Napraattopic deel 114
maandag 8 juli 2019 om 13:55
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 23 juli 2019 om 22:47
Jij kent mij blijkbaar beter dan ik jou. Wie was jij hiervoor?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
dinsdag 23 juli 2019 om 22:51
Heeft helemaal niets met iemand wel of niet kennen te maken.
Je adviseert hier mensen om weg te blijven uit topics van Cateautje en reageert dan zelf op zo'n lullige manier in een ander topic. Dat vind ik een rare combinatie. Niets meer en niets minder
Ohja... En dat gezeur over spelling in een topic zonder ook inhoudelijk iets toe te voegen, dat vind ik ongelooflijk irritant, maar dat staat hier verder los van. Dat je daar altijd over zeurt daar hoef je jou maar een heel klein beetje te kennen om dat te weten.
anoniem_387451 wijzigde dit bericht op 23-07-2019 22:53
Reden: Edit
Reden: Edit
25.46% gewijzigd
dinsdag 23 juli 2019 om 22:52
dinsdag 23 juli 2019 om 22:53
Bij mij helpt een icepack altijd het beste bij muggenbulten.doe_es-lief schreef: ↑23-07-2019 22:28\
Die hebben we hier (NOG) niet.
We hebben hier wel veel Schotse Hooglanders en paarden en zo dus ik denk toch dazen
nog steeds jeuk, ik ga de voorraad azijn maar eens aanspreken en mezelf aarmee insmeren en naar een ouwe augurk ruiken![]()
dinsdag 23 juli 2019 om 22:58
Ik zie nog steeds het verband niet. Spelling is een dingetje idd. maar daar kun je gewoon overheen lezen joh.klavertje-vier2019 schreef: ↑23-07-2019 22:51Heeft helemaal niets met iemand wel of niet kennen te maken.
Je adviseert hier mensen om weg te blijven uit topics van Cateautje en reageert dan zelf op zo'n lullige manier in een ander topic. Dat vind ik een rare combinatie. Niets meer en niets minder
Ohja... En dat gezeur over spelling in een topic zonder ook inhoudelijk iets toe te voegen, dat vind ik ongelooflijk irritant, maar dat staat hier verder los van. Dat je daar altijd over zeurt daar hoef je jou maar een heel klein beetje te kennen om dat te weten.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
dinsdag 23 juli 2019 om 23:44
ze kent je goed Noesklavertje-vier2019 schreef: ↑23-07-2019 22:51Heeft helemaal niets met iemand wel of niet kennen te maken.
woensdag 24 juli 2019 om 00:44
woensdag 24 juli 2019 om 00:46
Het spijt me... ik besef dat ik egocentrisch ben omdat ik 1x per 3 weken mijn kinderen stil wil hebben aan tafel, man incluis.. ik leef er gewoon naar toe!!charlottew88 schreef: ↑23-07-2019 21:08Ja het is allemaal de schuld van Torment die moet haar 4 kinderen, haar man en zichzelf voeden. Met 3 kippedijen per persoon nog wel. Arme kippen.
woensdag 24 juli 2019 om 01:07
woensdag 24 juli 2019 om 01:35
madamzonderm schreef: ↑24-07-2019 01:07Je kan ook over spelfouten heen lezen. Hinderlijk toch, dat ik zeg dat je 'maar' met een kleine letter schrijft?
Ze maakt geen nieuwe zin. Er staat een punt omdat er een afkorting gebruikt is.
woensdag 24 juli 2019 om 01:43
O ja, dat kan ook. Hm, ik had die optie niet gezien maar daar wel mijn zin geëindigd. Allebei kan.PoesinBoots schreef: ↑24-07-2019 01:35Ze maakt geen nieuwe zin. Er staat een punt omdat er een afkorting gebruikt is.
woensdag 24 juli 2019 om 01:52
Shifty, je uitleg is heel mooi.
Maar die hippie/goeroe die je nu bent laat dus iets zien wat het fenomeen minion vanuit zichzelf al heeft.
Ik bedoelde eigenlijk te vragen of er een diepere betekenis achter je kleurige kleedje van de laatste dagen zat.
nou ja, eigenlijk zit is gewoon omslachtig je outfit af te kraken
Het zal de feminist in mij zijn die tuinbroeken aantrekkelijker vindt.
Maar die hippie/goeroe die je nu bent laat dus iets zien wat het fenomeen minion vanuit zichzelf al heeft.
Ik bedoelde eigenlijk te vragen of er een diepere betekenis achter je kleurige kleedje van de laatste dagen zat.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
woensdag 24 juli 2019 om 07:55
feow schreef: ↑24-07-2019 01:52Shifty, je uitleg is heel mooi.
Aha. Ik denk dat ik zelf dan kleurige hippie kleedjes gewoon leuker vind dan tuinbroeken.
En die andere avatar kwam misschien een beetje wijsneuzerig over en daar kan ik met natuurlijk totaaaaaaal niet mee identificeren
woensdag 24 juli 2019 om 08:00
Kan het een allergische reactie zijn? Er bestaan heel veel soorten muggen, misschien ben je allergisch voor deze? Door de klimaatverandering heb ik de laatste jaren ook in Nederland wel eens een enorme ontstoken beet, terwijl ik daar vroeger alleen aan de Middellandse Zee last van had.doe_es-lief schreef: ↑23-07-2019 22:05even een vraag, kunnen muggen bulten van een doorsnede van een slordige 2-3 cm maken of ben ik slachtoffer van een dwaas of zulks?
JEUK!!!!!!!!
woensdag 24 juli 2019 om 08:25
Gelukkig hoef ik niet zo ver.
Mijn kind moet examen doen, in het midden van het land. Ik mag em brengen.
New year, new problems. And yep, the old ones didn't go anywhere either.
Week 4 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 4 van de Extremely Demotivational Calendar
woensdag 24 juli 2019 om 08:36
1x per drie weken maar. Je moet ze vaker jouw heerlijke kipgerecht voeren. Vooral nu in de vakantietijd gewoon 1 of 2 keer per week. Dan zijn ze stil en heb jij rust.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.