Leuke schilder
maandag 20 mei 2019 om 23:08
Ik huur een flat die de woningstichting aan het renoveren is. Nu moest mijn balkon vorige week geschilderd worden en daarvoor waren er twee schilders op mijn balkon aan het werk. Een van de twee vond/vind ik erg leuk. De dag er na hoorde ik in de leegstaande woning boven mij geluid (die huurder is er uit gezet wegens wiet telen) en had ik de hoop dat daar de jongen die de zonnepanelen doet aan het werk was aangezien die bij mij ook nog de zonnepanelen installatie moet plaatsen. Dus ik belde aan en toen deed dus die leuke schilder open, die daar met zijn collega aan het werk was. Een half uurtje later om 10.00 uur, de tijd dat die schilders koffie pauze hebben, was ik in m'n kelder en toen stond die leuke schilder in m'n deuropening van m'n kelder en zei ie van dat zijn een hoop puzzels (ik heb ong. 180 legpuzzels in m'n kelder). Nu is het wel zo dat die dag ook bij de kelders een man aan het werk was die bij alle kelders nieuwe ruitjes moest plaatsen. Dus het kan ook zijn dat die schilder naar hem op zoek was om iets te overleggen of door te geven, bijv. dat hij klaar was net schilderen want die man van de ruitjes moest ook in de kelder van die wietteler een nieuw ruitje plaatsen.
Wat ik nog niet vermeld had is dat hij toen ik vorige week belde of ik diegene was die naast de dierenarts (daar woon ik) woont. Ik weet niet of hij dat zei omdat ie m'n stem herkende, kan ook goed zijn dat ie dat dacht omdat hij uit z'n hoofd waarschijnlijk weet welke flats ze nog af moeten maken. Maar niet hij maar z'n collega heeft het afgemaakt, hij wist dus blijkbaar niet dat het bij mij nog afgemaakt moest worden of hij was dat vergeten, dus dat kan idd een signaal zijn dat hij me niet de moeite waard vond om nog een keer heen te gaan/dat ik geen indruk gemaakt heb op hem. Bij het maken van de afspraak voor wanneer ze het af zouden maken zat ie wel nieuwsgierig mee te lezen in m'n agenda, maar misschien dat ie gewoon wilde weten wanneer ik thuis zou zijn en was dat puur zakelijk zeg maar. En dat ie die ochtend in m'n kelder kwam kijken kan ook teken zijn dat ie nieuwsgierig was naar mij, maar goed kan dus ook weer zijn dat ie gewoon even een collega moest hebben. Maar aan de andere kant wist hij toen ik belde dus nog wel wie ik was.
Omdat nog niet alles klaar was moesten ze een paar dagen later terug komen om het af te maken, dus ik hoopte natuurlijk dat die leuke schilder weer zou komen. Maar in plaats daarvan was jammer genoeg alleen zijn collega er die de werkzaamheden afgemaakt heeft.
Ik wilde dus weten hoe die leuke schilder heet. Ik had van de woningstichting een brief gekregen met daarin de naam en nummer van een van hun om een afspraak in te plannen waarop ze de werkzaaamheden zouden doen. Ik heb dus gebeld met een smoesje alsof ik een bewoonster van een paar woningen verderop was met dat zogenaamd een afspraak wilde maken voor de schilderswerkzaamheden. Toen hij vroeg wanneer ik kon zei ik dat ik m'n agenda bij m'n vriend had liggen en dat als ik hem zou zien ik hem zou aanspreken om een afspraak te maken. Dus op jet einde vroeg ik ben jij degene met de bril, zegt ie nee met het petje. Dus ik had dus die leuke aan de telefoon. Ik weet nu dus z'n naam en z'n nummer.
Maar hoe nu verder? Ik kan hem op Facebook niet vinden. En ik heb zelf geen insta, twitter of iets anders dan Facebook.
Al het schilderwerk bij mij is klaar. Maar ik kan misschien met een smoesje bellen dat ik nog ergens een vraag over had en dat beste is dat hij even langs komt om het te bekijken? Maar misschien is dat raar want dan lijkt net alsof ik denk dat ze hun werk niet goed gedaan hebben en dan hoort ie ook gelijk aan m'n stem dat ik hem vanmiddag ook gebeld had. Maar hem smsen (ik heb geen whatsapp) is ook raar. Dat durf ik niet en dan lijk ik net een stalker ofzo haha.
Wat ik nog niet vermeld had is dat hij toen ik vorige week belde of ik diegene was die naast de dierenarts (daar woon ik) woont. Ik weet niet of hij dat zei omdat ie m'n stem herkende, kan ook goed zijn dat ie dat dacht omdat hij uit z'n hoofd waarschijnlijk weet welke flats ze nog af moeten maken. Maar niet hij maar z'n collega heeft het afgemaakt, hij wist dus blijkbaar niet dat het bij mij nog afgemaakt moest worden of hij was dat vergeten, dus dat kan idd een signaal zijn dat hij me niet de moeite waard vond om nog een keer heen te gaan/dat ik geen indruk gemaakt heb op hem. Bij het maken van de afspraak voor wanneer ze het af zouden maken zat ie wel nieuwsgierig mee te lezen in m'n agenda, maar misschien dat ie gewoon wilde weten wanneer ik thuis zou zijn en was dat puur zakelijk zeg maar. En dat ie die ochtend in m'n kelder kwam kijken kan ook teken zijn dat ie nieuwsgierig was naar mij, maar goed kan dus ook weer zijn dat ie gewoon even een collega moest hebben. Maar aan de andere kant wist hij toen ik belde dus nog wel wie ik was.
Omdat nog niet alles klaar was moesten ze een paar dagen later terug komen om het af te maken, dus ik hoopte natuurlijk dat die leuke schilder weer zou komen. Maar in plaats daarvan was jammer genoeg alleen zijn collega er die de werkzaamheden afgemaakt heeft.
Ik wilde dus weten hoe die leuke schilder heet. Ik had van de woningstichting een brief gekregen met daarin de naam en nummer van een van hun om een afspraak in te plannen waarop ze de werkzaaamheden zouden doen. Ik heb dus gebeld met een smoesje alsof ik een bewoonster van een paar woningen verderop was met dat zogenaamd een afspraak wilde maken voor de schilderswerkzaamheden. Toen hij vroeg wanneer ik kon zei ik dat ik m'n agenda bij m'n vriend had liggen en dat als ik hem zou zien ik hem zou aanspreken om een afspraak te maken. Dus op jet einde vroeg ik ben jij degene met de bril, zegt ie nee met het petje. Dus ik had dus die leuke aan de telefoon. Ik weet nu dus z'n naam en z'n nummer.
Maar hoe nu verder? Ik kan hem op Facebook niet vinden. En ik heb zelf geen insta, twitter of iets anders dan Facebook.
Al het schilderwerk bij mij is klaar. Maar ik kan misschien met een smoesje bellen dat ik nog ergens een vraag over had en dat beste is dat hij even langs komt om het te bekijken? Maar misschien is dat raar want dan lijkt net alsof ik denk dat ze hun werk niet goed gedaan hebben en dan hoort ie ook gelijk aan m'n stem dat ik hem vanmiddag ook gebeld had. Maar hem smsen (ik heb geen whatsapp) is ook raar. Dat durf ik niet en dan lijk ik net een stalker ofzo haha.
anoniem_81611 wijzigde dit bericht op 22-06-2019 02:13
24.42% gewijzigd

zaterdag 29 juni 2019 om 03:01
Murrmurr, nee, maar moeten wel e.e.a. laten schilderen dus wie weet
Heb wel een jaar of 10 geleden een hele aantrekkelijke psych gehad. Tijdens een opname hadden zelfs de verpleegsters het erover hoe knap hij was. Helaas al bezet en ik toen ook. Buiten het feit dat ik knetterdepri was en een arts-patiënt-relatie op zn zachtst gezegd not done is.
Maar nooit lekkere klussers over de vloer gehad. En jij?

Heb wel een jaar of 10 geleden een hele aantrekkelijke psych gehad. Tijdens een opname hadden zelfs de verpleegsters het erover hoe knap hij was. Helaas al bezet en ik toen ook. Buiten het feit dat ik knetterdepri was en een arts-patiënt-relatie op zn zachtst gezegd not done is.

Maar nooit lekkere klussers over de vloer gehad. En jij?
zaterdag 29 juni 2019 om 05:09
Nou ik heb wel een verhaal van toen ik 19 was en een dagje mee ging lopen bij een studie. Ze hadden van lokaal gewisseld dus ik kwam in de verkeerde klas terecht, en groepjes waren hun werk aan het presenteren aan de wel heel leuke docent.
Hij was een jaar of vijf ouder dus wat dat betreft acceptabel - hij dacht eerst dat ik ook docent was dus blijkbaar zag ik er toen nog ouder uit.
Nou ja t is lang geleden maar ik geloof dat we een leuk gesprek hadden, ik kreeg zijn kaartje voor als ik nog vragen had, en eenmaal terug thuis bedacht ik een vraag en in antwoord op mijn mailtje stelde hij voor af te spreken.
Leuke date, gezoend, maar verder niks geworden. Zes maanden later aan betreffende studie begonnen en godzijdank nooit les van hem gehad!
Hij was een jaar of vijf ouder dus wat dat betreft acceptabel - hij dacht eerst dat ik ook docent was dus blijkbaar zag ik er toen nog ouder uit.
Nou ja t is lang geleden maar ik geloof dat we een leuk gesprek hadden, ik kreeg zijn kaartje voor als ik nog vragen had, en eenmaal terug thuis bedacht ik een vraag en in antwoord op mijn mailtje stelde hij voor af te spreken.
Leuke date, gezoend, maar verder niks geworden. Zes maanden later aan betreffende studie begonnen en godzijdank nooit les van hem gehad!
Hello, can you hear me?
zaterdag 29 juni 2019 om 06:03
Het was en is dus niks meer en niks minder.
Ik las ook niet een keer dat hij ook maar een moment van andere dan werkgerelateerde interesse toonde.
Alles heeft zich in het hoofd van TO afgespeeld, en doet dat nog steeds.
" Daten is weten " is niet voor niets een slogan, je hebt een maand je eigen kop dol gemaakt en hij heeft mogelijk niet een keer aan jou gedacht, ja nu bedenkt hij of hij ook maar iets van aanleiding heeft gegeven, én hij weet nu zeker dat hij afgelopen donderdag met valse voorwendselen naar de wc is komen kijken.
Als ik zoals jij bij iedere persoon zou denken dan zou de hele stad een oogje op me hebben, mensen zijn gewoon aardig, vriendelijk en behulpzaam, niks meer niks minder.
Op die enkele uitzondering na, maar zolang je geen Julia Roberts bent zal het allemaal wel meevallen.
Ik las ook niet een keer dat hij ook maar een moment van andere dan werkgerelateerde interesse toonde.
Alles heeft zich in het hoofd van TO afgespeeld, en doet dat nog steeds.
" Daten is weten " is niet voor niets een slogan, je hebt een maand je eigen kop dol gemaakt en hij heeft mogelijk niet een keer aan jou gedacht, ja nu bedenkt hij of hij ook maar iets van aanleiding heeft gegeven, én hij weet nu zeker dat hij afgelopen donderdag met valse voorwendselen naar de wc is komen kijken.
Als ik zoals jij bij iedere persoon zou denken dan zou de hele stad een oogje op me hebben, mensen zijn gewoon aardig, vriendelijk en behulpzaam, niks meer niks minder.
Op die enkele uitzondering na, maar zolang je geen Julia Roberts bent zal het allemaal wel meevallen.

zaterdag 29 juni 2019 om 06:41
En dat eerste is me sowieso een raadsel waarom. Ik ben waarschijnlijk zelf een old spinster hoor. Maar als TO in het echt is zoals zij zich presenteert als in dit topic, dan vraag ik me werkelijk af wat er aantrekkelijk aan is. Daar moet dan wel een prachtkoppie en een geil lijf bijhoren.
Ik blijf me verbazen over de 34 jaar en de naïviteit.

zaterdag 29 juni 2019 om 07:37
Jammer dat hij bezet is, maar die kans was natuurlijk ook wel flink aanwezig bij een man van rond de 35..elfje85 schreef: ↑28-06-2019 22:50Misschien moet je mijn post even goed lezen. Staat dat ik dat niet wil. Wou hem alleen vragen waarom die keer naar m'n kelder kwam en laten weten dat in de war ben, dubbel gevoel erover heb. Puur om hem dat te laten weten.
En wie weet heeft ie gewoon idd onschuldig geflirt met me, net als wij ook vaak doen. Maar dan nog denk ik van waarom kom je naar,m'n kelder. Weet zeker dat ie die ruitenzetter niet hoefde te hebben.
En Ik heb nu ook geen hoop meer dat ie me nog leuk vind. Moet hem nu uit m'n hoofd zetten. Verwachtte ook niet dat als ie gezin of vriendin heeft dat ie die dan voor mij verlaat. Zo naïef ben ik niet.
Maar waarom blijf je nou zeuren over waarom ie naar je kelder kwam? Je zegt nu dat je ZEKER weet dat hij die collega niet nodig had. Waarom weet je dat nu ineens zeker? Want voorheen zei je telkens dat het ook zou kunnen dat ie naar de kelder kwam omdat zn collega daar aan t werk was. En nu ineens kan dat niet meer?

zaterdag 29 juni 2019 om 08:03
Mijn sportleraar is heerlijk

We zijn allebei bezet dus het enige wat er gebeurt, is dat ik af en toe wat afgeleid ben tijdens de les.

zaterdag 29 juni 2019 om 08:18
Als ze zich zo gedroegen als deze schilder zit het echt in je hoofd. En ik vraag me dan nog steeds af hoeveel date/relatie ervaring je hebt. Want als bezette mannen aan je voeten liggen, dan single mannen helemaal lijkt me. Het feit dat je iets te vertellen wilde hebben aan je moeder en zus (dat hij langs geweest was) zegt mij eigenlijk wel genoeg.elfje85 schreef: ↑29-06-2019 01:15Ik noemde deze situaties om duidelijk te maken dat er in verleden meerdere mannen/jongens geweest zijn die bezet waren en mij interessant vonden en/of probeerden te versieren omdat ... (Weet d'r naam even niet meer)een persoon hierboven dacht te weten of die kok wel od niet mij interessant vond.
welterusfen
Ik gun je alle liefde van de wereld hoor maar ik denk dat je gedrag totaal verkeerd interpreteert.
zaterdag 29 juni 2019 om 08:18
Dat heb je nu toch ook gedaan? Je wist na donderdag geen sikkepit meer van hem dan voor die tijd. Je had die maand en die tweede afspraak dus gewoon kunnen overslaan, dat was net zo awkward geweest. Nee, minder awkward zelfs. Je hebt nu in die maand in je hoofd hele scenario's bedacht om jezelf er maar van te overtuigen dat er meer was dan alleen een vriendelijk zakelijk contact. Als je een maand geleden meteen had gebeld had je meteen duidelijkheid gehad.
En wat een bizarre ideeën over relaties heb je. Dat hij alleen maar bij zijn vrouw/vriendin zou blijven omdat zij 'knapper' is dan jij. Ik ken genoeg mannen die knapper zijn dan de mijne, maar geen haar op m'n hoofd die eraan denkt om hem in te ruilen. Een relatie bestaat uit meer dan iemands uiterlijk.
trotter wijzigde dit bericht op 29-06-2019 08:51
0.21% gewijzigd

zaterdag 29 juni 2019 om 08:23
Trotter schreef: ↑29-06-2019 08:18Dat heb je nu toch ook gedaan? Je wist na donderdag geen sikkepit meer van hem dan voor die tijd. Je had die maand en die tweede afspraak dilus gewoon kunnen overslaan, dat was net zo awkward geweest. Nee, minder awkward zelfs. Je hebt nu in die maand in je hoofd hele scenario's bedacht om jezelf er maar van te overtuigen dat er meer was dan alleen een n vriendelijk zakelijk contact. Als je een maand geleden meteen had gebeld had je meteen duidelijkheid gehad.
En wat een bizarre ideeën over relaties heb je. Dat hij alleen maar bij zijn vrouw/vriendin zou blijven omdat zij 'knapper' is dan jij. Ik ken genoeg mannen die knapper zijn dan de mijne, maar geen haar op m'n hoofd die eraan denkt om hem in te ruilen. Een relatie bestaat uit meer dan iemands uiterlijk.
Amen

