Roken, bah!
zondag 14 juli 2019 om 20:22
zondag 14 juli 2019 om 20:34
Hoezo 'we hadden een goede modus hierin'? Jij eist dat hij zich aan jou aanpast. Zo niet, dan heb je geen zin in seks. Da's geen modus.
Maar verder: ja roken is niet OK. Maar het is aan hem om te besluiten of hij tracht te stoppen.
Jouw gezeur erover maakt het voor hem alleen maar moeilijker om bij jou niet te roken. Elke keer dat jij erover begint, snakt hij waarschijnlijk naar een sigaartje.
Maar verder: ja roken is niet OK. Maar het is aan hem om te besluiten of hij tracht te stoppen.
Jouw gezeur erover maakt het voor hem alleen maar moeilijker om bij jou niet te roken. Elke keer dat jij erover begint, snakt hij waarschijnlijk naar een sigaartje.
zondag 14 juli 2019 om 20:56
Best sneu ja. Maar ze heeft het over een modus. Dat doe je samen. Spreek dan af dat hij niet bij haar rookt en zij erover ophoudt. Dat maakt het voor hem makkelijker. Wie weet bedenkt hij op een gegeven moment wel dat hij na een paar dagen niet roken bij haar, net zo goed kan kijken of het hem langer lukt.
zondag 14 juli 2019 om 22:10
florabel80 schreef: ↑14-07-2019 17:51
Nu zie ik hem vanavond na 5 dagen weer en stuurt hij net een foto van hem + sigaar.
We hebben de afgelopen dagen best wat seksueel getinte appjes naar elkaar gestuurd, maar mijn zin is nu wel over.
Heb de reacties nog niet gelezen. Maar ik moest direct een Bill Clinton denken.
En verder: bedenk voor jou wat zwaarder weegt, als gesprek niets oplevert. Een relatie met een roker of geen relatie en van de rook verlost.
zondag 14 juli 2019 om 22:14
Waarom heb je die afspraak afgezegd? Vanwege het roken of om andere redenen?florabel80 schreef: ↑14-07-2019 21:59Dank voor alle reacties!
Op de foto zag ik toevallig de sigaar, dus ik vroeg ernaar. Was denk ik niet bedoeld als extra olie op het vuur
Modus was dat hij rookte op avonden dat hij mij niet zag. Verder hadden we het er niet over (hij kende wel mijn standpunt).
Fijn te horen dat er meer zijn die het zo smerig vinden en die ook opmerken dat hij blijkbaar meer lak heeft aan hoe ik er over denk
Afspraak voor vanavond is afgezegd..
zondag 14 juli 2019 om 22:29
Olijk, guitig, jofel, koddig, schrander, schalks en hip.
zondag 14 juli 2019 om 22:36
Der zin is over. Staat in de OP.Tijdschriftenverslindster schreef: ↑14-07-2019 22:14Waarom heb je die afspraak afgezegd? Vanwege het roken of om andere redenen?
zondag 14 juli 2019 om 23:50
Hij zal zelf wel weten dat het ongezond is. TO heeft last van die stank, en dat moet ze gewoon kunnen zeggen zonder een zeur genoemd te worden. Ik vind het altijd een beetje hypocriet om erover te beginnen onder het mom van 'ik maak me zorgen om je gezondheid'.
maandag 15 juli 2019 om 00:14
En waarom precies? Omdat de meerderheid zich ondertussen neerlegt bij het dogma van een lang en gezond leven, moeten de anderen zich maar aanpassen?
Waarom mag hij niet gewoon genieten van zijn eigen pleziertjes en moet hij zich plooien naar de leefregels van de massa?
@To:
In je bericht van 21:59 geef je aan dat je de sigaar toevallig zag, het was dus niet zo dat hij je wou provoceren. Blaas je het niet een beetje op?
Hij past zich al aan naar jouw wensen, in hoeverre doe jij dit voor hem?
maandag 15 juli 2019 om 06:57
maandag 15 juli 2019 om 08:00
maandag 15 juli 2019 om 08:33
Daar gaat het in dit geval dus niet om.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
maandag 15 juli 2019 om 08:49
Uit de OP : "Ik ben zijn moeder niet; kan hem hierin niet sturen, maar dat hij toch rookt voelt alsof ik er minder toe doe..."
Misschien heeft hij wel het gevoel dat hij er minder toe doet bij jou, omdat hij dan niet eens mag genieten van zijn sigaartje. Want hij rookt nu eenmaal en jij weet dat.
Al 1,5 jaar past hij zich aan...
Ik ben geen voorstander van roken, maar je vriend rookt nu eenmaal, dat weet je al sinds het begin. Dat is zijn keuze. Dat je er last hebt, betekent al dat hij niet rookt waar je bij bent. Lijkt me aanpassing genoeg van zijn kant. Maar blijkbaar is hij de enige die hierin een aanpassing moet doen.
Misschien heeft hij wel het gevoel dat hij er minder toe doet bij jou, omdat hij dan niet eens mag genieten van zijn sigaartje. Want hij rookt nu eenmaal en jij weet dat.
Al 1,5 jaar past hij zich aan...
Ik ben geen voorstander van roken, maar je vriend rookt nu eenmaal, dat weet je al sinds het begin. Dat is zijn keuze. Dat je er last hebt, betekent al dat hij niet rookt waar je bij bent. Lijkt me aanpassing genoeg van zijn kant. Maar blijkbaar is hij de enige die hierin een aanpassing moet doen.
maandag 15 juli 2019 om 09:00
Valdemar_II schreef: ↑15-07-2019 00:14En waarom precies? Omdat de meerderheid zich ondertussen neerlegt bij het dogma van een lang en gezond leven, moeten de anderen zich maar aanpassen?
Waarom mag hij niet gewoon genieten van zijn eigen pleziertjes en moet hij zich plooien naar de leefregels van de massa?
Hij gaat z'n goddelijke gang maar. Maar ik vind het komisch dat je met tongschrapers en mondwater en scrubben aan de gang zou moeten terwijl je ook gewoon NIET datgene kan doen waardoor je een uur in de wind stinkt.