Nutteloos discuzeur en kletstopic

13-06-2019 20:27 3003 berichten
Nieuwe naam, nieuw topic!

Heb je wat te zeuren, leuks te vertellen of wil je gewoon nutteloos ouwehoeren?
Wees welkom, hier mag het, zolang het uiteraard niet te nuttig is ;)
(En zolang er hier maar een beetje lief tegen elkaar wordt gedaan..)

Ik begin: ik heb sinds vandaag vakantie!!!!!
Twee weken, was er echt aan toe.

Heb ik nog wat te zeuren?
Nee, nu even niet.
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 12-09-2019 22:41
10.25% gewijzigd
Phoebemeaculpa schreef:
25-07-2019 21:49
Wat ben je aan het maken?
Ik lig in mn slaapkamer met de venti en de gordijnen dicht te lezen na een lauwe douche.
Heerlijk! Ik geloof toch dat ik het wel overleef tot zaterdag.
Ik ga zo meteen ook nog even onder de douche en ik denk voordat ik ga slapen nog even afkoelen.
Oh ja, Phoebs!!!

Ik heb een fantastisch boekje besteld van Marian Donner, Het zelfverwoestingsboek. Een dikke aanrader! :thumbsup:
Dank Teau, ga ik opzoeken!
Eerst nog ff the secret uitlezen....

Slaap lekker voor straks.
Dankjewel meidje, hetzelfde gewenst.

Tot morgen! :)
Ooohhh Teau, volgens mij is dit een erg goed boek voor mij...
Bedankt voor de tip!!

Tot morgen :bigkiss: (Als ik niet gesmolten ben vannacht...
Ik slaap zelden zonder iets aan maar lig nu toch poedelnaakt op mn bed... :proud:)
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!

Ik had een goed gesprek met mijn vriend en onze korte termijn plannen bleken overeen te komen zonder dat we dat eerder hadden besproken en eigenlijk komt het erop neer dat we beide naar dezelfde plaats willen verhuizen. Toen zei mijn vriend ineens dat het prima zou zijn om samen te wonen over een paar maanden. HELP :geek: Ik ben 22 en dit is mijn eerste serieuze relatie (wel goed gedate en ook andere relaties gehad - maar niet zo serieus als nu). We zien elkaar al 8maanden om de dag, niet iedere dag omdat hij zijn xbox niet gaat verslepen en zijn kamer is niet geschikt om in te wonen :hyper: Mijn vorige kamer was slechter dan die van hem, dus toen lagen mijn spullen bij hem. Mijn kamer nu is beter dus nu liggen zijn spullen bij mij. Ik heb al veel voors op mijn lijstje en eigenlijk geen tegens maar toch... Eng vind ik zo'n keuze wel. Ik en keuzes maken gaan niet echt samen. Het lijkt alsof ik nu een nieuw topic open maar ik hoef eigenlijk geen advies, wilde het gewoon even aan iemand vertellen. :-D

Qua boeken kan ik de serie van JoJo Moyes aanraden: before me, after me, still me. Ik vond ze allemaal prachtig, de laatste nog wel het meest :heart:
Doe wat goed voelt realetcetc!

Wij liggen op bed onder de waaier. Ben moe maar nog te wakker.
Haha ik zou echt willen dat ik beter over mijn naam had gedacht, had niet verwacht dat ik vaker zou reageren dan één keer

Veel succes met in slaap komen! Ik woon in het noorden van Engeland dus heb niet zoveel last van die hitte hihi
Realenzovoort: ooohh ik ben jaloers op je ;)
Ach alleen vandaag nog, morgen is het hier in het oosten nog wel warm, maar een graad of 26/27 is een stukkie koeler dan 39 haha!

Wat betreft je vriendje: natuurlijk is het spannend maar ook leuk toch?
Welkom hier trouwens! :hello:

Ik heb geloof ik een zonnesteek opgelopen want ik heb besloten om straks, over een uurtje, toch een uurtje naar yoga te gaan.
(Daarna douchen en op mn kont gaan zitten met de venti)

Laatste loeihete dag mensen, nog ff volhouden!! :cheer2:
Ik ben vanmorgen even gaan wandelen ( lees Pokémon vangen en boodschappen halen) en kwam een half uur geleden al bezweet thuis. Vanmiddag werken en vanavond naar de kust, daar is het ook koeler. Hoor net dat er iemand ziek is bij ons maar ik ga echt niet langer werken vanavond. Heb me verheugd om op tijd in de auto te zitten en schoonouders verwachten ons .
Heb heerlijk geslapen vannacht en uitgebreid gedroomd. Sinds ik kan slapen zonder iets over me heen heb ik geen last meer van overmatige hitte, onder een dekbedhoes of laken blijft toch de hitte hangen en hoopt zich op en daar heb ik nu geen last van. Ben goed uitgerust en daar ben ik blij om.

Goedemorgen allemaal!!! :-D
Goedemorgen allen! :)
Ja samenwonen zou zeker leuk zijn, durf het niet thuis te opperen hahaha :-D Mijn moeder doet een beetje gek over mijn relatie! Weet niet waarom

Fijn dat het de laatste loeihete dag is bij jullie! Succes allemaal, jullie kunnen het :applause:
dolfje schreef:
26-07-2019 10:06
Ik ben vanmorgen even gaan wandelen ( lees Pokémon vangen en boodschappen halen)
:rofl:

Goedemorgen allen :sun: :hello:
Ik ben een yogi-diehard want gewoon naar de vinyasa gegaan net, die is een stuk actiever dan de gewone yoga.
Flink gezweet maar geen spijt want het was heerlijk.

Qua weer, weer bloedheet hier maar ik vind het lekkerder dan gister want het waait een beetje.
De boodschappen had ik gister al, alleen mn ijs was op, dat moest natuurlijk wel evrn aangevuld worden :mrgreen:.
Zo ik ga ff douchen en dan weer een poging doen om het rustig aan te doen.

Realenz: :whip: :proud: ;-D
Mmm als ik me toch rustig moet houden kan ik net zo goed in een lauw bad springen...
Phoebs, ik heb trouwens nog een boek voor je dat erg leuk is om te lezen.
Lammert Kamphuis: Filosofie voor een weergaloos leven.
Moet je doen, echt de moeite waard. :)
Ik heb net een kop soep op. Zit nog / weer in hemd en short. Om 14:00 moet ik beginnen, zie tegen de fietstocht erheen op. Ga maar iets eerder weg om heel rustig te kunnen fietsen en me op het werk even op te kunnen frissen.
Nou ik zie net dat het morgen in gld nog wel een graad of 30 wordt... :furious:
Alhoewel dat natuurlijk wel wat minder is dan 39.. en bovendien veranderen de voorspellingen ongeveer om het uur...

Ik blijf verder de hele middag in mn koude badje geloof ik heerlijk :proud:

Trouwens, gisteren heb ik smiddags even een natte handdoek in mn nek gelegd, erg fijn.
En je polsen spoelen met koud water is ook erg lekker...

Dank Teau, maarreee ik kan maar 1 boek tegelijk lezen heur... ;-) ;)
Maar ik schrijf het op.
Polsen onder de kraan en nat washandje heb ik vandaag al een aantal keer gedaan inderdaad. Ik ga maar eens een waterijsje pakken :)
dolfje schreef:
26-07-2019 12:31
Polsen onder de kraan en nat washandje heb ik vandaag al een aantal keer gedaan inderdaad. Ik ga maar eens een waterijsje pakken :)
Dat ga ik zo ook maar eens doen, een ijsje eten :-P)

Teau: ik heb inmiddels het (e)zelfverwoestingsboek!!
Ben erg benieuwd!
Phoebemeaculpa schreef:
26-07-2019 12:52
Dat ga ik zo ook maar eens doen, een ijsje eten :-P)

Teau: ik heb inmiddels het (e)zelfverwoestingsboek!!
Ben erg benieuwd!
ik krijg hem vanmiddag binnen en ga hem in één adem uitlezen.
Cateautje schreef:
26-07-2019 12:54
ik krijg hem vanmiddag binnen en ga hem in één adem uitlezen.
Oooohhh ik ben echt benieuwd!
Ik moet nog even een ander boek uitlezen...
Ga ik vandaag maar even doen denk ik...
Ach gutje, ik heb zo te doen met mijn balin. Die trekt het steeds minder en heeft zich nu zelfs onder de bank verschanst. Hij weet van gekkigheid niet meer wat hij met zichzelf aanmoet.
Zal blij zijn als het morgen is.
Cateautje schreef:
26-07-2019 14:01
Ach gutje, ik heb zo te doen met mijn balin. Die trekt het steeds minder en heeft zich nu zelfs onder de bank verschanst. Hij weet van gekkigheid niet meer wat hij met zichzelf aanmoet.
Zal blij zijn als het morgen is.
Die van mij zijn net met zn tweeën onder het bed gekropen en zijn niet meer van plan om daar onderuit te komen.
Arme diertjes...
Ik heb iets met datums. Bepaalde datums link ik aan gebeurtenissen in het verleden. Zowel leuk als minder leuk.
Zo ook vandaag 26 Juli. Dat herinnert me aan het afscheidsconcert van de meidengroep Linda Roos en Jessica (26 Juli 1998). Daar ben ik bij geweest, was enorme fan. Er is 21 jaar overheen gegaan, maar ik herinner me alles nog zo goed. Hoe het hele gebouw van Studio's Aalsmeer die dag helemaal in teken stond van die meiden. Er was van alles te doen wat met hen te maken had. De wachtrij voor handtekeningen was ontzettend lang en het was heel benauwd warm in de hal. De terugreis naar huis liep wat uit omdat mijn moeder steeds de verkeerde afslag nam. :nut:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven