Ergernissen in de supermarkt deel 3
dinsdag 16 juli 2019 om 13:01
Ik kom ook het liefst bij de AH hier, lekker groot en ruim, handscanners en altijd goed bijgevuld
Lidl is ook prima, voor een aantal dingen ( chocolade, wc papier, wasmiddel)
Vlees haal ik bij de slager, kaas en noten bij de kaasboer en vis bij de viskraam.
Ondanks dat schrik ik toch nog altijd wat ik bij de AH moet betalen...
Lidl is ook prima, voor een aantal dingen ( chocolade, wc papier, wasmiddel)
Vlees haal ik bij de slager, kaas en noten bij de kaasboer en vis bij de viskraam.
Ondanks dat schrik ik toch nog altijd wat ik bij de AH moet betalen...

dinsdag 16 juli 2019 om 16:03
Ligt er aan wat je koopt. Jumbo is vaak goedkoper met A-merken, AH met huismerken en aanbiedingen.daenerys79 schreef: ↑16-07-2019 15:40goh, ik woon pas in een andere woonplaats en daardoor kom ik nu vaak bij jumbo, maar ik heb het idee goedkoper uit te zijn nu dan voorheen altijd bij AH

dinsdag 16 juli 2019 om 16:26
Ik ga ook het liefst naar de appie. Vind de Jumbo heel duur vergeleken bij de AH. Veel huismerken van de AH zijn veel goedkoper dan die van de Jumbo.
De Aldi is wel oke hier, vrij ruim en netjes. Geen Lidl hier in de buurt maar bij ex wel, toen ook daar veel matig groente en fruit. Het was snel rot. Ik snapte die Award voor beste groente en fruit ook echt niet. Zal dan wel per Lidl erg verschillen.
De bananen van de Aldi vind ik wel weer fijner dan die van de AH vaak.
Maar alsnog is de Aldi altijd wel goedkoper dan de AH. Niet per se lekkerder helaas.
De Aldi is wel oke hier, vrij ruim en netjes. Geen Lidl hier in de buurt maar bij ex wel, toen ook daar veel matig groente en fruit. Het was snel rot. Ik snapte die Award voor beste groente en fruit ook echt niet. Zal dan wel per Lidl erg verschillen.
De bananen van de Aldi vind ik wel weer fijner dan die van de AH vaak.
Maar alsnog is de Aldi altijd wel goedkoper dan de AH. Niet per se lekkerder helaas.

dinsdag 16 juli 2019 om 17:33
Ja de nettorama en dirk zijn echt het goedkoopst, al hebben ze niet een heel uitgebreid assortiment .Kwebbeltje91 schreef: ↑16-07-2019 17:21Ik vind de producten van AH vaak ook veel lekkerder dan die van Jumbo.
Ik bekijk per week naar welke winkel ik ga. Ligt er net aan wat er in de aanbieding is. Ik ga regelmatig wel naar Nettorama, dat scheelt echt behoorlijk in mijn portemonnee.
Voor iedereen een groene tuin

dinsdag 16 juli 2019 om 17:36
Klopt inderdaad.GroenTuintje schreef: ↑16-07-2019 17:33Ja de nettorama en dirk zijn echt het goedkoopst, al hebben ze niet een heel uitgebreid assortiment .
dinsdag 16 juli 2019 om 18:20
Ik vind de Albert Heijn dus een grote *piep*winkel. Veel te duur (ja behalve euroshopper of eigen merk, maar dat doet qua kwaliteit echt onder voor de Aldi Producten.
Ik ben groot fan van de ALDI. Goede (Duitse) kwaliteit, heerlijk brood, nette opgeruimde winkel hier. En de Jumbo hier is ook fijn. Scheelt misschien dat het een franchise in een dorp is. Het is overigens de 4de WACHTENDE in de rij, dus je bent dan eigenlijk nummer 5. Gebeurt hier echt niet, ze zorgen echt dat er op tijd een kassa bij komt.
Ik ben groot fan van de ALDI. Goede (Duitse) kwaliteit, heerlijk brood, nette opgeruimde winkel hier. En de Jumbo hier is ook fijn. Scheelt misschien dat het een franchise in een dorp is. Het is overigens de 4de WACHTENDE in de rij, dus je bent dan eigenlijk nummer 5. Gebeurt hier echt niet, ze zorgen echt dat er op tijd een kassa bij komt.
dinsdag 16 juli 2019 om 18:29
Ik kom niet bij Jumbo, ben een echte AH fan. Maar dat is toch Jumbo met de radioreclame dat ze zelfs goedkoper uit de test komen dan Aldi of Lidl, niet?? Klopt dus niet?
Binnenkort openen ze in België een aantal winkels. Maar net in die plaatsen waar al een AH is en vlakbij de grens. In plaats van andere mensen de kans te geven in een Nederlandse winkel te kopen.
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.
dinsdag 16 juli 2019 om 18:39
Als jij het allergoedkoopste bij de Jumbo koopt dan ben je goedkoper uit dan bij de Aldi, maar dan moet je niet naar smaak of kwaliteit kijken. Dat is net als euroshopper van AH; ook heel goedkoop, maar niet altijd lekker.MrsNiceGuy schreef: ↑16-07-2019 18:29Ik kom niet bij Jumbo, ben een echte AH fan. Maar dat is toch Jumbo met de radioreclame dat ze zelfs goedkoper uit de test komen dan Aldi of Lidl, niet?? Klopt dus niet?
Binnenkort openen ze in België een aantal winkels. Maar net in die plaatsen waar al een AH is en vlakbij de grens. In plaats van andere mensen de kans te geven in een Nederlandse winkel te kopen.

dinsdag 16 juli 2019 om 18:57
Ik kom bij de AH, Jumbo, Plus en Aldi.
Qua basisproducten koop ik mijn brood altijd bij de Aldi.
Griekse yoghurt, havermout en diepvriesfruit bij de Appie.
En verder varieert het. Het hangt af van mijn fietsroute en ik houd de aanbiedingen ook goed in de gaten.
Ik vind het personeel overal aardig, met als positieve uitschieters het personeel van mijn kleine centrum-AH'tje en die van de Aldi.
Bij de Lidl kom ik zelden. Ik vind het daar altijd te druk.
Qua basisproducten koop ik mijn brood altijd bij de Aldi.
Griekse yoghurt, havermout en diepvriesfruit bij de Appie.
En verder varieert het. Het hangt af van mijn fietsroute en ik houd de aanbiedingen ook goed in de gaten.
Ik vind het personeel overal aardig, met als positieve uitschieters het personeel van mijn kleine centrum-AH'tje en die van de Aldi.
Bij de Lidl kom ik zelden. Ik vind het daar altijd te druk.
Olijk, guitig, jofel, koddig, schrander, schalks en hip.

dinsdag 16 juli 2019 om 19:05
Ik vind die handscanners bij de Jumbo ook zo stom. Heb je alles gescant moet je nog langs de kassa waar er maar 2 van zijn en van de gewone kassa’s een stuk meer en sta je soms bij de scankassa langer in de rij dan bij de gewone kassa.
Nettorama hebben we hier niet maar als ik die reclame hoor heb ik al gegeten en gedronken...
Aldi en Lidl vind ik te druk.
Nettorama hebben we hier niet maar als ik die reclame hoor heb ik al gegeten en gedronken...
dinsdag 16 juli 2019 om 20:36
Juist! Die handscanners slaan helemaal nergens op daar bij jumbo. Bij de Ah kun je zelf gewoon afrekenen ( met of zonder handscanner)Doubletree20 schreef: ↑16-07-2019 19:05Ik vind die handscanners bij de Jumbo ook zo stom. Heb je alles gescant moet je nog langs de kassa waar er maar 2 van zijn en van de gewone kassa’s een stuk meer en sta je soms bij de scankassa langer in de rij dan bij de gewone kassa.

dinsdag 16 juli 2019 om 20:42
Ik ben juist onwijs blij met de handscanner bij jumbo en het persoonlijk afrekenen vind ik ook wel fijn. Prima zo.GroenTuintje schreef: ↑16-07-2019 20:36Juist! Die handscanners slaan helemaal nergens op daar bij jumbo. Bij de Ah kun je zelf gewoon afrekenen ( met of zonder handscanner)
dinsdag 16 juli 2019 om 20:54
Ik vind de handscanners bij de AH juist stom. speciale kassa's, alleen pinnen en dan nog alleen met je klantenpas, welke niet altijd scant vanaf je telefoon. Hier kun je bij de Jumbo bij alle kassa's terecht met je scanner, je krijgt gewoon je zegeltjes en zo, persoonlijk contact. Prima! Jumbo is echt de beste supermarkt.Doubletree20 schreef: ↑16-07-2019 19:05Ik vind die handscanners bij de Jumbo ook zo stom. Heb je alles gescant moet je nog langs de kassa waar er maar 2 van zijn en van de gewone kassa’s een stuk meer en sta je soms bij de scankassa langer in de rij dan bij de gewone kassa.
Zonder oorzaak geen gevolg
dinsdag 16 juli 2019 om 20:56
Hier moet je echt naar een speciale handscankassa toe bij de jumbo’s.polkat schreef: ↑16-07-2019 20:54Ik vind de handscanners bij de AH juist stom. speciale kassa's, alleen pinnen en dan nog alleen met je klantenpas, welke niet altijd scant vanaf je telefoon. Hier kun je bij de Jumbo bij alle kassa's terecht met je scanner, je krijgt gewoon je zegeltjes en zo, persoonlijk contact. Prima! Jumbo is echt de beste supermarkt.
En ik pin toch altijd al, veel sneller en makkelijker

woensdag 17 juli 2019 om 09:13
Ja, ik pin ook altijd (heb al jaren geen contant geld meer op zak), maar ik vind het echt klantonvriendelijk om die mogelijkheid niet te biedenGroenTuintje schreef: ↑16-07-2019 20:56Hier moet je echt naar een speciale handscankassa toe bij de jumbo’s.
En ik pin toch altijd al, veel sneller en makkelijker![]()

Zonder oorzaak geen gevolg

woensdag 17 juli 2019 om 09:59
Ik heb nog nooit van de Nettorama gehoord. Zitten die alleen in het zuiden van het land?Kwebbeltje91 schreef: ↑16-07-2019 17:21Ik vind de producten van AH vaak ook veel lekkerder dan die van Jumbo.
Ik bekijk per week naar welke winkel ik ga. Ligt er net aan wat er in de aanbieding is. Ik ga regelmatig wel naar Nettorama, dat scheelt echt behoorlijk in mijn portemonnee.
We hebben hier ook een Deen, die is ook best wel goedkoop. De Coop dan weer niet, al verkoopt die dezelfde producten als de Deen. Die is tien keer duurder. Heel raar.
De AH heeft ook echt lekkere eigen merk producten. Ik ben gek op de Turkse Yoghurt van het eigen merk, het kaneelpoeder, de soepen in blik. Ik vind bijna alle eigen merken wel lekker. Ik koop zelden A-merken. Ik drink ook geen fris of iets dergelijks.
woensdag 17 juli 2019 om 10:04
Ook in het oostenMadrid87 schreef: ↑17-07-2019 09:59Ik heb nog nooit van de Nettorama gehoord. Zitten die alleen in het zuiden van het land?
We hebben hier ook een Deen, die is ook best wel goedkoop. De Coop dan weer niet, al verkoopt die dezelfde producten als de Deen. Die is tien keer duurder. Heel raar.
De AH heeft ook echt lekkere eigen merk producten. Ik ben gek op de Turkse Yoghurt van het eigen merk, het kaneelpoeder, de soepen in blik. Ik vind bijna alle eigen merken wel lekker. Ik koop zelden A-merken. Ik drink ook geen fris of iets dergelijks.

woensdag 17 juli 2019 om 11:05
ook die kaartjes bij sleutels passen er in (waar bijvoorbeeld zo wit veldje in zit met tekst)PoesinBoots schreef: ↑15-07-2019 11:33Bij onze AH kun je bij de servicebalie een sleutelhanger met AH-muntje krijgen.
Die zit standaard aan mijn autosleutels.
Een gewone ronde sleutel past trouwens ook in de karretjes https://www.google.com/search?biw=1371& ... QTU9OhgGUM:
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"