Nutteloos discuzeur en kletstopic

donderdag 13 juni 2019 om 20:27
Nieuwe naam, nieuw topic!
Heb je wat te zeuren, leuks te vertellen of wil je gewoon nutteloos ouwehoeren?
Wees welkom, hier mag het, zolang het uiteraard niet te nuttig is
(En zolang er hier maar een beetje lief tegen elkaar wordt gedaan..)
Ik begin: ik heb sinds vandaag vakantie!!!!!
Twee weken, was er echt aan toe.
Heb ik nog wat te zeuren?
Nee, nu even niet.
Heb je wat te zeuren, leuks te vertellen of wil je gewoon nutteloos ouwehoeren?
Wees welkom, hier mag het, zolang het uiteraard niet te nuttig is

(En zolang er hier maar een beetje lief tegen elkaar wordt gedaan..)
Ik begin: ik heb sinds vandaag vakantie!!!!!
Twee weken, was er echt aan toe.
Heb ik nog wat te zeuren?
Nee, nu even niet.
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 12-09-2019 22:41
10.25% gewijzigd

woensdag 31 juli 2019 om 22:23
Gisteren voor het eerst een yoga les echt kunnen ontspannen, zal ik het dan toch nog gaan leren.... was een yin yoga les, was heerlijk, heel de dag veel energie ervan gehad.
Verder vandaag een mega irritante klant gehad haha wat een portret is die vrouw. Ik weet dat ze miljonair is maar toch miepen over dingen haha en mij uitproberen. Ik ben heel netjes gebleven en dan draait zo iemand toch wel weer bij.
Verder vandaag een mega irritante klant gehad haha wat een portret is die vrouw. Ik weet dat ze miljonair is maar toch miepen over dingen haha en mij uitproberen. Ik ben heel netjes gebleven en dan draait zo iemand toch wel weer bij.

woensdag 31 juli 2019 om 22:29
2018anoniem schreef: ↑31-07-2019 22:23Gisteren voor het eerst een yoga les echt kunnen ontspannen, zal ik het dan toch nog gaan leren.... was een yin yoga les, was heerlijk, heel de dag veel energie ervan gehad.

Yin yoga is heerlijk!
Goed van je dat je netjes en beleefd bleef, ik vind dat bij sommige mensen lastig...

woensdag 31 juli 2019 om 22:37
Volgende week ga ik weer lekker naar de yin yoga!Phoebemeaculpa schreef: ↑31-07-2019 22:29wat goed!!
Yin yoga is heerlijk!
Goed van je dat je netjes en beleefd bleef, ik vind dat bij sommige mensen lastig...
Dat is bij deze mevrouw ook echt lastig want ze is zelf best wel onbeschoft en heeft altijd haast. Ze vroeg iets aan mij wat ik niet wist en ik stelde voor om mijn bazin even te bellen. Zegt ze o weet je het niet, hiernaast staan ook al allemaal van die nieuwe, dit schiet geen reet op zo met jullie.
Hahaha o ik moest ergens zo lachen maar hield mij in.

donderdag 1 augustus 2019 om 00:40
Ehm, ik probeer juist aan te komen door via sporten spiermassa te kweken. Een ander soort dieet dus. Ik ben altijd relatief licht geweest voor mijn lengte (altijd 74-76 KG bij 1.90 meter), en dat ben ik sinds mijn 18e of 19e, ben kwa gewicht en kwa lichaam echt nul veranderd. Klagen doe ik echter ook weer niet, kan veel slechter natuurlijk. 'Stom lichaam' omdat het gewoon NIET wil veranderen.Phoebemeaculpa schreef: ↑31-07-2019 22:02Nee joh, helemaal niet stom, eerder logica.
Heel veel mensen die af willen vallen gaan daarmee overigens de fout in, ze denken ik heb gesport dus nu mag ik chips/chocola/koek.
En dat schiet natuurlijk totaal niet op... het belangrijkste is matigen met eten, sporten of bewegen/wandelen/fietsen enz. is enkel ondersteuning.
Wel gloeiende, ik kan geloof ik nog even op muggenjacht...![]()
(Want ik heb al zoveel jeuk van dieallergie...)

Nu dus erg veel sporten, en vooral veel eiwitten en een strict dieet om maar genoeg bouwstoffen binnen te krijgen. Ik ben afgelopen jaar (Eindelijk

donderdag 1 augustus 2019 om 06:49
Gaaaap, moggel!
Thlubbe oww snorry dat wist ik niet
Aankomen is moeilijker dan afvallen, mijn vroegere vriend met wie ik lang samen ben geweest was ook te mager en is naar een diëtist geweest.
Heeft geholpen maar het was niet makkelijk.
Het is namelijk geen kwestie van veel zoete rommel en vette snacks naar binnen proppen, dat is ook voor dunne mensen niet gezond.
Goed dat je al wat aangekomen bent!
Ik ben lekker vrij vandaag...
Goed geslapen dus ik ben blij.
Fijne dag allen.
Thlubbe oww snorry dat wist ik niet

Aankomen is moeilijker dan afvallen, mijn vroegere vriend met wie ik lang samen ben geweest was ook te mager en is naar een diëtist geweest.
Heeft geholpen maar het was niet makkelijk.
Het is namelijk geen kwestie van veel zoete rommel en vette snacks naar binnen proppen, dat is ook voor dunne mensen niet gezond.
Goed dat je al wat aangekomen bent!
Ik ben lekker vrij vandaag...

Goed geslapen dus ik ben blij.
Fijne dag allen.

donderdag 1 augustus 2019 om 11:50
Ik heb ook al slecht geslapen, voel me erg moe vreemd genoeg. 
@Phoebs
Geeft niet joh, je hoort het ook niet vaak dat mensen aan wilen komen haha. In mijn schema zit vrijwel niks van suiker, buiten het fruit om (drie stukken per dag) en in de ochtend één broodje met zoet naar keuze. Verder enkel 'bruikbare' stoffen. Verder ook geen 'typische' snacks zoals chips of koekies, én alles zelf gemaakt. Kant en klaar kan niet in mijn schema.
Straks maar even wandelen in mijn pauze, misschien wordt ik daar een beetje wakker van.

@Phoebs
Geeft niet joh, je hoort het ook niet vaak dat mensen aan wilen komen haha. In mijn schema zit vrijwel niks van suiker, buiten het fruit om (drie stukken per dag) en in de ochtend één broodje met zoet naar keuze. Verder enkel 'bruikbare' stoffen. Verder ook geen 'typische' snacks zoals chips of koekies, én alles zelf gemaakt. Kant en klaar kan niet in mijn schema.

Straks maar even wandelen in mijn pauze, misschien wordt ik daar een beetje wakker van.

donderdag 1 augustus 2019 om 12:10
Hallooooooo, wat een heerlijke dag!
Het leven met een kater gaat niet over rozen. Had nog wat uit willen slapen vanmorgen, maar mijn dromen werden verstoord door een messcherpe kattetong over mijn kuiten. Ik werd zo uitgebreid gewassen, dat er geen beginnen meer aan was, ik moest eruit!!!
Lag pas om 3 uur in mijn mandje, had het teveel naar m'n zin om te gaan slapen, maar heb toch de hele 8 uur ronde kunnen maken.
Kennen jullie dat verschijnsel van mensen die alleen maar vriendschappen kunnen sluiten met behulp van een gezamelijke vijand? Daar heb ik al een tijdje mee te maken. Ik vraag me af wat die mensen er toch zo moeilijk aan vinden om vriendschappen te sluiten op basis van wederzijdse sympathie. Eigenlijk heb ik wel met ze te doen, want in feite moeten ze altijd in de negativiteitsmodus om het een beetje gezellig te krijgen.
Maar goed, ik zit hier gezellig, met kater en een bakkie koffie en het leven is mooi, al vraag ik me af waar al die fluitende vogeltjes zijn die hierbij horen.
Het leven met een kater gaat niet over rozen. Had nog wat uit willen slapen vanmorgen, maar mijn dromen werden verstoord door een messcherpe kattetong over mijn kuiten. Ik werd zo uitgebreid gewassen, dat er geen beginnen meer aan was, ik moest eruit!!!
Lag pas om 3 uur in mijn mandje, had het teveel naar m'n zin om te gaan slapen, maar heb toch de hele 8 uur ronde kunnen maken.
Kennen jullie dat verschijnsel van mensen die alleen maar vriendschappen kunnen sluiten met behulp van een gezamelijke vijand? Daar heb ik al een tijdje mee te maken. Ik vraag me af wat die mensen er toch zo moeilijk aan vinden om vriendschappen te sluiten op basis van wederzijdse sympathie. Eigenlijk heb ik wel met ze te doen, want in feite moeten ze altijd in de negativiteitsmodus om het een beetje gezellig te krijgen.
Maar goed, ik zit hier gezellig, met kater en een bakkie koffie en het leven is mooi, al vraag ik me af waar al die fluitende vogeltjes zijn die hierbij horen.

donderdag 1 augustus 2019 om 12:26
Hoi Teau, nee dat ken ik niet echt eigenlijk, maar zulke mensen lijken mij wel vermoeiend.
Zo ik schrik me net een hoedje omdat kat op balkon ineens herrie gaat maken omdat ze achter een hele grote libelle aan zat
.
Ik heb weinig zin in een ontlede libelle in huis die ik vervolgens op mag ruimen dus deur en luik dicht maar die domme muts is hem alweer kwijt. Vond ze niet zo leuk...
(Gelukkig, mevrouw psycho gedraagt zich zo nu en dan als een normale kat..
)
Zo ik schrik me net een hoedje omdat kat op balkon ineens herrie gaat maken omdat ze achter een hele grote libelle aan zat

Ik heb weinig zin in een ontlede libelle in huis die ik vervolgens op mag ruimen dus deur en luik dicht maar die domme muts is hem alweer kwijt. Vond ze niet zo leuk...
(Gelukkig, mevrouw psycho gedraagt zich zo nu en dan als een normale kat..
)

donderdag 1 augustus 2019 om 13:21
Ik heb even een gewetensvraag:
Bewoners dumpen hier regelmatig groot afval naast de verzamelcontainers. Zo liggen er nu bijvoorbeeld drie oude matrassen en beddengoed (compleet met vlekken). Ook liggen er regelmatig fietsen en hometrainers, halve meubels, dat soort dingen. Wat natuurlijk blijft liggen want de vuilniswagen kan dat niet meenemen. Ik stoor me daaraan want ik vind het er heel armoedig uitzien en ik vind het ook asociaal.
Nu kan ik de gemeente bellen zodat ze het komen ophalen, maar dan "beloon" ik deze mensen voor hun gedrag. 'Zie je wel, als ik het daar neerpleur dan ruimen de kaboutertjes het vanzelf een keer op.' Zij weten natuurlijk niet dat ik gebeld heb. Bovendien blijf ik dan bellen want binnen een week ligt er weer wat.
Of ik bel niet en ik doe net alsof ik het niet zie. Ik heb er verder geen last van, ik vind het alleen geen gezicht. Het is verder een heel nette buurt.
Mensen erop aanspreken kan niet want ik weet niet wie het doet. Volgens mij zijn het ook meerderen die het doen. Blijkbaar weten mensen niet dat het niet de bedoeling is dat je daar afval dumpt, of het interesseert ze niet.
Wat zouden jullie doen; steeds melden bij de gemeente, of gewoon maar laten gaan?
Bewoners dumpen hier regelmatig groot afval naast de verzamelcontainers. Zo liggen er nu bijvoorbeeld drie oude matrassen en beddengoed (compleet met vlekken). Ook liggen er regelmatig fietsen en hometrainers, halve meubels, dat soort dingen. Wat natuurlijk blijft liggen want de vuilniswagen kan dat niet meenemen. Ik stoor me daaraan want ik vind het er heel armoedig uitzien en ik vind het ook asociaal.
Nu kan ik de gemeente bellen zodat ze het komen ophalen, maar dan "beloon" ik deze mensen voor hun gedrag. 'Zie je wel, als ik het daar neerpleur dan ruimen de kaboutertjes het vanzelf een keer op.' Zij weten natuurlijk niet dat ik gebeld heb. Bovendien blijf ik dan bellen want binnen een week ligt er weer wat.
Of ik bel niet en ik doe net alsof ik het niet zie. Ik heb er verder geen last van, ik vind het alleen geen gezicht. Het is verder een heel nette buurt.
Mensen erop aanspreken kan niet want ik weet niet wie het doet. Volgens mij zijn het ook meerderen die het doen. Blijkbaar weten mensen niet dat het niet de bedoeling is dat je daar afval dumpt, of het interesseert ze niet.
Wat zouden jullie doen; steeds melden bij de gemeente, of gewoon maar laten gaan?

donderdag 1 augustus 2019 om 13:29

donderdag 1 augustus 2019 om 13:31

donderdag 1 augustus 2019 om 13:35
2018anoniem schreef: ↑01-08-2019 13:31Ik erger mij hier dood aan de hondenstront in de straat. Al 3x precies onder mijn brievenbus. Als je geen stront wil oprapen, neem dan geen hond denk ik dan of laat hem in je eigen tuin zijn behoefte doen. Aan het einde van de straat staat een vuilnisbak met een bak hondenzakjes erboven.
Daar heb ik me ook regelmatig over verbaasd. Waar ik nu woon valt het heel erg mee maar in mijn vorige woonplaats gebeurde dat heel veel. En als je dan iemand erop aanspreekt dan krijg je als antwoord: "Maar ik betaal toch hondenbelasting?"

donderdag 1 augustus 2019 om 13:43
Ja dat vind ik zo'n domme opmerking. Ik ga toch ook niet op straat zitten kakken en dan zeggen "maar ik betaal toch belasting" hahaha

donderdag 1 augustus 2019 om 13:56
Rikm: gebeurt hier ook vaak. Ze plakken er dan naderhand wel briefjes op dat het illegaal is en strafbaar, maar desondanks gebeurt het regelmatig. (En heel soms jat ik het dan mee als het leuk is en bruikbaar zoals een paar leuke kistjes die ik als tafeltje en tv meubel gebruik)
Ik weet het niet zo goed, je kunt op zijn minst het aankaarten bij de gemeente en zeggen dat je het vervelend vindt en niet weet wat je ermee moet etc.
2018
Dat moet je voor de lol eens zeggen wat Rik zegt als iemand dat zegt.
Dat jij dus ook voor zijn deur mag komen kakken want je betaalt belasting...
Ik heb ook wel eens poep voor mn deur. Zo asociaal en bloedirritant.
Ik weet het niet zo goed, je kunt op zijn minst het aankaarten bij de gemeente en zeggen dat je het vervelend vindt en niet weet wat je ermee moet etc.
2018
Dat moet je voor de lol eens zeggen wat Rik zegt als iemand dat zegt.
Dat jij dus ook voor zijn deur mag komen kakken want je betaalt belasting...

Ik heb ook wel eens poep voor mn deur. Zo asociaal en bloedirritant.

donderdag 1 augustus 2019 om 15:12
2018anoniem schreef: ↑01-08-2019 13:29Ik zou het melden, en iedere keer weer. Het wordt uiteindelijk toch een keer opgeruimd dan maar liever zo snel mogelijk. Zou mij er dood aan ergeren. Onbegrijpelijk dat mensen dat doen maar helaas wonen zulke altijd wel ergens. Hopelijk doet de gemeente er iets aan.
Ik geloof dat ik dat maar doe. Wat ik ook niet begrijp is dat ze die spullen zo neerzetten dat niemand meer bij de afvalcontainer kan. En er is NIEMAND die dus even de gemeente belt. Mensen klimmen nog liever twee keer per week half over die vieze matrassen heen om hun vuilniszak weg te gooien dan dat ze de moeite nemen om even een telefoontje te plegen. Daar kan ik dus echt met de pet niet bij.

donderdag 1 augustus 2019 om 21:08
Wij hebben sinds een paar weken ondergrondse containers gekregen en het zijn rotdingen. Ten eerste kan er alleen een vuilniszak in die voor de helft gevuld is, want anders te groot plus ik zit nu opgescheept met een aantal rolgordijntjes die ik er niet in kwijt kan en te klein zijn om het grofvuil voor te bellen. In de vorige containers kon je gewoon alles kwijt, dus dat is vragen om troep op straat, want de mensen moeten het toch ergens kwijt. Ik donder die gordijntjes wel gewoon in de kelder, maar ik ben het er niet mee eens.

donderdag 1 augustus 2019 om 21:12

donderdag 1 augustus 2019 om 21:14
Hier is het ook bij twee ondergrondse weer feest.RikM schreef: ↑01-08-2019 15:12Ik geloof dat ik dat maar doe. Wat ik ook niet begrijp is dat ze die spullen zo neerzetten dat niemand meer bij de afvalcontainer kan. En er is NIEMAND die dus even de gemeente belt. Mensen klimmen nog liever twee keer per week half over die vieze matrassen heen om hun vuilniszak weg te gooien dan dat ze de moeite nemen om even een telefoontje te plegen. Daar kan ik dus echt met de pet niet bij.
Ze hangen er dan later briefjes aan dat het illegale afval is, maar helaas wandelt die rommel daar niet vanzelf door weg.
Het blokkeert niks hoor maar het ziet er erg rommelig uit.
Misschien ga ik je voorbeeld volgen Rik en ook ff bellen want nogmaals die troep heeft geen poten..
Zo ik ben net thuis, ik ging bij mijn moeder eten want ik had haar advies nodig.
Goed gesprek gehad, en mijn moeder kan erg lekker koken, ze had spaghetti carbonara gemaakt

He, het was een nuttige dag vandaag waarin ik een paar goede adviezen tot mij door heb laten dringen.
Ik ben blij!

donderdag 1 augustus 2019 om 21:18
donderdag 1 augustus 2019 om 21:23

donderdag 1 augustus 2019 om 22:28
Dat hadden wij ook, tot er iemand naar de rechter ging omdat hij vond dat zo zn privacy in gevaar kwam. (Dan word je bijna benieuwd naar wat hij weggooide)RikM schreef: ↑01-08-2019 21:18Wij hadden ook nog van die nieuwe ondergrondse containers met een pasje. Die moest je eerst ontgrendelen voordat je er iets in kon doen. Alleen werkte dat pasje om de haverklap niet. Dus dan heb je een gloednieuwe ondergrondse container en dan ligt er nog een berg vuilniszakken naast.![]()
Die kreeg gelijk, maar nu gaan ze het weer invoeren met pas omdat veel mensen uit andere gemeenten hun afval meeslepen naar mijn stad omdat ze het daar gratis kwijt kunnen nu die containers gewoon open staan.
Dat vind ik overigens ook wel redelijk onbeschoft en aso...(en het lijkt me ook een heel gedoe, die rotzooi meesleuren...)
Mijn pasje deed het verder wel, zelfs toen ik hem een keer per ongeluk meegewassen had..