zaterdag 29 juni 2019 om 08:26
Klein anekdootje dan maar.
Mijn ouders lieten hun erf herstraten. Een van de stratenmakers was van mijn leeftijd en zag er leuk uit. Hij zocht regelmatig contact met me tijdens de klus, er was wat geflirt dus. Toen wat contact via sms, whatsapp bestond nog niet.
Hij wilde wel daten, vond me leuk etc. Maar de gesprekken gingen iets te vaak richting seks. Op het laatst ook niet altijd op een hele subtiele of leuke manier. Ik hem opgezocht op Hyves (toen hadden we nog geen Facebook). Wat bleek nou? Hij was verloofd notabene, maar wilde wel even lekker buiten de deur neuken

zaterdag 29 juni 2019 om 08:46
Ik ken TO niet, maar je hebt echt van die mensen die met een enorm bord voor hun kop lopen, ontzettend naief zijn en ondertussen stellig geloven dat bijna iedereen hun onweerstaanbaar vind en stiekem iets van ze wil..
Ik weet niet wat dat is hoor!
Ik ken zelf zo iemand, geen hoogvlieger en beslist niet knap.. maar als ik hem mag geloven smelten alle vrouwen voor hem.
Iemand hoeft hem maar om een vuurtje te vragen, de weg te wijzen of een kop koffie voor hem in te schenken.. en hij ziet alweer overal signalen en pogingen tot versieren in.
Misschien is het manier van jezelf aanpraten dat je grootser en leuker bent dan eigenlijk het geval is..
TO, een serieuze vraag: is een leuke datingsite niks voor jou?
Ga je wel eens uit?
Waarom wachten op een volgende schilder, glazenwasser of stucadoor die ooit misschien nog eens voorbij komt en dan ook nog eens single is.
Ik weet niet wat dat is hoor!
Ik ken zelf zo iemand, geen hoogvlieger en beslist niet knap.. maar als ik hem mag geloven smelten alle vrouwen voor hem.
Iemand hoeft hem maar om een vuurtje te vragen, de weg te wijzen of een kop koffie voor hem in te schenken.. en hij ziet alweer overal signalen en pogingen tot versieren in.
Misschien is het manier van jezelf aanpraten dat je grootser en leuker bent dan eigenlijk het geval is..
TO, een serieuze vraag: is een leuke datingsite niks voor jou?
Ga je wel eens uit?
Waarom wachten op een volgende schilder, glazenwasser of stucadoor die ooit misschien nog eens voorbij komt en dan ook nog eens single is.
zaterdag 29 juni 2019 om 08:56
Kijk.lise1985 schreef: ↑29-06-2019 08:26Klein anekdootje dan maar.
Mijn ouders lieten hun erf herstraten. Een van de stratenmakers was van mijn leeftijd en zag er leuk uit. Hij zocht regelmatig contact met me tijdens de klus, er was wat geflirt dus. Toen wat contact via sms, whatsapp bestond nog niet.
Hij wilde wel daten, vond me leuk etc. Maar de gesprekken gingen iets te vaak richting seks. Op het laatst ook niet altijd op een hele subtiele of leuke manier. Ik hem opgezocht op Hyves (toen hadden we nog geen Facebook). Wat bleek nou? Hij was verloofd notabene, maar wilde wel even lekker buiten de deur neuken![]()
.
zaterdag 29 juni 2019 om 09:02
Dat vul jij in.ReginaMills schreef: ↑29-06-2019 09:00Oh ja de anekdote van lise is een afspiegeling van hoe alle mannen zijn.![]()
Ik bedoelde met "kijk" als antwoord op de vraag van Murrmurr eerder in dit topic.
.

zaterdag 29 juni 2019 om 09:30
+100Trotter schreef: ↑29-06-2019 08:18Dat heb je nu toch ook gedaan? Je wist na donderdag geen sikkepit meer van hem dan voor die tijd. Je had die maand en die tweede afspraak dus gewoon kunnen overslaan, dat was net zo awkward geweest. Nee, minder awkward zelfs. Je hebt nu in die maand in je hoofd hele scenario's bedacht om jezelf er maar van te overtuigen dat er meer was dan alleen een vriendelijk zakelijk contact. Als je een maand geleden meteen had gebeld had je meteen duidelijkheid gehad.
zaterdag 29 juni 2019 om 10:01
Ja dit. Heel vreemd.Trotter schreef: ↑29-06-2019 08:18
Elfje, denk je serieus dat wanneer hij jou knapper vond dan zijn vriendin hij haar daarom had verlaten voor jou? Hij heeft een gezin ffs!