Nutteloos discuzeur en kletstopic

donderdag 13 juni 2019 om 20:27
Nieuwe naam, nieuw topic!
Heb je wat te zeuren, leuks te vertellen of wil je gewoon nutteloos ouwehoeren?
Wees welkom, hier mag het, zolang het uiteraard niet te nuttig is
(En zolang er hier maar een beetje lief tegen elkaar wordt gedaan..)
Ik begin: ik heb sinds vandaag vakantie!!!!!
Twee weken, was er echt aan toe.
Heb ik nog wat te zeuren?
Nee, nu even niet.
Heb je wat te zeuren, leuks te vertellen of wil je gewoon nutteloos ouwehoeren?
Wees welkom, hier mag het, zolang het uiteraard niet te nuttig is

(En zolang er hier maar een beetje lief tegen elkaar wordt gedaan..)
Ik begin: ik heb sinds vandaag vakantie!!!!!
Twee weken, was er echt aan toe.
Heb ik nog wat te zeuren?
Nee, nu even niet.
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 12-09-2019 22:41
10.25% gewijzigd

zaterdag 20 juli 2019 om 18:54
@nlies: Soms vallen enge dingen inderdaad mee. Hoewel 99 van de 100 keer vind ik nou ook weer niet. Sociaal ben ik gewoon niet sterk. Maar de volgende keer is het een ander en dan voel ik me weer net zo ongemakkelijk.
@Phoebemeaculpa: Ik ben opgegroeid in een klein dorp waar bijna iedereen elkaar kende. Nu woon ik in een iets groter dorp en daar komen de mensen juist heel gesloten over. Vooral mijn moeder valt dat op, omdat zij juist heel makkelijk met iedereen kletst. Ze zegt soms: "Als je daar naar iemand lacht kijken ze echt zo van: Oeh wat wil die nou van me?"
@Phoebemeaculpa: Ik ben opgegroeid in een klein dorp waar bijna iedereen elkaar kende. Nu woon ik in een iets groter dorp en daar komen de mensen juist heel gesloten over. Vooral mijn moeder valt dat op, omdat zij juist heel makkelijk met iedereen kletst. Ze zegt soms: "Als je daar naar iemand lacht kijken ze echt zo van: Oeh wat wil die nou van me?"

zaterdag 20 juli 2019 om 18:58
Dolfje, oordopjes, ik heb van die waxbollen, fijne dingen!
Hoi Oriander
, du auch wilkommen. (Film gister was Duits dus zit er nog helemaal in)
Over alcohol, ik heb een alcoholprobleem en drink al een paar jaar niet meer want ik kan dus totaal geen maat houden.
(Bovendien slik ik nu weer medicijnen waarbij ik absoluut niet mag drinken)
Ik dronk echt om de verkeerde redenen dus ik moest wel stoppen, dat was eerst erg zwaar maar nu niet meer, ik mis het totaal niet en het heeft me veel opgeleverd.
Mijn moeder dronk lange tijd ook best veel, die is sinds een paar maanden ook definitief gestopt en die vindt het ook erg fijn.
Je hebt die rommel echt niet nodig.
Hoi Oriander

Over alcohol, ik heb een alcoholprobleem en drink al een paar jaar niet meer want ik kan dus totaal geen maat houden.
Ik dronk echt om de verkeerde redenen dus ik moest wel stoppen, dat was eerst erg zwaar maar nu niet meer, ik mis het totaal niet en het heeft me veel opgeleverd.
Mijn moeder dronk lange tijd ook best veel, die is sinds een paar maanden ook definitief gestopt en die vindt het ook erg fijn.

zaterdag 20 juli 2019 om 19:04
Ik kom ook oorspronkelijk uit een klein dorp, ik ben het dus van vroeger ook gewend.hondenmens schreef: ↑20-07-2019 18:54@nlies: Soms vallen enge dingen inderdaad mee. Hoewel 99 van de 100 keer vind ik nou ook weer niet. Sociaal ben ik gewoon niet sterk. Maar de volgende keer is het een ander en dan voel ik me weer net zo ongemakkelijk.
@Phoebemeaculpa: Ik ben opgegroeid in een klein dorp waar bijna iedereen elkaar kende. Nu woon ik in een iets groter dorp en daar komen de mensen juist heel gesloten over. Vooral mijn moeder valt dat op, omdat zij juist heel makkelijk met iedereen kletst. Ze zegt soms: "Als je daar naar iemand lacht kijken ze echt zo van: Oeh wat wil die nou van me?"![]()
Ik vind het overigens ook nadelen hebben hoor, dat iedereen elkaar kent maar het is ook gezellig en dat hele individuele dat ben ik niet zo gewend.
Ik vind het fijn om mijn buren te kennen.
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 20-07-2019 20:42
0.11% gewijzigd

zaterdag 20 juli 2019 om 19:06
zaterdag 20 juli 2019 om 20:01
Wat goed van jullie alle twee!Phoebemeaculpa schreef: ↑20-07-2019 18:58

zaterdag 20 juli 2019 om 20:41
Dank Dolf en Cateau!
Teau, ik snap je wel en je mag toch ook genieten van bepaalde dingen toch, het leven mag leuk blijven i.m.o
Ik ben overigens behoorlijk gedisciplineerd als ik echt iets in mn kop heb maar goed wat betreft alcohol ging het gewoon helemaal de verkeerde kant op dus stoppen met drinken was gewoon noodzakelijk.
Teau, ik snap je wel en je mag toch ook genieten van bepaalde dingen toch, het leven mag leuk blijven i.m.o

Ik ben overigens behoorlijk gedisciplineerd als ik echt iets in mn kop heb maar goed wat betreft alcohol ging het gewoon helemaal de verkeerde kant op dus stoppen met drinken was gewoon noodzakelijk.

zondag 21 juli 2019 om 15:09
Ik heb al best wat gedaan. Bed is verschoond.Boodschappen zijn gedaan, kippensoep staat te trekken en we zijn naar tuincentrum geweest en hebben een plant verpot en nieuwe plantjes geplant in een bak. Verder nog wat naar vakanties zitten zoeken en zitten appen. Straks gaan we nog even wandelen voor het eten. En dan de laatste 2 afleveringen van Stranger things kijken.
Je houdt wel veel tijd over op een dag als je niet hoeft te werken
Je houdt wel veel tijd over op een dag als je niet hoeft te werken

zondag 21 juli 2019 om 16:16
Ik drink helemaal geen alcohol. Nooit lekker gevonden. Kan me enorm ergeren als er op een eetfeestje van familie om 17:00 of 17:30 nog uitgebreid geborreld moet worden. Ook al drink ik dan wat anders. Want dan duurt het langer dat we gaan eten. En na een paar drankjes gaan ze ook allemaal harder praten.

zondag 21 juli 2019 om 16:59
Het was dus een nuttige dag voor jou Dolfje.
Lekker he! Voor dat soort dingen heb je tijd in het weekend.
Hondenmens; herkenbaar wat je zegt.. Dat herinner ik me nog van toen ik net zelf gestopt was met drinken, hoe irritant mensen zijn die wat op hebben. Zo was ik dus ook toen ik nog dronk. (En als ik dronk dronk ik veel..)
Ik heb mijn 'dingen doen die ik uit wil stellen mood' nog even voortgezet want het bevalt me wel.
Probleem is nu wel dat mn lijstje van uitstel-dingen nu wel leeg is, maar daar verzin ik wel wat op..
Zo ik heb gewandeld, en een ijsje gehaald want daar had ik al heel lang trek in.
Ben nog wel sloom dus ik ga lekker bankhangen.
Lekker he! Voor dat soort dingen heb je tijd in het weekend.
Hondenmens; herkenbaar wat je zegt.. Dat herinner ik me nog van toen ik net zelf gestopt was met drinken, hoe irritant mensen zijn die wat op hebben. Zo was ik dus ook toen ik nog dronk. (En als ik dronk dronk ik veel..)
Ik heb mijn 'dingen doen die ik uit wil stellen mood' nog even voortgezet want het bevalt me wel.
Probleem is nu wel dat mn lijstje van uitstel-dingen nu wel leeg is, maar daar verzin ik wel wat op..

Zo ik heb gewandeld, en een ijsje gehaald want daar had ik al heel lang trek in.
Ben nog wel sloom dus ik ga lekker bankhangen.

zondag 21 juli 2019 om 17:06
Drukke dag voor je Dolfje, maar wel leuk, met plantjes in de weer.
Ben je al terug van het meer Thlubbe? Ik hoop dat je het naar je zin hebt gehad en lekker bruin bent geworden.
Lekker dagje voor je Phoebs, zeker als je goed in je energie zit.
Genieten jullie ook zo van deze heerlijke dag? Ben gewoon thuis, maar alles staat open, heb gezellig de radio aan, Balin vogelt een beetje rond.
Ik heb gister alles weer op z'n plek gezet, dus het is weer leefbaar in de kamer. Ben blij dat ik het gedaan heb, want met 36 graden wordt er sowieso niets gedaan en er is mij hulp toegezegd en om dan tot die tijd in een bouwput te blijven zitten is ook weer zo wat
Ben je al terug van het meer Thlubbe? Ik hoop dat je het naar je zin hebt gehad en lekker bruin bent geworden.
Lekker dagje voor je Phoebs, zeker als je goed in je energie zit.
Genieten jullie ook zo van deze heerlijke dag? Ben gewoon thuis, maar alles staat open, heb gezellig de radio aan, Balin vogelt een beetje rond.
Ik heb gister alles weer op z'n plek gezet, dus het is weer leefbaar in de kamer. Ben blij dat ik het gedaan heb, want met 36 graden wordt er sowieso niets gedaan en er is mij hulp toegezegd en om dan tot die tijd in een bouwput te blijven zitten is ook weer zo wat

zondag 21 juli 2019 om 17:23
Ik ben toevallig net vijf of tien minuten terug haha. Bruin ben ik niet geworden van deze matige zon, maar genieten met een boek was het wel. Ik wordt niet snel bruin, maar daarnaast verbrand ik ook nooit (tevens ook nooit gebeurd). Dagje is primna, nu even wat lekkers maken, weet nog niet wat exact. 
Mooi dat alles nu afgerond is cateau, helemaal met de warme week in het verschiet.

Mooi dat alles nu afgerond is cateau, helemaal met de warme week in het verschiet.

zondag 21 juli 2019 om 18:47
Ja zeker geniet ik Teau, ik was wat aan het rommelen, rustig aan aan het doen en even naar buiten en ik vind dat heerlijk.
Heb ik erg veel zin in het hete weer komende week? Neuh maar het is maar tot het weekend en het gaat wel een keer over en we overleven het wel.
Ik had overigens net wel even een oops moment...
Ik ging wat laadjes van de diepvries schoonmaken, ik wist niet dat ik zoveel avondeten erin had. Ik kan makkelijk twee weken ingesneeuwd worden zonder om te komen van de honger. Terwijl ik dacht dat ik niet meer zoveel had..
Heb ik erg veel zin in het hete weer komende week? Neuh maar het is maar tot het weekend en het gaat wel een keer over en we overleven het wel.
Ik had overigens net wel even een oops moment...

Ik ging wat laadjes van de diepvries schoonmaken, ik wist niet dat ik zoveel avondeten erin had. Ik kan makkelijk twee weken ingesneeuwd worden zonder om te komen van de honger. Terwijl ik dacht dat ik niet meer zoveel had..

zondag 21 juli 2019 om 19:19
Nou dat is ook makkelijk met de komende warme dagen die eraan schijnen te komen.Phoebemeaculpa schreef: ↑21-07-2019 18:47J
Ik ging wat laadjes van de diepvries schoonmaken, ik wist niet dat ik zoveel avondeten erin had. Ik kan makkelijk twee weken ingesneeuwd worden zonder om te komen van de honger. Terwijl ik dacht dat ik niet meer zoveel had..![]()

zondag 21 juli 2019 om 19:29

Thlubbe: ik moet ook werken morgen (normaal ben ik vrij maandag maar komende tijd moet ik veel op andere dagen werken ivm vakantietijd), heb ook alles aan kant dus ik kan ook lekker onderuit....
Fijne avond.
Teau is er weer CSI? Ik doe mee, leuk!