Dutje doen

11-08-2019 22:02 113 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vroeger toen ik klein was moest ik verplicht een dutje doen thuis op woensdagmiddag. Mijn moeder deed dan mee. Ik kon toen echt de slaap niet vatten.
Tegenwoordig doe ik elke dag een dutje tussen de middag van 13:00 tot 15:00 uur. Ik vind het heerlijk!
Ik weet niet of ik makkelijk een dutje had kunnen doen als ik kinderen had gehad.

Doen jullie regelmatig een dutje?
Ik kan absoluut niet slapen overdag, hoe moe ik ook ben. Een enkele keer probeer ik op m'n vrije dag wel eens een dutje te doen als ik weer eens beroerd heb geslapen maar nee hoor. Voel me daarna alleen maar slechter en zo suf als wat dus probeer het maar niet meer.
Alle reacties Link kopieren
Anyco schreef:
12-08-2019 13:33
Wat een slap lulverhaal :yawnee:
Wat kan jullie het schelen dat ik lieg? Ik ben toch niet jullie vriendin. Hier liegen wel meer mensen op dit forum. Ik zal beslist de enige niet zijn. Over hun inkomsten bijvoorbeeld in het topic “Hoeveel verdien jij?”. Tegen mijn echte vrienden lieg ik niet, anders is het einde vriendschap. Dat begrijp ik terdege!
Wie zonder zonden is werpe de eerste steen. Net of jullie perfect zijn.....😂😂😂
Alle reacties Link kopieren
Jamaarhoe schreef:
11-08-2019 22:14
Bij een dutje doen denk ik aan iemand van 70+ o_o
Een dutje is gelukkig niet leeftijdgebonden! 😉
Mormoon schreef:
12-08-2019 17:31
Wat kan jullie het schelen dat ik lieg? Ik ben toch niet jullie vriendin. Hier liegen wel meer mensen op dit forum. Ik zal beslist de enige niet zijn. Over hun inkomsten bijvoorbeeld in het topic “Hoeveel verdien jij?”. Tegen mijn echte vrienden lieg ik niet, anders is het einde vriendschap. Dat begrijp ik terdege!
Wie zonder zonden is werpe de eerste steen. Net of jullie perfect zijn.....😂😂😂
Ik ben niet perfect maar zie er het nut niet van om op een forum allerlei bij elkaar verzonnen lulverhalen te zetten.
Wat wil je daar mee bereiken?
Alle reacties Link kopieren
Mormoon schreef:
12-08-2019 17:31
Wat kan jullie het schelen dat ik lieg? Ik ben toch niet jullie vriendin. Hier liegen wel meer mensen op dit forum. Ik zal beslist de enige niet zijn. Over hun inkomsten bijvoorbeeld in het topic “Hoeveel verdien jij?”. Tegen mijn echte vrienden lieg ik niet, anders is het einde vriendschap. Dat begrijp ik terdege!
Wie zonder zonden is werpe de eerste steen. Net of jullie perfect zijn.....😂😂😂
Neen hoor, wij zijn zeker niet perfect, en de meesten verdraaien ook wel eens bepaalde dingen om niet al te herkenbaar te worden. Maar jouw domme lulverhalen (want dat zijn het toch echt) geven in ieder geval een duidelijk beeld van iemand die kennelijk om aandacht verlegen zit.
Alle reacties Link kopieren
Dat is niet netjes van jou, TO.

Zelfs hier niet.
Ik heb niet geloept, maar vind het wel erg triest als je hier komt met voornamelijk zwetspraat.
Alle reacties Link kopieren
Joyce48 schreef:
12-08-2019 17:36
Neen hoor, wij zijn zeker niet perfect, en de meesten verdraaien ook wel eens bepaalde dingen om niet al te herkenbaar te worden. Maar jouw domme lulverhalen (want dat zijn het toch echt) geven in ieder geval een duidelijk beeld van iemand die kennelijk om aandacht verlegen zit.
[...]
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 12-08-2019 18:25
Reden: Ongepast
10.10% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
justagirly schreef:
12-08-2019 17:43
Dat is niet netjes van jou, TO.

