Ergernissen in de supermarkt deel 3

zaterdag 13 juli 2019 om 12:22
doe_es-lief schreef: ↑13-07-2019 11:17Ik heb het serieus meegemaakt dat een knul gewoon om mij heen liep, mijn wel hele 4 boodschapjes op de band naar achteren schoof en letterlijk zei: ik heb diepvriesspul dus ik ga even voor![]()
Dat ging dus mooi even niet door![]()

zaterdag 13 juli 2019 om 12:57
Gisteren een vrouw die haar kar steeds midden in de loop liet staan, op zo'n manier dat niemand er meer langs kon, zeker niet met een kar. Ik heb eerst een keer in de winkel haar kar aan de kant gezet om er door te kunnen, laat ze 'em vervolgens meteen na het poortje van de zelfscan weer staan! Dus maar weer een stukje doorgeduwd, ik kon echt de winkel niet uit anders. Zie ik haar even later verdwaasd om zich heen kijken, totaal geen notie van haar omgeving...
Daarbij, preien zijn toch per stuk bij de ah, niet per gewicht?
Groen van de prei afhalen? Waarom? Daar zit toch juist de meeste smaak aan?
Daarbij, preien zijn toch per stuk bij de ah, niet per gewicht?

zaterdag 13 juli 2019 om 16:01
Ja doe ik ook weleens. Maar niet als ik bordjes wil lezen om de prijzen te vergelijken.
Het gaat mij er totaal niet om dat mensen erbij willen. Maar maak dat dan gewoon kenbaar. Je hebt ze ook die zich er gewoon tussen wurmen zonder iets te zeggen, een 'sorry' of 'pardon' is toch niet zo moeilijk of wel?

zaterdag 13 juli 2019 om 16:16
Ik kan er nooit tegen als mensen de hele tijd voor je voeten blijven lopen en zelf niks door hebben en dan kom je ze nog in ieder gangpad tegen ook. Vanmorgen een ouder stel wat volgens mij nog nooit in een supermarkt was geweest. Alles bekijken en bespreken, het leek wel of ze in een museum liepen. En dan ook nog eens constant het gangpad blokkeren met hun karretje want ja waarom zou je je karretje aan de kant zetten als je het ook gewoon in het midden kan laten staan.

zaterdag 13 juli 2019 om 17:16
Tsja, dan sta je óf voor een ander schap waar iemand anders misschien bij moet, óf midden in het gangpad waar je iemand anders misschien in de weg staat. Kortom: je kunt het gewoon niet goed doen.
zaterdag 13 juli 2019 om 18:42
Ik had vandaag een hele onterechte ergernis; ik was vierde in de rij bij de Jumbo en durfde het eindelijk te zeggen (was wel eens eerder voorgekomen maar toen vond ik het gênant om te gaan roepen dat ik vierde was). Maar ik had maar 2 hele goedkope dingen. Ergernis was dus compleet onterecht en in mezelf; dat ik het jammer vond dat het niet gebeurde met mijn volle boodschappenkar die ik er gister nog haalde.
Desalniettemin toch leuk om iets gratis mee te krijgen!
Desalniettemin toch leuk om iets gratis mee te krijgen!

zaterdag 13 juli 2019 om 18:50
Geen ergernis maar een ietwat gênant moment vanmiddag laat bij mijn slager, ik sta te wachten tot mijn biefstukken afgesneden worden dus ik was even in gedachten, hoor ik de slager zeggen: wil je een plakje worst? Ik: nee hoor, dank je
Geloof niet dat ik hoef uit te leggen dat hij het nou bepaald niet tegen mij had
Geloof niet dat ik hoef uit te leggen dat hij het nou bepaald niet tegen mij had

zaterdag 13 juli 2019 om 19:14
Wat zei jij en hoe reageerde hij?doe_es-lief schreef: ↑13-07-2019 11:17Ik heb het serieus meegemaakt dat een knul gewoon om mij heen liep, mijn wel hele 4 boodschapjes op de band naar achteren schoof en letterlijk zei: ik heb diepvriesspul dus ik ga even voor![]()

zaterdag 13 juli 2019 om 19:22
Ik deed en zei niks, kreeg de kans niet want de cassiere was me voor, die legde gewoon zonder op of om te kijken die 3 pakken Magnums van de jongeman achter mijn 4 boodschappen en ging mijn spullen scannen (met een blik van verstandhouding richting mij, ik ken haar al 20 jaar), knul durfde geen woord uit te brengen.

