Ergernissen in de supermarkt deel 3

woensdag 17 juli 2019 om 15:36
Ik vermoed deze;

¡Apagando las luces!

zondag 21 juli 2019 om 11:31
zondag 21 juli 2019 om 11:42
Omdat dat extra geld kost.Michella_1991 schreef: ↑21-07-2019 11:31Wat ik nog steeds niet snap is dat ze onder openingstijd vakken vullen. Dat ze in de middag nog iets bij moeten vullen snap ik nog, maar waarom niet op bijvoorbeeld zondag om 8 of 9 uur beginnen met vullen en om 10 uur gewoon open gaan.
Er waren zoveel vakken gewoon leeg..

zondag 21 juli 2019 om 11:44
.
Een handscanner pakken na de kassa is toch zinloos ? dan heb je toch al afgerekend.
Niet geschoten is altijd mis

zondag 21 juli 2019 om 11:44
Dat zal best. Maar vroeger was dat niet. En het is best onhandig als er veel vakkenvullers in 1 pad staan

zondag 21 juli 2019 om 11:50
Nettorama zit voornamelijk in Brabant. Al zit er ook 1 in Utrecht dat ik weet.
Edit: oh hij zit ook in het oosten en westen:
https://www.nettorama.nl/vestigingen/
Prima supermarkt hoor: A merken voor B prijzen.
Deen heb ik nog nooit van gehoord.
zondag 21 juli 2019 om 12:25
Dat is iets van de laatste tijd.
Na en naar, vreselijk.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
zondag 21 juli 2019 om 12:55
Ik dacht ook altijd dat ze na sluitingstijd nog vakken vulde, maar goed..
Als je dat dus zaterdagavond doet ben je zondag 10.00 uur klaar om open te gaan
En inderdaad, zeker in deze drukke maanden is het ook onhandig
zondag 21 juli 2019 om 13:23
zondag 21 juli 2019 om 13:31
De winkels zijn tegenwoordig langer en vaker open.Michella_1991 schreef: ↑21-07-2019 11:31Wat ik nog steeds niet snap is dat ze onder openingstijd vakken vullen. Dat ze in de middag nog iets bij moeten vullen snap ik nog, maar waarom niet op bijvoorbeeld zondag om 8 of 9 uur beginnen met vullen en om 10 uur gewoon open gaan.
De vakkenvul tijden veranderen ook daardoor.
Het is een gevolg van.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.

zondag 21 juli 2019 om 13:46
Omdat de ladingen ook gewoon gedurende de dag binnen komen en een opslag ruimte niet oneindig is!Michella_1991 schreef: ↑21-07-2019 11:31Wat ik nog steeds niet snap is dat ze onder openingstijd vakken vullen. Dat ze in de middag nog iets bij moeten vullen snap ik nog, maar waarom niet op bijvoorbeeld zondag om 8 of 9 uur beginnen met vullen en om 10 uur gewoon open gaan.
En aangezien jij je irriteert aan lege vakken vullen ze juist voor mensen zoals jij de vakken ook overdag bij zodat je óók om 14:00 je favoriete chippie, sausje, vleeswaren, fruit etc kan pakken!
zondag 21 juli 2019 om 13:53
Lees mijn tekst nog eens, ik zei dat ik het snapte als dat overdag gebeurt.ClaireSophie schreef: ↑21-07-2019 13:46Omdat de ladingen ook gewoon gedurende de dag binnen komen en een opslag ruimte niet oneindig is!
En aangezien jij je irriteert aan lege vakken vullen ze juist voor mensen zoals jij de vakken ook overdag bij zodat je óók om 14:00 je favoriete chippie, sausje, vleeswaren, fruit etc kan pakken!
Maar als je op zondagochtend om 10.30 komt en ze zijn dan aan het vullen snap ik niet. Doe dat de avond ervoor of vóór openingstijd

zondag 21 juli 2019 om 14:00
Ze legt toch uit waarom dat niet kan??Michella_1991 schreef: ↑21-07-2019 13:53Lees mijn tekst nog eens, ik zei dat ik het snapte als dat overdag gebeurt.
Maar als je op zondagochtend om 10.30 komt en ze zijn dan aan het vullen snap ik niet. Doe dat de avond ervoor of vóór openingstijd
zondag 21 juli 2019 om 14:05
Snap je serieus niet waarom? Voor en na een bepaalde tijd krijgen supermarktmedewerkers een extra percentage over hun salaris, dus dat wordt te duur. Bovendien zijn het voornamelijk scholieren die dit werk doen (hier in de omgeving) en ik snap wel dat ze die niet na 10 uur 's avonds nog laten vullen.Michella_1991 schreef: ↑21-07-2019 13:53Lees mijn tekst nog eens, ik zei dat ik het snapte als dat overdag gebeurt.
¡Apagando las luces!

zondag 21 juli 2019 om 14:05
Maar als de lading pas om 10 uur arriveert (tegenwoordig wordt er ook op zondag gereden) wanneer moet er dan gevuld worden? Want stel ze vullen dan pas om 18:00 uur omdat jij ongehinderd boodschappen, dan klaag je weer dat je chips niet bijgevuld is terwijl het achter staat te wachten...Michella_1991 schreef: ↑21-07-2019 13:53Lees mijn tekst nog eens, ik zei dat ik het snapte als dat overdag gebeurt.
Ik snap echt niet dat jij het niet snapt!

zondag 21 juli 2019 om 14:48
Breek me de bek niet open! Sinds oktober is hier de emte weg en een coop voor terug gekomen. Wat een Kl*te winkel zeg, bahbah. Stervensduur, aanbiedingen vaak niet beschikbaar, chaggerijnig personeel. Zelfscan is bagger want daarna kan je in de rij bij de servicebalie voor actie en of koopzegels of als je bon niet klopt. Iets wat regelmatig gebeurt omdat aanbiedingen er toch voor de volle mep opstaan.
Geldautomaat binnen is weg en geld extra pinnen kan niet. En dat voor een buitenwijk met ruim 2000 inwoners. Goedkopere winkels en pinautomaten liggen op 15 minuten fietsen.
Achterlijke spaaracties waarbij je voor bv voor 2 theedoeken of een kruidenpotje nog 4,99 bij moet betalen. Enigste voordeel is dat er bijna geen hond meer komt waardoor er heel veel afgeprijsd is met 50% (was 35 maar zelfs daarvoor kwamen er te weinig mensen). Google revieuw staat vol met deze klachten. Mensen komen er eigenlijk alleen nog maar voor wat vergeten dingetjes, je ziet er bijna niemand meer en al helemaal niet met een volle kar boodschappen.
Ik ben echt heel erg benieuwd hoelang ze kunnen blijven bestaan zo. De emte wordt echt heel erg gemist door iedereen hier. Waar ze ook echt heel erg een handje van hebben (maar dat valt me tegenwoordig bij wel meer winkels op) is de reclame aanbiedingen door elkaar te zetten in een rek. Bv sensodyne in de reclame maar alleen 1 soort waar dan groot opstaat 2 halen 1 betalen en andere soorten erbij liggen. Ik vind dat echt zo ontzettend misleidend!
Voor dit soort dingen (zegels, verkeerd geprijsd) was de zelfscan echt heel handig met een bemande kassa. Persoonlijk ga ik het liefst naar Nettorama en de Lidl. Alhoewel ik sommige dingen daar niet meer koop omdat ze zo tegenvallen, bv ingevroren kipfilet. Bij onze lidl is groente, fruit en veel basis dingen echt een stuk goedkoper en van goede kwaliteit.Bijvoorbeel 1 kg uien zijn bij de coop 1,99! bij de lidl 2 kg voor 1,29. Kilo winterpeen bij de coop 1,79, lidl 0,79. Eieren bij coop 2,85, bij lidl 1,65. Nu ik toch bezig ben als laatste nog 1 grote ergernis van mensen die boodschappen doen.
Hoeveel plek er ook is, al staat er maar1 fiets een kilometer verderop, altijd hun fiets pal tegen de jouwe zetten, liefst links en rechts zodat je er niet door kan om je tassen aan je stuur te hangen. Zo! dat lucht op
Geldautomaat binnen is weg en geld extra pinnen kan niet. En dat voor een buitenwijk met ruim 2000 inwoners. Goedkopere winkels en pinautomaten liggen op 15 minuten fietsen.
Achterlijke spaaracties waarbij je voor bv voor 2 theedoeken of een kruidenpotje nog 4,99 bij moet betalen. Enigste voordeel is dat er bijna geen hond meer komt waardoor er heel veel afgeprijsd is met 50% (was 35 maar zelfs daarvoor kwamen er te weinig mensen). Google revieuw staat vol met deze klachten. Mensen komen er eigenlijk alleen nog maar voor wat vergeten dingetjes, je ziet er bijna niemand meer en al helemaal niet met een volle kar boodschappen.
Ik ben echt heel erg benieuwd hoelang ze kunnen blijven bestaan zo. De emte wordt echt heel erg gemist door iedereen hier. Waar ze ook echt heel erg een handje van hebben (maar dat valt me tegenwoordig bij wel meer winkels op) is de reclame aanbiedingen door elkaar te zetten in een rek. Bv sensodyne in de reclame maar alleen 1 soort waar dan groot opstaat 2 halen 1 betalen en andere soorten erbij liggen. Ik vind dat echt zo ontzettend misleidend!
Voor dit soort dingen (zegels, verkeerd geprijsd) was de zelfscan echt heel handig met een bemande kassa. Persoonlijk ga ik het liefst naar Nettorama en de Lidl. Alhoewel ik sommige dingen daar niet meer koop omdat ze zo tegenvallen, bv ingevroren kipfilet. Bij onze lidl is groente, fruit en veel basis dingen echt een stuk goedkoper en van goede kwaliteit.Bijvoorbeel 1 kg uien zijn bij de coop 1,99! bij de lidl 2 kg voor 1,29. Kilo winterpeen bij de coop 1,79, lidl 0,79. Eieren bij coop 2,85, bij lidl 1,65. Nu ik toch bezig ben als laatste nog 1 grote ergernis van mensen die boodschappen doen.
Hoeveel plek er ook is, al staat er maar1 fiets een kilometer verderop, altijd hun fiets pal tegen de jouwe zetten, liefst links en rechts zodat je er niet door kan om je tassen aan je stuur te hangen. Zo! dat lucht op

zondag 21 juli 2019 om 14:54
Ik vind het oprecht knap dat je de prijzen weetsistasista schreef: ↑21-07-2019 14:48Breek me de bek niet open! Sinds oktober is hier de emte weg en een coop voor terug gekomen. Wat een Kl*te winkel zeg, bahbah. Stervensduur, aanbiedingen vaak niet beschikbaar, chaggerijnig personeel. Zelfscan is bagger want daarna kan je in de rij bij de servicebalie voor actie en of koopzegels of als je bon niet klopt. Iets wat regelmatig gebeurt omdat aanbiedingen er toch voor de volle mep opstaan.
Hoeveel plek er ook is, al staat er maar1 fiets een kilometer verderop, altijd hun fiets pal tegen de jouwe zetten, liefst links en rechts zodat je er niet door kan om je tassen aan je stuur te hangen. Zo! dat lucht op![]()

zondag 21 juli 2019 om 16:07
Hier bij de super is om 5 uur een vrachtwagen. Om 6 uur en om 7 uur. Om half 9. Om 10 uur. Om half 12 twee. Om 13 uur. Om 15 uur en om 16 uur. Om 17 uur. Om 19 uur.Michella_1991 schreef: ↑21-07-2019 13:53Lees mijn tekst nog eens, ik zei dat ik het snapte als dat overdag gebeurt.
Jep zomerschema. 9 campings stampvol toeristen. De gewone bewoners. En ladingen dagjesmensen en mensen die onderweg wat halen.
Sommige schappen zijn elk uur leeg. En in bijna elke vrachtwagen zitten die producten.
In de winter maar 3 vrachtwagens per dag..
Vroeger kon je boodschappen doen tussen 9-12 en 13:30-17. Nu van 7-21.
Hier zijn tussen 5 en 8 ruim 20 vakkenvullers en van 21-23 ook.
Maar de hele dag lopen er ook tussen de 5 en 10. Overigens werken ze hier met een kar voor papier en plastic en een container. Ze pakken de container zo snel mogelijk in het schap en het papier en plastic gaan in een kar die makkelijk aan de kant gaat. Lege container direct naar achter, nieuwe halen. Er staan vrijwel geen onbemande containers in gangpaden. En er zwerven geen dozen. Het ligt er ook aan hoe ze het doen.
Misschien was de vrachtwagen wel te laat.. of het is hun ervaring dat ze de hele dag door moeten blijven vakkenvullen om lege schappen tegen te gaan.
Spiegelen doen ze buiten openingstijden. Maar als ik zie hoe hard de schappen leeggaan is dat maar bij een paar artikelen nodig.