Moderator Relaties

26-05-2008 20:06 1888 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve forummers,

vanwege de nieuwe pijlerverdeling onder de Angels (zie vivapijler), hierbij een nieuw modtopic voor jullie, zodat jullie weten welke Angel nu bij welke pijler hoort!

Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de relatiepijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com

Forum ze!

Groeten, Angel 5
Angel, zou je de titel van mijn topic 'Madeliefjes aka Isa' willen veranderen in 'Madeliefjes alias Isabelinlove'?

Dan is het iets duidelijker waar het over gaat! Alvast bedankt!
Ik denk dat het een 1 april grap is van Viva zelf Gezien de creativiteit is dit niet iets dat de eerste de beste ehh "typiste" kan bedenken Isabel leek toch wel te kunnen schrijven en er een leuke twist aan te geven
Dat zou best eens kunnen.
quote:Zamirah schreef op 30 maart 2009 @ 19:23:

Nee, dat verzoek heeft ze natuurlijk niet gedaan, het is nep, dus dan sluit je het.

Bedankt voor je enorme vertrouwen in de Angels Zamirah

quote:LaLotta schreef op 30 maart 2009 @ 19:37:

Angel, zou je de titel van mijn topic 'Madeliefjes aka Isa' willen veranderen in 'Madeliefjes alias Isabelinlove'?

Dan is het iets duidelijker waar het over gaat! Alvast bedankt!

Nee, ik heb het topic gesloten met deze post:

Ondanks het feit dat ik wel begrijp dat men graag wil "napraten", ga ik toch dit topic sluiten.

Het topic waar het om gaat staat nog onderin de pijler te lezen voor een ieder. Men kan daar zelf zijn / haar conclusies aan verbinden. Dit topic voelt als ramptoerisme, en dat lijkt me niet de bedoeling.

Daarnaast mogen er geen topics geopend worden over andere forummers.

Overigens, madeliefje is permanent gebanned, Isabelinlove heeft een waarschuwing. Dit is ons protocol altijd mbt dubbelnickers, dus nu is het ook zo.

quote:VieVaaVee schreef op 30 maart 2009 @ 19:40:

Ik denk dat het een 1 april grap is van Viva zelf Gezien de creativiteit is dit niet iets dat de eerste de beste ehh "typiste" kan bedenken Isabel leek toch wel te kunnen schrijven en er een leuke twist aan te gevenOok al niet
Ik snap even niet wat je bedoelt, Five...dat ik géén vertrouwen in jullie zou hebben?

Juist wel, ik vertrouw erop dat jullie neptopics van echten weten te onderscheiden.

Ht verbaast me verder dat Isabel/Mdeliefjes hefet verzocht het topic te sluiten...dan laat je je toch wel kennen.

Ach ja, ik snap wel meer niet...
Ja Zamirah, zo kwam jouw voorgaande post wel op me over. Alsof ik het had gesloten nav het feit dat het een faketopic was. En dat TO geen verzoek had ingediend, maar ik zal je dan wel verkeerd hebben begrepen...
Man internet verslaafd

18+ link in OP
Merci, ik heb hem er uit gehaald!
.... vraag die ik stelde is hierboven al beantwoord,(wilde eigenlijk verklaring van madelief annex isabelinlove) had ik niet gezien. dus heb vraag weer weggehaald. Excuus.
Het is goed openhartig naar anderen te zijn, maar met eerlijkheid moet je voorzichtig zijn, en als het mogelijk is moet je respectvolle en aardige woorden gebruiken. Confucius
Topic voor de pijler Reizen:

Canarische eilanden Maspalomas
Dank Dushi, is verplaatst.
Nou ja!!! Ik ben echt grrrrrrrrrrr......

Ben per toeval onderaan in de pagina belandt en zag daar het topic "verliefd op mijn buurman" staan. TO-TAAL geen benul van wat in de laatste 10 bladzijdes stond heb ik echt de HE-LE topic doorgelezen.....Kan je voorstellen hoe ik mij nu voel? Ik vond het wel zo netjes om eerste de hele topic te lezen en had al een hele reactie in mijn hoofd klaar en toen opeens dit.....Ik ben zooooo gedesillusioneerd

Ik zag dat er vlak daarna een topic is geopend waar mensen nog napraten over het gebeurde. Ik begrijp heel goed dat dit niet de bedoeling was. Daarom dat ik even mijn reactie/opluchting hier neerzet. Als het tegen de regels in is, haal mijn reactie dan maar weg.....

Angel, kan iemand dit echt zomaar doen? Als je door de topic worstelt, dan kan je lezen hoeveel mensen in de topic opgingen en "helaas" ik ook.....

Ik voel eigenlijk best rot eronder eigenlijk....Is dat stom?
Lovestar, láng niet alles wat je op internet leest is echt Helaas kom je dus wel eens een fakeverhaal of persoon tegen. Maar laat dat je niet ervan weerhouden om vertrouwen in de mensheid te hebben
Thanks Angel voor je lieve woorden

Had heel toevallig een post gedaan op de topic van Paque....Zij vond het hier niet zo leuk meer op het forum....

Nou moet ik zeggen dat ik dagelijks kijk of er iets te praten valt op de pijlers, maar de laatste tijd valt het tegen. O.a door dit soort gevallen.

En dan kom je het topic tegen van Isabel waar superveel reacties kwamen na een korte tijd en waar mensen een heuse F5 vinger kregen, maar buitengewoon leuk was om te lezen.....was het nep Dat is zo balen. Anyway, dat is nu wel klaar.

En dan is dit nog redelijk "onschuldig" geweest. In de zin van dat het geen topic was met een dramatische achtergrond en allerlei nare dingen. Dat was misschien vervelender geweest voor de mensen die meegeleefd hebben en geprobeerd hebben om te helpen.

Mag ik weten waarom er gekozen is voor een tijdelijke ban? Ik bedoel, als zij met die nick gaat reageren in andere topics houdt zij voor altijd die negatieve stigma.
Ons protocol is: een permanente ban voor de dubbelnick, en een waarschuwing voor de hoofdnick. Zoals je kunt lezen in het blokkadetopic heb ik het qua accounts per ongeluk verkeerd om gedaan, aangezien madeliefjes langer lid is dan isabelinlove. Maar gezien het feit dat het dezelfde persoon is, maakt het niet zoveel uit.
Ja, dat begreep ik allemaal. Wat ik bedoelde is dat Isabelinlove niet echt normaal meer kan posten, want ik neem bv haar niet serieus meer nu ik weet wat ze gedaan had....Kan me voostellen dat andere forummers dat ook hebben. Maar goed, ik spreek voor mijzelf.
Ja, da's t risico wanneer je dubbelnickt
Hahahahahaha!!! Doet me denken aan de Middeleeuwen. Daar brandmerkten ze mensen of gaven ze een stempel met moeilijk afwasbare inkt als ze een ernstige misdaad zoals verkrachting of moord hadden begaan. Dan konden de mensen de rest van hen leven zien dat ze een crimineel waren.

Dit lijkt erop....."jij bent Isabelinlove. Die nepperd" Hahahahaha!!!
Och, zo erg is het ook weer niet. Iedereen is vrij om een nieuwe nick te nemen, zij dus ook.
Hallo,

Kunnen jullie het topic: vriend naar de hoeren sluiten aub?

bedankt.
Ik ben tegen de sluiting van Vriend naar de hoeren. M.i. is er geen forumregel geschonden. De discussie die daar plaatsvindt, vind ik normaal en nuttig. Waarom het dan sluiten?
World of Warcraft: Legion
quote:hans66 schreef op 03 april 2009 @ 11:26:

Ik ben tegen de sluiting van Vriend naar de hoeren. M.i. is er geen forumregel geschonden. De discussie die daar plaatsvindt, vind ik normaal en nuttig. Waarom het dan sluiten?

Met alle respect maar ik ben de TO en nu wil ik graag mijn eigen topic sluiten, dus word ik de TS (topic sluiter :-) ) oftewel, aub moderator kunnen jullie het zsm sluiten?

bedankt!
Wat is daarvoor je reden Malediven? We sluiten geen topics op verzoek, je kan desgewenst je eigen berichten editten (leeghalen).
quote:Viva Angel5 schreef op 03 april 2009 @ 13:20:

Wat is daarvoor je reden Malediven? We sluiten geen topics op verzoek, je kan desgewenst je eigen berichten editten (leeghalen).

IVM herkenbaarheid, zoals ik al eerder aangaf op het topic. Ik heb mijn berichten verwijderd alleen schijnbaar ?? zag Hans66 het al aankomen en heeft hij mijn openingspost gequote. Deze kan ik niet weghalen. Hoe zorg ik ervoor dat dat verwijderd wordt dan?

bedankt
Madelieven is niet zozeer bang dat anderen haar herkennen, maar dat haar vriend erachter komt dat ze hier over hun problemen schrijft. Daar had ze ook eerder aan kunnen denken. Ze is zoooo blij met zijn eerlijkheid, maar wil ondertussen wel zelf dingen voor hem verborgen houden.

En heeeel toevallig heeft hij juist nu net op het Vivaforum gekeken (zegt ze) en er een opmerking over gemaakt tegen haar. Tsja, toeval bestaat niet zeggen ze wel eens. En als hij het nu toch al gelezen heeft, waarom zou het dan nog weggehaald moeten worden?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven