je beter voor wil doen. (En naïever zodat wij domme Vivavrouwen denken dat het je allemaal overkomt, i.p.v. dat je gewoon gericht op onderzoek uit bent gegaan)
Seriously?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven