Napraattopic deel 113
zondag 9 juni 2019 om 17:07
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 27 juni 2019 om 12:44
Iemand is verliefd op mijn reacties. Dat zou eigenlijk als contra-ban moeten werken hè.
Dat je iemand kunt staffen voor een extra treetje terug op de banladder.
Dat je iemand kunt staffen voor een extra treetje terug op de banladder.
solomio wijzigde dit bericht op 27-06-2019 14:07
0.62% gewijzigd
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
donderdag 27 juni 2019 om 12:49
Moslim bashen wordt hier niet getolereerd.Fizz schreef: ↑27-06-2019 11:00VIVA is niet bepaald een feministisch blad, want onderwerpen als het uithuwelijken van heel jonge meisjes en aanverwante zaken dan is dat op het forum taboe en valt dit volgens VIVA onder discriminatie. Alleen als het over sex gaat, dan is er geen enkel taboe. Dan kan het niet vulgair genoeg zijn als ik af en toe de koppen op de website lees.
Jammer dat er over echt belangrijke issues die er in onze samenleving leven op dit forum nauwelijks discussies mogelijk zijn. Als er een forummer klaagt over andere meningen, dan wordt een topic vrijwel gelijk verwijderd. Blijkbaar is het anno 2019 toch nog zo dat er bepaalde zaken liever onder het tapijt geschoven worden dan dat ze bespreekbaar worden gemaakt. VIVA is liever politiek correct dan vooruitstrevend. Zo jammer!

donderdag 27 juni 2019 om 12:53
donderdag 27 juni 2019 om 13:01
Dus het het probleem van het uithuwelijken van meisjes in de basisschoolleeftijd benoemen, noem je mosim-bashen? Om op die manier iedere discussie hierover de kop in te drukken? Wat denk je ermee te bereiken, om problemen onder het tapijt te vegen? Denk je dat je die jonge meisjes die het slachtoffer zijn daarmee een dienst bewijst?

donderdag 27 juni 2019 om 13:15
Zolang er hier forummers zijn die nog steeds denken dat uithuwelijking niet (meer) aan de orde is in Nederland. lijkt het mij toch wel nuttig om met betrouwbare bronnen aan te tonen dat er nog steeds teveel jonge meisjes ieder jaar weer slachtoffer zijn.
donderdag 27 juni 2019 om 13:21
Dat werd tijd.
David Dunning
David Dunning

donderdag 27 juni 2019 om 13:21
Fizz schreef: ↑27-06-2019 11:00VIVA is niet bepaald een feministisch blad, want onderwerpen als het uithuwelijken van heel jonge meisjes en aanverwante zaken dan is dat op het forum taboe en valt dit volgens VIVA onder discriminatie. Alleen als het over sex gaat, dan is er geen enkel taboe. Dan kan het niet vulgair genoeg zijn als ik af en toe de koppen op de website lees.
Jammer dat er over echt belangrijke issues die er in onze samenleving leven op dit forum nauwelijks discussies mogelijk zijn. Als er een forummer klaagt over andere meningen, dan wordt een topic vrijwel gelijk verwijderd. Blijkbaar is het anno 2019 toch nog zo dat er bepaalde zaken liever onder het tapijt geschoven worden dan dat ze bespreekbaar worden gemaakt. VIVA is liever politiek correct dan vooruitstrevend. Zo jammer!
Je mag niet quoten uit een ander topic volgens mij.
donderdag 27 juni 2019 om 13:22
Is dat niet gewoon een verplaatste post?
David Dunning
David Dunning

donderdag 27 juni 2019 om 13:35
Ramptoerisme.bethweeter schreef: ↑26-06-2019 23:29Missie heeft weer drie nieuwe artikelen gekopieerd in het topic ober Humberto Tan en Dionne Stax. Mis het niet!

donderdag 27 juni 2019 om 13:36
donderdag 27 juni 2019 om 14:06
bethweeter schreef: ↑26-06-2019 23:45Ik wilde eens kijken hoe het voelde om je eigen posts te quoten. Maar het is toch niets voor mij ben ik achter gekomen.
+1

LOEP ME MAAR aub.
donderdag 27 juni 2019 om 14:33
Fizz schreef: ↑27-06-2019 11:00VIVA is niet bepaald een feministisch blad, want onderwerpen als het uithuwelijken van heel jonge meisjes en aanverwante zaken dan is dat op het forum taboe en valt dit volgens VIVA onder discriminatie. Alleen als het over sex gaat, dan is er geen enkel taboe. Dan kan het niet vulgair genoeg zijn als ik af en toe de koppen op de website lees.
Ik kreeg een paar jaren geleden een pijlerban op het Lib*lle forum, Iemand die vertelde dat zij altijd een nieuw kuipje boter aanbrak als een moslimvriendje kwam spelen en bleef eten, én zij vond de Nederlandse ziekenhuizen slecht voor moslims vanwege een kuipje boter dat niet halal zou zijn, want zij had er gewerkt en zij smeerde er broodjes kaas en broodjes ham uit een kuipje. Toen ik haar er op wees dat zij dan zelf de fout in was gegaan door met één mes en op één broodplank broodjes kaas en vlees te smeren. Ik schreef dat zij zelf de hygiëneregels van een ziekenhuis in acht had moeten nemen, en een ander schoon mes en een schone plank had moeten gebruiken want in ziekenhuizen liggen mensen met verminderde weerstand. Die hygiëneregels zijn misschien nog strenger dan de halalregels. Zij nam wel de moeite om een kuipje boter aan te breken voor een jong sterk en gezond kind maar ze verzuimde het bij de mensen met verminderde weerstand. Mijn berichten werden gewist en ik kreeg een pijlerban. Toen ik dat absurd vond, kreeg ik te horen dat ik hen kon mailen, en via mail kreeg ik geen antwoord. Toen ik daar weer iets van vond kreeg ik een ban.
Nederlandse ziekenhuizen mag men blijkbaar afkraken, maar owee als je daar tegen in gaat.
missie_m wijzigde dit bericht op 27-06-2019 14:55
1.94% gewijzigd
LOEP ME MAAR aub.

donderdag 27 juni 2019 om 14:36
Kijk, je onderschrijft precies wat ik zeg.

donderdag 27 juni 2019 om 15:20
huh?the_Wicked_Witch schreef: ↑27-06-2019 15:15Heeft ze wellicht een adviesje gewaagd aan die verstuikte enkel?![]()
Het is Sap, die had al een perma, ook op al haar andere nicks. Met deze kan ze al een hele tijd voort hier zonder dat ze geband werd en nu ineens wel.

donderdag 27 juni 2019 om 15:27
Dat bedoelde ik ook

Dat je hier een perma kunt krijgen voor medisch advies, maar rustig door kunt posten als je een terechte perma hebt.

donderdag 27 juni 2019 om 15:33
Owwwww, sorry, langzame kwartjes vandaag!the_Wicked_Witch schreef: ↑27-06-2019 15:27Dat bedoelde ik ook![]()
Dat je hier een perma kunt krijgen voor medisch advies, maar rustig door kunt posten als je een terechte perma hebt.