December 2006 - deel 2

18-03-2009 16:22 3729 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nurse nou inderdaad het schiet lekker op zo lichamelijk en qua werk. Heb gehoord dat alle tijdelijke contracten niet verlengd worden op werk. Ligt dus niet aan mij persoonlijk, dat hadden ze al wel gezegd maar toch wel fijn als je daar ook bewijs van ziet. Mijn directe manager zei ook nog toen ik naar huis ging dat zowel zij als de afdelings manager behoorlijk pissig zijn over deze beslissing.

Ben al gebeld door een headhunter die actief op zoek gaat naar een nieuwe baan voor mij. Dus maar afwachten maar. We willen wel door gaan met het huis want of ik nou hier een jaarcontract heb met intentie verklaring of ergens anders een jaarcontract met intentie verklaring ..... zolang ik maar door die proefperiode heen ben. We gaan dat er gewoon op wagen het proces van een woning kopen gaat ook niet over 1 nacht ijs.
He meiden,

Vandaag naar de gyn. geweest en lekker een dagje bij m'n ouders gehad. Bij de gyn. was alles oke

Floddert: Van harte gefeliciteerd!!

Hoe gaat het met de badkamer?

Mainecoon; ach meis, wat ontzettend rot, vooral nu jullie bezig waren met het huis. Ik weet niet hoever jullie komen op Den z'n salaris, maar ik zou zelf de gok er niet op wagen dat je na je proeftijd meteen een intentieverklaring krijgt bij je nieuwe baan.

Bij deze iig een hele dikke knuf

Nursie; klinkt goed die afschermde tuin, ook wel lekker om een eigen stukje te hebben lijkt mij! Als je nou ooooooit een kabeltje koopt voor je camera, plaats dan even een foto op HM. Ben benieuwd

Ainne; gelukkig zit er al zo'n rubberen tandenbeschermer op Noof is ook gek op haar driewieler.

KM: haha, driftbui om een beker water, en lekker gefietst dus

Ik ben benieuwd naar de Bambino boekjes.

Marloes; o wat balen van je pc! Dus toch misschien Ziggo, vind het sowieso een waardeloze provider, met de rekeningen gaat het ook steeds mis..

A1mee; Hoe is de taart gelukt? Veel plezier met je vriendin!

O ja Nursie, over dat voordringen in den beginne Jij had er al 2!! en ging toen stiekem even voor de derde

En ooo ja, wat ik al de héle tijd vergeet te zeggen, en vanmorgen dacht ik er weer aan: Pino is een vrouw. Ik weet het, beetje late reactie..:rofl:

Stond toen een intervieuw in de Viva of Vriendin met de poppenspeelster. Haar hoofd zit in Pino's nek.

Fijne avond meiden!
Hi allemaal,

Zo hèhè, ff tijd. Had een drukke dag op het werk.

Manuel was zo moe van de hele dag bij oma in de tuin spelen dat ik het badje maar heb overgeslagen. Vond ie niet erg. Hij sliep al voordat hij lag geloof ik.

Mainecoon: Had vanmiddag al ff snel gereageerd maar ik vind het echt superklote voor je! Ik was voor jou ook enthousiast over het huis en ik begrijp heel goed dat het een enorme domper is. Behalve dat ook nog eens de onzekerheid met je werk. Bah!

Knor: Ik dacht dat ik het al had gezegd maar dat had ik dus nog niet. Maar wat een lieve foto's zeg! Echt leuk om te zien hoe Joeri de trotse grote broer is! En weet niet meer wie het zei, maar de oogjes van Meike lijken inderdaad wel op die van Joeri!

Nurse: Heerlijk hè, dat gekeuvel buiten!! Ik loop de hele dag te fladderen van het voorjaar in mijn kop, haha! En ik heb al vaker gezegd dat ik hartstikke jaloers op dat buitenleven van jou ben, maar ik heb de oplossing bedacht: we komen gewoon een maand bij jou logeren, oke?

En ben net bij de boor-buren geweest en ze waren akkoord met de schuttingen dus HOERA, mijn tuin kan snel dicht nu! Kan Manu ook lekker gaan buitenspelen zonder dat ie de hele wijk doorrent.

Klets: Ik herken dat gedrag van Y helemaal! Kan behoorlijk frustrerend zijn voor zowel jou als haar. Ook best zielig voor jou en voor voor haar. En vermoeiend voor jou en haar. Wat mij hielp om hem positief te benaderen. Al vergat ik dat soms omdat ik er erg kriegelig van werd. Gewoon alle aandacht geven, goed naar hem luisteren en duidelijk zijn.

