Napraattopic deel 114
maandag 8 juli 2019 om 13:55
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 22 juli 2019 om 12:28
Hahaha, jij hebt echt geen zelfinzicht hè.
Ik herken volledig wat Lucifer schrijft.
Overigens maak ik me vooral zorgen over je, want ik kan me niet voorstellen dat het goed met je gaat.
New year, new problems. And yep, the old ones didn't go anywhere either.
Week 4 van de Extremely Demotivational Calendar
maandag 22 juli 2019 om 12:29
Nou, zeg dat.the_Wicked_Witch schreef: ↑22-07-2019 12:11Ik vind het bijzonder dat je iemand zo forumsgewijs steeds maller ziet worden.
Mocht dat bij mij ook ooit het geval zijn, wil iemand me dan even een flinke draai om mijn oren geven en daarna mijn wachtwoord afpakken?
Die zie ik alleen nog maar zuur en naar reageren, vooral als je het niet met haar eens bent.
Stiekem vindt ze het vast heerlijk dat er op napraat over haar geschreven wordt. Kan ze weer oreren over al die honderden spookrijders...
maandag 22 juli 2019 om 12:30
Ik zit er klaar voor hoor.the_Wicked_Witch schreef: ↑22-07-2019 12:29Oh, gelukkig, ik dacht dat ik wat gemist had. Enfin, mocht het zover komen dan merk ik dat hopelijk .
maandag 22 juli 2019 om 12:31
maandag 22 juli 2019 om 12:35
Dat denk ik ook.
En dat hebben de laatste paar weken ook al zat mensen gezegd/geschreven.
maandag 22 juli 2019 om 12:45
Jazeker en dat waren allemaal napraters, die zich allen volledig superieur achten boven de rest van ons.Lucifer2018 schreef: ↑22-07-2019 12:35Dat denk ik ook.
En dat hebben de laatste paar weken ook al zat mensen gezegd/geschreven.
Jullie kunnen de boom in wat mij betreft.
maandag 22 juli 2019 om 12:46
Daar hebben we redenen voor hè.
maandag 22 juli 2019 om 12:46
Echt niet op het koolhydraten topic of anti suiker topic begon een heel lief forumlid te vragen of het goed met je gaat. En die kreeg een katter terug van je.
maandag 22 juli 2019 om 12:48
Echt leuk om te lezen!
Het een recept wat via mijn oude Spaanse tante bij mijn moeder is gekomen en wat ik nu zelf mijn kinderen voorschotel.
Hier ook altijd groot succes bij gasten. En het is zo gemaakt.
maandag 22 juli 2019 om 12:53
Recepten van oude spaanse tantes zijn altijd heerlijk volgens mij. Ik vind sowieso de spaanse keuken heerlijk. Over een paar weken ga ik op vakantie naar Spanje. Ik kan mij nu al verheugen op al het lekkers wat ik daar ga eten.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
maandag 22 juli 2019 om 13:00
Ik ben ook echt heel blij met je recept.
Er zijn namelijk maar weinig recepten die hier door iedereen met gejuich worden ontvangen maar dit is/wordt er eentje voor in de top 3.
maandag 22 juli 2019 om 13:02
Oh heerlijk Charlotte!charlottew88 schreef: ↑22-07-2019 12:53Recepten van oude spaanse tantes zijn altijd heerlijk volgens mij. Ik vind sowieso de spaanse keuken heerlijk. Over een paar weken ga ik op vakantie naar Spanje. Ik kan mij nu al verheugen op al het lekkers wat ik daar ga eten.
Wij gaan ook over een paar weken
Vroeger waardeerde ik het eten niet als kind zijnde. Veel te aparte smaken
Maar nu... pfff ik kom weer rollend naar huis.
maandag 22 juli 2019 om 13:02
Dat ik geen leven heb wil ik niet ontkennen, maar om dagelijks de hele dag een forum te scannen op zaken waar je dan met z'n allen lekker kritiek op uit kan oefenen is wel heel zielig.
Op en zelf eens een topic, doe eens een keer gezellig mee in de topics die je normaal gesproken te min voor jezelf vindt omdat ze gewoon voor de gezelligheid worden geopend en niemand zit te wachten op dat eeuwige gezeik.
maandag 22 juli 2019 om 13:05
Cateautje schreef: ↑22-07-2019 13:02Dat ik geen leven heb wil ik niet ontkennen, maar om dagelijks de hele dag een forum te scannen op zaken waar je dan met z'n allen lekker kritiek op uit kan oefenen is wel heel zielig.
Op en zelf eens een topic, doe eens een keer gezellig mee in de topics die je normaal gesproken te min voor jezelf vindt omdat ze gewoon voor de gezelligheid worden geopend en niemand zit te wachten op dat eeuwige gezeik.
Nee daar doe jij nooit aan mee natuurlijk, zonnetje in huis
maandag 22 juli 2019 om 13:06
Vond ik als kind ook. Maar nu wordt ik er ontzettend blij van
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
maandag 22 juli 2019 om 13:35
Cateautje schreef: ↑22-07-2019 13:02Dat ik geen leven heb wil ik niet ontkennen, maar om dagelijks de hele dag een forum te scannen op zaken waar je dan met z'n allen lekker kritiek op uit kan oefenen is wel heel zielig.
Je doet gewoon raar, al een poosje. En een ieder die daar wat van zegt kan een sneer krijgen terwijl ik echt oprecht denk dat er iets niet goed met je gaat.
Ik hoop maar dat er IRL wat mensen naar je omkijken in ieder geval.
maandag 22 juli 2019 om 13:40
Tja, je kan het ook terugwerpen, dat houd je uit de wind.the_Wicked_Witch schreef: ↑22-07-2019 13:35Je doet gewoon raar, al een poosje. En een ieder die daar wat van zegt kan een sneer krijgen terwijl ik echt oprecht denk dat er iets niet goed met je gaat.
Ik hoop maar dat er IRL wat mensen naar je omkijken in ieder geval.
maandag 22 juli 2019 om 13:43
En laat dit nou net zijn wat ik bedoel.
Begin eens met het in boezem steken van je eigen hand.