Napraattopic deel 113

09-06-2019 17:07 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
RikM schreef:
26-06-2019 14:18
Joh
Soms moet er wat duiding bij, ook bij simpele dingen. Zo bleek weer.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
RikM schreef:
26-06-2019 14:30
Ik droeg een vissenstaart en nu moet ik ook nog zingen?? Heb ik nog niet genoeg voor lul gestaan?
Ariel zingt ook.
RikM schreef:
26-06-2019 14:30
Ik droeg een vissenstaart en nu moet ik ook nog zingen?? Heb ik nog niet genoeg voor lul gestaan?
Vergeet je harp niet!
Oudblond schreef:
26-06-2019 14:29
Jij bent goed op dreef vandaag in een paar topics. Ik confronteer je er maar even mee. :lol:
Fijn, soms moet ik gewoon echt aan mijn onderbuikgevoel gehoor geven hoor. Ondanks dat ik dan niet de indruk wil wekken dat ik een stalker ben.
Het verhaal van die miediejeetor is ook weer te sneu.
Orișa schreef:
26-06-2019 15:20
Het verhaal van die miediejeetor is ook weer te sneu.
Echt! En Kiki gooit haar hoofd naar achteren om haar slok drank door te slikken. Hoe origineel bedacht weer die kop.
Oudblond schreef:
26-06-2019 15:25
Echt! En Kiki gooit haar hoofd naar achteren om haar slok drank door te slikken. Hoe origineel bedacht weer die kop.
Inmiddels denk ik wel dat het keurig aansluit bij de gemiddelde forummer.
Lady*Voldemort schreef:
26-06-2019 12:42
Heb je weer van de gillyweed zitten snoepen Rik?

:HA:
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Denk het ook. Van die forummers die niet weten wat ze met hun onderbuikgevoel moeten, en het dan maar hier gaan vragen en zo. :rofl:
Ik zie dat ik met mijn ronde heupen en volle borsten een nieuwe carrière kan starten.
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Sommige forumsters hebben een bijzonder leven.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ik snap niet dat mensen serieus reageren in het topic van dat kind wat wordt afgewezen omdat ze lelijk zou zijn. Dit is toch op en top nep
gizzmo-returns schreef:
26-06-2019 16:41
Ik snap niet dat mensen serieus reageren in het topic van dat kind wat wordt afgewezen omdat ze lelijk zou zijn. Dit is toch op en top nep
Ja en snap ik ook niet.
gizzmo-returns schreef:
Afleiding. Ik weet ook dat Kiki nep is, maar denk al de hele dag aan iemand die braaksel aan het wegslikken is.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
gizzmo-returns schreef:
Dacht ik eerst ook. Maar dan zou ze een heel leven verzonnen moeten hebben , gezien haar andere topics.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Iemand die een topic opent en die als openingszin hallo mensjes gebruikt :facepalm: :nope:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
blijfgewoonbianca schreef:
26-06-2019 16:54
Dacht ik eerst ook. Maar dan zou ze een heel leven verzonnen moeten hebben , gezien haar andere topics.
Die zijn ook allemaal nep. Allemaal triggerende onderwerpen.
Orișa schreef:
26-06-2019 18:01
Die zijn ook allemaal nep. Allemaal triggerende onderwerpen.
Ja inderdaad ik geloof er ook niks van.
blijfgewoonbianca schreef:
26-06-2019 16:54

Hartstikke nep joh. Ze reageert ook altijd heel provocerend op andere topics.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
charlottew88 schreef:
26-06-2019 18:03
Ja inderdaad ik geloof er ook niks van.
inderdaad, als je iets gaat posten over dat je huiswerk gaat maken voor je kind, weet je zeker dat dat topic goed gaat lopen.
gizzmo-returns schreef:
Nou èn? Degenen die reageren, of ze het nou geloven of niet, hebben allemaal lekker even afleiding.

Misschien is TO wel een pubermeisje dat hoopt op reacties als: natúúrlijk maak je als moeder het huiswerk van je kind en uiteraard ga je als moeder eens goed met zo'n botte jongen praten?
Nou ja, had ik een bonenstamppot uit de vriezer gehaald, is het helemaal zuur. Geen idee hoe dat kan. Niet gekookt bij heet weer.
charlottew88 schreef:
26-06-2019 17:58
Iemand die een topic opent en die als openingszin hallo mensjes gebruikt :facepalm: :nope:

Haha, zulke topics lees ik dan gelijk niet meer.
Orișa schreef:
26-06-2019 18:52
Nou ja, had ik een bonenstamppot uit de vriezer gehaald, is het helemaal zuur. Geen idee hoe dat kan. Niet gekookt bij heet weer.
Ik had laatst worstenbroodjes gehaald voor mijn zoon, die vindt (vond) ie zo lekker. Ze waren helemaal niet over datum of zo, maar de meur die eraf kwam zeg, walgelijk. En de 'worst' in de broodjes was een soort blubber. Gelukkig heb ik mijn geld zonder gemor teruggekregen en toen heb ik er maar wat bij gelegd om de arme jongen te trakteren op een bakkie kibbeling. En voorlopig voor zoon geen worstenbroodjes meer, daar is ie klaar mee.
Jawlensky schreef:
26-06-2019 18:57
Haha, zulke topics lees ik dan gelijk niet meer.
Juist wel :D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven