Cockteasers
donderdag 27 juni 2019 om 20:01
De cockteaser, ik neem aan dat we allemaal bekend zijn met deze term en wie weet heb jij je er zelf ook wel eens schuldig aan gemaakt. Het zijn de dames die wellustig en wulps in luchtige kledij al knipogend langs een man lopen te heupwiegen en valse beloftes doen met hun lichaamstaal.
Nu vraag ik me af of er ook mannelijke teasers zijn, hoe we die dan noemen en of daar ervaringen van zijn onder de forummers.
Dus heb jij ervaring met een, laten we zeggen een mannelijke collega, die steeds naar je knipoogt, lonkt of ondeugende oogjes met je maakt en stiekem met je gaat voetje vrijen tijdens een vergadering maar bij het sluiten van de dag je bot en ijskoud gedag zegt.
Nu vraag ik me af of er ook mannelijke teasers zijn, hoe we die dan noemen en of daar ervaringen van zijn onder de forummers.
Dus heb jij ervaring met een, laten we zeggen een mannelijke collega, die steeds naar je knipoogt, lonkt of ondeugende oogjes met je maakt en stiekem met je gaat voetje vrijen tijdens een vergadering maar bij het sluiten van de dag je bot en ijskoud gedag zegt.
anoniem_210941 wijzigde dit bericht op 27-06-2019 21:39
0.29% gewijzigd
donderdag 27 juni 2019 om 20:54
Zijn die mannen dan ook 'wellustig en wulps en luchtig gekleed' en geven ze heupwiegend ondeugende knipoogjes?
Klinkt meer als een foute Chippendale.
En die zijn zo ontzettend fout en onaantrekkelijk.
Klinkt meer als een foute Chippendale.
En die zijn zo ontzettend fout en onaantrekkelijk.
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
donderdag 27 juni 2019 om 20:59
Weer zo'n type dat hier zijn gram probeert te halen omdat hij boos is op 'de vrouw'.
Hier heb je de waarheid:
Vrouwen lonken niet naar jou. Vrouwen zijn het gewend beleefd te glimlachen en te knikken omdat ze anders bitch worden genoemd. Vrouwen doen jou geen enkele belofte en al helemaal niet met hun lichaam, hoezeer je dat jezelf ook probeert te vertellen.
Als vrouwen al lonken, dan is dat naar een man een tafeltje verder. Vergeet het maar dat je een 10, een 9 of een 8 kan krijgen, zoals je waarschijnlijk over vrouwen denkt. Met geluk krijg je een 4.
Kan je dat niet accepteren? Dan zal je het met je rechter-of linkerhand moeten doen. Succes
Hier heb je de waarheid:
Vrouwen lonken niet naar jou. Vrouwen zijn het gewend beleefd te glimlachen en te knikken omdat ze anders bitch worden genoemd. Vrouwen doen jou geen enkele belofte en al helemaal niet met hun lichaam, hoezeer je dat jezelf ook probeert te vertellen.
Als vrouwen al lonken, dan is dat naar een man een tafeltje verder. Vergeet het maar dat je een 10, een 9 of een 8 kan krijgen, zoals je waarschijnlijk over vrouwen denkt. Met geluk krijg je een 4.
Kan je dat niet accepteren? Dan zal je het met je rechter-of linkerhand moeten doen. Succes
donderdag 27 juni 2019 om 21:00
Roelie is anders ook een cockteasert hoor.
donderdag 27 juni 2019 om 21:10
Ja, ik loop dikwijls heupwiegend te Nordic walken in mijn poloshirt, bermuda en zonneklep op, maar ik ben niet uit op een avontuurtje
donderdag 27 juni 2019 om 21:10
Tweety Zeg maar
donderdag 27 juni 2019 om 21:11
Henk-en-Roelie schreef: ↑27-06-2019 21:10Ja, ik loop dikwijls heupwiegend te Nordic walken in mijn poloshirt, bermuda en zonneklep op, maar ik ben niet uit op een avontuurtje![]()
donderdag 27 juni 2019 om 21:12
Oh, waarom is de douche ijskoud dan?Henk-en-Roelie schreef: ↑27-06-2019 21:11Goede vraag dit wel.
Het is een soort van flirten waar je rode oortjes van krijgt maar een ijskoude douche wanneer de werktijd erop zit.
Flirten is leuk toch?
donderdag 27 juni 2019 om 21:12
Ja in Thailand bijvoorbeeld.Marigold1986 schreef: ↑27-06-2019 20:52TO, ga op zoek naar de cockpleaser. Die bestaan toch ook écht. Mss niet zo aantrekkelijk als de teaser, maar ze bestaan... in overvloed.
donderdag 27 juni 2019 om 21:16
Beter dan op je knieën te moeten om de boel af te zuigen.Henk-en-Roelie schreef: ↑27-06-2019 21:14Ja maar niet als bij het afsluiten je een snauwerige tot morgen als afscheidsgroet krijgt.
donderdag 27 juni 2019 om 21:19
Jij bent toch allang met de VUT, roelie?Henk-en-Roelie schreef: ↑27-06-2019 21:11Goede vraag dit wel.
Het is een soort van flirten waar je rode oortjes van krijgt maar een ijskoude douche wanneer de werktijd erop zit.
donderdag 27 juni 2019 om 21:37
Dat is toch juist de tease.Henk-en-Roelie schreef: ↑27-06-2019 21:35Dat is dan weer het andere uiterste, een gewoon vriendelijk gedag is toch niet teveel gevraagd na een hele dag uitdagend te hebben gedragen op de werkvloer?
donderdag 27 juni 2019 om 21:38
Welnee, ik ben de spil in een sprankelend bedrijf waar alles young and happening is met vriendelijke collega's en een informele werksfeer, alleen hebben we nog altijd niet die vrijwilliger voor de lichte administratie. Die vacature staat nog altijd open.
donderdag 27 juni 2019 om 21:41
Je hoeft er niet in te trappenHenk-en-Roelie schreef: ↑27-06-2019 21:39Nee, dat is sadisme en misbruik. Het ene moment ben je hot ( om de verveling door te komen ) en de andere keer you're not ( als het werk erop zit )
Je kunt ook snappen dat het spel is
donderdag 27 juni 2019 om 22:35
Ze wil je niet. Ook niet gedurende de werkdagHenk-en-Roelie schreef: ↑27-06-2019 21:35Dat is dan weer het andere uiterste, een gewoon vriendelijk gedag is toch niet teveel gevraagd na een hele dag uitdagend te hebben gedragen op de werkvloer?