Dutje doen
zondag 11 augustus 2019 om 22:02
Vroeger toen ik klein was moest ik verplicht een dutje doen thuis op woensdagmiddag. Mijn moeder deed dan mee. Ik kon toen echt de slaap niet vatten.
Tegenwoordig doe ik elke dag een dutje tussen de middag van 13:00 tot 15:00 uur. Ik vind het heerlijk!
Ik weet niet of ik makkelijk een dutje had kunnen doen als ik kinderen had gehad.
Doen jullie regelmatig een dutje?
Tegenwoordig doe ik elke dag een dutje tussen de middag van 13:00 tot 15:00 uur. Ik vind het heerlijk!
Ik weet niet of ik makkelijk een dutje had kunnen doen als ik kinderen had gehad.
Doen jullie regelmatig een dutje?
maandag 12 augustus 2019 om 16:24
maandag 12 augustus 2019 om 17:31
Wat kan jullie het schelen dat ik lieg? Ik ben toch niet jullie vriendin. Hier liegen wel meer mensen op dit forum. Ik zal beslist de enige niet zijn. Over hun inkomsten bijvoorbeeld in het topic “Hoeveel verdien jij?”. Tegen mijn echte vrienden lieg ik niet, anders is het einde vriendschap. Dat begrijp ik terdege!
Wie zonder zonden is werpe de eerste steen. Net of jullie perfect zijn.....
maandag 12 augustus 2019 om 17:36
Ik ben niet perfect maar zie er het nut niet van om op een forum allerlei bij elkaar verzonnen lulverhalen te zetten.Mormoon schreef: ↑12-08-2019 17:31Wat kan jullie het schelen dat ik lieg? Ik ben toch niet jullie vriendin. Hier liegen wel meer mensen op dit forum. Ik zal beslist de enige niet zijn. Over hun inkomsten bijvoorbeeld in het topic “Hoeveel verdien jij?”. Tegen mijn echte vrienden lieg ik niet, anders is het einde vriendschap. Dat begrijp ik terdege!
Wie zonder zonden is werpe de eerste steen. Net of jullie perfect zijn.....![]()
Wat wil je daar mee bereiken?
maandag 12 augustus 2019 om 17:36
Neen hoor, wij zijn zeker niet perfect, en de meesten verdraaien ook wel eens bepaalde dingen om niet al te herkenbaar te worden. Maar jouw domme lulverhalen (want dat zijn het toch echt) geven in ieder geval een duidelijk beeld van iemand die kennelijk om aandacht verlegen zit.Mormoon schreef: ↑12-08-2019 17:31Wat kan jullie het schelen dat ik lieg? Ik ben toch niet jullie vriendin. Hier liegen wel meer mensen op dit forum. Ik zal beslist de enige niet zijn. Over hun inkomsten bijvoorbeeld in het topic “Hoeveel verdien jij?”. Tegen mijn echte vrienden lieg ik niet, anders is het einde vriendschap. Dat begrijp ik terdege!
Wie zonder zonden is werpe de eerste steen. Net of jullie perfect zijn.....![]()
maandag 12 augustus 2019 om 17:46
[...]Joyce48 schreef: ↑12-08-2019 17:36Neen hoor, wij zijn zeker niet perfect, en de meesten verdraaien ook wel eens bepaalde dingen om niet al te herkenbaar te worden. Maar jouw domme lulverhalen (want dat zijn het toch echt) geven in ieder geval een duidelijk beeld van iemand die kennelijk om aandacht verlegen zit.
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 12-08-2019 18:25
Reden: Ongepast
Reden: Ongepast
10.10% gewijzigd
maandag 12 augustus 2019 om 17:50
Das waar, Justagirly! Het is inderdaad triest wat ik doe.justagirly schreef: ↑12-08-2019 17:43Dat is niet netjes van jou, TO.
Zelfs hier niet.
Ik heb niet geloept, maar vind het wel erg triest als je hier komt met voornamelijk zwetspraat.
maandag 12 augustus 2019 om 17:51
Welk forum? Op fok?doe_es-lief schreef: ↑12-08-2019 15:49Nog even en dan beweer dat je in de stad H. inlimburg woont, een compleet bos daar voor jezelf claimt, dat bos ook naar je nick op een ander forum vernoemt, je buren terroriseert en bedreigt en heel erg lang haar hebt...
Voor iedereen een groene tuin
maandag 12 augustus 2019 om 18:06
Yep
Maar gezien de laatste reacties van de "vriendelijke" ziel hier is dat 'm dus echt niet. Die hier is duidelijk een heel stuk minder genuanceerd zal ik maar zeggen.
O ja, en deze hier is een heel stuk minder consistent in zijn/haar verhaaltjes, duidelijk niet die welke ik bedoelde, die is echt, deze niet.
(en ik ben niet heel duidelijk hè maar heel erg moe
anoniem_64a53cca42dd0 wijzigde dit bericht op 12-08-2019 18:17
64.40% gewijzigd
maandag 12 augustus 2019 om 18:25
Maar even een dutje doen dandoe_es-lief schreef: ↑12-08-2019 18:06Yep
Maar gezien de laatste reacties van de "vriendelijke" ziel hier is dat 'm dus echt niet. Die hier is duidelijk een heel stuk minder genuanceerd zal ik maar zeggen.
O ja, en deze hier is een heel stuk minder consistent in zijn/haar verhaaltjes, duidelijk niet die welke ik bedoelde, die is echt, deze niet.
(en ik ben niet heel duidelijk hè maar heel erg moe)
maandag 12 augustus 2019 om 18:37
Ik heb toch al insomnia maar momenteel nog minder slaap dan die normale 2-3 uurtjes vanwege wat issues om eigenwijze en té loyale man (nee, geen relatiedingetjes) waar ik geen/weinig invloed op heb, wel het (onder)steunende opvangnet mag zijn en die wel heel erg energievretend zijn, lang verhaal)
Maar dutjes overdag zijn voor mij een doodzonde. Ik had een moeder die altijd "dutjes" deed, die lag dus altijd in bed als ik van school thuis kwam maar niet omdat ze nou gewoon moe of ziek was zal ik maar zeggen, meer vanwege een flesaandoening. Ik heb me vanaf klein af aan voorgenomen nooit ooit overdag in bed te gaan liggen en op mijn moeder te lijken in dat opzicht. Ik ben nu in de 60 en heb mijn belofte tot nu toe waargemaakt en wil dat graag zo houden)
(En als ik griep heb, die 1 keer per 4 jaar lig ik op de bank heel zielig te snotteren onder een dekentje, mijn bank ligt ook lekker
maandag 12 augustus 2019 om 18:47
Jammer van het idee van die doodzonde. Zeker in zware tijden...doe_es-lief schreef: ↑12-08-2019 18:37![]()
Ik heb toch al insomnia maar momenteel nog minder slaap dan die normale 2-3 uurtjes vanwege wat issues om eigenwijze en té loyale man (nee, geen relatiedingetjes) waar ik geen/weinig invloed op heb, wel het (onder)steunende opvangnet mag zijn en die wel heel erg energievretend zijn, lang verhaal)
Maar dutjes overdag zijn voor mij een doodzonde. Ik had een moeder die altijd "dutjes" deed, die lag dus altijd in bed als ik van school thuis kwam maar niet omdat ze nou gewoon moe of ziek was zal ik maar zeggen, meer vanwege een flesaandoening. Ik heb me vanaf klein af aan voorgenomen nooit ooit overdag in bed te gaan liggen en op mijn moeder te lijken in dat opzicht. Ik ben nu in de 60 en heb mijn belofte tot nu toe waargemaakt en wil dat graag zo houden)
(En als ik griep heb, die 1 keer per 4 jaar lig ik op de bank heel zielig te snotteren onder een dekentje, mijn bank ligt ook lekker![]()
Maar ik snap hem wel, als dat altijd je ervaring is geweest. Ik zelf kán soms niet anders dan even een dutje doen. Iets met vertraagde informatieverwerking...
maandag 12 augustus 2019 om 18:57
Ik val vaak genoeg in slaap op de bank, meestal tijdens iets met veel herrie ondanks dat ik een vorm van misofonie heb en dus veel geluiden en zeker hardere geluiden niet kan hebben
maar meestal ben ik glashelder en klaarwakker als iedereen slaapt. Ik ben heul raar 
Maar ik ben daarom dan wel weer zelf ook de beste inbraakpreventie van mijn eigen huis én van mijn straatje, geen alarm nodig
Does (en doesdog) waakt over haar eigen én uw eigendommen
Maar ik ben daarom dan wel weer zelf ook de beste inbraakpreventie van mijn eigen huis én van mijn straatje, geen alarm nodig
Does (en doesdog) waakt over haar eigen én uw eigendommen
maandag 12 augustus 2019 om 19:23
Ik ben ook heul raardoe_es-lief schreef: ↑12-08-2019 18:57Ik val vaak genoeg in slaap op de bank, meestal tijdens iets met veel herrie ondanks dat ik een vorm van misofonie heb en dus veel geluiden en zeker hardere geluiden niet kan hebbenmaar meestal ben ik glashelder en klaarwakker als iedereen slaapt. Ik ben heul raar
Maar ik ben daarom dan wel weer zelf ook de beste inbraakpreventie van mijn eigen huis én van mijn straatje, geen alarm nodig![]()
Does (en doesdog) waakt over haar eigen én uw eigendommen![]()
maandag 12 augustus 2019 om 19:29
Gezellig, kunnen we samen raar zijn en waken over het normale gepeupel
maandag 12 augustus 2019 om 19:31
Doen wedoe_es-lief schreef: ↑12-08-2019 19:29Gezellig, kunnen we samen raar zijn en waken over het normale gepeupel![]()
![]()
![]()
maandag 12 augustus 2019 om 21:02
Ik heb een schurfthekel aan mensen die liegen. Zie ook het nut niet van mensen die liegen. Snap niet waarom.Mormoon schreef: ↑12-08-2019 17:31Wat kan jullie het schelen dat ik lieg? Ik ben toch niet jullie vriendin. Hier liegen wel meer mensen op dit forum. Ik zal beslist de enige niet zijn. Over hun inkomsten bijvoorbeeld in het topic “Hoeveel verdien jij?”. Tegen mijn echte vrienden lieg ik niet, anders is het einde vriendschap. Dat begrijp ik terdege!
Wie zonder zonden is werpe de eerste steen. Net of jullie perfect zijn.....![]()
maandag 12 augustus 2019 om 21:06