Zelfs hier niet.
Ik heb niet geloept, maar vind het wel erg triest als je hier komt met voornamelijk zwetspraat.
Das waar, Justagirly! Het is inderdaad triest wat ik doe.❤️❤️
Alle reacties Link kopieren
doe_es-lief schreef:
12-08-2019 15:49
Nog even en dan beweer dat je in de stad H. inlimburg woont, een compleet bos daar voor jezelf claimt, dat bos ook naar je nick op een ander forum vernoemt, je buren terroriseert en bedreigt en heel erg lang haar hebt...
Welk forum? Op fok?
Voor iedereen een groene tuin
Mormoon schreef:
12-08-2019 17:50
Das waar, Justagirly! Het is inderdaad triest wat ik doe.❤️❤️

Dat klopt dan weer helemaal.
Alle reacties Link kopieren
Waarom doe je het dan??
GroenTuintje schreef:
12-08-2019 17:51
Welk forum? Op fok?
Yep
Maar gezien de laatste reacties van de "vriendelijke" ziel hier is dat 'm dus echt niet. Die hier is duidelijk een heel stuk minder genuanceerd zal ik maar zeggen.
O ja, en deze hier is een heel stuk minder consistent in zijn/haar verhaaltjes, duidelijk niet die welke ik bedoelde, die is echt, deze niet.

(en ik ben niet heel duidelijk hè maar heel erg moe :-$ )
anoniem_64a53cca42dd0 wijzigde dit bericht op 12-08-2019 18:17
64.40% gewijzigd
Gelukkig zijn over 1 week de eerste vakanties al voorbij, de rest duurt nog 2 weken en is iedereen weer terug uit lalaland en noorwegen en zo ;)
doe_es-lief schreef:
12-08-2019 18:06
Yep
Maar gezien de laatste reacties van de "vriendelijke" ziel hier is dat 'm dus echt niet. Die hier is duidelijk een heel stuk minder genuanceerd zal ik maar zeggen.
O ja, en deze hier is een heel stuk minder consistent in zijn/haar verhaaltjes, duidelijk niet die welke ik bedoelde, die is echt, deze niet.

(en ik ben niet heel duidelijk hè maar heel erg moe :-$ )
Maar even een dutje doen dan :)
Oh nee, TO :nope: ...
Wat jammer dat het nou niet klopt...
Doe je wél elke dag een dutje, of dat ook niet?
Marigold1986 schreef:
12-08-2019 18:25
Maar even een dutje doen dan :)
:mrgreen:

Ik heb toch al insomnia maar momenteel nog minder slaap dan die normale 2-3 uurtjes vanwege wat issues om eigenwijze en té loyale man (nee, geen relatiedingetjes) waar ik geen/weinig invloed op heb, wel het (onder)steunende opvangnet mag zijn en die wel heel erg energievretend zijn, lang verhaal)

Maar dutjes overdag zijn voor mij een doodzonde. Ik had een moeder die altijd "dutjes" deed, die lag dus altijd in bed als ik van school thuis kwam maar niet omdat ze nou gewoon moe of ziek was zal ik maar zeggen, meer vanwege een flesaandoening. Ik heb me vanaf klein af aan voorgenomen nooit ooit overdag in bed te gaan liggen en op mijn moeder te lijken in dat opzicht. Ik ben nu in de 60 en heb mijn belofte tot nu toe waargemaakt en wil dat graag zo houden)
(En als ik griep heb, die 1 keer per 4 jaar lig ik op de bank heel zielig te snotteren onder een dekentje, mijn bank ligt ook lekker ;)
doe_es-lief schreef:
12-08-2019 18:37
:mrgreen:

Ik heb toch al insomnia maar momenteel nog minder slaap dan die normale 2-3 uurtjes vanwege wat issues om eigenwijze en té loyale man (nee, geen relatiedingetjes) waar ik geen/weinig invloed op heb, wel het (onder)steunende opvangnet mag zijn en die wel heel erg energievretend zijn, lang verhaal)

Maar dutjes overdag zijn voor mij een doodzonde. Ik had een moeder die altijd "dutjes" deed, die lag dus altijd in bed als ik van school thuis kwam maar niet omdat ze nou gewoon moe of ziek was zal ik maar zeggen, meer vanwege een flesaandoening. Ik heb me vanaf klein af aan voorgenomen nooit ooit overdag in bed te gaan liggen en op mijn moeder te lijken in dat opzicht. Ik ben nu in de 60 en heb mijn belofte tot nu toe waargemaakt en wil dat graag zo houden)
(En als ik griep heb, die 1 keer per 4 jaar lig ik op de bank heel zielig te snotteren onder een dekentje, mijn bank ligt ook lekker ;)
Jammer van het idee van die doodzonde. Zeker in zware tijden...
Maar ik snap hem wel, als dat altijd je ervaring is geweest. Ik zelf kán soms niet anders dan even een dutje doen. Iets met vertraagde informatieverwerking...
Ik val vaak genoeg in slaap op de bank, meestal tijdens iets met veel herrie ondanks dat ik een vorm van misofonie heb en dus veel geluiden en zeker hardere geluiden niet kan hebben :) maar meestal ben ik glashelder en klaarwakker als iedereen slaapt. Ik ben heul raar :lol:

Maar ik ben daarom dan wel weer zelf ook de beste inbraakpreventie van mijn eigen huis én van mijn straatje, geen alarm nodig :mrgreen:

Does (en doesdog) waakt over haar eigen én uw eigendommen :proud:
doe_es-lief schreef:
12-08-2019 18:57
Ik val vaak genoeg in slaap op de bank, meestal tijdens iets met veel herrie ondanks dat ik een vorm van misofonie heb en dus veel geluiden en zeker hardere geluiden niet kan hebben :) maar meestal ben ik glashelder en klaarwakker als iedereen slaapt. Ik ben heul raar :lol:

Maar ik ben daarom dan wel weer zelf ook de beste inbraakpreventie van mijn eigen huis én van mijn straatje, geen alarm nodig :mrgreen:

Does (en doesdog) waakt over haar eigen én uw eigendommen :proud:
Ik ben ook heul raar :couple: :mrgreen:
Marigold1986 schreef:
12-08-2019 19:23
Ik ben ook heul raar :couple: :mrgreen:
Gezellig, kunnen we samen raar zijn en waken over het normale gepeupel :cheers: :couple: :clown:
doe_es-lief schreef:
12-08-2019 19:29
Gezellig, kunnen we samen raar zijn en waken over het normale gepeupel :cheers: :couple: :clown:
Doen we :sun: :jump: :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Mormoon schreef:
12-08-2019 17:31
Wat kan jullie het schelen dat ik lieg? Ik ben toch niet jullie vriendin. Hier liegen wel meer mensen op dit forum. Ik zal beslist de enige niet zijn. Over hun inkomsten bijvoorbeeld in het topic “Hoeveel verdien jij?”. Tegen mijn echte vrienden lieg ik niet, anders is het einde vriendschap. Dat begrijp ik terdege!
Wie zonder zonden is werpe de eerste steen. Net of jullie perfect zijn.....😂😂😂
Ik heb een schurfthekel aan mensen die liegen. Zie ook het nut niet van mensen die liegen. Snap niet waarom.
Alle reacties Link kopieren
Dutje..... Wat een mega mutsen woord zeg!!!.
Maar waarom slaap je tussen de middag als je geen werk hebt?.

"Ik ben volledig afgekeurd. Ik heb een Wajong uitkering en hoef niet meer te werken tot mijn 65ste."
Ah ik lees het al....
froezel wijzigde dit bericht op 12-08-2019 21:08
36.90% gewijzigd
TO is al gebanned voor trollen...
Van 13:00 tot 15:00 uur dat noem ik geen dutje meer, dat zijn twee volledige slaapcyclussen!
Slaap je dan 's nachts nog wel?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven