Napraattopic deel 113
zondag 9 juni 2019 om 17:07
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

woensdag 26 juni 2019 om 15:25

woensdag 26 juni 2019 om 16:05

Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!

woensdag 26 juni 2019 om 16:43
Ja en snap ik ook niet.gizzmo-returns schreef: ↑26-06-2019 16:41Ik snap niet dat mensen serieus reageren in het topic van dat kind wat wordt afgewezen omdat ze lelijk zou zijn. Dit is toch op en top nep
woensdag 26 juni 2019 om 16:43
Afleiding. Ik weet ook dat Kiki nep is, maar denk al de hele dag aan iemand die braaksel aan het wegslikken is.gizzmo-returns schreef: ↑26-06-2019 16:41Ik snap niet dat mensen serieus reageren in het topic van dat kind wat wordt afgewezen omdat ze lelijk zou zijn. Dit is toch op en top nep
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
woensdag 26 juni 2019 om 16:54
Dacht ik eerst ook. Maar dan zou ze een heel leven verzonnen moeten hebben , gezien haar andere topics.gizzmo-returns schreef: ↑26-06-2019 16:41Ik snap niet dat mensen serieus reageren in het topic van dat kind wat wordt afgewezen omdat ze lelijk zou zijn. Dit is toch op en top nep
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

woensdag 26 juni 2019 om 18:01
Die zijn ook allemaal nep. Allemaal triggerende onderwerpen.blijfgewoonbianca schreef: ↑26-06-2019 16:54Dacht ik eerst ook. Maar dan zou ze een heel leven verzonnen moeten hebben , gezien haar andere topics.
woensdag 26 juni 2019 om 18:03
Ja inderdaad ik geloof er ook niks van.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 26 juni 2019 om 18:04
blijfgewoonbianca schreef: ↑26-06-2019 16:54Dacht ik eerst ook. Maar dan zou ze een heel leven verzonnen moeten hebben , gezien haar andere topics.
Hartstikke nep joh. Ze reageert ook altijd heel provocerend op andere topics.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

woensdag 26 juni 2019 om 18:08
inderdaad, als je iets gaat posten over dat je huiswerk gaat maken voor je kind, weet je zeker dat dat topic goed gaat lopen.
woensdag 26 juni 2019 om 18:21
Nou èn? Degenen die reageren, of ze het nou geloven of niet, hebben allemaal lekker even afleiding.gizzmo-returns schreef: ↑26-06-2019 16:41Ik snap niet dat mensen serieus reageren in het topic van dat kind wat wordt afgewezen omdat ze lelijk zou zijn. Dit is toch op en top nep
Misschien is TO wel een pubermeisje dat hoopt op reacties als: natúúrlijk maak je als moeder het huiswerk van je kind en uiteraard ga je als moeder eens goed met zo'n botte jongen praten?

woensdag 26 juni 2019 om 18:57
charlottew88 schreef: ↑26-06-2019 17:58Iemand die een topic opent en die als openingszin hallo mensjes gebruikt![]()
![]()
Haha, zulke topics lees ik dan gelijk niet meer.

woensdag 26 juni 2019 om 19:13
Ik had laatst worstenbroodjes gehaald voor mijn zoon, die vindt (vond) ie zo lekker. Ze waren helemaal niet over datum of zo, maar de meur die eraf kwam zeg, walgelijk. En de 'worst' in de broodjes was een soort blubber. Gelukkig heb ik mijn geld zonder gemor teruggekregen en toen heb ik er maar wat bij gelegd om de arme jongen te trakteren op een bakkie kibbeling. En voorlopig voor zoon geen worstenbroodjes meer, daar is ie klaar mee.