zaterdag 13 juli 2019 om 20:22
Echt erg.doe_es-lief schreef: ↑13-07-2019 11:17Ik heb het serieus meegemaakt dat een knul gewoon om mij heen liep, mijn wel hele 4 boodschapjes op de band naar achteren schoof en letterlijk zei: ik heb diepvriesspul dus ik ga even voor![]()
Ik heb ooit meegemaakt, dat ik mijn paar boodschappen op de band had liggen, toen er een vrouw aankwam.
Ze zei :” Ik ga even voor, want moet de kinderen van school halen “.
Ze had dus pech, ga dan een kwartier eerder van huis, of doe je boodschappen, als je de kinderen hebt gehaald.
Pluk de dag

zondag 14 juli 2019 om 08:21
doe_es-lief schreef: ↑13-07-2019 18:50Geen ergernis maar een ietwat gênant moment vanmiddag laat bij mijn slager, ik sta te wachten tot mijn biefstukken afgesneden worden dus ik was even in gedachten, hoor ik de slager zeggen: wil je een plakje worst? Ik: nee hoor, dank je
Geloof niet dat ik hoef uit te leggen dat hij het nou bepaald niet tegen mij had![]()
![]()

zondag 14 juli 2019 om 08:25
doe_es-lief schreef: ↑13-07-2019 18:50Geen ergernis maar een ietwat gênant moment vanmiddag laat bij mijn slager, ik sta te wachten tot mijn biefstukken afgesneden worden dus ik was even in gedachten, hoor ik de slager zeggen: wil je een plakje worst? Ik: nee hoor, dank je
Geloof niet dat ik hoef uit te leggen dat hij het nou bepaald niet tegen mij had![]()
![]()

Voor iedereen een groene tuin

zondag 14 juli 2019 om 08:48
![]()

zondag 14 juli 2019 om 09:20
![]()

zou je plakje worst gekregen hebben als je "ja graag" had gezegd....?
not all who wander are lost

zondag 14 juli 2019 om 09:27
Ik ook zoiets, een man die sigaretten wilde bij de service balie. 'Ik ben aan het werk en moet terug'. Die kreeg een veeg uit de pan van de medewerker.Macoti schreef: ↑13-07-2019 20:22Echt erg.
Ik heb ooit meegemaakt, dat ik mijn paar boodschappen op de band had liggen, toen er een vrouw aankwam.
Ze zei :” Ik ga even voor, want moet de kinderen van school halen “.
Ze had dus pech, ga dan een kwartier eerder van huis, of doe je boodschappen, als je de kinderen hebt gehaald.
Kruidvat ging weer open na een verbouwing blijkbaar, dat wist ik niet anders was ik weg gebleven. Het was echt ontzettend druk, kinderen kregen ballonnen en andere zooi. En je kreeg een kadootje bij aankopen van meer dan €10.
Bij de kassa stond een vrouw voor me met een doosje paracetamol van een euro. Die had blijkbaar niet gelezen dat je een tientje moest besteden want ze wilde dat kadootje. Haar kind had de armen al vol met ballonnen (en andere zooi). Kassameisje zei dat ze toch echt voor een tientje moest besteden, dat vond ze niet eerlijk 'want ze had toch lang in de rij gestaan'.
Omdat ik er klaar mee was zei ik dat ik voor zeker €30 had en dat ze mijn kadootje wel mocht hebben. Die wilde ze wel natuurlijk, maar.. ze had ook nog het lef om te zeggen dat als ik in 2 keer afrekende ze er 2 had

Toen vroeg ik aan het kassameisje wat nou dat geweldige kado was. Blijkt dat het een ieniemienie douchegel en bodylotion van het Kruidvatmerk is.

zondag 14 juli 2019 om 09:34
Heldens schreef: ↑14-07-2019 09:27Ik ook zoiets, een man die sigaretten wilde bij de service balie. 'Ik ben aan het werk en moet terug'. Die kreeg een veeg uit de pan van de medewerker.
Kruidvat ging weer open na een verbouwing blijkbaar, dat wist ik niet anders was ik weg gebleven. Het was echt ontzettend druk, kinderen kregen ballonnen en andere zooi. En je kreeg een kadootje bij aankopen van meer dan €10.
Bij de kassa stond een vrouw voor me met een doosje paracetamol van een euro. Die had blijkbaar niet gelezen dat je een tientje moest besteden want ze wilde dat kadootje. Haar kind had de armen al vol met ballonnen (en andere zooi). Kassameisje zei dat ze toch echt voor een tientje moest besteden, dat vond ze niet eerlijk 'want ze had toch lang in de rij gestaan'.
Omdat ik er klaar mee was zei ik dat ik voor zeker €30 had en dat ze mijn kadootje wel mocht hebben. Die wilde ze wel natuurlijk, maar.. ze had ook nog het lef om te zeggen dat als ik in 2 keer afrekende ze er 2 hadKassameisje gooide nog net niet dat kadootje naar haar toe.
Toen vroeg ik aan het kassameisje wat nou dat geweldige kado was. Blijkt dat het een ieniemienie douchegel en bodylotion van het Kruidvatmerk is.
Sodeknetters. Wat heb je er toch trieste mensen bij

zondag 14 juli 2019 om 12:39
zondag 14 juli 2019 om 12:56
Ik was altijd heel blij met de zelfscanners van AH. Dus als je je boodschap pakt, meteen scannen, in je kar leggen en bij de kassa alleen afrekenen. Bespaarde me een hoop tijd.
Nu hebben ze het veranderd, je kan ook bij de zelfscan kassa's boodschapje voor boodschapje zelf scannen. Sindsdien enorme drukte bij die kassa's.
En erger nog, er is nergens een duidelijke rij. Die kassa's zitten wat vreemd verspreid in mijn AH. Mensen lopen me gewoon voorbij als ik netjes sta te wachten, totaal niet om zich heen kijkend of iemand anders toevallig eerder aan de beurt is.
Wat is het nut van zelfscan kassa's eigenlijk nog nu je boodschapje voor boodschapje kan scannen? Iemand?
Nu hebben ze het veranderd, je kan ook bij de zelfscan kassa's boodschapje voor boodschapje zelf scannen. Sindsdien enorme drukte bij die kassa's.
En erger nog, er is nergens een duidelijke rij. Die kassa's zitten wat vreemd verspreid in mijn AH. Mensen lopen me gewoon voorbij als ik netjes sta te wachten, totaal niet om zich heen kijkend of iemand anders toevallig eerder aan de beurt is.
Wat is het nut van zelfscan kassa's eigenlijk nog nu je boodschapje voor boodschapje kan scannen? Iemand?

zondag 14 juli 2019 om 14:16
Dat is eigenlijk voor als je maar een paar dingen hebt denk ik. Ik doe het heel vaak als ik alleen even ijs wil halen of zo. Lijkt me inderdaad niet de opzet dat je een hele kar inhoud op gaat zitten diepen...Of wel, want het scheelt AH nog steeds personeel en het maakt de drempel voor mensen die de handscanner te moeilijk vinden nog iets lager.Venusss schreef: ↑14-07-2019 12:56Ik was altijd heel blij met de zelfscanners van AH. Dus als je je boodschap pakt, meteen scannen, in je kar leggen en bij de kassa alleen afrekenen. Bespaarde me een hoop tijd.
zondag 14 juli 2019 om 15:51