Napraattopic deel 113
zondag 9 juni 2019 om 17:07
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 26 juni 2019 om 19:24
Wat stom Orişa, en nu?
Ook stom: ik was vandaag even een verwijsbrief oppikken op weg naar de supermarkt. Fietst er voor de huisarts, in onze woonerf-wijk, een of andere weirdo die dacht dat ik voor hem kwam. Niet dus. Ik bij de dokter naar binnen en even later weer eruit. Mafkees fietste nog steeds rondjes achter mijn auto. Ik stap in, doe die verwijsbrief in mijn tas, stopt er een dikke auto vlak achter me en gaat er een rol geld de auto in en een pakketje in de plastic tas van die wierdo?! Wtf, drugs? Hier tussen de spelende kinderen??? Wierdo fietst snel weg een paadje in en die auto moest op de parkeerplaats keren. Dus ik draai mijn auto snel in de goede richting, zet koelbloedig mijn knipperlichten aan (oeps even bezig, passeert u maar) en maak razendsnel een fotootje van zijn groene nummerplaat ... euhmm ... nope ... van de op mijn foon geplakte roze post-it met mijn boodschappenlijstje
Ook stom: ik was vandaag even een verwijsbrief oppikken op weg naar de supermarkt. Fietst er voor de huisarts, in onze woonerf-wijk, een of andere weirdo die dacht dat ik voor hem kwam. Niet dus. Ik bij de dokter naar binnen en even later weer eruit. Mafkees fietste nog steeds rondjes achter mijn auto. Ik stap in, doe die verwijsbrief in mijn tas, stopt er een dikke auto vlak achter me en gaat er een rol geld de auto in en een pakketje in de plastic tas van die wierdo?! Wtf, drugs? Hier tussen de spelende kinderen??? Wierdo fietst snel weg een paadje in en die auto moest op de parkeerplaats keren. Dus ik draai mijn auto snel in de goede richting, zet koelbloedig mijn knipperlichten aan (oeps even bezig, passeert u maar) en maak razendsnel een fotootje van zijn groene nummerplaat ... euhmm ... nope ... van de op mijn foon geplakte roze post-it met mijn boodschappenlijstje

woensdag 26 juni 2019 om 19:35
woensdag 26 juni 2019 om 19:52
Oepsyette schreef: ↑26-06-2019 19:24Wat stom Orişa, en nu?
Ook stom: ik was vandaag even een verwijsbrief oppikken op weg naar de supermarkt. Fietst er voor de huisarts, in onze woonerf-wijk, een of andere weirdo die dacht dat ik voor hem kwam. Niet dus. Ik bij de dokter naar binnen en even later weer eruit. Mafkees fietste nog steeds rondjes achter mijn auto. Ik stap in, doe die verwijsbrief in mijn tas, stopt er een dikke auto vlak achter me en gaat er een rol geld de auto in en een pakketje in de plastic tas van die wierdo?! Wtf, drugs? Hier tussen de spelende kinderen??? Wierdo fietst snel weg een paadje in en die auto moest op de parkeerplaats keren. Dus ik draai mijn auto snel in de goede richting, zet koelbloedig mijn knipperlichten aan (oeps even bezig, passeert u maar) en maak razendsnel een fotootje van zijn groene nummerplaat ... euhmm ... nope ... van de op mijn foon geplakte roze post-it met mijn boodschappenlijstje![]()

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

woensdag 26 juni 2019 om 20:14
yette schreef: ↑26-06-2019 19:24Wat stom Orişa, en nu?
Ook stom: ik was vandaag even een verwijsbrief oppikken op weg naar de supermarkt. Fietst er voor de huisarts, in onze woonerf-wijk, een of andere weirdo die dacht dat ik voor hem kwam. Niet dus. Ik bij de dokter naar binnen en even later weer eruit. Mafkees fietste nog steeds rondjes achter mijn auto. Ik stap in, doe die verwijsbrief in mijn tas, stopt er een dikke auto vlak achter me en gaat er een rol geld de auto in en een pakketje in de plastic tas van die wierdo?! Wtf, drugs? Hier tussen de spelende kinderen??? Wierdo fietst snel weg een paadje in en die auto moest op de parkeerplaats keren. Dus ik draai mijn auto snel in de goede richting, zet koelbloedig mijn knipperlichten aan (oeps even bezig, passeert u maar) en maak razendsnel een fotootje van zijn groene nummerplaat ... euhmm ... nope ... van de op mijn foon geplakte roze post-it met mijn boodschappenlijstje![]()

woensdag 26 juni 2019 om 23:30
Ditbethweeter schreef: ↑26-06-2019 23:29Missie heeft weer drie nieuwe artikelen gekopieerd in het topic ober Humberto Tann en Dionne Stax. Mis het niet!
woensdag 26 juni 2019 om 23:30
Eensbethweeter schreef: ↑26-06-2019 23:29Missie heeft weer drie nieuwe artikelen gekopieerd in het topic ober Humberto Tann en Dionne Stax. Mis het niet!

woensdag 26 juni 2019 om 23:43
bethweeter schreef: ↑26-06-2019 23:29Missie heeft weer drie nieuwe artikelen gekopieerd in het topic ober Humberto Tann en Dionne Stax. Mis het niet!

LOEP ME MAAR aub.
woensdag 26 juni 2019 om 23:45
bethweeter schreef: ↑26-06-2019 23:29Missie heeft weer drie nieuwe artikelen gekopieerd in het topic ober Humberto Tann en Dionne Stax. Mis het niet!
-n
LOEP ME MAAR aub.

woensdag 26 juni 2019 om 23:55
Met of zonder saté?

woensdag 26 juni 2019 om 23:59
kopieer meerbethweeter schreef: ↑26-06-2019 23:29Missie heeft weer drie nieuwe artikelen gekopieerd in het topic ober Humberto Tan en Dionne Stax. Mis het niet!

donderdag 27 juni 2019 om 08:39
Daarom hou ik zo van de nacht...............the_Wicked_Witch schreef: ↑27-06-2019 00:24Lijkt me zo heerlijk, dat je af en toe op een ongoddelijk uur tegen jezelf gaat zitten lullen en dan denkt dat je gelijk hebt.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
donderdag 27 juni 2019 om 11:00
VIVA is niet bepaald een feministisch blad, want onderwerpen als het uithuwelijken van heel jonge meisjes en aanverwante zaken dan is dat op het forum taboe en valt dit volgens VIVA onder discriminatie. Alleen als het over sex gaat, dan is er geen enkel taboe. Dan kan het niet vulgair genoeg zijn als ik af en toe de koppen op de website lees.Bombus-Sylvarum schreef: ↑27-06-2019 06:47Beste Moderator,
Is het mogelijk om hierover van gedachten te wisselen? Eventueel via de PM? Ik vind de beschuldiging van discriminatie en racisme erg ver gaan. Dat heb ik m.i. ook niet gedaan. Erg jammer ook dat het topic weg is.
Bvd en groet,
Bombus
Jammer dat er over echt belangrijke issues die er in onze samenleving leven op dit forum nauwelijks discussies mogelijk zijn. Als er een forummer klaagt over andere meningen, dan wordt een topic vrijwel gelijk verwijderd. Blijkbaar is het anno 2019 toch nog zo dat er bepaalde zaken liever onder het tapijt geschoven worden dan dat ze bespreekbaar worden gemaakt. VIVA is liever politiek correct dan vooruitstrevend. Zo jammer!