Bij Manu is het ineens helemaal over weer. Ik gooi het maar op een groeisprong al weet ik niet of die echt bestaan, zeker op deze leeftijd, maar het is wel duidelijk dat ie weer helemaal lief en vrolijk is en ook ineens weer wijzer en beter kan praten.

Floddertje: Heb je een leuke verjaardag gehad? Ga je nog feest vieren of sla je dat maar een keertje over?

Marloes: Nog op je werk gekomen?

Ainne: Leuke driewieler! Grappig dat Leah er zo gek mee is!

Manu vindt die van hem ook errug leuk, alleen istie nog te groot. En arme JP moet hem nu steeds duwen.

Mette: Ben je weer helemaal fit en opgeknapt? Fijn dat alles goed was bij de gyn!

Wisten jullie dat in Pino's hoofd de arm zat van die poppenspeelster en haar andere arm bestuurt Pino's ene arm. De tweede arm van Pino zit vast en wordt nooit bewogen, let maar eens op. Behalve als Pino maar gedeeltelijk zichtbaar is, bijvoorbeeld als hij achter een muurtje zit en je ziet alleen zijn bovenlijf.

Volgens mij heb ik gewoon een keelontsteking. Keelpijn is na anderhalve week nog niet helemaal over. Paar dagen geleden had ik zelfs witte stippen in mijn keel. Maar ja, wil liever geen kuurtje slikken. Hou het wel bij de paracetamol.

Snel posten, batterij vd laptop is bijna leeg.
quote:Mette Mare schreef op 31 maart 2009 @ 19:48:

Nursie; klinkt goed die afschermde tuin, ook wel lekker om een eigen stukje te hebben lijkt mij! Als je nou ooooooit een kabeltje koopt voor je camera, plaats dan even een foto op HM. Ben benieuwd

Ahuum.... ja zal es achter zo´n kabeltje aangaan, moet toch ook foto´s kunnen plaatsen van onze kersverse baby over een tijdje

O ja Nursie, over dat voordringen in den beginne Jij had er al 2!! en ging toen stiekem even voor de derde

Aahhzo, nu snap ik em

En ooo ja, wat ik al de héle tijd vergeet te zeggen, en vanmorgen dacht ik er weer aan: Pino is een vrouw. Ik weet het, beetje late reactie..:rofl:

Stond toen een intervieuw in de Viva of Vriendin met de poppenspeelster. Haar hoofd zit in Pino's nek.

Fijne avond meiden! Wahaha! Toevallig! Hier had ik het gisteren nog over gehad met M.!

Wij dachten dat t toch echt een kerel was?!

Maarre, dr kopin zn nek...hoe beweegt ze zn bek en hoofd dan? Terwijl ze ook de armen en benen gewoon kan bewegen?

daar kwamen we gisteren niet uit

Fijn dat alles goed was bij de gyn!

Ainne:

Oh, kijk, das dus een hoofdzuster

Hihi, grappig dat ze zo tekeer gaat op dr driewieler! Filmen!

Mainecoon:

Succes ermee meis....

Eeeh, vergeet ik nu iemand? Als dat zo is; sorry daarvoor

Hoop écht dat de baby morgen nog blijft zitten hoor...1 april vind ik niet zo´n leuke dag eerlijk gezegd en daarbij is het wel heel fijn als er eerst nog een keer goed gepoetst is

Fijne avond allemaal!

xx
Haha, Nurse da's toevallig, ik had het net opgeschreven van Pino.

Die vrouw heeft haar ene arm dus omhoog (kop) en de andere opzij (arm).

Ik ga desp housewives kijken.
Verrek Tinus, is dat mysterie van Pino opgelost! Dank daarvoor! Dat van die arm, ik zal er eens op letten!

Als wederdienst mag je hier best komen logeren hoor!

Maarrrrrrrr stallen uitmesten, eitjes uithalen,pony poetsen,geiten bekappen en de hond uitlaten is wel een vereiste heur

Fijn dat de schutting is goedgekeurd! Wanneer wordt het ding geplaatst? En beterschap met je keel, vervelend hoor...

xx
Idd toevallig Tinus! Moet ze trouwens wel op een gegeven moment een lamme arm krijgen

En ze heeft een rotstem

quote:TheNurse schreef op 31 maart 2009 @ 20:35:

Verrek Tinus, is dat mysterie van Pino opgelost! Dank daarvoor! Dat van die arm, ik zal er eens op letten!

Als wederdienst mag je hier best komen logeren hoor!

Maarrrrrrrr stallen uitmesten, eitjes uithalen,pony poetsen,geiten bekappen en de hond uitlaten is wel een vereiste heur

Fijn dat de schutting is goedgekeurd! Wanneer wordt het ding geplaatst? En beterschap met je keel, vervelend hoor...

xx

Oh geen probleem hoor! Lijkt me nog leuk ook, beetje rommelen met geitenpoep, paardeneieren en de kippen uitlaten enzo...

Schutting heb ik net besteld, dus hopelijk kunnen we dit weekend aan de slag! Heb dr zin in!!

Pino is cool vind ik! Vooral dat liedje 'hondepoep'. Ken je die? Zooo leuk!

Reclame is bijna voorbij en JP wil ff op de computer dus ben weer weg! Doei!
sjees iedere keer als ik denk even een stukje te schrijven begint er hier weer een te miepen.

Nou ja dan maar even zwaaien naar jullie allemaal.

Gaat lekker hier maar jammer genoeg is Brian weer ziek. Buikpijn en koorts wel jammer met dit mooie weer.

Dus nu loop ik continu rondjes door de huiskamer, Rosanne troosten in de kinderwagen, David zn speen teruggeven in de maxi cosi en dan weer naast Brian op de bank ploffen om voor de 100e keer de Robbie Konijn cd te spelen. hahaha

Nou ja ik spreek jullie later weer!
Klinkt alsof je het retedruk hebt Oef! *zwaai terug!*

Ahum. Zeg even bij voorbaat:

Tis geen 1 april grap ; de volgende keer dat jullie weer iets van me horen is wrs als de baby geboren is

Vanochtend om 4:00 na ruim een uur naar het geklaag van Y. te hebben liggen luisteren toch maar uit bed gegaan voor een fles te maken.

Bij het opstaan een natte onderbroek; voel en kijk, jahoor; bloed.

t zelfde als toen bij Y.maar in veel mindere mate

De VK gebeld, die is inmiddels weg, heb nu 2cm en regelmatig harde buiken maar die je nog niet écht weeën kunt noemen.

Wrs is het bloedverlies door t verstrijken van de baarmoedermond, moet even in de gaten houden dat t niet erger wordt ect.

Verder dus nog niet veel nieuws...

Gaat nu eigenlijk t zelfde als toen bij Y. alleen met die voorgeschiedenis en in overleg met de gyn hoef ik nu niet naar t zkh maar mag ik hier thuis dus rondtobben

(lees: nog een keer stofzuigen, was vouwen, oftewel; nestelen! )

Nou meiden, wish me luck! Heb dr in in!

(Ik stuur KletsMayoor, die staat volgens mij in mn foon, wel een sms als t zover is! )

Fijne dag allemaal!

xx
WOEHOEEEE Spannend Nurse!! Ik zal je wel even komen aanmoedigen hier! Go Nursie, Go Nursie!!!
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEE NURSE !!!!!!!!!!!!!!!

Owee als het stiekum toch een 1 april grap is !!!
quote:floddertje1 schreef op 01 april 2009 @ 09:14:

Owee als het stiekum toch een 1 april grap is !!! Ja dat dacht ik ook al... dan zwaaaait er wat!
Nursie zet hem op!!!!!! Ben benieuwd of je al klaar bent en met een verse baby in je armen ligt!!!!
Wiehooo, spannend! M is zeker thuisgebleven? Dilemma over wanneer bellen opgelost.

Succes! (al vermoed ik dat het al achter de rug is, haha).

Verder geen tijd, zit op mijn werk...

doeg!
Nursie!!! Spannend!!! Enneh, ben het met je eens dat 1 april eigenlijk geen leuke datum is om geboren te worden, kweet er alles van, ben 34 jaar geleden geboren op deze datum......

Ach, je went eraan!

Inieder geval zitten we hier mega op de tribune!!! En is het toch een aprilbaby geworden en toch stiekum geen maartbaby!

Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
hee, gefeliciteerd dan Knorretje!

(jij trouwens ook nog, Flodder)
Heey Knor, gefelicicteerd !! Had je deze tip niet eerder kunnen geven aan Nurse
Gefeliciteerd met je verjaardag Knor!!

Spannend hè meiden! Zit net tegen JP te vertellen aan de foon dat Nurse een beetje aan het bevallen is. 'Hoe bedoel je een beetje' krijg ik als antwoord. 'Nou ja, als je 2 cm ontsluiting hebt maar nog eerst even gaat stofzuigen...'
Zullen we zo op het laatste moment nog even een wedje leggen:

Ik zeg een MEID!
heb ik altijd al gezegd.. een meisje!
1 april, kikker in je bil

1 april, baby in Nurses ehm, bil!

Zet 'm op Nurse!!

Oh ik zeg ook meisje, uurtje of 7 vanavond!
Knorretje van harte gefeliciteeerd!!
spannend, veel succes nurse.. hoewel, met jouw tempo zou de baby er al lang moeten zijn. KM heb je college of zit je naast de computer vandaag

en knor, gefeliciteerd!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven