Minder van Tinder- deel 10

dinsdag 14 augustus 2018 om 18:45
Deel 10 alweer!
Hier bespreken we het lief en leed rondom daten. De teleurstellingen, succeservaringen en hilarische anekdotes!
Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!
Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-9/list_ ... #p27228688

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!
Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-9/list_ ... #p27228688

vrijdag 19 juli 2019 om 15:25
Misschien wil ze een "connectie" voelen, je aura beoordelen of ziet ze geesten?
Nee echt geen idee
vrijdag 19 juli 2019 om 17:16
Meestal zijn dat zweverige types die steevast naar je sterrenbeeld vragen, paranormale beurzen bezoeken en/of vertellen over de geest van hun oma die over hen waakt enz...
Bij mannen zie je dat ook, paar keer geprobeerd, daar verdoe ik mijn tijd niet meer aan. Ik sta met beide voeten op de grond.
vrijdag 19 juli 2019 om 17:34
Ze gaan bij mij ook standaard naar links vanwege het erg hoge bat-shit-crazy-risico, maar het zijn er zoveel dat ik me wellicht vergis in de ernst van dat spiritueel zijn.Attraverso schreef: ↑19-07-2019 17:16Meestal zijn dat zweverige types die steevast naar je sterrenbeeld vragen, paranormale beurzen bezoeken en/of vertellen over de geest van hun oma die over hen waakt enz...
Bij mannen zie je dat ook, paar keer geprobeerd, daar verdoe ik mijn tijd niet meer aan. Ik sta met beide voeten op de grond.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
vrijdag 19 juli 2019 om 17:59
GoeieGok, mijn ervaring is dat mannen die in hun profiel zetten dat ze iets vast zoeken, dat meestal ook menen maar wanneer ze een vrouw daten die hen daarvoor niet geschikt lijkt maar ze wel lekker vinden, ze die toch in bed proberen te krijgen.
Je krijgt de raad om met suggestieve oneliners binnen te vallen? Die vallen hier meteen af, zo eenvoudig.
Mijn ervaring met Tinder is positief hoor, je vindt in de kroeg ook niet meteen een partner voor het leven. Goed filteren, vaak daten, niet opgeven.
Je krijgt de raad om met suggestieve oneliners binnen te vallen? Die vallen hier meteen af, zo eenvoudig.
Mijn ervaring met Tinder is positief hoor, je vindt in de kroeg ook niet meteen een partner voor het leven. Goed filteren, vaak daten, niet opgeven.

vrijdag 19 juli 2019 om 18:41
Daar zit ook een grens aan. Wanneer geef je op? Na een paar jaar regelmatig daten? Ik heb na langere tijd niet gedate te hebben onlangs een date gehad. Vanwege dat niet opgeven. Toch weer proberen en zien of het deze keer anders zou gaan. Nee dus. Moet je niet na een paar jaar en tientallen dates constateren dat online daten gewoon niet je ding is? Want dat is het ook, niet voor iedereen is die manier van daten de meest passende weg

vrijdag 19 juli 2019 om 19:02
Nou nee, ik heb nog gedate toen ik er helemaal geen zin in had, omdat ik nu eindelijk eens een (leuke) vent wou.
dinsdag 20 augustus 2019 om 11:18
Hoihoi,
Ben een meelezer maar hoop dat ik even mag inbreken.
Na een langere relatie een Tinder profiel aangemaakt, en ben vooralsnog op zoek naar iemand met wie ik een leuke avond kan hebben (lees; sex).
Heb nu contact met iemand die dat ook ziet zitten, maar hoe weet ik dat er geen creep achter zit? Onze berichten zijn vrij seksueel getint, maar dat is ook wel de insteek natuurlijk..
Iemand ervaringen, hoe pak je dit aan
thanks!
Na een langere relatie een Tinder profiel aangemaakt, en ben vooralsnog op zoek naar iemand met wie ik een leuke avond kan hebben (lees; sex).
Heb nu contact met iemand die dat ook ziet zitten, maar hoe weet ik dat er geen creep achter zit? Onze berichten zijn vrij seksueel getint, maar dat is ook wel de insteek natuurlijk..
Iemand ervaringen, hoe pak je dit aan

thanks!

dinsdag 20 augustus 2019 om 11:26
Vragen om Facebook of Instagram. Vragen om telefoonnummer.miss_sweet schreef: ↑20-08-2019 11:18Hoihoi,
Iemand ervaringen, hoe pak je dit aan![]()
thanks!
Niet te lang chatten, zo snel mogelijk afspreken. Wel eerst op een neutrale plek. Daarna kun je altijd besluiten, als de klik er is, hem mee naar huis te nemen/met hem mee te gaan.
dinsdag 20 augustus 2019 om 12:02
Waarom niet te lang chatten als ik vragen mag?CherokeeRose1977 schreef: ↑20-08-2019 11:26Vragen om Facebook of Instagram. Vragen om telefoonnummer.
Niet te lang chatten, zo snel mogelijk afspreken. Wel eerst op een neutrale plek. Daarna kun je altijd besluiten, als de klik er is, hem mee naar huis te nemen/met hem mee te gaan.
Zelf hier toevallig ook ervaring mee..?

dinsdag 20 augustus 2019 om 12:16
Zonde van de tijd. Je kan een verkeerd beeld krijgen van iemand als in dat hij op de chat heel anders is dan t in echt.miss_sweet schreef: ↑20-08-2019 12:02Waarom niet te lang chatten als ik vragen mag?
Zelf hier toevallig ook ervaring mee..?
En ja, ik heb er zelf ook ervaring mee.

dinsdag 20 augustus 2019 om 12:20
Daarnaast zijn er mannen die t praten over sex wel prima vinden maar niet per se willen afspreken. Dus als ik merk dat ze daar vaag over doen of niet t initiatief tonen om een ontmoeting te plannen/of niet op een voorstel van mij ingaan, dan vind ik t zonde van mijn tijd.
Moet er wel bijzeggen dat ik t nu al een tijd niet meer heb gedaan, dates gepland puur voor de sex. Maar dus wel ervaring mee.
Moet er wel bijzeggen dat ik t nu al een tijd niet meer heb gedaan, dates gepland puur voor de sex. Maar dus wel ervaring mee.
dinsdag 20 augustus 2019 om 12:23

Heel lang hier niet geweest, was in het vorige topic actief.
Laatste maanden ook heel weinig zin in daten. Druk met werken, sport etc etc.
Die ginger is ook al heel lang uit beeld, maar soms doet het nog wel een beetje pijn, maar het is beter zo.....

Nog steeds aan het verwerken.
Wel aantal dates gehad, maar dat waren echt vage types.....

Is de groepsapp trouwens nog steeds actief?
@Miss_sweet. Ik zou gewoon eens afspreken op neutraal terrein, zsm. Dan heb je gelijk een beeld en klikt het, nja ga je gang. Anders heb je in ieder geval niet teveel tijd verspilt

dinsdag 20 augustus 2019 om 12:51
Veel succes met afspreken en chatten!! Geniet ervan mocht het doorgaan.
Hier het zelfde als lotjeb95 niet echt bezig met daten, en niemand kan tippen aan mijn laatste date wat dus niks werd. Maar hopelijk komt daar ooit een leuker/lievere man voor terug! Daar ga ik wel vanuit. Maar op dit moment ben ik niet actief op tinder, misschien over een paar maanden weer.
Hier het zelfde als lotjeb95 niet echt bezig met daten, en niemand kan tippen aan mijn laatste date wat dus niks werd. Maar hopelijk komt daar ooit een leuker/lievere man voor terug! Daar ga ik wel vanuit. Maar op dit moment ben ik niet actief op tinder, misschien over een paar maanden weer.
dinsdag 20 augustus 2019 om 13:06
Precies.... Ik zie inmiddels alle tekortkomingen wel, maar enorm veel leuke dingen samen gedaan. Lief en leed gedeeld etc....Gelukkigworden schreef: ↑20-08-2019 12:51Veel succes met afspreken en chatten!! Geniet ervan mocht het doorgaan.
Heeft gewoon tijd nodig, helaas

De vrije tijd die ik heb, besteed ik momenteel liever aan mezelf en leuke dingen doen met vrienden dan aan daten....
dinsdag 20 augustus 2019 om 13:17
Het gebeurt vaak dat er bij een eerste date helemaal geen klik of aantrekkingskracht is. Moet er niet aan denken dat ik dan met die persoon seksueel getinte chat zou gehad hebben ( moet er sowieso niet aan denken om dat met iemand te doen die ik totaal niet ken, wie weet wie zit daar aan de andere kant).miss_sweet schreef: ↑20-08-2019 11:18Hoihoi,
Iemand ervaringen, hoe pak je dit aan![]()
thanks!
Dus nee, ik zou een losse, leuke chat hebben, afspreken en dan zien we wel waar we beide zin in hebben.
De eerste keer uiteraard in het openbaar afspreken.
dinsdag 20 augustus 2019 om 14:45
Ik vind het onzin, bij mij komt er ook altijd een andere uitkomst uit.Foodisgood schreef: ↑19-07-2019 17:04Kan iemand mij vertellen waarom heel veel mensen hun persoonlijkheidscode van de 16personalities test in hun bio zetten. Ik snap werkelijk het nut er niet van.
Sugar and spice, and everything nice.
dinsdag 20 augustus 2019 om 14:50
Nou ik zou vandaag een date hebben. Eergisteren was hij heel enthousiast, het ging gewoon over leuke oppervlakkige dingen. Gisteren hoor ik opeens niks, ondanks dat ik vroeg waar en hoe laat we af gingen spreken. Probeerde te bellen maar hij nam niet op. Vanochtend was ik er klaar mee, gezegd dat ik geen profiel online was maar eem echt mens en als hij toch niet wilde ik op zijn minst een afzegging verdiende. Zit hij 'opeens' in Engeland voor zijn werk. En geen interesse meer. Nou, die was bij mij ook weg na genegeerd te worden. Wat een lul.
Als ik af zeg typ ik altijd 'sorry, toch geen interesse meer'. Ik maak geen concrete afspraken om daarna te verdwijnen. Gesprekken dood laten bloeden ok,maar dit... had er notabene iets voor verzet.
Als ik af zeg typ ik altijd 'sorry, toch geen interesse meer'. Ik maak geen concrete afspraken om daarna te verdwijnen. Gesprekken dood laten bloeden ok,maar dit... had er notabene iets voor verzet.
Sugar and spice, and everything nice.
dinsdag 20 augustus 2019 om 15:33
@Kandijsuiker Wat jammer zeg, en ik begrijp ook nooit zo goed waarom ze dan gaan negeren. Wees gewoon eerlijk, stuur een appje met heb een ander ontmoet of wil verder niet meer daten. Zo moeilijk lijkt me dat niet?
Wat ik zelf lastig vind is positief te blijven kijken. Ik heb dit jaar meerdere mannen gedate en maar bij 2 had ik echt een klik en een wowfactor. Alleen was het niet wederzijds in de zin hun bleven liever vrijgezel. Oké prima, maar de eerst volgende met wie ze daarna daten lijken ze dan ook weer geweldig te vinden en een klik mee te hebben. Ik vind dat lastig om te geloven, omdat het in mijn ogen niet vaak voor komt. Maar misschien zegt dat ook meer over de ander dan over mij. De keuze is natuurlijk ook groot.
Wat ik zelf lastig vind is positief te blijven kijken. Ik heb dit jaar meerdere mannen gedate en maar bij 2 had ik echt een klik en een wowfactor. Alleen was het niet wederzijds in de zin hun bleven liever vrijgezel. Oké prima, maar de eerst volgende met wie ze daarna daten lijken ze dan ook weer geweldig te vinden en een klik mee te hebben. Ik vind dat lastig om te geloven, omdat het in mijn ogen niet vaak voor komt. Maar misschien zegt dat ook meer over de ander dan over mij. De keuze is natuurlijk ook groot.